ایران خودرو هوشمندتر از سایپا/جاده را به امداد بسپر

منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت از مرکز پاسخ‌گویی هوشمند امدادخودروایران بازدید کرد.
کد خبر : 36860
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۲۳

به گزارش خط بازار؛ در این بازدید، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، با اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری برای خلق و بومی سازی دانش و همچنین توسعه تولید دانش بنیان، بر تداوم تلاش مدیران و کارکنان امدادخودرو ایران در مسیری که مبتنی بر همین هدف تاکنون طی کرده‌اند، تاکید کرد.

در جریان این بازدید که مدیرعامل ایساکو نیز حضور داشت، مدیرعامل امدادخودروایران، ضمن تشریح فعالیت و فرآیند امدادرسانی در بزرگ‌ترین مرکز تماس امدادخودروی کشور، و دو دهه فعالیت مستمر در بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو، در مورد فعالیت شبانه‌روزی مجموعه برای ارایه انواع خدمات خودرویی به مردم در سراسر کشور توضیحاتی ارایه کرد.

سید عباس میرحسینی به تشریح دستاوردهای شرکت در زمینه توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری امدادرسانی و هوشمندسازی پرداخت که حاصل آن اجرایی شدن فرآیند ثبت آنلاین درخواست و امدادرسانی به اقصا نقاط کشور بود.

 

 

وی از طراحی پلتفرم ملی خدمات خودرویی «بسپر» برای خدمت‌رسانی بهینه و ارایه خدمات استاندارد و باکیفیت به مشتریان به عنوان تازه‌ترین اقدام این شرکت با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو به‌عنوان شتاب‌دهنده خدمات خودرویی نام برد.

اپلیکیشن تلفن همراه «بسپر» با هدف تامین و ارایه مجموعه خدمات خودرویی مطمئن و مورد نیاز دارندگان خودرو، به صورت یک‌پارچه در این پلتفرم گردآوری شده است.

میرحسینی نحوه اتصال مرکز تماس امدادخودرو ایران به شبکه دوربین‌های جاده‌ای کشور را به منظور بررسی و اعزام اکیپ‌های امدادی توضیح داد و هدف از این اقدام را که پیش‌نیاز آن انجام اقدامات فنی گسترده‌ای بوده، کاهش بار ترافیکی ناشی از نقص فنی خودروها در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی پرتردد عنوان کرد.

 

منبع: ایکوپرس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.