جهش چرخ دیزل جلوی چشم دلال زاده انگلیسی/شاهکار نسل هزار میلیاردی در ایران خودرو

حضور سه ساله جواد توسلی مهر در گروه ایران خودرو دیزل طلایی ترین دوران دیزل به حساب می آید چرا که یک شرکت ۱ ریالی را به شرکت ۷ هزار میلیارد تومانی تبدیل کرد.
کد خبر : 71652
تاریخ انتشار :سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 10:42

به گزارش خط بازار؛ حضور سه ساله جواد توسلی مهر در گروه ایران خودرو دیزل طلایی ترین دوران دیزل به حساب می آید چرا که یک شرکت ۱ ریالی را به شرکت ۷ هزار میلیارد تومانی تبدیل کرد. دورانی که به گفته خود توسلی مهر تلاش شد از تمام ظرفیت های شرکت استفاده شود و ظرفیت هایی مغفول آن احیا گردد.

بررسی آمار و ارقام به خوبی نشان می دهد که طی این سه سال میزان تولید، درآمد و سود در تمامی شرکت های این گروه به طور میانگین رشد نجومی داشته که از جمله آن می توان به شرکت چرخشگر اشاره کرد.

طی این دوران بر پای روابط پرمهر دیزل، عمرانی و آبادانی به خط تولید بازگشت و سبب شد میزان تولید از حدود ۳۴ هزار به بیش از ۵۰ هزار عدد برسد اتفاقی که طی ۱۰ سال اخیر یک رکورد به حساب می آید. این در حالی است که میزان فروش نیز از حدود ۴ میلیارد تومان به نزدیک ۱۸ میلیارد تومان رسیده است.

از نکات قابل توجه این است که همه این اتفاقات در حالی رخ داده که شبکه انگلیسی دلال زاده طی این سال ها دائما در حال کارشکنی در مسیر تولید بوده و تلاش نموده به جای تقویت تولید، از واردات حمایت کرده است. شبکه ای که هم اطلاعات داخلی را در اختیار برخی شرکای خارجی قرار داده که به نوعی جاسوسی صنعتی به حساب می آید و از طرف دیگر به دنبال تضعیف شرکت های گروه به نفع عده ای خاص بوده است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 23 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صابر سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹

من قبول دارم که شبکه انگلیسی و آمریاکیی و اسرائیلی در داخل این کار ها را می کنند پس چرا آنها را بصور مصداقی معرفی نمی کنید تا باآنها برخورد شود.

صادق سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵

عجب

سایپا آذین سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵

جناب مهندس توسلی مهر لطفا شرکت هایی مانند سایپا آذین را که از لحاظ تولید به گروه سایپا ضرر می زنند و نمی توانند مانند گروه سایپا تولید داشته باشند را عنایت نموده زیرا که زمانی همین سایپا آذین در سال 1398 حدود 2000 دستگاه صندلی را تولید می کرد و رکورد تولید را در سالهای گذشته به تعداد 3000 دستگاه صندلی داشته است ولی در حال حاضر باعث توقف خطوط گروه شده است و سازه گستر مجبور است از شرکت های بیرون گروه سایپا مانند حدید خریداری کند و منابع مالی خارج از گروه سایپا برود

سعید سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

شک نکنید که سایپا آذین هیچ وقت به تولید با تیراژ تثبیت شده نمی رسد یک روز 1600 روز بعد 1200 و… در آخر نیز به دلیل عدم تولید یکنواخت باعث کندی و یا توقف خط خودروساز گروه خواهد شد.

Javadiyan سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵

کارکنان و سهامداران چشم انتظار تغییر مدیران ناکارمد و وابسته به قدیم هستند ، معاونی که تا پارسال کارشناس بود و ظرف کمتر از یکسال معاون بخش بسیار مهم شرکت شد که ارتباط بسیاری با سازندگان دارد ، معاونی که تا همین اسفند سال گذشته روزی ۳ ساعت هم در شرکت حضور نداشت و تازه کارهایی که انجام میداد کمترین ارتباط با شغلش داشت، مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه که حتی یک روز هم سابقه مدیر عامل در رزومه انها نبود ،معاونی که مدام با مدیر عامل سابق در سفر خارج بود و هیچ نتیجه ای برای شرکت بجز هزینه نداشت.

ناصر سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

با سلام در هفته جاری شرکت مگاموتور چندین مرتبه خطوط تولید خودرو ساز گند و توقف زده مشگا اصلی هم مانند همیشه تیم مدیریتی حالا حاضر

سید حق گو سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

با سلام
در مورد عملکرد مهندس توسلی مهر در صنعت خودرو تحت عنوان گفتمان جدید در صنعت خودرو باید از نقش مدیران همکار و مورد اعتماد ایشان هم یاد کنیم .بعنوان مثال همین شرکت چرخشگر با استفاده از دکتر حسینی (مدیر عامل فعلی سایپا یدک ) در راس هیئت مدیره که قبل از قبول مسولیت توسط ایشان مشکلاتی داشت که از حوصله شمارش تیتر وار هم خارج است. به آن عملکرد قابل اعتنا و بموجب تایید مبادی مالی و ….همچون کدال دست پیدا کرد که نقش ایشان در این موفقیت کاملا برجسته بود .امید دست اندرکاران صنعت خودرو در رسیدن به رشد و توسعه متوازن سایپا به همین افراد پاک دست و با تجربه و البته علمی ( استاد دانشگاه) میباشد .

