البته بگو یکی از پورمجیبها رو بزار کار رو تمام کن که سال به سال مجبور نباشیم شاهد تغییرات باشیم هم خیال ما راحت شود هم خیال پیر برقان
گزینه های وزیر صمت برای خودروسازی مشخص شد/انتصاب تکنوکرات های لیبرال در دولت انقلابی رئیسی
به گزارش خط بازار؛ طی چند روز اخیر، عباس علی آبادی وزیر عاقل صمت انتصابات در وزارت صمت را سرعت داده است و به احتمال زیاد تا پایان هفته نفرات جدید برای معاونت اصلی مشخص خواهد شد.
براین اساس علی آبادی مهدی محمدی فر را له عنوان مشاور در امور ارتباط با نهادهای حاکمیتی، موثقی نیا را به عنوان رئیس ایمیدرو، فرشاد مقیمی را به عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، منوچهر منطقی را به عنوان مجری طرح تملک دارایی های سرمایه ای کمک های فنی و اعتباری به صنایع دریایی و برادران را به عنوان مجری طرح تملک دارایی های سرمایه ای کمک های فنی و اعتباری برای تولید مواد اولیه فرش دستباف و ابریشم و ایجاد مجتمع های قالیبافی و ابریشم کشی منصوب کرد.
با تعیین تکلیف وزارت صمت و اتمام انتصابات نوبت به خودروسازی خواهد رسید. همه منتظر هستند تا ببینند عیار عقلانيت علی آبادی به عنوان یک مدیر تکنوکرات لیبرال چقدر است و وی برای جاده مخصوص چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا مدیران عامل بعد از مجمع هفته آینده تغییر خواهند کرد و یا با حفظ نفرات، اصلاح سیاست ها و برنامه در دستور کار قرار می گیرد.
در همین راستا در محافل رسمی و غیررسمی اسامی نام آشنا، متخصص و خودرویی به عنوان گزینه های وزیر صمت برای خودروسازی به گوش می رسد؛ از بهزاد ظهیری، علی شیخ زاده، حسن عموزاده گرفته تا عادل پیرمحمدی و معصوم نجفیان.
تمام این افراد سابقه درخشانی در خودروسازی دارند و البته دوران مدیریت برخی از آنان نیز در خودروسازی با حواشی همراه بود. علی ای حال باید منتظر ماند علی آبادی با کمک مشاوران نام اشنای صنعتی خود از جمله رضا ویسه مسیر جاده مخصوص به کجا تغییر خواهد داد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، بهزاد ظهیری ، حسن عموزاده ، خودروسازی ، سایپا ، عباس علی آبادی ، علی شیخ زاده ، علی مردان عظیمی ، محمدعلی تیموری ، وزیر عاقل صمت
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
از همه این گزینه ها شیخ زاده بهتر آشنایی کامل به مجموعه سایپا دارد و ادم تولیدی تولید شکوفا میکن از کارسناسی در مجموعه سایپا بوده تا رده های قایم مقام تولید سایپا شیخ زاده =انسانی سالم و کارگشته تولید
در حدود 20 سال تجربه تخصصی در خودروسازی از کف تولید تا اوج مسئولیت های مدیریتی را دارم بهترین گزینه برای گروه سایپا مهندس شیخ زاده بوده و برای گروه ایران خودرو مهندس عادل پیرمحمدی می باشد و در الویت دوم مهندس عموزاده می باشد.
