واقعا کسی اونجا نبود به جناب وزیر بگه ; وزارتخانه ای که هدف گذاری تولید 1 ملیون و 700 هزار خودرو را انجام میده باید مقدماتش رو هم آماده کنه ؟ از انتهای سال گذشته تاکنون برای هیچ قطعه ساز و خودروسازی ثبت سفارش ( که مجوز تامین و واردات قطعات هست ) صادر نشده هنوز بسیاری از محمولات در گمرکات به علت عدم وجود تخصیص زمین گیر شده اند !
یا ایشون خبر از واقعیات زیر مجموعه ندارد یا اینکه 2-3 ماه آخر وزارتش را می خواهد بدون چلنج بگذراند ……
ایران خودرو و سایپا خادمان ملت/یک وزیر و چند هزار خودرو ناقص
به گزارش خط بازار؛ به نقل از ایکوپرس در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به هدف گذاری تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: صنعت خودروسازی دارای ظرفیت مناسبی برای توسعه است و بیش از ۶۰ صنعت دیگر با خودروسازی در ارتباط هستند که رونق تولید خودرو، زمینه ساز رونق در خطوط تولید این تعداد صنعت می شود.
عباس علی آبادی توجه به مهندسی خودرو را از جمله برنامه های مهم خودروسازان برای توسعه برشمرد و گفت: تحولات سریع در سطح جهان در جریان است و خودروسازان و قطعه سازان ایرانی باید خود را با این تحولات تطبیق دهند.
وی با بیان این که خودروسازان این پیام را دریافت کرده اند که متعهد به تحقق اهداف کمی و کیفی تولید باشند، خاطرنشان کرد: برای تحقق این اهداف قطعه سازان نباید تبدیل به گلوگاه شوند و به همراه خودروسازان باید در مسیر جهش کیفیت برای جلب رضایت ذینفعان که همان مشتریان هستند، گام بردارند.
وزیر صمت با بیان این که به دنبال صادرات و بازارهایی که برایمان گشوده خواهد شد، هستیم، افزود: جهان به سمت خودروهای برقی و هوشمند می رود و ما هم باید خودمان را با آن مطابقت دهیم. به دنبال خودروهای روز و آینده هستیم؛ اتفاقات گذشته می تواند زیربنایی برای تحولات آینده باشد.
علی آبادی گفت: جهش تولید وقتی اتفاق می افتد که رونق تولید شکل گیرد و تولیدکننده باید محصول را با کیفیت تولید و عرضه کند.
وی با اشاره به برنامه های وزارت صمت در تحقق اهداف کمی و کیفی تولید خودرو تصریح کرد: رضایت کافی از صنعت خودروسازی وجود ندارد و برنامه های متنوعی درنظر گرفته شده که با کمی تامل نتیجه خواهد داد و رضایت مشتریان افزایش خواهد یافت. هدف گذاری های ما طبق صدای مشتریان است.
همچنین به گزارش خط بازار به نقل از سایپانیوز عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و بابک احمدی، رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران همزمان با افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، مجموعه ها و لوازم خودرو تهران با حضور در سالن گروه خودروسازی سایپا، ضمن بازدید از غرفه قطعه سازان این گروه خودروساز، از نزدیک در جریان دستاوردها و اقدامات شرکت های قطعه ساز گروه سایپا قرار گرفتند.
در این بازدید، جواد توسلی مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند داخلی سازی قطعات و همکاری با شرکت های دانش بنیان، گزارشی از دستاوردها و اقدامات انجام شده در این حوزه ارائه کرد.
گفتنی است این نمایشگاه از 29 خردادماه تا اول تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است و شرکت های قطعه ساز گروه سایپا در سالن 8 و 9 از ساعت 8 الی 16 ضمن عرضه محصولات خود، پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهند بود.
منبع: خط بازار
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
با سلام
دقیقا به نکته ای خوبی اشاره فرمودید .مشکل صنعت کشور در همه صنایع همین عدم تصمیم یکسان در تصمیم گیری و تصمیم سازی هستش .موضوع عدم تخصیص ارز موضوع گرفتاریهای گمرکی موضوع واردات و همه قوانین دست وپا گیر پیش روی صنایع چه بخش خصوصی و بخش دولتی .
متاسفانه صنعت ما در حلقه بستههای گرفتار شده که تا تصمیم درستی گرفته نشه .هیچ نشانی از آینده درخشان وجود نخواهد داشت .تک ستاره های مدیریت هم در کشور با این شرایط حتما به مشکلات اساسی برخواهند خورد. انشالا که بالخره یک نفر در راس این صنعت متوجه باشه که هدف گداری و برنامه نیاز به ابزار اولیه داره …
غلط های املایی!!
سراسیمه بودن…!
در ضمن، آخرش هم آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایرانِ سرافراز نفرمودید…!
ببخشید استاد این غلط های املایی رو بفرمایید از روش یه چند بار بنویسیم .
آخرش ایران سرافراز و سربلند هست و خواهد بود
موفقیت هم مال همین مردم و همبن کشوره .
انشالا که میبینیم اون روز رو برخلاف نظر یه عده که دوست ندارن موفقیت و سربلندی و سرافرازی این کشور و اين مردم رو ببینن.
باز به امید موفقیت و سربلندی و سرافرازی مردم کشورم ایران
تك ستاره مديريت , مدير 7000 ميلياردي, تيم نابغه , پوست نندازه سيد حقگو جون. خوب گنجشك و رنگ ميكني. خواستي مدارك گنجشك بودن خودش و تيمش موجوده. كافييه علاقه مند به جغرافي باشي.
