يكي ديگه از مسافراي جواد اتوبوسي رو پياده كردند، كي نوبت مسافر ري ميشه خدا ميدونه، شما بخوانيد مسافر باقر شهر كه متوسل شده به اهالي ري و همه جا گفته كه گنده تر از شيخ و مقيمي هم نميتونن منو جا به جا كنند.
تغییر مدیرعامل ۱۰ ماهه/سایپا یدک رکوردار بی ثباتی
به گزارش خط بازار؛ به نقل از سایپا نیوز این مراسم با حضور محمود سهیلنژاد، عضو هیات مدیره گروه و قائممقام مدیرعامل در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش، مهدی رادمنش، قائممقام مدیرعامل در توسعه محصول، اعضای هیات مدیره سایپایدک و تعدادی از معاونان این شرکت برگزار شد.
در این رویداد، سهیلنژاد تغییرات مدیریتی را گامی در جهت بهبود روند اجرایی و تحقق اهداف کلان گروه سایپا دانست.
عضو هیات مدیره گروه سایپا با اشاره به سیاستهای کلان گروه سایپا تأکید کرد: استفاده از توان مدیریتی داخلی یکی از اولویتهای مدیرعامل گروه است و سوابق موفق محمدحسن جبلی جوان در فعالیتهای پیشینش در سایپا، این انتصاب را منطقی و امیدوارکننده جلوه میدهد.
وی اضافه کرد: تغییرات مدیریتی برای ایجاد هماهنگی بیشتر با مدیریت ارشد و پیشبرد برنامههای تعیینشده انجام شده است.
سهیلنژاد با اشاره به دستاوردهای سایپایدک در سال جاری، اهمیت درآمدزایی از خدمات پس از فروش و بازار افتر مارکت را مورد تأکید قرار داد.
وی تصریح کرد: حوزه خدمات پس از فروش باید با تمرکز بر ارائه خدمات کیفی، رضایت مشتریان را بهبود بخشد. همچنین با عرضه قطعات باکیفیت، میتواند به یک منبع درآمد پایدار و مؤثر برای گروه سایپا تبدیل شود.
در این مراسم از تلاشهای اردلان حسینی، مدیرعامل پیشین سایپایدک، تقدیر شد. حسینی در حالی تغییر کرد که حدود ۱۰ ماه مدیرعامل سایپا یدک بود.
گفتنی است جبلی جوان دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی مکانیک و دانشجوی دکترای DBA است. وی پیش از آنکه مدیرعامل شرکت سایپایدک شود، مدیرعامل شرکت آزمایش و تحقیقات قطعات مجموعه های خودرو (ایتراک) بوده است. از دیگرسوابق کاری وی میتوان به معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا، معاون کیفیت، معاون مهندسی، قائم مقام معاون تامین مدیر امور تامین قطعات برقی، مدیر امور تامین قطعات پلیمری و مدیر امور کیفیت شرکت سازه گسترسایپا اشاره کرد.
به گزارش خط بازار؛ سایپا یدک بازوی قدرتمند سایپا در خدمات و درآمدزایی است. شرط لازم برای استفاده از این ظرفیت بی نظیر، ثبات مدیریت است. موضوعی است که متاسفانه طی چند سال اخیر در آن رعایت نشده است. بررسی سوابق این شرکت نشان می دهد به طور میانگین عمر مفید مدیران عامل این شرکت در حدود شش ماه بوده است. به طوری که یکی از طولانی ترین مدیریت متعلق به سعید علیزاده(مدیر محبوب جاده مخصوص) می باشد. ریشه این واقعیت تلخ، سیاسی کاری و باندبازی ها است. با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید آیا دوران مدیریت جوان از این قاعده مستثنی خواهد بود و یا وی بهمن ۱۴۰۴ در سایپا یدک را نخواهد دید.
با حضور جبلی جوان، تغییرات در شرکت های تابعه سایپا یدک محتمل است. به ویژه مدیران تازه به دوران رسیده که با امداد سیاسیون مجاهد منصوب شدند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :اردلان حسینی ، سایپا ، سایپا یدک ، محمد حسن جبلی جوان ، مدیرعامل سایپا یدک
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
آقای شیخ زاده زودتر سایپا پرس رو نجات بدید
این تیم مدیریتی سایپا پرس رو ویران کردند .