از اینکه از مهندس ویسه به عنوان مشاور استفاده می گردد اتفاق مبارکی هست و می شود از مهندس نجم الدین و مهندس شیخ عطار و مهندس قناتی نیز استفاده کرد که این افراد جز متخصصان ارزشی در صنعت کشور می باشند که تجربه و تخصص و راهکارهای فراوانی دارند تا آخرین فرصت نجات صنعت خودروسازی را از دست ندهیم
نجفیان مدیری متعهد و متخصص می باشد که آشنا به زنجیره تامین می باشد مسلط به کل مباحث سایپا می باشد . در همه جای سایپا کارکرده (عضو هیات مدیره سایپا ، مگا ، سایپا یدک ، مدیرعامل سازه گستر ، قائم مقام مدیرعامل در امور شرکتهای گروه ، تولیدی و تامین )
نام آشنای صنعت خودروسازی کشور می باشد بنظرم بهترین گزینه برای ایران خودرو هم ظهیری می باشد. البته نجفیان برای هر کدام از دو خودروسازی بهترین می باشد
شما مطمئن هستید که آقای معصوم نجفیان متعهد و متخصص خودرویی هستند؟
ایشان اگر پدر زنشان نماینده مجلس نبودند…
برای سایپا و ایران خودرو ، فردی را انتخاب کنید که در زمان مدیریت همان فرد در صنعت خودروسازی، توانسته باشد رکورد تولید و یا شروع تولیدات جدید جهانی در صنعت رقم زده باشد
که این افراد مانند مهندس ویسه ، مهندس نجم الدین ، مهندس شیخ عطار، مهندس شیخ زاده هستند که در زمان مدیریت این افراد رکورد تولید خودرو در یک روز به 3200 دستگاه خودرو در یک روز رسیدیم و در زمان مدیریت این افراد خودروهای روز جهان مانند خودروهای نیسان ماکسیما و رونیز و رنو مگان و ال90 و پژو 206 و… در داخل ایران تولید کردند که الان هر چه خودروسازی نان می خورد حاصل تلاش و خوش فکری همین افراد هستند پس ارزش و قدر این افراد را بدانیم و فراموششان نکنیم و از این افراد استفاده کنیم تا صنعت خودرو نجات پیدا کند.
آقا محمدی شمس شیخ عطار نجم الدین نسل طلایی خودرو سازی هستند
خط بازار جان مصطفوی جان!.هیچ کدام از این گزینه ها نیست. یک وقتی نری برای بچه محلهات تعریف کنی؟. بگی مدیرعامل ایران خودرو را خط بازار خط میده.!!!
نه داداش اینها نیستن. گفتن اسم نفر اصلی را نگیم.یادت باشه تو همه امور دخالت نکنی.چون کسی قراره بیاد سرکار که این دفعه دیگه بهت مواجب نده!
برو دام بر مرغ دگر نه! فقط بدان تمام باند مدیریتوفعلی روزهای آخرشونه.
عزت زیاد
انشاالله کسانی مدیران این صنعت فاسد و پیر و فرتوت شوند که بسرعت بدنبال خصوصی سازی و کوچکسازی آن باشند و بیشتر از این آب در هاون نکوبند
مهندس نجم الدین فردی است که از کف کارخانه کار را شروع کرده و به تمام چالش های موجود خودرو سازی مشرف است، که
در سالهای اوج بعنوان مدیرعامل نمونه کشوری انتخاب شدند و لقب پدر صنعت خودرو سازی را از آن خود کردند.این مطلب را مدیران اهل فن صنعت خودرو سازی تایید میکنند ،در ضمن بیش از ۲۵سال در سطوح بالای مدیریتی خودروسازی چه در سایپا چه در مگا موتور با( آن سود دهی بالا )و چه در ایران خودرو با داریت مدیریتی ومدیریت هوشمند به اثبات رسانده که
هم زیان انباشته را میتوان کم کرد و هم تیراژ تولید را به روزی ۳۳۰۰دستگاه رساند وهم رکورد سالیانه را به ۷۷۷۷۷۷دستگاه در سال ۹۰در ایران خودرو رساند، که در طول تاریخ ۴۴ ساله جمهوری اسلامی وحتی بعد از ایشان هم کسی نتوانست این افتخار را برای خودرو سازی کسب کند.در ضمن اسم تمام افرادی که برای مدیر عاملی مطرح شده است، بیش از ۲۰سال از شاگردان مهندس نجمالدین بوده اند.به امید سربلندی و موفقیت این مدیر زحمت کش صنعت خودرو سازی
دو تا از سوابق درخشان بهزاد ظهیری و معصوم نجفیان و حسن عموزاده را بگو خداوکیلی!
چرا نشر اکاذیب می کنید و خزعبلات می نویسید؟!
شیخ زاده و پیرمحمدی هم سوابق درخشان خاصی ندارند و فقط به نسبت بقیه آدم معقولی هستند!
یادتان رفت از نجم الدین بنویسید!
مهندس نجم الدین در مگاموتور مدیرعامل بودند که پرسودترین شرکت در خاورمیانه در سال 1386 با توجه به دارای ثابت اندک مگاموتور، به مگاموتور رسید و بعد مهندس نجم الدین مدیرعامل ایران خودرو شدند که در چندین نوبت حقوق و مزایای پرسنل تولید بسیار افزایش دادند و باعث رشد تولید چند برابری در ایران خودرو گردیدند.
