تقدیر از شرکت‌ رتبه یک خدمات پس از فروش خودروسازی

در مراسمی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به منظور تجلیل از برترین های خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور برگزار شد از شرکت سایپایدک که رتبه نخست خدمات پس‌ از فروش خودرو کشور را کسب کرده است تجلیل به عمل آمد.
کد خبر : 89311
تاریخ انتشار :دوشنبه 26 آذر 1403 - 13:29

به گزارش خط بازار؛ در مراسمی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به منظور تجلیل از برترین های خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور برگزار شد از شرکت سایپایدک که رتبه نخست خدمات پس‌ از فروش خودرو کشور را کسب کرده است تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، سایپایدک (سازمان خدمات پس از فروش سایپا) به عنوان شرکت حائز رتبه یک خدمات پس از فروش معرفی شد و اردلان حسینی، مدیرعامل سایپایدک لوح تقدیر کسب این عنوان را دریافت کرد.

شرکت سایپایدک در ادامه روند رو رشد خود، با تعریف برنامه های اصلاحی در حوزه بهبود رضایتمندی مشتریان، افزایش کیفیت خدمات، کاهش خودروهای متوقف در نمایندگی ها به واسطه کمبود قطعه و همچنين تامین به موقع قطعات یدکی، گام های مؤثری در بهبود شاخص‌های کسب و کار خدمات پس از فروش برداشته است و موفق به کسب رتبه نخست در خدمات پس از فروش شد.

در این همایش همچنین لوح تقدیر ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای زامیاد (نیمه سنگین) نیز به سایپایدک اهدا شد.

منبع: سایپانیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سایپا اذین دوشنبه , ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰

یه نگاه به سایپا اذین بکنید.ببینیدچه نا حقی های میشه.اقایون خط بازار رسیدگی کنید….ممنونم از شما

سایپا آذین دوشنبه , ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱

مشکل خانواده بزرگ سایپا در خودش حل شود زیبنده تر است اگه به این بی عدالتی ها و حمایت ها از افراد نالایق ادامه پیدا کند شرایط ناگواری برای آذین متصور هستم فقط کافیست به دارایی بعضی از افراد قبل و بعد از مسولیت در آذین رسیدگی شود

tahmurese دوشنبه , ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱

متاسفانه بدلیل نهادینه شدن بعضی سیاستهای غلط و هزینه سنگینی که سیستم برای برداشتن این سیاستها به گردنش است،و عدم منابع!و امکانات و توانایی های گوناگون مربوطه،مشکلات لاینحل و چالشها بجا میمانند!؟بخش خصوصی…

سازه گستر سه شنبه , ۲۷ آذر ۱۴۰۳ - ۸:۲۹

سلام
آقای مهندس صالحی مدیر عامل محترم سازه گستر ،ضمن خیر مقدم خواستیم به عرض برسانیم که تا دیر نشده نسبت به برگرداندن اشخاصی که توسط تیم حیاتی از سازه گستر به شرکت‌های زیر مجموعه و جاهای دیگر انتقال داده شده اند دستور اقدام فرمائید و هر چه سریعتر آقایانی که به نا حق پست گرفتند و لایق این پستها نبودند دستور بررسی دهید

رادمنش چهارشنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۷:۳۲

سلام
خوبه که حداقل یه قسمت داره کار خودشو به خوبی و با نظم انجام میده جناب شیخ زاده عزیز خواهشاً بقیه قسمتها و واحد‌های زیر مجموعتونو همانند یدک با وحدت انسجام و کار آمدی چیدمان کنید تا این صنعت بتونه تو سایپا سرشو بیاره بالا..
مدیران لایق و پیگیر زیاد داریم ولی هم بستگی و پای کار بودن با یه تیم قوی می‌تونه رزومه خوبیم داشته باشه..
به همه کسانی که بدنبال بزرگ کردن و بخاطر نام سایپا میجنگن تبریک میگم و آرزوی موفقیت

مهرداد چهارشنبه , ۲۸ آذر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

رتبه یک خدمات پس از فروش بشی ولی کارگرها ناراضی باشن لوح تقدیر چی دادن اخه خواهشا به داد بچه های پیمانکار برسید تو سایپا یدک

css.php