از مدیر عامل جدیدایران خودرو ننوشتی خط بازار
تغییرات خودروسازی ادامه دارد؛ از مراد دل شیخ یا چراغ خوش اقبال
به گزارش خط بازار؛ بعد از تغییر مدیرعامل سایپا، تغییرات در خودروسازی تیتر یک اخبار جاده مخصوص است.
طبق اخبار رسیده گزینه های زیر برای چند پست مهم مطرح می باشند: احتمال بسیار زیاد:
«علی رضا قیومی لولاچیان به عنوان مدیر بازرسی سایپا»ِ، «علی اکبر مراد عباسی به عنوان معاون منابع انسانی سایپا»،«محمود اقبالی(مشاور امیر چراغعلی) و حمیدرضا یعقوبی(قائم مقام منابع انسانی ایران خودرو) به عنوان معاون منابع انسانی ایران خودرو»ِ،«حسن صدری برای قائم مقام مالی و اقتصادی سایپا»،«امیر چراغعلی برای تعاونی خاص ایران خودرو»،«سهیل حسین پور برای ساپکو»،«حسن طاهری(مدیرعامل لیزینگ گلرنگ) برای لیزینگ رایان سایپا»
طی روزهای آتی مشخص خواهد شد که حرف اول انتصابات در پست های کلیدی را جوان ۳۳ ساله کم تجربه خواهد زد و یا شیخ متخصصِ ۳۳ سال تجربه.
منبع: خط بازار
برچسب ها :امیر چراغعلی ، ایران خودرو ، ایران خودرو و سایپا ، حمیدرضا یعقوبی ، خط بازار ، سایپا ، صنعت خودرو\ ، علی اکبر مراد عباسی ، علی شیخ زاده ، علیمردان عظیمی ، محمود اقبالی ، مدیرعامل ایران خودرو ، مدیرعامل سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
آزموده را آزمودن خطاست
شیخ متخصص 33 سال تجربه در طی سالهایی که مدیر عامل مگاموتور بوده و چند سالی که صندلی هیات مدیره سایپا را اشغال نموده بوضوح توان خود را نشان داده !!!!! نمونه بارز آن مدیر عامل بهران موتور
سهیل!!! ایشون که یک سری افراد معلوم الحال را حمایت می کرد که انسان را نگران میکنه!!!
مدیرعامل ساپکو شدن تو شرایط امروز حسابی پول میخاد که بدهی های سنگین ساپکو رو کم کنه
بازار ۳۳ سال پشتش به هرجا وصله دار خوب میتازونه!؟و کسی هم جرات دست زدن بهش نداره…
و اما از روزی بترسید که همین ادم سودای ریاست کل را طلب کند.
وقتی یکی با مدرک دیپلم از “معاونت” منابع انسانی؟؟؟ و بازرگانی!!! یه شرکت درجه ۱ میرسه به بازرسی گروه .فردا هم دنبال مدیرعاملیه گروهه
اینه وضع خودروسازی
لولا… دقیقا
فقط محبت کنه این شیخ متخصص 33 سال تجربه حمایتش او از آدم معلوم الحال سایپا آذین بردارد
راستش بگو مصطفوی
چقدر از محمد پاداش گبلو به طرفیت عادل ناعادل پیرمغان بهت دادن که سنگ تیم فاسد قاچاقچی و جاعل بزرگ و آه نون و نمک را به سینه میزنی!
آخرت را به چند تا ویلای منطقه ۲۲ و کنار دریاچه فروختی؟! البته اگر این چیزها رو قبول داشته باشی!
https://khatebazar.ir/?p=89691
مصطفوی:تیترت را عوض کردی چون دیگه لو رفتی که کارچاق کن ناعادل پیرمغان به واسطه محمد پاداش گبلو مدیر معزول ساپکو هستی و مقاله خاص می زنی پسرخاله پاداش بعد دیدی لو رفته پسرخاله نفر نهم حسن زاده است بعد از ۱۰ روز تیترت اصلاح کردی!!!
وا مصیبتا
چند تا سکه گرفتی دروغ خبر میزنی و تبلیغ آدمهای عامل را می کنی؟ تو واقعاً رسانه ای؟ یا راه بنداز جا بندازی؟
مهندس شیخ عطار یکی از بهترین گزینه ها برای مگاموتور میباشد
بسیار انسان شریف وپاکدست وکاربلد میباشد
برای مگاموتور فقط و فقطآقای مهندس شیخ عطار
چه وقتي از دست اين ادم معلوم الحال معاونت اقتصادي راحت ميشويم؟
داداش داره میره منابع سایپا رو آباد کنه
قیامی لولاچیان یا قیومی لولاچیان
واقعا تعجب همه رو بر انگیخته که تخصص ایشون چیه واقعا؟؟؟؟؟
دقیقا
یکی پدرش وکیله یکی پدر زنش فدایی یکی داداش تو بانک یکی رئیس ستاده یکی هم آقازاده چه حکم های قشنگی آدم باورش نمیشه خلاصه دنیای عجیبی شده
https://www.faraz.ir/000MeU
این صورتهای مالی فقط عدد و رقم نیستند! عملکرد عظیمی چطور ایرانخودرو را زمینگیر کرد؟
طبق اخبار موثق از كاخ سفيد كيلومتر ١٥ به زودي فردي صلاحيت دار براي شركتي كه تو ٤ راه ايران خودرو پلاك ١٤٠ هست كه از ابتداي سال با سرپرست اداره ميشه به عنوان مدير عامل انتخاب ميشه
کاش خداوند به ایران کمک میکرد و ریشه افراد غیر متخصص رو خشک میکرد
شنیده ها حاکی از آن است که سید عباس میر حسینی (مدیرعامل کنونی امداد خودرو ایران خودرو ) از نزدیکان مقیمی یکی از گزینه های جایگزینی برای علی جعفزی مدیر عامل کنونی ایساکو می باشد.