تجهیزات روز به روز داره از بین میره
بزودی کل خطوط این شرکت متوقف خواهد شد .
پس کی نوبت مگاموتور میشه؟
همه منتظر تعویض و تغییر در مگاموتور هستن
مهندس شیخ زاده می بایستی خیلی قبل از این در مگاموتور تغییرات میداد چون شرکت بسیار مهم سایپاست
بهترین مدیر ادوار گذشته و امروز جناب دکتر منتظر المهدی هستند.ایشون با انتصاب بجای جناب مهندس مدنی مغز متفکر و یکی از افراد شاخص بادانش به روز موتور به عنوان قائم مقام شرکت گام مهمی در راستای مدیریت به روز و رو به جلو برداشتند . تیم مدیریت کیفی با حضور فرد شاخصی چون جناب عبدالحمید حسینی سکان دار معاونت کیفی قطعا آینده درخشانی در صنعت خودرو و در بخش موتور رقم خواهند زد . نمیدانم این مطالب را از بیرون و از روی نام آگاهی و عدم شناخت اظهار و بیان میکنید . آینده محاوره امروز من و شما را قضاوت خواهد کرد .
ایشون از مدیران باسابقه و توانمند گروه هستند. امیدوارم برای سایپا یدک منشا خیر باشند.
اطلاعاتت و خبرات همشون بی ریشه هستند
حتی نمیدونی علیزاده چند ماه یدک بوده
بنده خدا به مخبرات بگو درست بهت اطلاعات بدن(پولارو درست خرج کن مخصوصا ز خ صفادشت را)
علیزاده ۹ ماه مدیرعامل بود
پس کی نوبت به بهران موتور میرسه؟؟؟!!!!
متاسفانه منابع سایپا به عناوین مختلف داره از بین میره و روز به داریم توی باتلاق بیشتر فرو میریم
آقای حسینی انقدر برای بقای خودش نیروهای دستوری و سفارشی آورد توی سایپا یدک که حالا حالاها سایپا یدک زیر بار مالیش کمر نمیتونه راست کنه
البته این رویه در تمام شرکت ها وجود داره مثل شرکت سازه گستر که مدیر اداری تازه به دوران رسیدش با حمایت ارتباطات به راحتی با منابع مالی شرکت سفرهای داخلی و خارجی میرن و آب لز آب تکون نمیخوره
رفتن مدیر اداری سازه گستر به مسکو لزومی داره واسه این مملکت شهید دادیم تو رو خدا رعایت کنید
دکتر علیزاده واقعا حیف شد رفت از یدک، هرجا هست خدا پشت و پناهش باشه،
خیلی از قطعاتی که جهت تامین و خدمات پس از فروش وارد یدک میشده،قطعات ضایعات تولیدی و بعضا دارای اشکال واحدهای تولیدی زیر مجموعه سایپا بوده.
جناب مهندس جبلی جوان
لطفا فکری برای سایپاخزر قائم شهر بکنید
یک مامور مجلسی با مدرک کارشناسی جغرافیا و کارشناس ارشدیرشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش قریب به سه ساله علیرغم سابقه تخلف دوسال مرخصی بدون حقوق در حال رسیدگی در شرکت سایپاخزر قائم شهر مدیرعامله
سایپا خزر قائم شهر زیرمجموعه سایپا یدکه
انصافا انتصاب مهندس جبلی خیلی به جا بود چون ایشان شخصیت بسیار توانمند و مدیر قابلی هستند . انشالله موفق باشند.
