واقعا اينهمه تغييرات وجود داشته! خدا به داد مملكت برسه
تخریب مجازی مدیران خودروسازی/خادمان ملت مشغول کارند+سند
به گزارش خط بازار؛ همزمان با داغ شدن فضای انتخاباتی، حواشی خودروسازان به نقطه اوج خود نزدیک می شود و گمانه زنی ها در خصوص تغییرات افزایش یافته است.
حواشی که به دنبال آن است تا زحمات مجاهدانه خادمان ملت در عرصه خودروسازی را زیر سوال ببرد. آن هم در شرایطی که مدیران خودروسازی شبانه روز به دنبال حل مشکلات خودرو و افزایش تیراژ خودرو می باشند. مدیرانی که بسیاری از آنان دارای رزومه های درخشان هستند و در مسئولیت های جدید خود نیز به طور نسبی خوب عمل کرده اند.
در همین راستا اخیرا در فضای مجازی لیستی منتشر شده و دست به دست در حال گردش است که در آن ادعا شده بخش قابل توجهی از انتصابات چند ماه اخیر در خودروسازی به دلیل ارتباطات سیاسی و پشت صحنه با مدیران رده بالای خودروسازی و برخی مسئولین بوده است.
فرض بر این است این ادعا کذب و بی اساس است ولی به طور کل ذکر چند نکته در این باب قابل توجه است:
اول استفاده از دوستان و آشنایان به شرط سلامت، سوابق کافی مرتبط و شایستگی هیچ ایرادی ندارد.
دوم بعید است با وجود دستگاه های نظارتی متعدد یک جریان خاص بتواند از دوستان و نزدیکان خود برای پست های حساس استفاده کند.
ناگفته نماند این لیست صرفا یک ادعا است که براساس بسیاری از حقایق صحت ندارد ولی در کل می تواند یک بار مورد بررسی دستگاه های نظارتی قرار گیرد تا صحت و سقم آن مشخص شود.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خادمان ملت ، خط بازار ، خودروسازی ، سایپا ، فضای مجازی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
خدا رو شکر صدبار گفتیم این حیاتی و میررفیع و … تیم پاره المپیکی توسلی قیافه شون به ریاست نمیخوره، میدونستیم ما آخه ویزیتور بودن اشکال نداره ها شغل شریفی هم هست، ولی آخه چرا مدیرعامل سازه گستر یا لیسانس جغرافی رو چه به مدیر عاملی و … حق گو بدو بدو بیا خودت رو جر بده … ما که از اول با اسم مستعار گفتیم همه چیزو، مگفا و تخلفاتشون رو نگفتیم اما خودش رو میشه، تاریخ و جغرافی رو نگفتیم، اگه خدایش حق گو خودتون هستید بگید . وگرنه کی آخه اینجوری دفاع میکنه جز اینکه علاوه بر حقوق ماهیانه به آقای حق گو یه باجناقی هم میچسبه .
با سلام
به نظر میرسه دیگه حتی ارزش پاسخگوئی هم بعضی مطالب به قدری سخیف میشوند که خود پاسخ باعث کسر شخصیت آدم پاسخگو میشه .این مطالب از اون دسته موارد هست .
متاسفم که بگم درگیر یک پدیده زشت اجتماعی هستیم که طی اون دروغ و تهمت برای عده ای شده خوراک هر روز.
ای کاش این سایت جایگاهی داشت که هرکدام از ما به نوعی هم اطلاعاتمان را با دیگران به شراکت میگذاشتیم و هم استفاده علمی و فنی میکردیم و نقد هم اگر داشتیم با انصاف و مدرک و دلیل اونهم به جهت بهبود وضعیت صنعت باز نشر میدادیم آن وقت در نظر بگیرید این سایت تبدیل میشد به پایگاهی تخصصی و اطلاعات تخصصی صنعت خودرو که حتی بالاترین مقامات و مدیران ارشد صنعت هم با رغبت به اون مراجعه میکردند.
و الان تبدیل به چی شده .کی فامیل کی بوده کی قبلا شغلش چی بوده مدرک تحصیلی کی …همه هم متاسفانه اشتباه و … البته متاسفانه کسانی که این اطلاعات را میدهند به عمد مطالب خلاف واقع ارائه میکنند که حالا به نظر تخریب کنند ولی خوب به نظر نتیجه عکس داشته و خواهد داشت.
آرزو میکنم اول خودم بعد بقیه دلسوز صنعت و کشور باشیم و همه چیز را با ترازوی منفعت من چقدر ؟.نسنجیم .
