فردا همه چیز مشخص میشه زیاد سم پاشی نکن آقای خط بازار یا اینطرف یا اینطرف انشاالله هر طرف باشه برای کارگران خوب بشه
بحران بیخ گوش میلیون ها نفر در خودروسازی
به گزارش خط بازار؛ روزهای پایانی سال برای تلاشگران صنعت خودرو اعم از خودروسازان و قطعه سازان مهم و حساس است. کارگران و نیروهای صنعت خودرو انتظار دارند که دریافتی های ویژه پایان سال از جمله حقوق و عیدی و کمک های معیشتی طبق برنامه انجام شود چرا که خانواده چند میلیون نفری صنعت خودرو حساب ویژه ای روی آن کرده است.
این در حالی است که خبرهای خوبی از جاده مخصوص به گوش نمی رسد. مطالبات چند ده هزار میلیارد تومانی قطعه سازان که سهم قابل توجهی از این خانواده را تشکیل می دهند، خطر جدی است که در صورت بی تدبیری می تواند به یک بحران امنیتی و اجتماعی تبدیل شود.
«افزایش مطالبات قطعه سازان از خودروسازان»،«افزایش خودروهای ناقص به دلیل سومدیریت و سیاسی کاری»،«عدم تامین منابع مالی به موقع در جاده مخصوص» و «تداوم قیمت گذاری دستوری» سبب شده موضوعات مالی به چالش اصلی تبدیل شود. چالشی که در لابه لای خبر خصوصی سازی در صنعت خودرو گم شده است. این چالش را نباید دست کم گرفت چرا که عدم تدبیر به موقع درباره آن می تواند همه چیز را در جاده مخصوص نابود کند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودر ، خودروسازی ، سایپا ، قیمت گذاری دستوری ، مطالبات قطعه سازان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
دلتان را به مجمع فردا خوش نکنید. تبانی شده مجمع را به ظاهر به حدنصاب نرسانند. با عدم حضور برخی سهامداران اصلی. فعلا همچنان باید شاهد ولنگاری در این شرکت معظم باشیم. درجایی که عمده مشکل اصلی این خودروساز ولنگاری هزینه هاست، کارکنان همچنان باید در حسرت تیم مدیریتی متخصص و متعهد باشند. گویا قطع الرجال هست که از خارج صنعت خودرو شخصی را می آورند که هیچ علم و تخصص و تجربه اجرایی در تولید و صنعت خودرو ندارد و با انتصاب های افرادی از یک محل خاص در جنوب تهران شرکت را نابود کنند. کجایی آقای خیامی،؟ کجایی آقای غروی؟ … بیایید ببینید به اسم قیمت دستوری سالی ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت ها را افزایش می دهند و سوئ مدیریتشان را می خواهند از جیب مردم تطهیر کنند. در حالیکه در دوران آقای غروی ، ۲ الی ۳ سال یکبار قیمت خودرو به زور ۲ درصد افزایش می گرفت. این حیاط خلوت آقایان باید روزی به اهلش سپرده شود.
دقیقا درسته بحران بیخ گوش تمام کارکنان خودرو سازی هستش که به طور مستقیم یا غیر مستقیم معیشتشون با خودرو سازی در ارتباطه بعد مدیر عامل سایپا بچه های کم تجربه رو میزاره تو کلیدی ترین قسمت های سایپا ققط به خاطر اینکه سفارش شده سیاسی هستن!! به خدا دارید خیانت میکنید به خون شهدا با این کاراتون
ان شاءالله زودتر یه مدیرعامل باوجدان و بی آزار جایگزین پسر دهه شصتیه سفارشی بشود
جلوی بدبخت شدن ایران خودرو را بگیرید
نوه نمیتونه جای پدر بزرگ را بگیره کروز را تحریم کنید
صنعت خودرو مدیرانی مثل آرش محبی نژاد میخواد واقعا
آقای شیخزاده، من تقریباً ۲۸ ساله که تو گروه سایپا کار میکنم و تقریباً تو بیشتر شرکتهای زیرمجموعهاش تجربه دارم. میخوام دوستانه یه چیزی رو بهتون بگم که امیدوارم بتونه تأثیرگذار باشه.
تو این سالهایی که تو گروه بودم، کلی مدیرعامل و متخصص دیدم و از نزدیک شاهد کلی اتفاق بودم. متأسفانه رفتارهایی که الان تو گروه میبینیم، قبلاً هم تجربه کردیم. سایپا الان دقیقاً شبیه یه مدرسه شده؛ مدیرها فقط دنبال اینن که خودشون و دوستهاشون رو نگه دارن و از فرصت استفاده کنن تا از کسایی که قبلاً باهاشون مشکل داشتن، انتقام بگیرن. چیزی که براشون اصلاً مهم نیست، “تولید”ه. فقط تولید مهمه، ولی انگار این موضوع براشون فراموش شده.
الان اوضاع طوری شده که اگه یه نفر به یه آقازاده نزدیکتر باشه، محبوبتره و اگه کسی قبلاً به دوستهای اون آقازاده حتی سلام نکرده باشه، الان مغضوب شده. دقیقاً مثل یه بازی بچهگانهست که همه میخوان زیرآب همدیگه رو بزنن و زودتر از بقیه خودشون رو برسونن. آبروی آدمها براشون اصلاً مهم نیست.
لطفاً یا این آقازاده رو تو جای درست و مناسبی قرار بدید تا آرامش به گروه برگرده، یا اگه توانایی سیاسی این کار رو ندارید، استعفا بدید. راستی، یه چیز جالب اینه که همه جا میگن مدیرعامل بعدی سایپا، بچهسردار نیروی انتظامیه، چون پدرش مسئول تیم محافظ رئیسجمهوره!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