لازم است یادآوری شود که هم در مگاموتور و هم در ایران خودرو در کنار مهندس نجم الدین، مهندس شیخ زاده نیز جز مدیران ارشد بودند و باعث این همه دستاورد شدند.
معصوم نجفیان بهترین گزینه می باشد
تنها فرد در خودروسازی می باشد که دو دوره مدیر برتر جهادی کشور شده است زمانیکه یل های صنعت بودن (یکه زارع و …)
او رکورد تولید محصول کشور را در اختیار دارد.
برای از اینها پرونده دار بودند جز اون مدیرعامل سازه گستر و رئیس هیات مدیره سایپا م ن
هیچ موقع حق به حقدار نمیرسه و این باعث افول روز به روز خودروسازی میشه. تیموری و عظیمی کجای صنعت کشور بودن که یهو شدن مدیرعامل دو قطب صنعت خودروسازی کشور
آنها یک مدیر میانی بیش نبودند و از سطح کلان خودروسازی هیچ اطلاعی نداشتند.
شیخ زاده و نجفیان درس پس داده اند و بهترین گزینه برای راس صنعت خودرویی کشور می باشند.این دو میتوانند صنعت خودرویی کشور را نجات دهند . بقیه فقط میتوانند باعث زود عزل شدن وزیر صمت باشند
بهترین گزینه برای سایپا مهندس شیخ زاده و برای ایران خودرو مهندس پیرمحمدی هست چون در گذشته ثابت کرده اند که توانایی و قابلیتهای لازم و کافی را دارند.
با سلام
با توجه به رزومه نفرات یاد شده بنظر من تنها راه برون رفت از وضعیت نابسامان و خراب صنعت خودرو استفاده از نفراتی همچون دکتر نجفیان در راس خودروسازی کشور می باشد چرا که ایشون فردی ولایی اشنا به صنعت خودرو بواسطه حضور یک دهه در سطح مدیرتی ارشد خودروسازی جسور در تغیرات و پاکدست بودن از جمله خصوصیت ایشون بوده لذا انتظار اهالی و کارکنان خودروسازان از تصمیم گیران استفاده از نامبرده بعنوان مدیرعامل در یکی از دو خودروساز می باشد.
رینگ سایپا و خرم آباد به جناب نجفیان سلام میرساند
در مورد جناب نجفیان نیاز به بررسی و تحقیق عملکرد ایشان می باشد
اگر مایلید بیشتر در این خصوص اطلاع رسانی شود؟
لطفا اطلاع رسانی کنید برادر
🔰پایان تهرانی ها
📌پس از برکناری علی نبوی از ریاست هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، عمر مدیریتی محمد تهرانی مشاور نبوی رئیس ایدرو و عضو هیئت مدیره دفتر دبی ایران خودرو و قائممقام ارشد گروه صنعتی ایرانخودرو نیز به پایان رسید .
در حدود 25 سال تجربه تخصصی و درخشان از سطح کارشناس تا مدیریت ارشد و بدون حاشیه و با عملکرد عالی فقط در مهندس شیخ زاده و پیرمحمدی از بین اسامی دیده می شود
این دو نفر از پروژه انژکتوری کردن پیکان در ایران خودرو بوده تا تولید موتور ملی در سایپا سهم اصلی را داشتند و هر کجای صنعت که بودند گل کاشتند.
شک نکنید که اگر سیستم به این دو نفر اعتماد کند و انتخابشان کند صد در صد موفقیت در خودروسازی را خواهیم دید.