📌آقای شیخ زاده مراقب انتصابهایت باش
‼️شنیده ها حاکی از آنست که به زودی مراد عباسی از ایران خودرو به سایپا به عنوان مدیر اداری ترانسفر می شود که اگر این موضوع تحقق پیدا کند ابهامات زیادی در باب انتصابات شیخ زاده شکل خواهد گرفت چرا که پیدا کردن یک مدیر اداری در گروه خودروسازی سایپا کار سختی نیست که نیاز به انتقال مراد عباسی از ایران خودرو به سایپا باشد.
⁉️اما باید پرسید چرا شیخ زاده به این انتقال علاقه دارد؟
@rasaderooz
آینده سایپا رو دادن دست یه پسر ۳۳ ساله خدا به خیر کنه
همینکه نه خریدنیه نه نفوذپذیر شده داغ به دل خیلیا
دست باباش و. پدر زنش درد نکنه انقدر هوای این کوچولو رو دارن
ادم با اصالت و پدر مادر دار اینجوریه دیگه
مثل مقدم باشیم🤌
به امید خصوصی سازی تا کیفیت و مشتری مداری
به داد نیرو محرکه برسید
چند ماه پیش بازرسی اومد نیرو محرکه خوب زیر و روشون کرد خصوصا حوزه بازرگانی رو. واقعا مهندس کهزادی دقیق موضوعاتشون رو کشف کرد. دمش گرم
انشالله اول شما خائنین به سازه گستر شناسایی و اخراج شوید .چون معاونت تامین به امثال شما و دار و دسته امثال شما باج نداده مورد حمله عده ایی قرار گرفته است
چرا توهین می کنید و جوش آوردید و حرف حق تلخ هست. امیدوارم به زودی افرادی که همواره به ساختار سازه گستر آسیب می زنند معرفی شوند .مدیریت محترم عامل خودشان بر مبنای عملکرد و شایستگی افراد را انتخاب با تغییر می دهند و نباز نیست عده ایی مرتب سهم خواهی نمایند .هر شخصی شایسته باشد سازه می ماند و اگر عملکرد ضعیف قطعا مدیر عامل و هیات مدیره در موردشان تصمیم می گیرند
آقا سعید شما که دنبال شناسایی و اخراج آدمها هستید ،آیا میدانید که همین فیروزبخت چقدر وام خارج از نوبت گرفته و آقای فراهانی دارستانی که مامور هستند چقدر وام گرفتند وامی که مربوط به پرسنل سازه گستر میباشد و بعضی از پرسنل نیاز مبرم به این وام دارند ، شما اصلا تحقیق کردید که صندوق ذخیره وام ضروری چرا خالی هست این وامها رو به چه کسانی دادند،حراست و بازرسی سایپا باید به این کثافتکاریها ورود کند ، چرا باید وام خودرو به شخصی که اصلا پرسنل سازه گستر نیست داده شود ،شما خیلی مردی برو پیگیر این وامهای غیر متعارف باش که از گلوی پرسنل سازه گستر بریدند و به این آقایان داده اند.
خط بازار عزیز، دقیقا به نکته خوبی اشاره کردی و تیتر با مفهومی زدی.
نکته اول اینکه خوشحالیم که بالاخره همه دارن متوجه میشن که تصمیمات جای دیگری گرفته میشه هم در 14 و 15 و هم در آذرآب. بسیار محافظه کار علی الخصوص به اونایی که سیمشون وصله: مثل “لولا” !. از چهارسال پیش در پارس خودرو خودشون رو به لولا آویزون کردن و خوابوندنش در آب نمک واسه همچین روزی. و تا الان هم خیلی به دردشون خورده.
و اما نکته دوم اینکه همه میدونن که اگر سایپا دنبال کار درست بود باید تغییرات رو اول از مگا م.و.ت.و.ر شروع میکرد چون بی ربط ترین و بی تخصص ترین و بی تجربه ترین آدم در تخصصی ترین و مهم ترین و فنی ترین شرکت جا خوش کرده. باید او رو برمیداشت و کلا از 15 میفرستاد بیرون 15 . دیگه حتی اگه همین امروز هم این جوان بی تجربه رو مرخصش کنه فایده نداره و دم خروس زد بیرون دیگه.
خلاصش الفاتحه…
چرا میخای همش جوان 33 ساله تخریب کنی بنظرم کمک کن یکمی سازنده باشید
اینکه بعد از سالها تیم متخصص دیوان محاسباتی ها در سایپا کار نظارتی و درست انجام دادن ، باعث تاسف هست که مجدد تغییرات ایجاد بشه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 34 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۴