بازدید سرزده توسلی مهر در جاده مخصوص/تغییر ضروری در روابط سایپایدک

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید سرزده از شرکت سایپا یدک، در جریان آخرین فعالیت‌ها و اقدامات این شرکت در خصوص ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.
کد خبر : 79491
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

به گزارش خط بازار؛ جواد توسلی‌مهر در بازدید سرزده از شرکت سایپا یدک،‌ با تاکید بر اینکه ارایه خدمات مناسب به مشتریان محصولات سایپا می‌تواند به ارزش و جایگاه برند بی‌افزاید، گفت: در طرح خدمت به زائران اربعین سید و سالار شهیدان که از 24 مردادماه آغاز و تا پنجم شهریورماه ادامه خواهد یافت،‌ بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی در شبکه نمایندگی‌ها و نیروهای اعزامی به منطقه، خدمات مورد نیاز مشتریان را ارایه می‌کنند و سعی بر این است که رضایت 100درصدی مردم کسب شود.

وی با بیان اینکه مشتریان، ولی‌نعمتان گروه خودروسازی سایپا هستند و ضرورت دارد خواسته و رضایت کامل آنان در اولویت تمام نمایندگی‌ها باشد،‌ تصریح کرد: عملکرد نمایندگی‌های مجاز گروه باید به شکلی باشد، که مشتریان از خرید خودروی ایرانی که حاصل تولید و تلاش جوانان این مرز و بوم است، رضایت کامل داشته باشند.

توسلی‌مهر افزود: فرآیند کیفی ارایه خدمات به مشتریان به صورت متناوب رصد و بررسی می‌شود و سعی بر این است که در این حوزه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

در این بازدید مدیرعامل شرکت سایپا یدک، گزارشی از تازه‌ترین آمار خدمات‌رسانی به مشتریان طرح خدمت به زائران اربعین سید و سالار شهیدان ارایه کرد.

گفتنی است چندی پیش،‌ گروه خودروسازی سایپا در ارزیابی وزارت صمت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق شد، ‌برای نخستین بار رتبه یک ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سبک در حوزه محصولات تولیدی گروه سایپا و همچنین رتبه یک خدمات پس از فروش در حوزه ارائه خدمات به محصولات گروه پارس‌خودرو را کسب کند.

منبع: سایپانیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 11
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
محمد کارمزد شرکت رز پنجشنبه , 1 شهریور 1403 - 16:28

جناب آقای مهندس توسلی مهر،مدیر عامل محترم گروه خودرو سازی سایپا ،از جنابعالی تقاضا دارم ،یک وقت چند دقیقه‌ای هم ،برای بازدید ،سرزده از شرکت فنر سازی زر ،کنید ،و گفتگوی کوتاهی با کارکنان داشته ،باشید،میدانم ،مشغله کاری بالایی دارید،ولی اگر بشود ،دعا گوی شما هستیم،

da پنجشنبه , 1 شهریور 1403 - 23:48

با دیدن کامنتهای کارکنان شرکت فنر سازی زر قلب هر خواننده ای بدرد میاد .اما دوستان عزیز باور کنید ما هم دلمان می‌خواهد که مشکل شما حل بشه و با بررسی هایی که از دوستان خودمون گردیم صدق گفتار شما کاملا برای ما مشخص شده ( البته که برخی اینجا اصرار دارند دفاع کنند و اصلا وجود مشکل در فنر سازی را توهم بدانند) اما عزیزان این مطلب مهم را فراموش نکنید دل به اینکه مثلا مدیرعامل فعلی سرزده بیایید و مشکلات شما را بشنود و حل کند نبندید به دو دلیل اول اینکه اصلا برای این افراد مشکلات کارکنان اهمیت ندارد و فقط به شرکت‌هایی که دوستانش در آنجا مسول شده اند متوجه بوده وهست دوم اینکه دیگر این جماعت خیلی زمان ندارند برای حل مشکلات و فکر می‌کنیم حداکثر تا دو ماه دیگر ( خوشبینانه ) تعویض می‌شوند و مدیرانی کارآمد و کارشناس و با تجربه لازم که وابستگی به افراد خاص جریان‌های سیاسی شکست خورده نداشته باشند مسول خواهند شد .
این جماعت متوسلین از ریز و درشت باید پاسخگوی عملکرد خود در چند زمینه باشند و دلیل هزینه میلیاردی برای یک کاندیدای خاص و بکارگیری مدیرانی که فقط بخاطر نشان فامیلی و دوستی در راس شرکتها گمارده شدند بدون تجربه بدون مدرک تحصیلی مرتبط و …
اندکی صبر سحر نزدیک است .قول میدیم طبق اطلاعات دقیق ما بزودی این جماعت از صحنه صنعت خودرو پاک خواهند شد .

