رد و نشان روشن و آشکاری از همکاری نزدیک دو خودروساز دیده میشود لکن روشنی مجلس چرا حضور ندارند ؟
بدعت مبارک تیموری در جاده مخصوص/ابتکار عمل هوشمندانه سایپا که کمتر دیده شد
به گزارش خط بازار؛ خودروسازی از جمله صنایعی است که تیراژ تولید در کاهش هزینه و افزایش بهره وری بسیار موثر است. در این راستا هرچه ایران خودرو و سایپا به سمت فعالیت های مشترک برای افزایش بهره وری و کیفیت حرکت کنند، قطعا زمینه برای تولید بهتر مهیا می شود که این همکاری برای همگان از جمله خودروسازان، قطعه سازان و مردم سودآور است.
با استقرار تیم جدید مدیریتی در خودروسازان، محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا با هوشمندی مجددا این سنت را زنده کرد و پیشنهاد همکاری مشترک در زمینه موتور و گیربکس را به ایران خودرو داد. اتفاقی که به منظور سرمایه گذاری تولید قوای محرکه اقتصادی به صورت مشترک با هدف افزایش تولید در مقیاس جهانی و اقتصادی وارد مرحله عملیاتی شد. ماهیت و نفس این ابتکار عمل تیموری قابل تقدیر و قابل تعمیم به بخش های مختلف خودروسازی است چرا که صنعت خودرو در شرایط کنونی که با هجمه های مختلف روبرو است نیازمند انسجام درونی بین خودروسازان، قطعه سازان و … است.
در واقع با این ابتکار عمل، بدعت مبارکی را پایه گذاری شده که بعد از آن در بخش های مختلف نیز شاهد آن بوده ایم. امضای تفاهم نامه امدادخودرو ایران و امداد خودرو سایپا دقیقا ادامه همان مسیری است که 6 ماه پیش تیموری در جاده مخصوص بنیان گذار آن بوده است. براساس این تفاهم نامه دو شرکت امدادخودرو ایران و امداد خودرو سایپا، حمل خودروهای مشترک که به دلیل فنی و یا به دلیل بروز سوانح و تصادفات رانندگی در سطح کشور قادر به حرکت نباشند، توسط ناوگان امدادی دو شرکت پوشش داده میشود و انتقال این خودروها توسط امدادگران حمل طرفین به تعمیرگاه معرفی شده که دستور کار آن از طریق مرکز تماس میان دو شرکت صادر میشود، انجام میپذیرد.
هرچند که این مدل همکاری مشترک چندان در رسانه ها پوشش داده نشد، ولی تعمیم آن می تواند ثمرات بسیار خوبی را در خودروسازی به همراه داشته باشد. منش شخصیتی دو مدیرعامل ایران خودرو و سایپا ظرفیت توسعه چنین مدل همکاری را دارد چرا که هر دو تجربه حضور در خودروسازی خصوصی و دولتی را دارند و شرکت های مختلف خودروسازی دنیا را بازدید کرده اند و به طور نسبی با مدل های مختلف بنگاه داری آشنا هستند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
یک زمان مگاموتور سایپا خودش موتور میداد ایران خودرو الا باید گدایی کن فقط این چند سال حقوق نجومی گرفتن مدیرانش
مدیران گروه سایپا چندین سال فقط دنبال حقوق های نجومی بودن خروجی هیچ که الا شده این قایم مقام تولید مگا فقط دنبال رشوه و پورسانت از شهریاری آمار تولید آمده پایین و خدمات ویژه فقط دارد میدهد به تیم فساد در بیرون مجموعه و پول نجومی میگیرد استوری ضد انقلاب میزارد
سلام دو ماه پول تیبا صندوقدار مدل چهارصد چرا پلاک تمیزنی محصول محترم سایپا کاشان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