توسلی مهر در دو راهی جاده مخصوص/احتمال تغییر مدیرعامل خودروساز بزرگ کشور

طی سال های گذشته تاکنون یکی از نقاط قوت آبی پوشانء عملکرد شرکت ایران خودرو دیزل بوده است. شرکتی که طبق آمار با رشد قابل توجه تولید در چند سال اخیر همراه بوده است.
کد خبر : 68015
تاریخ انتشار :سه شنبه 8 اسفند 1402 - 17:47

به گزارش خط بازار؛ طی سال های گذشته تاکنون یکی از نقاط قوت آبی پوشانء عملکرد شرکت ایران خودرو دیزل بوده است. شرکتی که طبق آمار با رشد قابل توجه تولید در چند سال اخیر همراه بوده است. موضوعی که معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در بازدید از این شرکت صراحتا به آن اشاره کرد. محسن منصوری در این خصوص گفت: کار جهادی و حل مشکلات با دید ملی کاملاً مشخص بود و ظرف ۳ سال، شاهد رشد چند برابری تولید و افزایش کیفیت محصولات در ایران خودرو دیزل بودیم.

 

 

قطعا یکی از علل اصلی این موفقیت هاء عملکرد جواد توسلی مهر مدیرعامل ایران خودرو دیزل است. فردی که با ایجاد روابط پرمهر در محور ایران خودروء تولید خودرو تجاری را به جایگاه رفیعی در جاده مخصوص رساند. هرچند که عده ای طی سال های گذشته از حضور و موفقیت های توسلی مهر در دیزل خشنود نبودند ولی وی با تکیه بر توان مدیریتی و روابط قدرتمند توانست در بستر یک ثبات مدیریتی وضعیت دیزل را دگرگون سازد.

موفقیتی که از یک طرف سبب افزایش رضایتمندی در گروه ایران خودرو شده و از طرف دیگر زمینه را برای ارتقا توسلی مهر آماده کرده است. در همین راستا خبرها حاکی از آن است که اخیرا توسلی مهر به عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی خودروساز بزرگ مطرح شده است. هرچند توسلی مهر هنوز این پیشنهاد را قبول نکرده ولی بررسی های اولیه خط بازار نشان می دهد صلاحیت وی به عنوان گزینه اصلی در مرحله بررسی توسط ناظران است. لازم به ذکر است مصطفی وحیدزاده مدیرعامل کنونی تراکتورسازی نیز به عنوان دیگر گزینه جدی مطرح می باشد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کارگر قدیمی سه شنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

قطعا جواد توسلی مهر می‌تواند منجی ایران خودرو باشد .
مردی از عرضه صنعت ، آشنا با علوم‌ روز و فناوری اطلاعات ، مدیر شایسته که هر جا بوده ، منشأ جهش و اوج بوده است .

رضا سه شنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

پس سایپا چی و کی

حسینی تولید ایران خودرو سه شنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

سایپا اقای توسلی مهر می شود اقای عظیم حقوق دان باید با چراغ خداخافظی کند.نتواتست با کف کارگاه روشن وار برخورد کند. مدیر نباید دهان بین و خودشیفته باشد

کارشناس صنعت سه شنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

توروخدا از چهارتا جوان استفاده کنید
همه پیر و فرسوده

علی سه شنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

مدیر عامل ۲ خودرو سازی باید فردی سالم و درست باشد نه عین ۰۰۰۰۰۰۰ زودتر باید عوض بشوند

حق ایران خودرو چهارشنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

دقیقا درسته .پس از رو شدن حواشی مدیرعامل و مدیر بازرگانی خاص … طرف بدون استعلام مدیذ عامل شرکت مذکور شد. مهره اصلی ب در حوزه اقای م که مدیر بازرسی اسبق دخانیات بوده هست که بهد از عید احتمالا جای چراغ خواهد نشست.
از اسرار چه خبر !؟

راد چهارشنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

خدایا خودت رحم کن عجب شیر تو شیری شده
یکی نیست بگه مگه شرکت ارث پدر نامرد شماهاست که اینطوری تاخت و تاز میکنید و هیچکسی هم نیست جلوی اینها رو بگیره

حق شناس چهارشنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

دوستان بی منطق به دنبال تصاحب کرسی هیات مدیره ایران خودرو و شرکت‌های تابعه می باشند ا. بیران بازنشسته صدا و سیما از لابی بی منطق خود استفاده کرده و به دنبال این قضیه می باشد

