بمب خبری در جاده مخصوص/تغییر همزمان مدیرعامل ۶ شرکت مهم سایپا

جواد توسلی مهر مدیرعامل جدید سایپا در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ تغییرات اساسی خود را آغاز کرد.
کد خبر : 69238
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

به گزارش خط بازار؛ جواد توسلی مهر مدیرعامل جدید سایپا در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ تغییرات اساسی خود را آغاز کرد.

براین اساس توسلی مهر طی حکمی محمدعلی حیاتی مدیرعامل محورخودرو را به جای مهرداد معلمان به عنوان مدیرعامل جدید سازه گستر‌منصوب نمود.

حیاتی از جمله مدیران جوان و آینده دار خودروسازی است که همکاری خود را با توسلی مهر‌ در ایسیکو آغاز کرد. حیاتی از جمله مدیران موفق در حوزه خودکفایی و‌ضدتحریم‌است‌. جواد توسلی مهر با اعتماد به همین مدیران توانست، ایران‌خودرو‌ دیزل را از یک‌شرکت در حال واگذاری به شرکت سودده ۷ هزار‌میلیارد تومانی تبدیل کند.

در همین راستا عبدالله سلطانی ثانی به عنوان مدیرعامل جدید پارس خودرو، مهدی صادقی کاشان به عنوان مدیرعامل جدید سایپا سیتروئن، مجید آقایی به عنوان مدیرعامل جدید زامیاد، علی میرزایی به عنوان مدیرعامل جدید رنا و اردلان حسینی به عنوان مدیرعامل جدید سایپا یدک منصوب شدند.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 39 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 39
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیمه دوشنبه , 28 اسفند 1402 - 16:56

آقای دکتر سلطانی فردی متخصص، تحصیل کرده، پاکدست، متعهد و دلسوز است که به نیروی انسانی بخصوص کارگران زحمتکش اهمیت می دهد، کارکنان کارگزاری بیمه سایپا ، رادیاتور ایران و بیمه سینا، از ایشان به نیکی یاد می کنند. ضمن تشکر از حسن انتخاب مهندس توسلی مهر، به کارکنان پارس خودرو تبریک میگویم

سلطانی دوشنبه , 28 اسفند 1402 - 18:04

نمونه آشکار خبرنهار هستی

سید حق گو دوشنبه , 28 اسفند 1402 - 18:37

با سلام
پذیرش اینکه مدیریت علمی و با تجربه در صنعت خودرو تقریبا تبدیل به حلقه گمشده ای طی سال‌های اخیر دراین صنعت شده بود واقعیتی کتمان ناپذیر بوده و امید در این صنعت با شرایطی که مهندس توسلی مهر در شرکت کاملا ورشکسته ایران خودرو دیزل و نحوه مدیریت بحران‌های این صنعت (بخوانید بحران‌های صنعت خودروی تجاری بسیار بیشتر از خودروی شخصی به لحاظ بازار و …میباشد ) بوجود آمد. توجه عزیزان مخاطب این مقاله را به نکته اساسی جلب میکنم در این صنعت اتفاقا آزموده را درست انتخاب کردند.در بین این اسامی که بعنوان مدیران انتخاب شده توسط مهندس توسلی مهر وجود افرادی که تلاش و همن و پاک دستی شان در طول سه سال فعالیت در ایران خودرو دیزل بر کسی پوشیده نیست و آمار منتج از مبادی رسمی و قانونی همچون کدال نشان از تاثیرات شگرف این مدیران در مدیریتهای قبلی خود دارد.امید اینکه باز هم همان انگیزه و جدیت درراه پیشروی این تیم وجود داشته باشد و قطب دوم خودرو ساز بزرگ کشور به روزهای خوب خود بازگردد .کدام ایرانی است که قلبش برای وطن و سربلندی صنعت و افتخار آفرینی آن در بعد داخلی و خارجی نطپد .
من به رسیدن به این آرزو بسیار خوش بین و امید وار هستم
به امید ایرانی سربلند و سرافراز

