تغییرات در خودروسازی؛ از تغییر سفیر سایپا تا انحلال در ایران خودرو
به گزارش خط بازار؛ طبق پیش بینی های قبلی خط بازار تغییرات در ایران خودرو و سایپا در حال انجام است.
ایزدشهر به کروز رسید
شرکت کروز برنده مزایده ملک ایزدشهر وساپا شد. شرکت گروه سرمایهگذاری سایپا اعلام کرد که مزایده مربوط به ملک موسوم به ایزدشهر به نتیجه رسیده و شرکت صنایع تولیدی کروز بهعنوان برنده این مزایده انتخاب شده است.

کدام شرکت های ایران خودرو منحل می شوند؟
چابک سازی در ایران خودرو با سرعت در حال انجام است. طبق اعلام کدال شرکت «تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو»، «باشگاه ورزشی ایران خودرو خراسان»،«شرکت جامع تحقیق و توسعه فناوری های خودرو»،«شرکت آمورشی پژوهشی خودروسازی»،«شرکت بازرگانی و خدمات پس از فروش همگام خودرو»،«شرکت سازه و ساختمان ایرانیان»،«شرکت شهرک های صنعتی ایران خودرو» در حال تصفیه می باشند. در همین راستا به احتمال زیاد ساختار شرکت ایسیکو و ایساکو نیز در آینده با تغییرات اساسی همراه خواهد شد.
تغییر سفیر سایپا
در ادامه تغییرات مدیریتی، مدیرعامل ستاره سفیران سایپا تغییر کرد و وحید ولی زاده(معاون منابع انسانی مگاموتور) به جای محمد محمدپور به عنوان مدیرعامل جدید منصوب شد.
زیان خالص تام ایران خودرو
شرکت تام ایران خودرو علی رغم افزایش درآمد مالیاتی و سود عملیاتی به زیان خالص همراه شده است.


برنامه هوشمند برای بسپر
شرکت عصر هوشمند در جدیدترین گزارش خود برنامه عملیاتی برای ادامه اجرایی شدن نرم افزار بسپر اعلام کرد


منبع: خط بازار
حقوق و مزایا کل سایپا با سازه گستر هم سازی بشه،این اوج ناعدالتی بیکارترین قسمت شرکت بالاترین حقوق و مزایا بگیره
ولی زاده چه سابقه مفید و یا رزومه اثربخشی داشته که یکدفعه مدیرعامل شده؟
سایپا دیگه جای کارکردن نیست
آقای شیخ زاده عزیز اصلا خبر داری در شرکت طیف سایپا چه خبر هست؟
ایا از عملکرد محمد شریفی : رهوارزاده و علیان خبر داری؟
۴۰ نفر نیرو برای بسپر
تکلیف این پلتفرم هنوز معلوم نشده
تغییر سفیر؟؟؟ با این تغییرات کار بجای نمیبرد سایپا، تا مشکلات مالی و اقتصادی در گروه درست نشود اوضاع همین طور پیش میرود و در بر همان پاشنه میچرخد
از مدیرعامل محترم تقاضامندیم در استفاده از توان مدیران توانمند در حوزه های مالی و کیفیت فرصت را غنیمت شمرده و دستور تسریع صادر فرمایند
#تامین مالی # تغییرات گسترده در مالی گروه
خط بازار بزرگوار پیام را پاک نکن
آقای شیخ زاده بررسی بفرمایید ضایعات شرکت را می فروشند پولش به کجا میرود ?
در مورد شرکت تام ایران خودرو
این شرکت را پاره پاره کردند.شرکت ی که ی سری افراد طی چند سال گذشته توش با رابطه منصوب شدند.
اکثر شرکت های زیر مجموعه تامین کننده قطعات مگا موتور،در مرحله سقوط و ویرانی قرار گرفتند.افت تولید کلی گروه،ضایعات بالای قطعات تولیدی مجموعه های زیر گروه،بدهکاری نجومی به زنجیره تامین،معوقات پرداختی پرسنل،بدهی تامین اجتماعی،…از همه مهمتر!؟
به فریاد سایپا برسید
چند از شرکتهای گروه هنوز بیمه پرسنل را نتوانسته اند پرداخت کنند
اصلا چطور شد که ایرانخودرو به کروز داده شد و برای این واگذاری در حاکمیت یکصدایی ایجاد شد ولی برعکس برای واگذاری سایپا که مقرر شده به غیر کروز واگذار شود کارشکنی ایجاد شد؟ چرا کروز در ایرانخودرو شروع به نقد کردن مطالباتش از طریق فروش دارایی های ایرانخودرو و افزایش قیمت خودروها کرد و همزمان اجازه داده نشد سایپا خصوصی سازی شود و همزمان دارایی های سایپا هم در حال فروش و تهاتر و تسویه مطالبات کروز است؟ چرا باقی قطعه سازان نباید پول بگیرند و مطالباتشان نقد نمی شود؟ چرا همه چیز در حال خوب پیش رفتن برای کروز است؟ چرا همان برخوردی که با مفاسد عظام شد با کروز نشد و قوه قضاییه میگه هنوز نتیجه کارشناسی نیومده؟
و هزاران چرایی دیگر که علتش را باید در از دم قسط واگذاری حواله ۱۵ هزار ….. به حضرات یافت و البته مبالغ هنگفت دیگر که …. پیش آنها هیچ است.