اختصاصی خط بازار؛

برکناری ناگهانی مدیرعامل ایکیدو/پشت پرده تغییر زودهنگام مشاور سابق جنتی در ایران خودرو/تحقق رویای خطیبی با انتصاب یک مدیر جوان

هرچند که مشخص نیست دقیقا علت تغییر زودهنگام خليل ارجمندی(که در دولت روحانی مشاور علی جنتی وزیر فرهنگ بود) چیست ولی پیش از این در رسانه ها در خصوص پاسخ استعلام حراستی وی مطالبه گری شده بود که بی پاسخ ماند.
کد خبر : 37716
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

به گزارش خط بازار؛ بعد از حواشی پیش آمده پیرامون مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، امروز مدیرعامل این شرکت تغییر کرد و احمد رویایی جایگزین غلامرضا خليل ارجمندی شد.

 

 

هرچند که مشخص نیست دقیقا علت تغییر زودهنگام خليل ارجمندی(که در دولت روحانی مشاور علی جنتی وزیر فرهنگ بود) چیست ولی پیش از این در رسانه ها در خصوص پاسخ استعلام حراستی وی مطالبه گری شده بود که بی پاسخ ماند.

احمد رویایی، مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری ایران خودرو، از مدیران با سابقه و دارای مدرک کارشناسی مواد و متالوژی از دانشگاه علم و صنعت ایران و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است.

وی مدیرعاملی در فولاد خوزستان، شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین‌کو و شرکت اروند کک ایرانیان و ریاست هیات مدیره شرکت صنایع ریخته گری چدن ایران خودرو، شرکت صنایع آلومینیوم ایران خودرو، عضویت در هیات مدیره شرکت فراگستر ایرانیان ایران خودرو را در کارنامه خود دارد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صادقی سه شنبه , 10 خرداد 1401 - 16:22

انتظار میرود هیات مدیره هایی که با لابی گری و رانت و فساد وارد زیر مجموعه های ایکیدو شدند را پاک سازی کند این مرد انقلابی. منتظریم

سید مهدی سه شنبه , 10 خرداد 1401 - 19:59

امید داریم مطالباتی که خط بازار از خلیل ارجمندی قبلا عنوان کرده بود اکنون توسط مرد انقلابی گسترش پاسخ داده شود و عملیاتی شود

کارگر مفلوک سه شنبه , 10 خرداد 1401 - 22:09

نهاادهای نظارتی به انتصابات ورود کنند.
تعاونی خاص ، سلیم ، ایکاپ ، مهرکام پارس و …. دیگر یاران روشن

ناصرالدین شاه سه شنبه , 10 خرداد 1401 - 22:11

عمر مدیریتی کمتر از ۶ ماه رکوردی از مقیمی و رفقا
عمر مدیریتی کمتر از ۳ ماه رکوردی از خطیبی و شرکا

صادقی چهارشنبه , 11 خرداد 1401 - 4:45

باید فکر اساسی برای حل مشکل دوران کوتاه مدیریتی در ایران خودرو کرد
افرادی مانند_مدیر روابط عمومی _مدیر حراست_ مدیر خدمات مدیران،مدیر عامل ایکاپ،مدیر عامل ایکیدو،و….که عمر کوتاه مدیریتی از یک هفته تا ۴ماه بوده اند بیانگر این است یک جریان مخرب مشورتهای نادرست و بعضا مغرضانه میدهند که اقای خطیبی را با چالش جدی مواجه خواهد کرد.
این روند نشان میدهد عمر کاری مدیریت ارشد به دلیل عدم‌انتخاب درست و عدم ثبات در لابه های زیردستی بسیار کوتاه خواهد بود.
و شاید عمر مدیریتی اقای خطیبی به یکسال هم نرسد ،
این می طلبد سریع یک کمیته همفکری و عارضه یابی تشکیل شود تا سرنخهای این موارد شناسایی و درمان و شوند .
راهکارهایی هست که بعدا به ان اشاره خواهد شد.

آیلین چهارشنبه , 10 اسفند 1401 - 18:08

باسلام مجموعه خودرویی کلاا نفرات زنجیره وار همدیگر رو بالا میکشند جای تاسف دارد از سمت دولت در این خصوص اقدامی نمی‌شود رییس امور سهام یکی از شرکت‌ها یهویی با حمایت بالایی هاا الان پست معاونت مالی. این شرکت رو دارند کسی که اصلا سواد مالی و سابقه پست مدیر مالی هم نداشتند البته اول شدن مدیر مالی بعد معاونت و خنده دارتر اینکه کارشناس را الان رییس سهام و مدیر تصفیه کردن و همکار دیگر را مدیر مالی معرفی کردن این دسته های رانت خواری در مجموعه های خودرویی زیاده و متاسفانه هیچ کنترلی نیست