ايراني حقگو دوشنبه , 28 اسفند 1402 - 19:25

سيد حقگو
جناب توسلي مهر شركت ايران خودرو ديزل را موقعي تحويل گرفت كه سهامداران در مجمع براي عملكرد تيم زالي و سود ده كردن شركت كف زدند. تيم جناب توسلي مهر و خود ايشان نه تجربه خودروسازي دارد نه از لحاظ علمي سواد . با ليسانس جغرافي اگر بتوان صنعت خوروسازي را نجات داد بايد در دانشگاه هاي صنعتي را تخته كرد. اين انتصابات عمق فاجعه را نشان ميدهد. طبق آماري كه مدير عامل جديد ايران خودرو ديزل اعلام كرده از 18000 توليد سال 1402 حدود 60 درصد واردات خودرو كامل بوده است ( فول سي كي دي ). يعني ساخت داخل صفر . كه كف كارخانه فروش نرفته مانده است.

سید حق گو چهارشنبه , 1 فروردین 1403 - 10:31

این کامنت نشان از عمق موفقیت و انتخاب‌های درست این تیم داره .اگر همین چند پیام رو بعنوان یه نمونه آماری در نظر بگیریم .خود حدیث مفصلی لست از همین …. باور اینکه با تلاش و پشتکار جمعی و مدیریت علمی یه گروه توانستند فعل خواستن رو صرف کنند برای بخشی از افراد سخته. البته که ما به هیچ مدیری قبل از تیم مهندس توسلی مهر توهین شخصیتی نکرده و نخواهیم کرد اما عملکرد افراد رو باید از مراجع ذیصلاح و آمار تولید و کدال جویا شد ‌.اینکه شخصی با لیسانس جغرافی بتواند کاری کند که دکترای مدعی از فلان دانشگاها نتوانستند اتفاقا جای تقدیر و تشکر داره .متوجه هستیم که سخته باور این حجم از موفقیت ‌و باز متوجه هستیم که در این کشور موفقیت یه مدیر همراه با تیمش میتونه برای خصوصا افرادی ‌که به نوعی کنار گذاشته می‌شوند سخته .بله همبن الان مدیران وابسته گان اونها در سایپا که به هر دلیل کنار گداشته شدند ( بخوانید پاسخگوی موفقیت یا عدم موفقیت سایپا به عهده شخص مهندس توسلی مهر است حالیه چه با نیروهای قدیمی و یا نیروهای جدید و امتحان پس داده و پرتلاش و پاک دست ) حتما ناراحت هستند و خوب انتظار تشویق و کف زدم از اونها نمیره .
اما این صنعت متعلق به کل مردم هست ‌.و عدم موفقیتش مسقیم دودی ایجاد خواهد کرد که تنها به جشم مردم خواهد رفت .
پس امید به بهتر شدن اوضاع آرزوی هر ایرانی است .
به امید ایرانی سربلند و سرافراز

بينام دوشنبه , 28 اسفند 1402 - 20:20

از آقاي مهندس معلمان متخصص تر و متعهد وجود دارد؟ عاقبت انتصابات دستوري ميشه از دست دادن مدير لايقي مثل ايشون

جواد سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 14:38

🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💐💐💐💐💐مهردادمعلمان خادم امام رضا امشب کشیک حرم است فرمانده بسیج دلسوزمتعهدمتخصص وحاضردرنمازجماعت اغلب اوقات بود فقط باید گفت متاسفم از این تغییر

سرباز ایران دوشنبه , 28 اسفند 1402 - 20:29

آقای مهندس توسلی مدیر عامل محترم خواهشاً مدیریت عامل شرکت فنر سازی زر رو هم هرچه زودتر تغییر دهید تا تمام پرسنل زحمتکش از زورگویی و تررور شخصیتی این آقا همه راحت بشن

عادل سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 10:39

آقای توسلی مهر,
درخصوص نحوه انتصاب و عملکرد مدیرعامل زر هم تحقیق کنید

سرباز وطن سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 14:43

آقای توسلی مهر لطفا دستور بررسی قراردادهای توسعه شرکت فنرسازی زر جهت ساخت سوله در شاهرود رو هم تا قبل از اینکه نهادهای نظارتی ورود کنند و خیلی دیر بشه رو هم صادر بفرمایید.

مهدی دوشنبه , 28 اسفند 1402 - 21:14

واقعا باید تبریک گفت به انتخاب های درست و به جای جناب آقای مهندس توسلی مهر که بی شک اتفاقات بسیار خوبی در صنعت خودرو سازی به زودی رقم خواهد خورد

ناشناس دوشنبه , 28 اسفند 1402 - 21:17

خدا رو شکر مدیر کارنابلد و بی درایت باشگاه سایپا برکنار شد.