محمدرضا سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵

بله در مدیریت ایشان شکی نیست ولی دلال انگلیس امروز کسی در شهر است که با سفر به چین و خرید خودرو برقی ضربه بزرگی به تولید داخلی از جمله ایران خودرو دیزل زد.

Reza سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸

چی شده که یهو عزل و نصب ها متوقف شده، آیا پای زد و بند یا لابی سیاسی مطرح؟ خیلی شرکت ها که وابسته به دوره قبل بودند نباید تغییر کنند؟

س گ‌ ا سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵

امداد خودرو سایپا خیلی از حساس ترین شرکت های گروه هست و باید برای ایجاد گفتمان جدید افرادی که در دوره های گذشته عملکرد مناسبی نداشتن تشریف ببرن و مدیران جدید بیان.مدیر مالی مهرداد خودسوز،مدیر پشتیبانی شبکه جعفر تقوی،مدیر IT میثم تاج الدین،رئیس پشتیبانی حسین خراسانی،رییس طراحی محصول احمد فرج الهی و رییس فنی مهندسی علیرضا خدادادی.آقای توسلی،حسینی و‌ راشدی فرصت اندک و کارهای عقب افتاده بسیار هست.تا همین الان هم خیلی دیر شده

خسرو سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

چرا این دلال زاده انگلیسی به دادگاه معرفی نمیشود تا دلالهای دیگر که دو تابعیتی و اکثرا مشاور وزیر و وکیل حتی مصلحت نظام هستند تا از کشور فرار کنند و مردم از شر آنها که کشور را به این روز نشانده اند راحت شوند

وحید چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲:۵۷

ای کاش از مدیرعامل جدید ایرانخودرو دیزل میپرسیدن که شرکت رو در چه وضعیتی تحویل گرفته.

Da چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

شرکت رو خالی کردن هم از آدمها هم از پول خدا به دادش برسه

ایرانی چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲

حالا این دلال انگلیسی زاده کیست؟؟جاسوس صنعتی هست مخل امنیت تولید هست وووو.علی برکت الله

مرد دیزل جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

لطفا با آقای محمد زاده مدیر عامل محترم دیزل هم محاسبه کنید ببینید اون هزاران میلیارد توحساب دیزل هست ؟ قرارداد خرید قطعه برای ۱۴۰۳ بسته شده ؟یا دیزل خوابه؟

محمد صادق پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۰

سلام
ای کاش آقای توسلی تو این دو سال یه نیم نگاه هم به نمایندگی ایران خودرو دیزل سنندج داشتند تا مال ۸۰ نفر راننده بی گناه رو کلاه برداری نمی‌کرد همه ما به نام ایران خودرو دیزل اعتماد کردیم

دلال زاده انگلیسی پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۴۱

شوآف و برندسازی توسلی مهر بخاطر داشتن تیم رسانه ای خصوصی و ویژه ای که هیچ وقت معرفی نشدند بسیار خوب و مهیج بوده که همه توسلی مهر را ارباب حلقه ها می بینند،ولی باید بشینیم و ببینیم که بعد رفتنش شفاف سازی و رونمایی از تعهدهای ایجادی و پوچ فروشی در ایران خودرو دیزل او را تبدیل به ارباب حقه ها میکند یا خیر ؟!؟! زمان قاضی ماجراست./دلال زاده انگلیسی

Da جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۳۶

اگر عزمی در بازرسی ایران خودرو باشه پرونده‌ای زیادی در زمان آقای توسلی مهر وجود داره قراردادهای میلیاردی بدون انجام مناقصه با یک شرکت کامپیوتری خاص و ..

سایپا آذین پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶

سایپا آذین کلا اعتصاب کارگری کردند و از نحوه مدیریت و رفتار مدیرعامل تازه کار و هیئت مدیره سایپا آذین معترض هستند و الان کلیه خطوط سایپا آذین متوقف شده است و اعتصاب کردند
آقای توسلی مهر لطفا سایپا آذین را دریابید تا کل سایپا آذین نابود نشده است و مدیرعامل و هیئت مدیره را تغییر دهید.

عیسی پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

رضا جان اطلاعات دقیقه هفته دیگه فکر کنم استارت تغییرات خورده بشه

شجاع یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۳

توجه به قیمتهای چندین برابر شده و انحصار بازار نمایید کار شاقی نکرد اگر یک‌ محصول داخلی به قیمت پایین تولید کند هنر است الان یک‌ مینی بوس به حدود سه میلیارد رسیده که دویست میلیون بود

صدای کارگر سایپا دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۷

درست گفتن که هیچ بدی نمیره جاش خوب بیاد. آقای توسلی مهر هم اوایل کارشون خوب پیش رفتن ولی متاسفانه دارن از مسیر درست منحرف میشن.

حسن دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۰۸

تمام شرکتهای گروه سایپا باید بازرسی بشن

css.php