به امید کمی معرفت و انسانیت برای اقلیت فاقد این مشخصه لازم برای ایران و ایرانی.
اگر سایتی
آخه من که میدونم تو کی هستی و با چه سمتی تو سایپا نشستی و داری این متن هارو میفرستی، داداش من حقوق مدیریتی نوش جانت حداقل کمتر پشت باجناقا در بیا ،
خدا عاقبت همه ما رو بخیر کنه .باشه شما درست میگی. مگه کار خلاف شرع میکنم .بعدهم عرض کردم که بعضی مطالب اصلا نیاز به پاسخگویی نداره .
جدا باور کردید که مثلا این مدیران ارشد در سایپا وقت اینو دارن این مطالب صد من یک ریال رو بخونن و مثلا تاثیری در فعالیتشون بگذاره .به نظر من هیج کدام تا حالا یک بار هم این مز… رو نخوندن .چون وقت این قصه ها رو ندارن .قبلا هم این مطالب به نوعی دیگر گفته میشد. ولی اونها کار خودشون رو میکردند. اگر میخواستند یا الان بخوان به این اراجیف توجه کنن پس کی برای تولید و کار و فعالیت وقت بذارن. خیر هیچ تاثیری روی فعالیت این جمع موفق نداره .منم خدا رو شکر که توسط شما لو رفتم و معلوم شدم .
آخ آخ چرا آخه لو رفتم کجای کارم اشتباه بود که معلوم شدم …
خدا یه دل خوش به شما داده قدرش رو بدانید. تو این شرایط کشور موهبتیه نداشتن ….
هیتلر نقاش بود ، صدام رمان نویس بود ، چرچیل برنده نوبل ادبیات بود ، قذافی عود نواز بود ، یزید شاعر بود ، ناصردین شاه عاشق کتاب بود شاید اگر کتابدار میشد انسان بهتری میشد، میخوام بگم انسانها وقتی در جای اشتباه قرارمیگیرند فاجعه درست میکنند، مدیرانی که به نا حق در جایگاه بزرگان نشستید منتظر شنیدن خبر فاجعه بارتون هستیم، هرچند ارتکاب فجایع قبلیتون در ایران خودرو دیزل باعث رشدتون شد و شما را اصلاح نکرد.. ولی ما بازم امیدواریم نسل هر چی مدیر دروغگو ناکارامد منقرض بشه …
ای کاش در مورد شرکت بهران موتور گلپایگان و مدیر عامل آن یک مطلب تحقیقی مناسب نوشته شود.
ضمن تبریک عید غیر خم به شیعیان امیرالمؤمنین چند نکته در این باب عرض میکنم .
واقعیت این است که ( البته از نزدیک شخصا شاهد بودم ) که در برخی ستادها ( از ذکر نام کاندیدا معذورم) برخی افراد با گذشته های مشخص و معلوم (حداقل نا موفق در مدیریت پستهای بالا ) چنان در حال تخریب مدیران ارشد امروز صنعت خودرو هستند و البته بدون سند و مدرک و فقط برمبنای مشکلات شخصی و کاملا مشخص که هر انسانی که کمی با خصلتهای آموزشی صاحب همین عید و اولاد مطهر و معصومش آشنا باشد هر چقدر هم تطمیع و حتی تهدید به از بین رفتن فرصتهای شغلی (در آینده) اگر تقسیم میزها و پستها موثر نیفتاد نیز رو گردان نیستند .
گفتند و شنیدیم از کودکی که اگر دین نداریم آزاده بودن را از دست ندهیم .چه مشکلات بزرگی در پیش روی مدیران امروز صنعت خودرو وجودددارد .چگونه آبرو و گذشته پربار خودرا در کف دست گرفته و شبانه روز درحال تلاش برای بهبود مستمر صنعت این کشور هستند .
و عجیب اینکه کسانی داعیه دار و مدعی اشکالات به مدیران پاک دست و خدوم کشور هستند ( خصوصا در یکی از ستادهای مختص به صنعت و خودرو) که همچنان دارای پرونده های باز و عملکرد خاص در نهادهای بازرسی و نظارتی هستند .
برخی چنان مست برگشت به قدرت و …. هستند که تمام ارزشهای انسانی خوب را زیر پا میگذارند.
من به نوبه خود جزو اولین مدعوین به این ستاد بودم و ضمن اعتراض به رفت و آمد این افراد بطور مکتوب به خود کاندیدای محترم هم اعتراض کردم و کلیه منافع آینده و این دنیایی تصویر کرده توسط مسولین این ستاد را در صورت انتخاب این بزرگوار را به منفعت دین و اخرتم نفروخته. قضاوت با شما عزیزان .