آقای جبلی جوان باید تغییرات اساسی در مدیریت یدک انجام بده، با مدیران کنونی به جایی نمیرسه، مدیر ارتباطات، شبکه، منابع انسانی، لجستیک، بازرگانی، مالی و مدیران امداد که هیچکدوم کارایی ندارند، با شناختی که از ایشون دارم تغییرات انجام میشه، سایپا یدک اگه راه بیوفته به اوج خواهد رسید
امیدوارم جناب اقای جبلی جوان تغییرات رو به شرکت های زیر مجموعه یدک انجام بده
همراه خودرو سایپا اصلا شرایط مناسبی نداره
بخدا حیف هست این شرکت به دست حوزوی ها اداره شود و مدیر خودرویی نداشته باشد
دفتر چین را دریابید که……
بخور بخور مدیران و شرکت های تابعه تمامی ندارد
سایپا یدک دیگه هیچ وقت مثل دکتر سعید علیزاده به خودش نمیبینه هرجا هست خدا پشت پناهش باشه اونایی هم که بد شو بخوان ایشالله قسمت خودشون بشه❤️❤️❤️❤️❤️❤️
خط بازار عزیز اینطوری بد شد که منبع درآمدت از سایپا یدک رفت ..خداییش دلت براش تنگ میشه ها کم نیست که حداقل ماهی ۶۰ تومن ازش میتیغیدی 😘 خدا برات بسازه داداش
یکی به داد مجموعه های پرسی برسه نوابغ ورشکسته کردن شرکت رو
در ضمن بیا کمکت کنم خبر خواستی برای یدک بنویسی شور حسینی در یدک تبدیل شد به شور جوان
راستی قرارداد طیب و طاهر جدید یادت نره
معمولا چند تا نیروی سفارشی هم داری
لطفا نگاه ویژه به تیم مدیریتی به شدت با سواد سایپا سیتروئن و مدیران مهندسی نور چشمی این شرکت داشته باشید
آقای وحید زاده از اسفند 92 لغایت آبان 95 مدیر عامل سایپا یدک بوده اند که تقریبا می شود 30 ماه
این دوستانی که از اومدن آقای ج خوشحالن نمیشناسشن. برید از شرکت قبلی بپرسید ببینید چه ادمی است .
ایشان مدیر کارآمدی است و ایتراک رو آورد بالا با ۵ برابر کردن سود شرکت، شما احتمالا یا نمیشناسیش یا جزء کسایی بودی که کار نمیکردی و حاشیه داشتی و گذاشتت کنار و گرنه که هم سایپایی ها خوشحان و هم بچه های ایران خودرو قبولش دارن.
فکری به حال زیر مجموعه های یدک کنید شرکت همراه خودرو با نالایق ها
باسلام با شناختی که اینجانب ازاقای اردلان حسینی دارم میتواند به صورت چشمگیری سایپا یدک را متحول نماید
زورش به مدیر عامل مگاموتور نمیرسه چون سیاسی
حداقل آقای جبلی جوان دارای تخصص میباشند و این جای امیدواری است. مدیر عامل سفارشی سایپا خزر رو که با مدرک جغرافیا و فلسفه جولان میده چه کنیم؟؟؟؟
آخه یکی بگه شماهاپیچ گوشتی بلدید دست بگیریدکه لباس کارمیپوشید!!!!!!!!!
جناب مهندس جبلی جوان
مجلس چه موضوع مهم ماموریتی رو در شرکت خودروسازی سایپا دنبال میکند که یک غیرمتخصص رو به سایپاخزر سایپا یدک مامور میکنه و اصرار به موندنش داره؟؟!!!
تو امداد چه خبره کار به جایی رسیده که امدادگر میره بنزین سر خودش میریزه که خودشو آتیش بزنه از دست عملکرد دوتا مدیر نالایق
بر اساس ماده141قانون اساسی مدیریت عامل و عضویت هیات مدیره انواع شرکتهای خصوصی یعنی زیر پنجاه درصد سهام دولتی برای کارمندان دولت ممنوع است کارمندان مجلس به استناد ماده16قانون استخدامی کارکنان مجلس شورای اسلامی از جمله در نقل و انتقال و ماموریت و تخلفات اداری تابع قانون استخدام کشوری و اصلاحات بعدی آن هستندبه همین جهت به هنگام ثبت مدیر عاملی یا عضویت هیات مدیره در اداره ثبت شرکتها به علت استعلام از سامانه کارمند ایران حتی کارمند دولت یا مجلس که مرخصی بدون حقوق میگیرد به علت ادامه رابطه استخدامی با دولت سامانه با اعلام خطا اجازه ثبت نمیدهد و تخلف محسوب میشود حال ماموریت که از حالات استخدامی میباشد به طریق اولی تخلف محسوب میگردد لذا ماموریت از مجلس به شرکتهای خودروسازی تخلف محرز و قابل تعقیب اداری دوشغلی است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 32 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۲