بازگشت شهرک‌های اسرائیلی به «عصر حجر» با حملات موشکی حزب الله

نیروهای حزب الله لبنان در حملات خود به شهرکها و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی، از موشکهای با تخریب بالای «برکان» استفاده می‌کنند که به اذعان شبکه 12 اسرائیل، باعث تخریب 70 درصد از ساختمانهای شهرک «المناره» شده است.
کد خبر : 74365
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
به گزارش خط بازار؛ نیروهای حزب الله لبنان در ادامه حمایتهای خود از مردم غزه و پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، مواضع نظامی و شهرکهای اسرائیلی را به صورت متناوب هدف حملات موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای خود قرار می‌دهند.
حجم خسارات وارده به شهرکها و مواضع نظامی اسرائیل تا حدی زیاد است كه رسانه‌هاي صهيونيست مجبور به اذعان هستند.
شبکه 12 اسرائیل امروز خبر داد که در جریان حملات حزب الله، 70 درصد از ساختمانهای شهرک «المناره» تخریب شده است.
حزب الله امروز هم به حملات موشکی به شهرکهای اسرائیل واقع در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان ادامه داد و در پی آن، صدای آژیر در 9 شهرک واقع در منطقه الجلیل الاعلی به صدا درآمد.
نیروهای مقاومت لبنان همچنین صبح امروز مقر فرماندهی لشکر 769 ارتش اسرائیل را که در کریات شمونه قرار دارد، با موشکهای با تخریب بالای «برکان» منهدم کردند.
انجمن شهرک‌نشینان اسرائیلی مستقر در شمال فلسطین اشغالی پس از این حمله، با انتشار بیانیه‌ای، خطاب به کابینه اسرائیل نوشتند: «در حالی که شما مشغول خوردن غذا هستید، حزب الله کریات شمونه را تخریب کرده و با یک موشک برکان، یک پایگاه نظامی را در این شهر هدف قرار داد».
مقر این فرماندهی در اردوگاه «گیبور» قرار دارد. رسانه‌های اسرائیلی با انتشار تصاویری از این پایگاه که پس از حملات حزب الله گرفته شده است، از آن تحت عنوان بازگشت به «عصر حجر» یاد کردند. کنایه این رسانه‌ها و صفحات مجازی اسرائیلی، اظهارات «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل است که بارها مدعی شده است «لبنان را به عصر حجر باز خواهد گرداند».
منبع: فارس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.