چقدر مهره سوخته
۱.پیرمحمدی که در قطعه سازی دستی برآتش داره هر وقت اوضاع بنفعش نباشه فرمان کسری میده اونام میگن چشم و قطعه نمیدن
۲.ظهیری هم که امتحانشو پس داده و یه کوه ادم سفارشی پشتشه و یه اتوبوس ادم که بیاره بشونه تو پستها و همون اش و همون کاسه البته هستن دوستانی از لواسان و اسلامشهر که منتطر حضورشن تا به فسادشون اضافه کنن
۳. شیخ زاده هم کلاسش به ایرانخودرو نمیخوره به درد همون سایپا میخوره که خوش درخشیده اگر اینواره بود جلوی اینهمه فسادو ببا مشاوره به مدیرعامل میگرفتن وفتی همراه میشه یعنی دستی برآتش داره که مدیرعاملم بشه همینه
۴. عموزاده و نجفیانم سنتی هستن الان باید با تکنولوژی جلو رفت و از افرادی که به روز تر و جوان ترن استفاده کرد این صنعت به افرادی نیاز داره که علاوه بر داشتن ارتباط خوب قوی و سکان دار خوبی باشه با ابدا های جدید نه ایده های پوسیده افرادی دور و برش باش لایق تر از خودش اینا که بودن و قطعا افرادی رو هم دوباره میارن بالا که تو سیستمن و یا زدن ترکوندنشون پس بدرد نمیخورن
این صنعت نیاز به افراد کننده و با ریشه و درعین حال قدرتمند داره بچینه و خشک کنه ریشه فساد و فاسدینو اسامی و افرادی هستن اسمشون میاد تن خیلیها به لرزه میافته و دنبال سوراخ موش افتادن
سلام
اقای وزیر محترم ایا وقت ان نرسیده که یکنفر مدیر توانمند و متخصص در صنعت خودرو را در راس دو خودروساز قرار دهید تا به وضعییت اسفناک شرایط فعلی پایان بخشد و ریل صنعت خودرو را در مسیر درست هدایت نماید؟
چرا از تجربیات ارزنده دکتر نجفیان در این دو خودروساز استفاده نمی کنید؟
چرا تیم های فعلی که هیچگونه رزومه شاخص و قابل قبول در صنعت خودرو ندارند را عوض نمکنید؟
ما کارکنان و کارگران صنعت خودرو از حضرتعالی تقاضا داریم از تجربیات اقای دکتر نجفیان در راس مدیریتی دو خودروساز استفاده نمایید.
سلام . سلام
توجه توجه
دقت شود
خط بازار یا هر دلسوز دیگر . اما مقام عالی وزارت صمت و مدیریت ایدرو
یکبار بر اساس تجربیات همین افرادی که در کامنتها ذکر شده و اعضای هیات مدیره از بخش خصوصی ، ویژگیهای مدیر عامل یک هلدینگ خودرو سازی تعریف و تعیین شود .
استراتژیهای صنعت خودرو داخلی و خارجی مشخص گردد
یک فراخوان عمومی و حتی بین المللی داده شود .
افراد توانمند رزومه و بدنامه های خود را در جارچوب ذکر شده ارائه دهند
همان تیم اول این ب نامه ها را مطالعه و توانمندیها سنجیده شود
مصاحبه انجام شود و مدیر انتخاب شود.
این افرادی که شما ذکر کردید به نظر من وتجد هیچ شرایطی نیستند
اگر قرار است بنا به تجربه تولید انتخاب کنید که آقای مهندس بخت آزما از ایران خودرو از آقای شیخ زاده به مراتب با تجربه تر است
اگر قرار است بر اساس سالهای حصور در صنعت خودرو و بخشهای مختلف لاشد که جناب کیانوش پورمجیب از عادل پیرمحمدی ارجح تر است .
اما هیچ کدام از اینها با این روشها نیست
بعضی وقتا جدا از تخصص ظاهر و جذبه هم باید به دیسیپلین مدیریت بیاد اخه کیانوش یا بخت ازما کجاشون به مدیرعاملی میخوره
به امید پروردگار دوران طلایی سالهای ۸۸تا۹۲درایران خودرو تکرار میشه شک نکنید.
وزیر عاقل صمت ، صنعت خودرو منتظر تصمیم عاقلانه شماست . امیدوارم به دور از رفاقت ها برای صنعت خودرو تصمیم بگیری . برای سکانداری دو غول خودروسازی کشور فردی متعهد و متخصص لازم می باشد که نجفیان و ظهیری بهترین گزینه برای این دو ابر شرکت می باشند . توپ و میدان دست شماست وزیر عاقل
میتوانی همانند فاطمی امین خودروسازی کشور را نابود کنی
میتوانی با انتخاب هوشمندانه خود باعث برگشت خودروسازی به ریل خود شوید. والسلام علیکم
تنها راه برون رفت از این منجلاب اینه که افرادی بدون تجربه در صنعت خودروسازی وارد مجموعه بشن. تمام این افراد امتحان خودشون رو پس دادن و در نهایت چیز بهتری از اینکه هست تحویل نخواهند داد. خوشبختانه مجموعه مپنا مدیران متخصصتری نسبت به مجموعه خودروسازی داره. بالای ۲۰ ساله که این صنعت به روز نشده و با توجه به اینده خودروسازی در دنیا مدیران فعلی هیچ کارایی ندارن.
خب با انتخاب مقیمی هوا رفتن علی آبادی هم قطعی شد.
