اگه مدیریت خودروسازی سیاسی نباشد، دامادزاده کوتوله ایران خودرودیزل در خواب هم این سمت رو نمی دید.
تا خصوصی سازی اون هم به معنای واقعی نه خصولتی در خودروسازی ها اتفاق نیفته، همین آش و همین کاسه است.
باند عظیم، مانع نجات خودروسازی/خصوصی سازی در ایستگاه آخر
به گزارش خط بازار؛ علی رغم ادعای مدیران خودروسازی، آمارهای واقعی حاکی از وضعیت نابسامان نظام تامین مالی و قطعه دارد.
روی کارآمدن مدیران سیاسی با کمترین تجربه کاری و سوابق غیرمرتبط در راس خودروسازی، درد بی درمان کشور شده و سبب حاکمیت متوهمان و شبه نظارتی در جاده مخصوص شده است. افرادی که با اعتنایی به حقوق سهامداران خود را سلطان سودسازی و کاهش هزینه می دانند.
حضور جوان های خالی بند حاشیه نشین، ناکارآمدی آقایان مالی در زنجیره تامین مالی و قطعه، وجود ورق های چینی در انبارهای مقدس خودروسازان، جولان چراغ خاموش نظارتی مآب های باند اسلامشهر، موتورسواری بهروز وثوق ها در جاده مخصوص، کوتوله پروری دامادزاده های فدایی ملت، امدادگری تازه به دوران رسیده ها به مشاوران سفارشی، بله قربان گویی های ویزیتورهای متوهم، خودروسازی را از صدر به ذیل کشانده و صنعت خودرو را به صنعت گردشگری برای مدیران چینی دوست دلاری تبدیل کرده است.
در چنین شرایطی نه دولت دل خوشی از مدیران مجاهد ناکارآمد دارد، نه سهامداران واقعی امیدی به بازگشت سرمایه خود دارند و نه مردم از کیفیت و قیمت خودرو راضی هستند. این در حالی است که خودروسازان جهانی با قدرت به سمت خودرو هوشمند حرکت می کنند و هر روز از تکنولوژی جدید خود رونمایی می کنند.
قطعا راه برون رفت از این سقوط، بازگشت به اصول قانونی و دینی است. آنجایی که بر همه تکلیف است به حق الناس احترام بگذارند و به اموال یکدیگر تجاوز نکنند. این حق طبیعی سهامدار واقعی است که برای سرمایه خود تصمیم بگیرد و مدیران شایسته و متخصص را انتخاب کند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خصوصی سازی ، خط بازار ، خودروسازی ، سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
اولا كه مديرعامل فعلي ايران خودرو ديزل، …ش شرف داره به خاندان جواد اتوبوسي، دوما پيگير اين باشين كه آقايي كه بين لندكروز و ٢٠٦ فرق نميزاره، دقيقا تو اين زمان حساس به همراه جواد اتوبوسي چرا رفته شهر ري…
آقای زاهد نمیدونم این اطلاعاتت درست هست یا غلط، ولی بنده هم خیلی شنیدم که مدیرعامل شهر ری به نام شخصی است بسیار چند قطبی و متوهم و همه تو کارخونه متوجه شدند
در کشورهای غیر مسلمان در ازای تولید یک خودرو و اندازه فیزیکی ان جاده میسازند و در کشور ما به ازای تولید یک خودرو سهمیه به ارگانهای خاص میدهند علت بد بختی ما اینجاست
اگر واقعا دلتون برای این مملکت می سوزه
این خبر رو کار کنید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