تختي دوشنبه , 28 اسفند 1402 - 21:44

جناب توسلي مهر، لطفا از شركت ايدكوپرس و شخص قلي زاده غافل نشو،

حقیقی دوشنبه , 28 اسفند 1402 - 23:19

سلام
تورو خدا به داد ما بچه های شرکت همراه خودرو سایپا هم برسید، این شرکت داره به تاراج میره! یک سرپرست بی سواد از علم روز دنیا رو گذاشتن بالای سر این مجموعه آیا تاییدیه مدیرعاملیش اومده؟!نزدیک به ۴۰ نفر رو شب عید تعدیل کرد !

محمدی سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 0:41

با سلام
جناب اقای توسلی مهر خواهشمنداست:۱ نسبت به بررسی عملکرد مدیرانی که سالیان سال پول یامفت از مگاموتور گرفته اند و هیچ کار مثبتی برای شرکت انجام ندادن اقدام نمایید ۲.ارتباطات این مدیران با شخص خاص بررسی شود۳تمامی معاونت هاییکه بواسطه شخص خاص حکم داده شده در اسرع وقت برکنار کنید.۴ پیمانکاران دیروز مدعیان امروز را از شرکت مگا اخراج نمایید.۴ در خصوص نفرات مامور و حقوق های نجومی ایشان بررسی نمایید.۵ علیرغم دستور مدیرعامل قبلی خیلی از نفرات خاص با هماهنگی نفرات خاص در شرکت های گرید۵ مامور هستند ولی حقوق نجومی مگا را دریافت میکنن خواهشمند است در اینخصوص بررسی لازم صورت پذیرد.

شامی سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 0:43

خط بازار نون به نرخ روز خور، یک روز با هزار تیکه و کنایه آبروی افراد را می‌بری روز بعد شروع به تعریف و تمجید میکنی!!!

یک کارگر سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 1:06

باسلام
آقای توسلی مهر شرکت خاص د هم دریابید مدیرعاملی راس کاره که تمام مدیرانش رو اقا زاده آورده که موندگار بشه آقازاده بی تخصص ما تازه داشتیم از منجلاب رها می شدیم که توسط اقا زاده ها بی تجربه و بی تخصص محاصره شدیم

تختي سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 4:15

با قلي زاده بستي مصطفوي جان، فوق ديپلم پرستاري شده مديرعامل ايدكوپرس

بچه های سایپا سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 5:07

جناب توسلی مهر خداوکیلی دمت گرم
امروز افتخار کردم که یکی از پرسنل سایپا هستم
بعد از این دو سال اینقدر نا امید بودم که دوست داشتم زودتر به بازنشستگی برسم اما امروز دوست دارم بمونم و ببینم ظلم چطوری از بین میره .
جناب توسلی مهر در طول این دو سال مدیر عامل های خوبی از مجموعه کنار گذاشته شدند لطفا اونها رو برگردونید
در ضمن فکری هم به حال شرکت های ایندامین – اذین – رادیاتور ایران – و قالبها هم بکنید
جناب توسلی مهر دمت گرم توی این چند روز تو دل بچه های سایپا جایگاه ویژه ای پیدا کردی

مسعود سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 8:13

دمت گرم آقای توسلی مهر به جسارتت . معلومه کار بلدی و مشاورهای خوبی داری . خوب شبکه فساد را شناختی و جابجاشون کردی . کاش فکری هم برای مگا موتور می کردی .

س خ سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 8:16

مگا موتور هم تو برنامه هست فعلا یه وقت 2 ماهه بهش دادن ولی مطمِن باش کاری نمی تونه بکنه و عوض میشه . فقط نگرانم تو این مدت شبکه فساد قراردادهای بلند مدت ببندن . مثل خط رنگ