به امید فردایی که به خاطر منافع شخصی دروغ و تهمت را سرلوحه عمل خود قرار ندهیم.
ستاد چه ربطي به اين چند تا اتوبوس مدير داشت؟
سخته میدونم .ولی همون ستاد محل این مزخرفات شده که حالا اینجوری و اینجا بروز میکنه .
آقای سید حق گو اگر شما باجناق بازی در نیاری بزودی استعفای دسته جمعی باند باجناقا از سایپا دیزل رو شاهد خواهیم بود …دفاع نکن عزیزم
آنوقت چیزی عاید شما خواهد شد اگر خواهدشد من خوشحال میشم که حداقل زحمت بیهوده نکشیدی کلی فسفر نسوزاندی که نسبتهای خویش و قومی را متوجه بشی اونم آخرش ببینی آه اشتباه کردم که کی گفت کی نوشت ..
بله همدیگر را نمیشناسیم پشت ماسک و مستعار …ولی اینه چی .وقتی جلوی آینه می ایستیم به اونکه داره بر و بر نگاهت میکنه هم میتونی دروغ بگی ؟ میتونی بگو …بگو
ادب از که آموختی؟؟ از ویزیتور کجا بودی ؟؟
آهان متوجه شدم از اونا .خوب اوکی .سلام برسون .
سلام شرکت محورسازان سنوات بازنشستگان رو نمیده
سالهاست که دیگه افراد متعهد و معتمد مدیر عامل فارغ از تخصص جانشین افراد تیم قبلی میشوند و چنین مواردی علیرغم نقد فراوان متاسفانه عادی و پذیرفته شده توسط ارکان بالادستی شده و ترجیحا پیشگیری از هر گونه اختلاس به پیشرفت فنی به الویت اول تبدیل شده چون همه مردم از اختلاس سر در میارن ولی از مسایل فنی درون سازمانها بندرت مطلع میشوند.
لذا مگر در دوره مدیر عامل قبلی گروه کم افراد از کارشناسی و رییسی و …با کمترین میزان تخصص در پست های منتصب شده قرار گرفتند که الان با جایگزینی افراد فوق به عنوان پدیده برخورد میشه.
هنوز اتفاقا هنوز افراد نامدیری که حتی جهت ریاست هم در ارزشیابی مردود میشوند بعنوان مدیر عامل مشغول حیف و میل و تحمیل مستقیم و غیر مستقیم ضرر و زیان به گروه هستند.
این مطلب خط بازار درباره نفوذ بابک مرادی در صنعت خودرو و اینکه ایشان از دوستان مدیران فعلی دو خودروساز هم هستند این سوال رو مطرح می کند که آیا فساد سیستماتیک و کاملا ساختار یافته در ایدرو و خودروسازها وجود دارد؟ با رئیس جمهور جدید تغییرات اساسی در راه هست و مدیران جدید
آقا سید حق گو چی شد قرار بود توضیحاتی بفرمایید کجایی پس با مدرک کسی باهات حرف نمی زن
آقای مصطفوی
مطالبی که می نویسی حداقل ۵ دقیقه بشین روش فکر کن
مثلا مهندس شیخ عطار ؛ مگه بزرگتر و پاک دست تراز ایشان در سایپا داریم که حالا بشود وصله ای بهشون زده بشه!!!
و مگر مدیران قبلی که زمان سلیمانی و تیموری اومدند داخل سایپا ؛ چه رزومه ای داشتند؟
چرا اون موقع فریاد نزدی؟
چه اتفاقی افتاده که الان شما دنبال حق و حقیقت هستید؟
چه چیزی نرسیده؟!؟!؟
انتشار اینگونه خبرها هیچگونه خللی در عملکرد تیم توسلی ایجاد نخواهد کرد. چه بسا باعث تقویت و بهبود عملکرد مدیران خواهد شد. مهم گزارش آماری تولید و بیلان مالی شرکت های تابع سایپا و رضایت پرسنل زحمتکش تولید می باشد که در این چند ماه اخیر وضعیت بهتری نسبت به دیگر شرکت های تولیدی داشته. این همه عناد از سوی منتقدان جای بسی تامل دارد. و جای تاسف برای این افکار مسموم.