چقدر اون دولت بنفش قوی عمل میکنه که هنوز تصمیم میگیره کی باید کجا باشه
از بین این همه گزینه تنها فردی که دو دور مدیر برتر جهادی صنعت کشور شده (یعنی نظام قبول دارد) و هم فنی می باشد جناب آقای معصوم نجفیان است او به ریز و بم مشکلات صنعت خودروسازی آگاه است سالیان سال می باشد که در خودروسازی می باشد و همه از ایشان به نیکی یاد میکنند
آقای علی آبادی متوجه هستید که تیموری به همراه مدیرعامل زامیاد در سفر رییس جمهور به کنیا همراه آقای رییسی بودند و قرارداد تولید نیسان زامیاد را در کنیا منعقد کردند؟
نمیشه چند نفر مدیر برای همه قسمتهای این صنعت درمانده از خارج بیاورید
بروید از کسانی که از نزدیک نجفیان را میشناسندبپرسید این مرد چکاره است!!! کاملا مشهور است و در پشت چهره ای که از خود ساخته خوب نون میخورد خودش را به نظارتی ها نزدیک کرده و…..اصلا خودروی نبوده
به جز آقايان؛ بهزاد ظهیری و حسن عموزاده كه مرور زمان لازمه يادآوري ارزيابي عمكلرد گذشته دور را دارد، آقايان عادل پیرمحمدی و معصوم نجفیان و علی شیخ زاده چه عملكردي داشته ودارند كه بشود آنرا سابقه درخشان قلمداد كرد؟!؟!؟ خيلي راحت و ساده مي توان اثر يا بهتر بگويم بي اثري افرادي اينچنين را در صنعت خودرو ديد چه رسد به آقايان دادشي و حسين زاده و فياض و ….. كه بود و نبودشان ….
تمام این افراد سابقه درخشانی در خودروسازی دارند
استفاده از مشاوران صنعتی و مدیران جهادی مانند دکتر ویسه ,مهندس نجم الدین و مهندس مدنی و قلعه بانی و معرفی مدیران پاکدست و بدون باند بازی و مدیرانی که به تولید فکر کنند نه ساختمان سازی و تیم پرقدرتی که بتواند همانند قبل توسعه محصول را اولویت اول و قرارداد تولید خارجی را اولویت دوم قرار دهد و گزارشات صحیح و راست راست با پایش به موقع ارائه نماید می تواند خودروسازی را از این وضع نجات دهند .
با احترام به نظرات دوستان ، ظهيري و شيخ زاده از مديران توانمند صنعت خودروسازي هستند كه مي توانند تحولي در اين دو خودروساز بزرگ ايجاد نمايند البته به شرط اينكه در مدت 3-4 ماه عزل و نصب مجدد صورت نپذيرد كه فرصت انجام وظايف محوله به نحو احسن را داشته باشند.
با سپاس
با احترام به نظرات دوستان ، ظهيري و شيخ زاده از مديران توانمند صنعت خودروسازي مي باشند كه مي توانند تحولي در اين صنعت ايجاد نمايند البته به شرط آنكه در مدت 3-4 ماه عزل و نصب مجدد صورت نپذيرد كه فرصت انجام امور محوله را داشته باشند.
با سپاس
با سلام ظهيري از مديران بسیار توانمند صنعت خودروسازي مي باشد كه مي تواند تحول بزرگی در اين صنعت ايجاد نمايد با عملکرد خوبش در ایساکو و ایسیکو و زامیاد و خیلی از شرکتهای ایران خودرو و سایپا، نشان داده است که دارای تفکری تحول گرا و تازه می باشد و به خوبی مجموعه خودرو سازی را شناخته و می تواند از مدیران ارزشمندی نیز در حوزه های مختلف استفاده نماید .
با تشکر
با سلام ظهيري از مديران بسیار توانمند صنعت خودروسازي مي باشد كه مي تواند تحول بزرگی در اين صنعت ايجاد نمايد با عملکرد خوبش در ایساکو و ایسیکو و زامیاد و خیلی از شرکتهای ایران خودرو و سایپا، نشان داده است که دارای تفکری تحول گرا و تازه می باشد و به خوبی مجموعه خودرو سازی را شناخته و می تواند از مدیران ارزشمندی نیز در حوزه های مختلف استفاده نماید .
با تشکر
با سلام تنها گزینه پیشنهادی برای صنعت خودرو سازی دکتر ظهیری هستن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 41 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴۱