ایساکو صاحب گران قیمت ترین دارایی دیجیتال

مدیرعامل شرکت ایساکو نیز در آیین اعزام ناوگان امدادی اربعین حسینی (ع) با بیان این‌که در ابتدای هفته جاری به بهترین رکورد خودروهای متوقف دست یافته ایم، اظهار کرد: با دستور و پی‌گیری مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تعداد خودروهای متوقف به ۴۵۵ دستگاه کاهش یافت که بهترین رکورد میزان این خودروها بوده است.
کد خبر : 43491
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵

به گزارش خط بازار؛ مدیرعامل شرکت ایساکو نیز در آیین اعزام ناوگان امدادی اربعین حسینی (ع) با بیان این‌که در ابتدای هفته جاری به بهترین رکورد خودروهای متوقف دست یافته ایم، اظهار کرد: با دستور و پی‌گیری مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تعداد خودروهای متوقف به ۴۵۵ دستگاه کاهش یافت که بهترین رکورد میزان این خودروها بوده است. این اقدام با همت و مجاهدت تمام بخش های مجموعه ایساکو صورت گرفت و با هماهنگی های مستمر و آنلاینی که در سطح معاونت ها شکل گرفته، به زودی این عدد به حداقل خواهد رسید.

بابک سلاجقه با اشاره به این‌که ثبت فاکتور بر اساس کد رهگیری با همکاری معاونت سیستم های ایساکو در حال انجام است، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۵ فروشگاه به دلیل ارایه قطعات غیر شرکتی و غیرقابل ردیابی از ادامه همکاری با ایساکو کنار گذاشته شدند و به منظور عدم ایجاد خلل در بازار و همراهی با وزارت صمت، به کنترل سطح عرضه قطعات اقدام کرده‌ایم.

سلاجقه با بیان این‌که در حال حاضر ایساکو دارای بزرگ‌ترین و به‌روزترین سیستم B۲B و B۲C است، گفت: در سال جاری ارزش گذاری دارایی های ایساکو صورت گرفت و برای نخستین بار این شرکت موفق شد تا دارایی های دیجیتال خود به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان را ثبت کند که از جمله افتخارات این شرکت در سال ۱۴۰۱ است. این دارایی دیجیتال گران قیمتی‌ترین دارایی دیجیتال در بخش صنعت بوده و برای نخستین بار در کشور صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات ایساکو در راستای اجرای طرح تحول کیفیت، گفت: موضوع آموزش کارکنان در دستور کار قرار دارد تا مشتریان رضایت خاطر بیشتری از دریافت خدمات از سوی این شرکت خدمت رسان داشته باشند، در همین راستا، بیش از ۴۰ فیلم آموزشی که از ایرادات پرتکرار و نحوه تعمیرات و رسیدگی به آنها جمع آوری و تهیه شده، در حال پیاده سازی در شبکه خدمات پس از فروش است.

مدیرعامل ایساکو با اشاره به کسب رتبه یک خدمات پس از فروش پس از سیزده سال صدرنشینی، این اتفاق را نقطه عطفی برای این شرکت دانست و گفت: ارایه خدمات نوین با فرهنگ جدید مبتنی بر رفتار و کردار مشتری محور و ارتقای سرعت و کیفیت خدمات، در سرفصل اقدامات ایساکو قرار دارد.

وی افزود: اجرای روش MRP  در ارسال قطعات به شبکه موجب شده است تا روزانه ۱۶ تا ۱۷ هزار پذیرش از سوی نمایندگی‌های ایساکو صورت گیرد و پیش بینی می‌شود با استقبال مشتریان برای خدمات وارانتی مراجعات مشتریان جهت دریافت سرویس خدمات ورانتی تا ۱۸ هزار دستگاه افزایش یابد.

 سلاجقه با اشاره به این‌که برای نخستین بار در کشور کنترل و مانیتورینگ آنلاین شبکه (CCR) توسط ایساکو صورت می گیرد، گفت: بر این اساس، در زمان پذیرش هر خودرو، از شکل و نحوه ارایه خدمات تا تحویل محصول، مانیتورینگ لحظه‌ای صورت می گیرد که بر اساس این سیستم، به صورت آنلاین لحظه ورود و جزییاتی مانند پلاک خودرو بررسی و ثبت شده و عیب یابی به صورت لحظه‌ای پی گیری می شود تا بتوانیم پیش از مشتری، ایرادات را کشف و برطرف کنیم و از سوی دیگر به سازنده قطعه دارای ایراد به مدت یک هفته مهلت داده می شود تا برای رفع ایراد محصول خود طرح اصلاحی ارایه دهد.

منبع: ایکوپرس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.