یا علی
تیم کنونی، خیلی کوتوله هست، فقط منتظره که جلیلی رای بیاره، دنبال وزیر شدنه و اگه نشد، بره جای اونور
” اگر دین ندارید آزاده باشید ”
گزارشاتی که یک سری انسان بی سواد فقط جهت تشویش اذهان عمومی همواره عنوان میکنند و رسانه زردی همچون خط بازار آن را منتشر میکند چیزی جز خلاف واقع نبوده و یقینا چه در این دنیا و چه در آخرت عظمی یقینا پاسخگو خواهند بود
من در خصوص دو تن از اسامی افرادی که در گزارش مربوطه اشارهشده مواردی را جهت تنویر افکار عمومی اعلام میکنم.
آقای حیاتی هیچگونه نسبت فامیلی با مدیرعامل گروه سایپا نداشته و شروع فعالیت خود را در دهه ۸۰ و در حوزه کارشناسی از شرکت سازه گستر سایپا آغاز و متعاقب آن چند شرکت زیر مجموعه سایپا فعالیت و نهایتا در شرکت های گروه ایران خودرو ادامه میدهد
عملکرد ایشان در مشاغل کارشناسی، ریاست ،مدیریت ،معاونت ،هیات مدیره و مدیر عامل شرکت های متعدد گروه سایپا و ایران خودرو باعث اعتماد مدیرعامل گروه سایپا به ایشان جهت سپردن مسئولیت مهمترین شرکت این خودرو سازی گردید که عملکرد سه ماهه ایشان در اعتماد سازی مجدد و جلب رضایت سازندگان و تولید کنندگان ،پرداخت روتین مطالبات سنواتی ،اعتماد به کادر مدیران و معاونین فعلی و شاغل و کمترین تغییرات مدیریتی ،استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و افزایش ظرفیت تامین قطعات استراتژیک بخشی از اقدامات ایشان در شرکت سازه گستر بوده است .
حال و بر اساس اراجیف عنوان شده ، بر فرض شغل قبلی مشارالیه ویزیتوری در شرکت دامداران بوده و سوال اینجاست ایشان چطور ویزیتوری بوده که توانسته با دانش مدیریت خود یک شرکت بورسی و مهم قطعه سازی را در سال ۱۴۰۰ با سود ۲۲ میلیارد تومان تحویل گرفته و سود آن شرکت را طی دو سال ابتدا به ۱۲۵ میلیارد و سپس ۱۶۰ میلیارد تومان برساند .
چطور ویزیتوری بوده که با دانش مدیریتی خود در حوزه خودروسازی توانسته در طی دوسال بیش از ۳۰ میلیارد دلار کاهش ارزبری و در خرید خارجی نیز بیش از ۴۰ درصد کاهش قیمت خرید ایجاد نماید و مجموعه شرکت های زنجیره تامین خود را از ۸۰ سازنده به ۲۲۰ سازنده فعال جهت جلوگیری از واردات و افزایش اشتغال زایی افزایش دهد.
ای کاش خیلی از مسئولین این مملکت هم بقول اراجیف گویان مثل ایشان ویزیتور بوده و میتوانستند مثل این مدیر جوان ،بدون حاشیه و خوش فکر کمی معجزه کنند
در خصوص آقای میر رفیع نیز قابل ذکر است ایشان از روئسا و مدیران دهه ۸۰ و ۹۰ گروه خودروسازی سایپا بوده و بخشی از اقدامات موثر صورت گرفته در شرکت ایران خودرو دیزل نیز مدیون مدیریت راهبری ایشان بعنوان عضو هیات مدیره بوده است
ایشان علیرغم روحیه جهادی ،ولایت مداری و سلامت کاری دارای تخصص مدیریتی و تجربه بیش از ۲۵ سال فعالیت در دو خودروساز بزرگ کشور و علی الخصوص سایپا بوده است
پس مقداری بیندیشیم قبل از اینکه بخواهیم اراجیف بگوییم
در ضمن ،با شناختی که از اقای توسلی مهر پیدا کردیم ایشان هیچ گاه بدنبال رفاقت بازی و فامیل بازی نبوده و اصول کاری ایشان استفاده از مدیران متخصص ،بدون حاشیه و سالم میباشد
آینده بهتر سایپا ، این موارد را ثابت خواهد نمود
تيم جناب توسلي مهر و خود ايشان هيچ نقشي در سود ده شدن ايران خودرو ديزل ندارند. با مدرك محكم عرض ميكنم. صورت هاي مالي 1399 ديزل را ببينيد. جناب توسلي مهر 2 ماه پايان سال مدير عامل بود و هيچ انتصابي نداشت. تا آبان 1400 هم كار دست هيئت مديره قبلي بود . يعني تامين سال 1400 توسط تيم قبلي انجام شد . جناب ميررفيع در بازرسي تشريف داشتند و جناب حياتي هم تو برنامه ريزي بود كه زير نظر هيئت مديره قبل فعاليت مي كرد. اين مطالب را با مدرك و سند عرض ميكنم .