سید حق گو چهارشنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

با سلام
باور اینکه در کشور خصوصا در صنعت خودرو مدیرانی داریم بسیار توانمند و پاکدست برای برخی از مخاطبین عام این صنعت سخت و گاهی غیر قابل تصور است .اما از منظر یک کارشناس صنعت خودرو عرض میکنم که نیاز اصلی صنعت خودرو به داشتن مدیرانی لایق و توانمند و پاک دست که این سالها نمونه های این دست مدیران در صنعت دیده شده اند .مگر برای اثبات توانمندی یک مدیر و تیم مدیریتش چه عملیات محیرالعقولی لازم است تا او و تیمش را موفق بنامیم. و یا چند بار تکرار این روش‌های موفق و در چند شرکت و سازمان و نهاد را بعنوان عملکرد موفق یک مدیر و تیم او را باید به حساب شانس و احتمالات و …قراردهیم .
بنده این واقعیت را کتمان نمیکنم که اکثر مشکلات چسبیده به این صنعت از تحریم‌های خارجی و بدتر از آن تحریم‌های داخلی (بخوانید حسادتها و اضافه شدن دستوری برخی مدیران و …و مشکلات هر روزه ایجادی برای عدم موفقیت یک تیم برنده و موفق)قابل گذر نخواهد بود جز با اعتقادصرف به توانمندی کشور و تلاش شبانه روزی و تجربه و پاک دستی که خوشبختانه در این موارد همگی در این گروه جوان اما پرتجربه دیده شد و ….
گذشته از اینکه تصمیم به واگذاری این صنعت به بخش خصوصی جز تصمیمات خاص و البته قابل تامل است و همه کارشناسان این رشته متفق القول پذیرای این مهم هستند اما بستر آماده برای این ورود از دولتی یا خصولتی به خصوصی سازی و واگذاری به نگاه به واقعیات امروز کشور و اهلیت واگذار شوندگان نیاز به مدیرانی در امروز دارد تا آن بستر هر چه بهتر آماده حضور سرمایه گذاران اهل فن و دارای منابع مالی و مدیریت قوی باشد.
یادمان نرود حدود سه سال پیش شرکت ایران خودرو دیزل در اوج ورشکستگی و با میلیاردها تومان زیان انباشته بود و تصمیم گیران ارشد صنعت و خودرو کشور تنها راه نجات این شرکت را فروش در حساب‌های دفتری آنهم به یک ریال می‌دانستند و هر آنکس( مدیری) این راهکار را اجرا می‌کرد مورد تشویق و اهدا جوایز خاص هم قرار می‌گرفت که بهر حال جلوی ضرر را از جایی گرفته بود و خود نشان از سود آوری…
در آن شرایط تیمی قبول مدیریت کردکه تنها با توسل به اراده و خواستن توانست قله های رفیع موفقیت را پیموده و حیاتی ترین شرکت تجاری ساز را از زیان ده ترین شرکت به سوداورترین و اشتغالزا ترین با پرداخت مالیات و …
دیگر چگونه یک مدیر و تیم کوچک همراه او رل توانمند بنامیم .
آمار و ارقام مبتنی بر کدال و سهام ورصایت کارکنان و مشتری و …گواه بر این موفقیت هستند .
به امیر ایرانی سربلند و سرافراز

hasan چهارشنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

اون تیمی که ایران خودرو دیزل را از ورشکستگی نجات داد تیم زالی بود و توسلی مهر اسب زین شده را سوار شد و شرکت سود ده تحویل گرفت. کاری که کرد سهم بازار ایران خودرو دیزل را از دست داد. حالا میخوان مدیر عامل کنن نوش جونشون ولی واقعیت را وارونه نکنید.

رضا یکشنبه , ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

دروان مدیریت تیموری در سایپا =۲۰سال عقب ماندگی =قدرت گرفتن افراد فاسد در مجموعه=مخرج کردن پول شرکت برای منافع و ماندن درسمت مدیرعاملی =زدن افراد سالم و پاکدست 💩💩💩💩💩

عدالت محور دوشنبه , ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۵۷

خوب برخی از نمایندگان رد صلاحیت شدن و برخی رای نیاوردن دیگه وقتشه دوستان وابسته سمتهای جاده مخصوص رو رها کنند مدیر عامل الف تشریف ببرید باهنر رفت

دلسوز سه شنبه , ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۵۰

برو حالا درس نمودارهای مونتاژ و دمونتاژ را بده تیموری جان

css.php