احتمال تغییر مدیرعامل ساپکو که ضعیف است چون غفاری هم بچه تهرانه.
بلا تردید / بلاشک کیوون باید تو ایرانتلنت دنبال کار بگرده .
تعویض در دیزل با کارنامه ایی که داره (حتی بدلیل حذف رقبا بالقوه) آلان منطقی نیست .
ولی ایساکو و ایسیکو و تعاونی خاص به خصوص باید سریع تغییر کنند
باید برای امپراتوری خراسان هم یک فکری کرد . دیگه بسه
این 6 مدیر مطرح ایران خودرو تغییر خواهند کرد!/در دست مدیرعامل ایران خودرو گل است یا پوچ؟
به گزارش خط بازار؛ علیمردان عظیمی، مدیرعامل جدید ایران خودرو هنوز دست خود را در ایران خودرو رو نکرده است. چرا که از انتصاب وی بیش از یک ماه می گذرد ولی هنوز نه نقشه راهی اعلام شده و نه خبری از تغییر مدیران ارشد به گوش می رسد.
این احتیاط و حرکت آرام مدیرعامل ایران خودرو با توجه با ایام عید نوروز کاملا درست و منطقی است ولی چشم همه خواص خودروسازی به مشی و رویکرد این مدیرعامل خوش شانس جاده مخصوص به ویژه در حوزه انتصابات است. چرا که مدیران ارشد مجریان برنامه هایی هستند که منافع گروه ها را تامین می کند.
طی چند هفته گذشته در محافل غیررسمی شایعات مختلفی در خصوص انتصاب مدیران ارشد و مدیران عامل شرکت های مهم تابعه شنیده می شود ولی به طور خاص تعیین تکلیف مدیرعامل شرکت های ساپکو، ایساکو، تام ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، دفاتر خارج از کشور(به ویژه چین)، تعاونی خاص حیاتی و قابل توچه است. چرا که اول این شرکت ها نسبت به دیگر شرکت ها از حساسیت بیشتری برخوردارند و گردش مالی قابل توجهی دارند؛ دوم مدیران عامل برخی از آنان رقبای عظیمی در رسیدن به صندلی مدیریت ایران خودرو بوده اند؛ سوم عده ای نیز از وابستگان و نزدیکان مدیریت قبلی هستند و چهارم عملکرد این شرکت ها رابطه مستقیمی با منافع قطعه سازان بزرگ دارد.
تجربه نشان داده برای انتخاب مدیرعامل چنین شرکت هایی، گروه های مختلف با منطق و بی منطق؛ با ادب و بی ادب؛ تهرانی و غیرتهرانی؛ در پشت صحنه با قدرت لابی می کنند تا فرد مورد نظرشان انتخاب شود ولی در نهایت این مشی مدیریتی، خط سیاسی و میزان استقلال و یا وابستگی مدیرعامل گروه است که تعیین کننده سرنوشت مدیران عامل این شرکت ها می باشد.
هرچند که عظیمی در انتخاب مدیر روابط عمومی ایران خودرو می توانست از گزینه های بهتری استفاده کند و چندان نمره قابل قبولی دریافت نکرد ولی کشف عیار وی در انتصابات تا زمان تعیین تکلیف مدیرعامل این 6 شرکت مشخص نخواهد شد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خبر خودرو ، خودرو ، خودروسازی ، علیمردان عظیمی ، مدیرعامل ایران خودرو ، مدیرعامل تام ایران خودرو ، مدیرعامل ساپکو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
تا تکلیف آقای اشک جاده مخصوص در شرکت الف و هیات مدیره مشخص نشود امیدی به بهبود نیست. برادر عظیمی به این ادم سر بزن
لزوما اشک و اسرار و شیخ و وزیر و مراد برکنار و گوشه نشینی نه، همه باید از گروه اخراج بشن بخاطر فساد و تبانی و لابی با مافیا و فاسدین و بدست و چنگال عدالت سپرده بشن پاسخگوی اعمال کثیفشان باشن و در رسانه ها هم عنوان بشه
اگر مهره چینی به نظر افراد بی منطق که به ظاهر منطقی نشان می دهند باشد کار نتیجه بخش نیست
وزیر جان خداقوت حالا که باید به هر قیمتی منطق داشتهباشی باشه ‘ تو کار خودتو بکن گوش به حرفش نده چون هر جا نظر داده آتیش گرفته.
