خط بازار
بازار و صنعت

بازدید مدیرعامل سایپایدک از امداد خودرو سایپا

به گزارش خط بازار؛ در این بازدید، علیشاهی با اشاره به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط سایپایدک، به نقش مهم امداد خودرو سایپا در جلب رضایتمندی مشتریان تأکید کرد و گفت: ارائه خدمات با کیفیت و سریع به مشتریان محصولات گروه سایپا، اولویت اصلی سازمان خدمات پس از فروش است و این هدف سرلوحه همه برنامه‌ها قرار دارد.

 

وی از اجرای طرح‌ها و خدمات نوین توسط امداد خودرو سایپا ابراز خرسندی کرد و افزود: طرح‌های سرویس دوره‌ای در محل مشتری، کارشناسی رنگ و بدنه و عرضه کارت طلایی سایپا با استقبال مواجه شده و موجبات رضایت مشتریان را فراهم می‌کند.
مدیرعامل سایپایدک بر اهمیت توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تعداد ناوگان امدادی در سراسر کشور تأکید کرد و گفت: انتظار است تجهیزات فنی و جاده‌ای پیشرفته تامین و در اختیار امدادگران قرار گیرد و در کنار آن، به ارتقای دانش فنی و مهارتی کارکنان توجه ویژه شود.
علیشاهی همچنین به هرم طبقه بندی لایه های مدیریتی اشاره نمود و گفت مهمترین لایه مدیریتی در سازمان های خدماتی لایه قاعده هرم است که مستقیما با مشتری در ارتباط است لذا نقش امدادگران در ارائه خدمات از اهمیت بالقوه ای برخوردار است و از هر لحاظ باید مورد حمایت قرار گیرند.

در این جلسه، علی راشدی گزارشی از فعالیت‌ها و طرح‌های توسعه‌ای مجموعه ارائه داد و ضمن قدردانی از حضور و حمایت‌های مهندس علیشاهی، بر اهتمام مجموعه در ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مشتریان تأکید کرد.

گفتنی است، امداد خودرو سایپا یکی از شرکت‌های تابعه سایپایدک است که مسئولیت مهمی در خدمات‌رسانی به مشتریان گروه سایپا بر عهده دارد.

منبع: سایپایدک

3 دیدگاه برای این مطلب

  • سعید گفت:

    علی آقا راشدی کار درست امداد دمش گرم پرچمش بالا من بعنوان امدادگر از زمانی که جناب راشدی اومدن تغییرات مثبت و دیدم خدا خیرش بده

  • سیم کش گفت:

    آقا کارشناسی رنگ و بدنه کجا بود؟برید توی این ۴ ماه که راه افتاده ببینید چندتا خدمت انجام شده؟
    امداد فقط می تونه سرویس تعویض روغن با بریدن پیچ تخلیه کارتل بده.🤣🤣🤣🤣🤣

دیدگاه خود را بنویسید