لطفا این مدارک رو پیش خودتون نگه ندارید .من به تاریخ خیلی علاقه دارم و تاریخ میگه اکر دیدی که یه گروهی نشستن و فقط آیه یاس میخونن و تخریب شخصیتی بدون اطلاع و مدرک میکنن بدان و آگاه باش که در طرف درست داستان ایستادی .
مدارک را عرض کردم نگذارید زیر بمونه بیارید رو .فقط حرف و ادعا که نمیشه .من بشدت علاقه مندم و درخدمت.
راستی چه زجرهایی کشیده شده در ابن مدت و در این مدیریت عالی و بی نقص .
کارگاه نقاشی و رنگ آمیزی حق گوی همچنان منتظر مدارک گنجشکها
سلام متاسفانه داره تقریبا قحط الرجال میشه تقریبا ایشون بی لیاقت ترین وزیر صنعت هستن از اول انقلاب تا حالا
چطور میشه بدون در نظر گرفتن شرایط میای وعده تولید یک میلیون و هفتصد هزار دستگاه خودرو رو میدی خوب الان سه ماه از سال گذشته باید یک چهارم این عدد محقق شده باشه که نشده خوب برنامتون برای جبران چیه؟ خوب معلومه برنامه ای نداری چون میدونید تا دوماه دیگر بیشتر تشریف ندارید هیچ کاری هم با کسی ندارید خودرو سازی هم شده کلاب برای یه سری آدم ها خوش میگذره کلا نه؟ تو هم تو وزارت خونه دنبال سفر رفتن و تفریح کردن باش مثل مدیران عامل خودرو سازی بیچاره ملت
من نمیدونم ایشون با چه پشتوانه ای همچین قولی داده اند :
– مشکلات ثبت سفارش و تخصیص وترخیص … که منشا اصلی این مشکلات وزارت صمت است .
– بکارگیری مدیران کوتوله و کم تجربه در هر دو خودروسازی – خصوصا سایپا – که باز منشا آن وزارت صمت است .
واقعا کسی نیست به ایشون بگه به کجا چنین شتابان !؟
ببخشيد چه زود فراموش كرديد كه جناب توسلي مهر خودش را ناجي ايران خودرو ديزل در زمان تحريم ترامپ ميدونه. حالا الان يهو چي شد. مگر اينكه اون موقع هم كار را كسي ديگري كرده بود ايشان زحمت بنام زدن را كشيده بود. مگر ميشود توانايي تبديل شركت 1 ريالي به 7000 ميليادي داشت و كل تيم نابغه را يه شبه منتقل كرد بعد مثل … تو گل موند. شب درازه و قلندر بيدار
جناب حقگو واقعا ميشه با ليسانس جغرافي مدير عامل شركت درجه يك خودروسازي شد؟ رزومه تحصيلي تيم نابغه ديدن داره.
همين تيم كه خودشان را نابغه و ناجي ايران خودرو ديزل ميدانند با مدير عاملي اقاي جغرافيا دان باعث تعطيلي شركت سايپا ديزل شدند، گناه ما كارمندان در بين اين بازي هاي سياسي چيست؟
جناب وزیر و آقای توسلی مهر چرا شما به زیر مجموعه های سایپا هیچ توجهی نمی کنید چندین ماهه مدیرعامل و هیات مدیره و مدیر حراست قول دادند تا حقوق سایپا آذین رو مثل دیگر شرکت های سایپا همسان کنند ولی هیچ کاری نشد و هر دوماه سایپا آذین اعتصاب کارگری هست و مدیرعامل هم نقش خودش را به عنوان مدیرعامل سایپا آذین نمی داند و فقط دنبال روزمه سازی هست تا جای بهتر مدیرعامل بشه و مابقی هم دنبال بازنشستگی هستن و هیچ به فکر سایپا آذین نیستند و ما کارکنان سایپا آذین نسبت به همه چیز اعتراض داریم چون حقوق سایپا آذین نسبت به سایپا و سازه گستر و…. تقریبا یکسوم هست و کفاف زندگی را نمیده و مطمئنا در این چند روز دوباره اعتصاب کارگری در سایپا آذین را شاهد خواهید بود
سلام
من بعنوان یک همکار و یک هموطن از مشکلاتی که شما درباره وضع معیشت خودتان در این شرکت میفرمایید به جد ناراحت و سرخورده میشم .و یه سوال از محضر مبارکتان دارم .این مشکلات کم بودن حقوق و واقعا در این شرایط سخت اقتصادی دل آدم بدرد میاد از کی اتفاق افتاده برای شما هیچ جای تاخیری نداره و باید مشکلات بچه های سایپا آذین حل بشه ولی با من همعقیده هستید که مدیریت قبلی سایپا چنان زمین سوخته ای تحویل مدیریت بعدی دادن که نمیداند آدم از کدام مشکل شروع کنه .
علت تعویض مدیریت قبلی همین مشکلات اول برای کارکنان و بعد هم مسائل کمی و کیفی تولید و مدیران غیر مرتبط و…
امیدانه بسرعت مشکلات شما در این شرایط سخت اقتصادی حل بسع و یه روز کامنت بذارید جهت خوشحالی ما که یکسان سازی حقوق و …انجام شد .دقت بفرمایید از اون عده ای که با این معضلاتی که در اثر مدیریت…قبلی ایجاد شد از تیم توسلی مهر و همکارانش انتقاد میکنن و به انواع تهمت و …رو آوردند.
به امید حا مشکلات اول همکاران ما و بعد کل صنعت خودرو خصوصا در سایپا .
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