از مسئولان تصمیم گیر خواهش دارم تا موشکافانه یک سوجریان و یک کارشکنی را خیلی دقیق بدون مباشات بررسی کنند:
همه شاید فرار مغزها و نخبه ها و متخصصان از کشور هستیم که این موضوع در کشور به کرات دیده می شود آیا عارضه یابی و ریشه یابی کرده اید؟
بارها گفته ایم که یک جریان زیر پوستی جهت دار و هدفدار در کل کشور با هوشمندی عالی از چند سال گذشته در حال فعالیت هست که دنبال افراد متخصص و نخبه در همه زمینه ها می باشد و توسط عواملش کاری می کند که این افراد نخبه و متخصص کنار گذاشته بشوند تا چرخ صنعت کشور به حاشیه رفته و پروژه ها ناتمام بماند.
به عنوان مثال ما چند نفر در دبیرستان بودیم که هر کدام در زمینه های مختلف به درجات بالای علمی رسیدیم و در صنعت نفت و پتروشیمی و خودروسازی و دندانپزشکی و پزشکی و… فعالیت داریم و همه این جریان را احساس کردیم که انگار یک GPS به نخبگان و متخصصان وصل کردند و دنبالشان می کنند تا در یک فرصت مناسب از کار برکنارشان کنند و یا باعث اذیت و آزارشان بشوند تا به سمتی آنها را برانند که کار نکنند و یا از کشور مهاجرت کنند و یا یک تهمت و توطئه برچسب بهش بزنند تا دردسر درست کنند و آن نخبه و یا متخصص را زجر بدهند و مجبور به کناره گیری کنند.
حال این سوجریان هدف دار و جهت دار توسط چه سیستمی و چه عواملی با این هوشمندی عالی در حال کار هستند تا کشور را عقب بندازند و برده کشورهای دیگر کنند را باید شما مسئولان تصمیم گیر بدون مباشات شناسایی نموده و متلاشی کنید و از نخبگان و متخصصان مظلوم دفاع کنید و اجازه فعالیت بدهید.
تغییرات ترکی در خودروسازی؛ از حاشیه خلیج فارس تا ساحل مدیترانه
به گزارش خط بازار؛ یکی از نقاط ضعف خودروسازان، عدم استقرار نظام قوی و فعال تامین مالی و قطعه است که بخش قابل توجهی از آن مربوط به شبکه خارج از کشور می شود. در همین راستا مرد جاده مخصوص بعد از گذشت ماه ها از عمر مدیریتش، اخیرا تغییرات خارجی را آغاز کرده است. تغییراتی که از خالی بندی در حاشیه خلیج فارس شروع شده و اینک به دریای مدیترانه رسیده است.
طبق بررسی های خط بازار در حالی که قرار بود دفاتر خارجی یکی از خودروسازان رفته رفته بسته شود، چند روز پیش جمال جاده مخصوص به یک انتصاب ترکی روشن شده است. انتصابی که امید است سبب اتفاقات خوب در آینده خودروسازی شود.
به گزارش خط بازار هرچند که مرد جاده مخصوص در تلاش است تا با تغییرات از این دست شرایط را برای جهش تولید بهتر کند ولی سوابق برخی از مدیران تازه منصوب شده نه تنها چراغ امید را در دل روشن نمی کند بلکه بیش از چند ماه نیز نمی توان به آنان دل بست و لذا از همین الان بایستی فکری اساسی برای شبکه تامین خارجی کرد و تا دیر نشده مجددا دست به تغییر زد. خودروسازی جای آزمون و خطا عده ای بلوف زن نیست. انانی که دلخوش به یکّه مصوبه بانکی دهه گذشته برای روزمه سازی برای خود هستند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، حاشیه خلیج فارس ، خط بازار ، خودرو ، خودروسازی ، سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
آقای ج که برای دفتر ترکیه در نظر گرفته شده از افراد در اختیار کارگزینی شرکت سایپا بود که در حد یک کارشناس ساده بود و مدتها بیکار بوده است به لطفا دوست و یار جوان خود رفت ایران خودرو وداره قد علم می کنه . ایران خودرو چقدر کوچیک شده آخه . البته برای سایپا خوبه . بذار این بی سوادها از اینجا برن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2