اولين دروغ نشانه الباقي دروغ هاي شماست، اقاي حياطي كاراموز سازه گستر بودند نه كارشناس سازه گستر، با سپاس
با سلام خدمت آقای صادق
باز خدا را شاکرم که در رعایت انصاف تنها نیستم و افرادی هستند ( که اطمینان دارم وجوددارند اما به اصطلاح تبدیل به قشر خاکستری و بی تفاوت شده اند) که از حق و انصاف دفاع کنند .
به عینه شاهدیم که حجمه های شدید این روزها به تیم موفق مهندس توسلی مهر خصوصا این دو عزیز که ذکر فرمودید چه شدتی گرفته.
اما این نوع تخریب بیشتر ما و خصوصا بنده را معتقد میکند که راه و مطلبی که در حمایت تیم مدیریتی مهندس توسلی مهر در پیش گرفتم کاملا درست و منطقی است .
هرگاه دیدیم منتقدین یک گروه از حربه تخریب شخصیتی آنهم با کمک تخریب و دورغ اقدام نمودند و از منتقد به مغرض تبدیل شدند باید آگاه باشیم که مسئله ای وجود دارد .در این شرایط همان مسئله که در بالا عرض کردم اتفاق افتاد .تعجب بنده که خصوصا دورادور از این دو عزیز اطلاع کافی دارم زمانی بیشتر شد که مسائل خانوادگی به دروغ و گدشته افراد را آنهم به غلط تنها بخاطر تخریب مورد سو استفاده ابزاری قرار دادند .یک گروه یک مطلب و یک ساز مشخص .
و جقدر عملکرد مهندس حیاتی و میررفیع عالی و بی نقص بوده که مجبور به ارائه چونین مطالب کذبی شدند .
خدا شاهد بر نیات و اعمال ماست .
عید همگی مبارک
اولين دروغ نشانه الباقي دروغ هاي شماست، اقاي حياتي كاراموز سازه گستر بودند نه كارشناس سازه گستر، با سپاس
آقا قسم نخور باور کردیم .اینم مثل همون مطالب دیکه در لیست بالاست و باید تبریک گفت به چنین شخصی که چقدر هوش مدیریتی بالایی داشته که امروز در این نقطه مدیریت از صنعت کشور قرارداره .منم به ایشون حسودیم میشه .خیلی قوی و در یک کلام مدیره با کیفیتی هستن .بله حسادت همه رو بر انگیختن .چه معنی داره آخه اینهمه کارو تلاش و ….
واقعا حس حسادت منو هم داره زجر میده ….
محمد علی عزیز اگر کسیو نداری جای خودت کامنت بزاره حداقل یکم بیشتر خرج کن تا حق گو بیشتر کمکت کنه و کامنت های تابلو نذاره که هویتت لو بره، صحبت از اعتماد کردی، باید بگم باجناقی که به باجناقش اعتماد نکنه باید فاتحه اون شرکت رو خوند در مورد علم و دانش مدیریتی خودت گفتی محور خودرو رو به اوج رسوندی اشاره غیر مستقیم بکنیم به سوابق بازرسی شما در اون شرکت که توسط مدیر بازرسی جغرافیا دان دیزل ماله کشی شد.. تازه چه پستهایی برای ماله کشی بیشتر از فرمانده بسیج تا مدیریت فروش هزینه شد…
این جواب چه کسی را داده ؟ من هرچی گشتم کامنتگذاري به نام محمد علی ندیدم .با خرزوخان درگیری برادر ؟
حالا چرا من کامنتهای تابلو بگذارم من که از این بزرگوارها دفاع میکنم دیکه چرا با یه اسم دیکه ؟
ما که نفهمیدیم جریان چیه ؟
درست گفته میر رفیع و توسلی مهر پرسنل بسیج رو کردن مدیر فروش ایران خودرو دیزل
مدیر حراست دیپلمه بله قربان گو نیز فراموش نشود، همچنین معاون منابع انسانی بی سواد، مدیربازرسی فامیل و …..
قطعا براي انتصاب افراد, دوست بودن يا فاميل بودن به تنهايي ايرادي نيست . شما در اين عيد مبارك غدير نامه مولا علي به مالك اشتر در خصوص انتصاب افراد را بخوانيد. اشكال در عدم تخصص و سواد و تجربه است. اينكه سرنوشت شركتها را كه امانت دست مديران است بدست افراد نالايق و كار نابلد بدهيم. حالا اگر اين افراد فاميل و دوست هستند واويلا.
يَعْلَمُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَيَعْلَمُ مَا تُسِرُّونَ وَمَا تُعْلِنُونَ وَاللَّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ. سوره 64: التغابن
آنچه را که در آسمان ها و زمین است می داند، و [نیز] آنچه را پنهان می کنید و آنچه را آشکار می نمایید، می داند و خدا به نیّات و اسرار سینه ها داناست.
خط بازار دنبال چي ميگردي انتصابات تيموري و سليماني و ايران خودرو رو نوشتي. چي ميخواي جواد پول بده نيست خط بازاري
راستی مدیرعامل ایدکو پرس سایپا کجاست؟؟؟؟؟؟؟
اگر اینو جواب دادی کارت درسته خود مدیرعامل سایپا هم نمیدونه !!!
خلاصه موضوع؛
انتشار اکاذیب توسط سایت زرد وابسته به پدرخوانده قبلی..
والسلام
جناب رضا گفتم جواب شما را ندهم شاید متوجه شوید که دیدم خیر آنچه در این گزارش آنهم تنها در این سایت خاص ارائه شده و در هیچ کجای دیگر از این گزارش استفاده نشده جوابی دارد در دوسه مورد خلاصه میکنم
اولا این افراد منتخب و منتصب تیم مدیریت قبلی هستند به فرض ادعای این سایت اگر تخلفی نیر انجام داده باشند مسولیت این تخلف با مدیریت ارشد آن زمان بوده و خواهدبود
دوما در حال حاضر نقش آنچنانی و تصمیم گیر و سازی در هیچ شرکت زیر گروه ندارند و البته که در حال انجام آنچه باید هستند و تصمیم مدیریت ارشد جدید به دلایل کاملا منطقی و مشخص ادامه همکاری این افراد تا زمان مناسب است که این در حوزه تصمیم یک مدیر ارشد و توانمند است .
سوما هنوز درحال پاسخ به دروغها و تمتهای برخی محدود و معدود بابت استفاده و جابجایی بهترین مدیران حال حاضر صنعت خودرو همچون مهندس حیاتی و مهندس میررفیع که در نیمه دوم امسال خواهیم دید عملکرد درخشان یعنی چه هستیم .
چهارما باز بفرض احتمال که این گزارش کمی به واقعیت نزدیک بوده در زمان خود که منتشر شده هیچ گاه به قکر و نظر حضرتعالی نرسیده که تیمهای نظارتی و حراستی خیلی قوی تر و کارآمدتر از آنچه حتی امثال ما فکر کنند هستند و تمام این موارد به اطلاع ایشان میرسد و کوچکترین تخلفی بدون پاسخ و بررسی نمیماند در مراحل زمانی مختلف
و نهایتا اینکه اگر بهر دلیل مشکل شخصی یا تفکری یا جناحی با هر شخصی داریم .حکم صادر نکنیم که مطمئنا از همه آنچه بوده خبر نداریم و باز به فرض صحت این موضوع درستی تغییرات محدود و معدود مهندس توسلی مهر نمایان تر میشود .
ماله کشی هم جدیدا به پستهای قبلی رسانه و مواجب بگیر بنده اضافه شد .
با آرزوی ….دیگه دوستات آرزو کنن من بریدم از دست ..
سلام دوستان؛ عید غدیر بر مدیران و مسئولان سایت خبری خط بازار و همه مخاطبان گرامی مبارک باد.
نمیتوان از کنار این اصل و موضوع اساسی گذر کرد که شرکتهایی مانند سایپا و ایرانخودرو، به نوعی حیاط خلوت افراد وابسته و نزدیک به وزارت صمت و سازمان گسترش است و بسیاری از بنگاههای صنعتی و اقتصادی وابسته به دولت، با چنین شرایطی مواجهند.
در تمام دورانهایی که تغییرات مدیریتی در این شرکتها صورت گرفته، انتصابات حلقه دوستان، آشنایان، معتمدان و افراد سفارشی و تحمیلی ارگانهای تأثیرگذار در صنعت بی در و پیکر خودرو مرسوم بوده و حتی میتوان از حقوق مسلم مدیران ارشد نوپا در این شرکتها دانست. بر همین اساس انتشار موضوعاتی با این مضمون، که حداقل برای اهل صنعت خودرو کاملا شناخته شده است، خیلی جذاب و خواندنی بهنظر نمیرسد و آنچه که در خاطر بنده از محتوای خط بازار بوده، بارها و بارها این موضوع به اشکال مختلف از کانال این پایگاه خبری خوانده و شنیده شده است.
