بانک ایران زمین پیشگام خدمات غیر حضوری

بانک ایران زمین در راستای، مدیریت، کنترل و پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات حضوری هم‌وطنان گرامی به شعب بانک و دستگاه‌های خودپرداز، در سال 1400 نیز ارائه خدمات الکترونیکی را در اولویت فعالیت خود، قرار داده است.
کد خبر : 14158
تاریخ انتشار :شنبه 2 مرداد 1400 - 12:37

به گزارش خط بازارُ براین اساس، مشتریان این بانک می‌توانند بدون حضور در شعب و با بهره‌گیری از خدماتی هم‌چون: سامانه پیشخوان مجازی، سامانه کیلید، همراه‌بانک، تلفن‌بانک و اینترنت‌بانک، نسبت به انتقال وجه بین حساب‌ها، پرداخت اقساط، اطلاع از مانده کارت‌های شتابی، پرداخت قبوض، دریافت شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری اقدام نمایند. یادآور می‌شود؛ تاریخ انقضای کارت‌های بانک ایران زمین بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری تا پایان سال 1400 و به‌مدت یک‌سال تمدید خواهد شد.

بانک ایران زمین با اتنکا به توانمدی های نوین خود در عرصه خدمات نوین بانکی از پیشتازان بانکداری نوین ایران 1400 استُ بر همین اساس است که در طی دوران شیوع پاندمی کرونا مشتریان این بانک با بهره گیری از همین فن آوری نوظهور کمترین مراجعات را داشته و بیشترین خدمات بانکب را بدون حضور در شعب دریافت نموده اند.

همچنین عرضه ضمانت نامه های بانکی در کوتاه ترین زمان ممکن این بانک را به پناه گاه امنی برای سرمایه گذران و نهاد های سرمایه گذاری تبدیل نموده است.

همچنین اعطا انواع وام بدون پیچیدگی های اداری سایر بانک ها این بانک را در زمره بیشرین اعطا کننده تسهیلات بانکی در کشور مطرح نموده است که مشتریان با در کوتاه ترین زمان و با کمترین نرخ بازگشت سرمایه اقدام به اخذ تسهیلات مالی از این بانک می کنند.

 

 

منبع : خط بازار

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

css.php