سمیه سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 8:35

ممنون بابت اخبار درست و درجه یک
خداوند بهتون عمر با عزت بده

سمیه سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 8:52

درود به شرف و جسارت و کاردستی آقای توسلی مهر با تغییرات بجا 👏👏👏

سمیه سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 8:54

درود به شرف و جسارت و کاردستی آقای مهندس توسلی مهر با تغییرات بجا 👏👏👏

یک سایپایی قدیمی سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 9:40

خداروشکر که مرد عجیب و خودشیفته از گروه سایپا رفت.
دیر شد ولی بازهم جای شکر دارد.
چه بسیار کارکنان خدوم و زحمت کشی که در این بیست و شش ماه با انواع بی احترامی و بی حرمتی مواجه شدند. چه افراد باسواد و با تجربه که به جبر شرایط مجبور به استعفا شدند و چه بسیار خانواده‌ها که بخاطر تصمیمات سریع و نابخردانه مرد خودشیفته ی سایپا دچار تنش و اضطراب مالی و شغلی شدند.
اکنون بازنگری ساختار و احیای واحدهای منحل شده و دلجویی از پرسنل زحمتکشی که پست‌شان حذف و اخراج شدند، مورد انتظار همه افراد دلسوز در صنعت می‌باشد.

یک سایپایی قدیمی سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 9:44

در مورد پاداشهای یک میلیاردی هم مطلب بزن، دمت گرم خط بازار

Fareed سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 11:00

آفرین مدیر باید خودش هم اهل علم باشد
جمهوری اسلامی ایران اشتباه تاکتیکی استفاده از مدیران علوم انسانی خوانده را مرتکب شده بود که اوضاع مملکت خراب شد
خدارا شکر که فهمیدند مدیران باید تحصیلات علوم داشته باشند

حسن سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 11:18

واقعا یکسری بی سواد مثل مدیرعامل فرهنگی ورزشی که باشگاه سایپا را به فنا برد.داشت هتل می زد بدون پشتوانه برنامه ریزی جهت تامین بودجه

اشرف سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 12:51

جناب توسلی مهر اول از درجه یک ها شروع کردن و تیم ف ج تار و مار کرد خدا قوت ولی نباید از شرکت های درجه ۳ و ۴ غافل شد
شرکت هایی که به اسم تولید دستگاه دو برابر قیمت خریدند شرکت خایی که برای انجام کارشون مدیرهاشون برکنار کردن تا راحت تر انجام بدهند آمار ادکلن ها بن های هاکوپیان‌ و اشانتیون های سال نو باید جواب بدهند اینها رو خمین طوری رها نکنید اینها چون میدونستن دارن میرن تاراج کردندحتما باید قضایی بشن

بیرانوند سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 23:00

بازنشسته صدا در تلاش برای تصاحب سمت در سایپاست

سید سه شنبه , 29 اسفند 1402 - 13:59

واقعا دمت گرم مهندس توسلی بابت این جسارت و تغییرات عالی مدیرعاملای گروه
به نظر مدیرعامل سایپا آذین تمام تلاششو داره می‌کنه تا شرکت نجات بده ولی ایشون خیلی ترسوئه و نمی تونه مدیران سفارشی رو عوض کنه
مدیر اداری این شرکت در حد فاجعه س
خیلی تعطیله و کار نابلد
دکتر قلابی
فقط دروغ میگه
بی حرمتی در حد اعلا
بازنشسته ها رو سرکار گذاشته و مدام دروغ میگه
قائم مقام ارتباطات هیچوقت در شرکت نیست
با ماشین و اموال شرکت همش مشهد و مسافرته
دو روز کلا در هفته هست و
مدیر طرح و برنامه در حد کارشناس نیست
مدیر حسابرسی بی ادب
و مدیرعامل هم بخاطر منافع فقط مدارا میکنه

کارمند دیزل چهارشنبه , 1 فروردین 1403 - 13:07

شرکت سایپا دیزل با همت آقای محمد زاده و مدیران از ورطه ور شکستگی نجات پیدا کرد. حالا برخی افراد اومدن تو دیزل بچه های قدیمی رو از سمتهای خودشون بر میدارن. و دوستان خودشون رو اونجا بدون هیچ تجربه گذاشتن

محمدی سرباز امام زمان پنجشنبه , 2 فروردین 1403 - 3:04

ادعای یک مخاطب:

از بزرگان صنعت خواهش دارم به داد شرکت همراه خودرو سایپا برسند، عاجزانه از مهندس توسلی مهر که تعریف بسیاری ازشون شنیدیم خواهشمندم شرکت مارو از این وضعیت بغرنج نجات بدهند.این شرکت و نیروهاش توانایی بسیاری دارند ولی شخص مدیرعامل اصلا به نیروها توجه نداره و دائما در حال ایجاد هرج و مرج و آشوب و ناراحتی در این شرکت هست، موارد ذیل نمونه ای از عناوین ذکر شده می باشد
۱_تعدیل حدود ۴۰ نیرو در شب عید(برج ۱۱) که در سایپا بسیار بی سابقه است
۲_اتهام زنی به نفرات باسابقه به جهت تضعیف شرکت)نفراتی که بسیار باتجربه هستند و در صورت اجازه این شخص هر کدام نیتوانند به شرکت های بسیار خوب سایپا منتقل شوند(
۳_نگاه از بالا به پایین به کلیه نفرات شرکت)خطاب نمودن آن ها با کلمات زشت(
۴_عدم دانش کافی و تجزیه تحلیل فرایند شرکت
۵_ایجاد باند خاص در شرکت
۶_ایجاد هزینه های بی ضابطه در شرکت
۷_تشویق همکاران به خرید اپارتمان پیش فروش از شخص خاص)دوستان نزدیک که خود در این شرکت سهم دارد)!
۸_بکارگیری نیروی جدید با دیپلم و عدم تمدید قرار داد با نیروهای با رشته ی مرتبط و دارای کارشناسی ارشد!
۹_اعطای حکم به اقازاده ای که پدرش در شرکت مادر جزوه مدیران بلند پایه است!
۱۰_تهدیدهای بی نهایت نمایندگان کارگری و قرار دادن تحت فشار آنان جهت همراستایی اهداف خود
۱۱_عدم تاییدیه حراست بعد از گذشت ۶ ماه !تاییدیه مدیرعاملی صادر نشده است
۱۲_عدم حضور قائم مقام اداری در شرکت و دریافت حقوقی بالغ بر ۵۰ میلیون بصورت ماهانه!با اضافه کار ۱۲۰ ساعت فول)این موضوع در صورتی در جریان می باشد که اضافه کار کارگران خط تولید کم شده و حداکثر ۶۰ ساعت باید باشد!بسیار عجیب است برای کسی که در هفته دو ساعت در شرکت حضور دارد کارکرد کامل و اضافه کار ۱۲۰ ساعت ثبت میشود و کارگر بیچاره که موظف به کار در ساعات اضافه کار میباشد و حداقل دریافتی را دارد سقف اضافه کار دارد.
۱۳_تهدید به اخراج نفراتی که به شرایط موجود اعتراض دارند!
۱۴_استفاده از مدیر اداری با سابقه ریاست حوزه مدیرعامل و داری مدرک کارشناسی بازرگانی!
۱۵_ دائما در حال نامبردن از شخص خاص (م_خ) و… و ادعای رابطه دوستانه با آنان
۱۶_ادعای نظارت بر تماس ها و … برخی از نفرات شرکت
و….
خواهشا مدیریت عامل گروه سایپا و نهادهای نظارتی به این موضوعات ورود نمایند.

همتی جمعه , 3 فروردین 1403 - 2:57

ادعای مخاطب:

ای کاش بجای اشاره های ناصواب به مدیران خوب آن مجموعه، به سند های بودجه ماهانه شرکت همراه خودرو سایپا اشاره میشد که
بجای عملکرد درست و خرید از تامین کنندگان و سازندگان در بازار قطعات، به سند عملکردی پرداخته شده و مو جودی انبار قطعات از شرکت مادر(سایپا یدک) خریداری شده و در اختیار همان شرکت قرار میدهند تا به فروش برساند( به اصطلاح psc) تا عملکرد ماهانه ای که به سایپا ارسال می شود از شاخص های تعیین شده ی سایپا پایین تر نباشد!سند سازی اشکار تر از این
در حقیقت هم یدک و هم همراه خودرو با این روش سند سازی انجام داده اند و بجای تامین از سازندگان و فروش به بازار قطعات ، هنراه خودرو از سایپایدک که شرکت مادر است تامین قطعه میکند و در اختیار این شرکت جهت فروش میگذارند!