تنها امیدواری ما اینست که همین افراد دوست و نزدیک و سفارشی، لیاقت و سواد لازم را برای کرسیهای موقتی که به آن تکیه میزنند، داشته باشند تا صنایع مادر، پرسابقه و با اهمیتی چون خودروسازی کشور، بیش از این زیانده و عقبمانده نشود.
در پایان میخواهم به این نکته اشاره کنم که باز هم به معرفت توسلیمهر که با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از انتصاب ایشان به بالاترین مقام در گروه سایپا و علیرغم انتصابات و تصمیمات کاملاً سلیقهای و بیاساس مدیریت اسبق سایپا، تغییرات و جابهجاییهای مدیریتی زیادی صورت نگرفته و شاید لازم باشد که توسلیمهر کمی از لطف و مرحمتش به مهرههای جامانده از مدیریت قبلی بکاهد و از نیروهای باسابقه، اهل فن و به نوعی کنارگذاشته شده سایپا، جایگزین این به ظاهر نخبگان صنعت و دانشگاه کند.
حق نگهدارتان.
کمی صبور باشید خودرو سازی شخم اساسی خواهد خورد حداکثر تا دو ماه آینده …
سلام
بسیار عالی که اسامی با رابطه ها در خبر درج شده ولی با کدام مدرک و استعلام
البته برای بعضی از اسامی جای شک نیز وجود ندارد
نکته اینکه هر تیم مدیریت ارشدی که در راس امور قرار میگیرد قطعا باید از تیم خود در این زمینه استفاده کند و ابن حق مدیرعامل می باشد
مجدد نکته
تیم مهندس توسلی مهر در حوزه اداری و طرح و برنامه و حراست و مالی که در همین چند ماه بسیار عالی و خوب کار کردند مگر ما از یک تیم موفق جز این موارد چیز دیگه ای را میخواهیم
دقيقا چرا حقشون هست؟ اگه مدير هستن بايد با افراد توانمندي كه سالها در سايپا بودند بتوانند مديريت كنند، مگر سايپا ارث پدري تيموري يا توسلي مهر است؟
ده آخه اگه ۱۰ تا مدیر این کاره داشت سایپا و تیم قبلی که وضع این نمیشد. باورش سخته ولی ظلم مضاعفی به مهندس توسلی مهر و همین چندنفر مدیران معتمدش میشه در صنعت کشور .
اصولا هرموسسه و بنگاهی در حال نابودی بشه تصور کرد را دستوری میدن به این بزرگوار و بعد هم که درست شد و تازه میشد از این شرایط استفاده کرد ( کمتر فشار را تحمل کرد و…) دوباره یه مخروبه در اثر ضعف مدیریت رو میدن به این عزیزان و دوباره روز از نو و…
خدایش سخته و البته که همیشه تا امروز از پس این مشکلات بر آمدند به حق صاحب این روز این بار هم موفق بشوند که منفعتش مال مردم ایران خواهد بود .
يعني سايپا قحط و رجال بوده و اينهمه سال يك مدير توانمند نداشته و انگشت به دهان منتظر توسلي مهر بوده؟؟؟؟ بس كن اقاي محترم، خود توسلي مهر نميفهمه خودرو چيه ، چطوري ميتوني بياي بگي متخصص هست؟؟؟؟ ايشون مدير it بودن و تخصصشون هم همونه، چرا به مديران ارشد سايپا كه عمرشون و براي شركت گذاشتند توهين ميكنيد و برچسب بي تخصص بودن بهشون ميزنيد؟
شما در جايگاهي نيستي كه در مورد تخصص مديران سايپا نظر بدهي
بازشدن پاي متخصصيص ديوان محاسبات كشور به صنعت خودروسازي ميتونه جايگزين خوبي باشه بر مديران بيسواد موجود با مدرك جامع علمي كابردي (غيرحضوري) . قدرشناس باشيم
ای کاش یه بررسی میدانی از شرکت فنرسازی زر میکردید تا متوجه که چه وضعی داره و چقدر ضروریه فرد منتخب مدیر عامل قبلی حتی یک دقیقه هم نباید بمونه .
تا زمانیکه معاونت اجرایی بیسواد بی تربیت و یه عده مدیر اولی بی سابقه: مدیر تولید تعمیرات منابع انسانی مالی که در شرکت های دیگه حتی کارشناس هم نمیتونن بشن یا کارشناس بودن اینجا مدیر شدن و مورد تایید مدیر عامل با تجربه اول مدیری هستند خروجی درستی در نمیاد و بعد جایگزینی مدیر عامل تازه مشخص میشه چه بلایی سر کارخونه اومده .