کارمند زخم خورده جمعه , 2 شهریور 1403 - 10:13

امیدوارم واقعا این اتفاق بیفته بعد ببینم همه دوستان و مدیران بی لیاقتی که شمار ازشون صحبت میکنید به اندازه یک ساعت توسلی عر برای خودرو سازی ارزش افزوده داشتند؟ بخدا که نداشتند.بس کنید آق به جای دلسوزی برای منافع کشور دنبال پر کردن جیب های خودتونید .بخدا قسم که من تا حالا هیچ پستی و منفعتی از توسلی مهر بهم نرسیده ولی خدای من شاهده که کشور اگر ده تا مدیر مثل مهندس توسلی مهر داشت الان بهشت بود.دست بردارید از تهمت های بی پایه و اساس

حسن محمدی جمعه , 2 شهریور 1403 - 18:25

برادر شما نگران خودتان باشید و قلبتان برای ما کارکنان شرکت فنرسازی به در نیاد، چون ما کاملا در آسایش کار می کنیم و هیچ مشکلی نداریم ، این کامنت ها توسط چند نفری نوشته می شود که در شرکت نتونستن به اهداف پست خودشان دست پیدا کنند وگرنه بهترین دوران رفاهی پرسنل درهمین دوران مدیریت جاری در شرکت فنرسازی اجرایی شده

کارمند زخم خورده جمعه , 2 شهریور 1403 - 10:14

خود وزیر صمتتون باید بره از آقای توسلی مهر یاد بگیره دوست عزیز.ایشون اثربخشی در مدیدریت رو ثابت کرد

حامد جمعه , 2 شهریور 1403 - 18:22

پس به آقای توسلی مهر بفرمایید شاهین دستی رو هم تحویل بدن

حسن محمدی جمعه , 2 شهریور 1403 - 18:30

مدیر محترم سایت خط بازار، شما هر خبری را که انتشار دهید ، یک مشتری ثابت به نام محمد/شهریار و محمد کارمندزر ، مشتری ثابت شما هست و از شرکت فنرسازی پیام هایی را می نویسد که مبادا از قافله عقب بمونه ، خسته نباشید و خدا قوت عرض می کنیم به سایت خوب بازار که مشتری هایی ثابتی را جذب کرده

حسینی جمعه , 2 شهریور 1403 - 19:13

بنده یکی از پرسنل گروه هستم واقعا از هر هر چند تا نظر بیشتر انتقادات از شرکت فنر سازی زر هست بلاخره یک فکری آقایون نظارتی برای مشکلات این مجموعه محترم انجام بدن.به امید رفع مشکلات دوستان فنر سازی زر

حسینی جمعه , 2 شهریور 1403 - 19:15

به امید رفع مشکلات دوستان شرکت فنر سازی زر
جهت اطلاع جناب آقای توسلی مهر

اکبر جمعه , 2 شهریور 1403 - 19:48

آقای که میای این سایت تقدیر از آقای حیدری می‌گذارید بنده خودم آنجا بودم این جمع کردن بچه‌ها تحمیلی بود به ما گفتند آقای حیدری گفته کسی مشکل داره بیاد بیان کنه که ما اومدیم دیدیم دسته گل گرفتن گفتن از آقای حیدری تشکر کنید واقعا حد اندازه شما ها درهمین حد فقط اوغده عکس گرفتن داره برای تظاهر

سرباز فنر سازی زر جمعه , 2 شهریور 1403 - 19:53

آقای توسلی مهر ما از آقای حیدری راضی نیستم این سایت رو هم که این آقا میزاره این هم تحمیلی بود کسی جرات داشت عکس ندازه

نظرات بسته شده است.