محمد سرباز امام زمان (عج) پنجشنبه , 2 فروردین 1403 - 14:00

ادعای یک مخاطب:

از بزرگان صنعت خواهش دارم به داد شرکت همراه خودرو سایپا برسند، عاجزانه از مهندس توسلی مهر که تعریف بسیاری ازشون شنیدیم خواهشمندم شرکت مارو از این وضعیت بغرنج نجات بدهند.این شرکت و نیروهاش توانایی بسیاری دارند ولی شخص مدیرعامل اصلا به نیروها توجه نداره و دائما در حال ایجاد هرج و مرج و آشوب و ناراحتی در این شرکت هست، موارد ذیل نمونه ای از عناوین ذکر شده می باشد
۱_تعدیل حدود ۴۰ نیرو در شب عید(برج ۱۱) که در سایپا بسیار بی سابقه است
۲_اتهام زنی به نفرات باسابقه به جهت تضعیف شرکت)نفراتی که بسیار باتجربه هستند و در صورت اجازه این شخص هر کدام نیتوانند به شرکت های بسیار خوب سایپا منتقل شوند(
۳_نگاه از بالا به پایین به کلیه نفرات شرکت)خطاب نمودن آن ها با کلمات زشت(
۴_عدم دانش کافی و تجزیه تحلیل فرایند شرکت
۵_ایجاد باند خاص در شرکت
۶_ایجاد هزینه های بی ضابطه در شرکت
۷_تشویق همکاران به خرید اپارتمان پیش فروش از شخص خاص)دوستان نزدیک که خود در این شرکت سهم دارد)!
۸_بکارگیری نیروی جدید با دیپلم و عدم تمدید قرار داد با نیروهای با رشته ی مرتبط و دارای کارشناسی ارشد!
۹_اعطای حکم به اقازاده ای که پدرش در شرکت مادر جزوه مدیران بلند پایه است!
۱۰_تهدیدهای بی نهایت نمایندگان کارگری و قرار دادن تحت فشار آنان جهت همراستایی اهداف خود
۱۱_عدم تاییدیه حراست بعد از گذشت ۶ ماه !تاییدیه مدیرعاملی صادر نشده است
۱۲_عدم حضور قائم مقام اداری در شرکت و دریافت حقوقی بالغ بر ۵۰ میلیون بصورت ماهانه!با اضافه کار ۱۲۰ ساعت فول)این موضوع در صورتی در جریان می باشد که اضافه کار کارگران خط تولید کم شده و حداکثر ۶۰ ساعت باید باشد!بسیار عجیب است برای کسی که در هفته دو ساعت در شرکت حضور دارد کارکرد کامل و اضافه کار ۱۲۰ ساعت ثبت میشود و کارگر بیچاره که موظف به کار در ساعات اضافه کار میباشد و حداقل دریافتی را دارد سقف اضافه کار دارد.
۱۳_تهدید به اخراج نفراتی که به شرایط موجود اعتراض دارند!
۱۴_استفاده از مدیر اداری با سابقه ریاست حوزه مدیرعامل و داری مدرک کارشناسی بازرگانی!
۱۵_ دائما در حال نامبردن از شخص خاص و ادعای رابطه دوستانه با آنان
۱۶_ادعای نظارت بر تماس ها و … برخی از نفرات شرکت
و….
خواهشا مدیریت عامل گروه و نهادهای نظارتی به این موضوعات ورود نمایند.

علی شنبه , 4 فروردین 1403 - 0:37

سلام جناب آقای توسلی لطفاً یه فکری برای شرکت رنا بفرمایید هادی مرتضوی رو‌دریابید

منتقد شنبه , 4 فروردین 1403 - 0:53

سلام جناب آقای توسلی لطفاً یه فکری برای شرکت رنا بفرمایید هادی مرتضوی رو‌دریابید

پرسنل تابان تاخت سایپا شنبه , 4 فروردین 1403 - 22:12

جناب آقای مهندس توسلی مهر لطفاً به وضعیت هادی مرتضوی قائم مقام شرکت رنا که طی یک سال در ۳ شرکت عضو هیئت مدیره بوده و به تبع همشهری بودن با تیموری در این مدت ونداشتن سواد کافی جهت پست قائم مقامی در شرکت خدمات پس از فروش سایپا دیزل را ندارد لطفاً رسیدگی فرمایید و مدیرعامل ناکار بلد شرکت سایپا دیزل از ایشان حمایت می‌کند لطفاً دست چنین افرادی را از گروه کوتاه فرمایید