مدیرعامل پستبانک ایران:
توجه به خواستههای مشتریان بسیار مهم و حیاتی است
به گزارش خط بازار وی با تأکید بر گسترش بانکداری دیجیتالی در سطح روستاها و مناطق کمبرخوردار بهعنوان بزرگترین بانکداری خرد کشور گفت: راهبرد ما باید توسعه دسترسی به ابزارهای الکترونیکی بهویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار برای ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری به مشتریان باشد.
در ادامه، شیری بر ضرورت استمرار نظرسنجیهای استاندارد از خدمات ارائهشده به مشتریان با همکاری ادارات کل روابط عمومی و بازاریابی و همچنین مدیریت شعب استانها و مناطق تهران تأکید کرد.
مدیرعامل پستبانک ایران تصریح کرد: ۸۰ درصد بانکداری الکترونیکی متمرکز بر دستگاههای خودپرداز است که البته مشتریان تمایل به استفاده از ابزارهای در دسترستر از قبیل همراه بانک و اینترنت بانک نیز دارند که باید ارائه خدمات از طریق درگاههای نوین تقویت شود.
در این نشست، مهندس بهمنی عضو هیأتمدیره، سید اصغر جلیلی نیا معاون مالی و سرمایهگذاری، مهدی عسکری زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط در خصوص قرارداد پشتیبانی خودپردازهای باجههای بانکی، پیادهسازی سامانه پیچک، دستورالعمل فروش اموال تملیکی و گزارش نظرسنجی در زمینه خدمات بانکداری دیجیتال توضیحات لازم را ارائه کردند.
برچسب ها :بانک ، بانکداری الکترونیک ، پست بانک ایران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