ای کاش بازرسی کل کشور بیاد از نزدیک بررسی کنه که ببینه به بهانه احداث کارخانه شاهرود چه تخلفات و بریز و بپاشی از جیب سهامداران یک شرکت بورسی صورت گرفته . کارخانه ای که فاقد طرح توجیهی تولید فنر هست و هیچوقت به راه اندازی نخواهد رسید و رو سیاهی به مدیریت ارشد فعلی و لباس راه راه خواهد ماند.
تو خط بازار ما هم هر چیزی می نویسیم سریعا به نفع بعضی آقایون و شرکت ها ویرایش میشه
چرا حرف دل پرسنل سایپا کاشان و مگاموتور و بن رو به میدان میاد سریع ویرایش و حذف میکنی
مگه پرسنل این شرکتها حق اعتراض و اعلام نظر ندارند
چرا میراث مدیریتی قبلی و تحمیلی کاشان و مگاموتور رو حذف میکنی
چرا چرا چرا
آیا سود و منفعتی از این شرکت ها به خط بازار میرسه
خودتون قضاوت کنید
اقاي توسلي مهر اگر خيلي دلسوز سايپا بود و جرات داشت مدير عامل سيتروئن و مگا را عوض ميكرد لكن يه دليل حفظ صندلي مديرعاملي خود جرات همچين كاري را نداشته و ندارد پس ايشان تفاوتي با اقاي تيموري ندارند و همگي به فكر حفظ منصب خود و اطرافيان خود هستند و اين مورد قابل انكار و لاپوشاني نيست
جدول بالا بیانگر اینه که انتصابات در خودرو سازی عین کل انتصابات مملکت بر محور اعتماد جاری است و این معتمدین هستند که پست میگیرند اگر در این فرصت پیش آمده لیاقت نشان داده شود که نوش جانشان برای پست های دیگر هم گزیده خواهند شد…استاد توسلی مهر جزو محدود مدیران ایرانی است که اگر یک آبدارچی را به سمتی نایل کند بنده شخصا به انتخابشان احترام میگذارم، در مورد دلسوز بودن ایشان شکی نیست ولی قیاسشون با تیموری را نمی پسندم چون بزودی آمار موفقیتهای توسلی مهر و یاران با تجربه شون را همگان خواهند فهمید ،حیف که تیم رسانه ای سایپا برای پاسخ دهی به این موضوعات وقت ندارد
با سلام. خط بازار، نمیدونم چرا در زمان آقای مهندس تیموری در خصوص انتصابات یک همچین افشاگری نشد. آیا در زمان آقای تیموری تمام انتخاب مدیرعامل ها براساس تخصص و حرفه بود.؟؟؟؟؟ آیا نسبت فامیلی و همشهری بودن و دیگر چیزها دخیل در انتخاب نبود؟؟؟ یک نمونه خیلی ساده در فنر
انتصاب فامیل و دوست و آشنای معتمد در صورتیکه با تجربه و متخصص باشند و بتوانند حداقل رضایت نسبی پرسنل رو جلب کنند خیلی هم اتفاقا خوبه …
اشکال این بردارمون اینه که فکر میکنه بعد از ۲۵ سال کارشناسی به مدیر عاملی مبعوث شده و انسانی خاص و استثنایی هست در صورتیکه با کوچکترین اصول مدیریتی و فرایندی اصلا آشنایی ندارن و فاقد هر گونه اخلاق مداری حتی در صورت کوچکترین نقد سازنده هست لذا چون محبوبیتی نداره و قابل مورد پذیرش هیچکس نیست لذا مجبور متوسل به زور و تهدید و …بشه.
بدترین و مبهم تریم انتخاب مدیر عامل قبلی گروه هست و زوایای مبهم پروژه فوق نیز بعد از برکناری مشخص خواهد شد.انشالله.
آوازه این بابا به گوش همه رسیده که چه آدم بیمار جامعه ستیزی هست و با روشهای کثیف خودش خون همه رو تو شیشه کرده ….
به خودت زیاد فشار نیار تو همین هفته شاهد به فنا رفتنش خواهید بود.
خط بازار جان قبلا هم گفتم همانطور که زده بازرسی مگفا جناب ت و ش با مدرک مرتبط در مک حاشیه داشتن بری ببینید در دیزل چطوری 400 میلییارد خرج it کردن و کدامین پیمانکار همه پروژه ها رو گرفت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 51 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 51