یکی کلید در خانه گم کرده بود در کوچه میجست که خانه تاریک است.
البته آقای عظیمی هم باد گوش کنه.اگر دیدید نخاله های ستادهای قبلی برکنار شدند و دیگر کار دستشان نبود موفقیت قطعیست والا سر انجام شما بدتر از خطیبی ها خواهد شد
تا وقتی که منطق بی منطقان سکان صنعت خودروسازی در اختیار دارد اوضاع همینه، شاید مهره ها تغییر کنند ولی نتیجه همین است.
دقیقاً تا وقتی شاه مهره منطق بی منطقان یعنی سمیع بی سمع در ایرانخودرو هستش، از عظیمی کاری ساخته نیست
وقتی سیستمی دچار مشکل سیستماتیک شود تغییر افراد فقط می تواند در تغییر منافع اشخاص تاثیر گذار باشد نه منافع عمومی!
عظیمی هم نمی تواند دست به مدیرعامل تعاونی خاص بزند ، چون مورد حمایت سازمان گسترش است
اصولاً در ایران کمتر مدیری برنامه ای برای اصلاح و کارآمد کردن داره و هدف برخی فقط پر کردن جیب خودش و اطرافیانش هست
اصولاً در ایران هیچ مدیری برنامه ای برای اصلاح و کارآمدی سازمانش نداره و هدف فقط ریس شدن و پر کردن جیب خودش و اطرافیانش هست
با انتصاب فهیمه امیری برای قائم مقامی مدیر عامل ساپکو متاسفانه متاسفانه لینک غفاری به عظیمی فوی شد و جای پای خودش رو سفت کرد
الان یک جور نظر میدن که انگار قراره اتفاق خاصی بیفته بنده بیست سال دارم تو ایران خودرو کار میکنم ده تا قوی تر از این بابا اومده نهایت دو تا سه سال رفته جز منطقی اینا بله قربان گوی وزارت صنعت هستند مدیر مستقل و کار بلد و صاحب ایده نیستن اگه بودن تو بنز و تویوتا مشغول بودن
دوستان لطفا در ارسال نظراتتون جانب انصاف رو رعایت بفرمایید،جناب عظیمی در ادوار و مسئولیت های پیشین امتحان خودشون رو پس دادن و ثابت کردن که مدیر مستقلی هستن،و اینکه با وزارتخانه مربوطه در تعامل باشن نتیجه مثبتی خواهد داشت،قدری تحمل بفرمایید حتما نتایج مثبت سکانداری این مجموعه توسط جناب عظیمی مشخص خواهد شد.
من با نظرتون کاملا موافقم
البته عادت کردیم به مردمی که قصاص قبل از جنایت بکنن
انشالله که جناب عظیمی از پس تمام این حرف و حدیث ها برمیان
سلام من پیشنهاد میکنم برا اینکه عبرت سایرین بشه .مدیرعامل دیزل رو بگیرن به هر بهونه ای که نظر متوکلین و رفقاشون باشه. چون دیدیم که میگیم چنان ناراحت هستند از دست این مدیر که چه معنی داره مدیری بیاد تو دو سال بزرگترین خودرو ساز تجاری خاورمیانه رو که از شدت بدهی انباشته قرار بود تو حسابهای دفتری به یک ریال قیمت گذاری و فروخته بشه و حدود ۵۰۰۰ خانواده مستقیم و هزاران خانواده غیر مستقیم از نون خوردن بیفتن رو که روزانه دو عدد محصول هم نمیتونست تولید کنه رو رساند به بیش از ۱۸۰۰۰ تولید انواع اتوبوس و کامیون و کشنده و ون و مینی بوس و ….اتوبوس برقی و استخدام هزاران جوان کارگر اونم دیپلمه که هیچ کجا استخدام نمیشدن و تو رویاشون هم نمیدیدن…آنوقت متوکلین بشدت ناراحت و با بغض غیظ و عصبانیت و تمسخر و ….اصلا چه معنی داره آخه….
گروه طرفدار محمدی از ایسیکو نمیره! احتمالا داره به تپه های جدید فکر میکنه😂
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 16