جناب شیخ زاده مثل اینکه قصد برکناری منتظرالمهدی را ندارید لذا می بایستی موضوع را از طریق دیگری حل کنیم
مطمئن باشید که منتظرالمهدی باعث برکناری شیخ زاده خواهد شد و این سومین مدیرعامل گروه سایپا هست که منتظرالمهدی باعثش شده است.
دلبری داماد؛
اولین واگذاری در سایپا/مگاموتور منتظرِ کیست؟
به گزارش خط بازار؛ در بازدید اخیر علی شیخ زاده مدیرعامل سایپا از شرکت مگاموتور اتفاقات قابل توجهی افتاده است. دیداری که بعد از گذشت چند هفته هنوز گزارش ان در بخش اخبار سایت مگاموتور نمایش داده نشده است.
در این دیدار مدیرعامل سایپا با همراهی مرتضی منتظرالمهدی و مدیران مگاموتور از بخش های مختلف بازدید کرد و از نزدیک در جریان موضوعات و مسائل جاری قرار گرفت.
طبق اخبار رسیده به خط بازار ظاهرا شیخ زاده در جمع مدیران این شرکت خیلی به موضوعات چالشی متمرکز نشده و ضمن تقدیر از عملکرد این مدیران، منتظرالمهدی را فردی زحمت کش و سالم توصیف کرده است.
همچون جلسات دیگر با معاونان و مدیران شیخ زاده مجددا تاکید نموده که تمامی امور با هماهنگی شخص خودش انجام شود و قرون به قرون با نظارت هزینه گردد تا انحراف در عملکرد به وجود نیاید.
از نکات قابل توجه این است که منتظرالمهدی در این جلسه قرآن تلاوت نموده و به نوعی برای مدیران ارشد سایپا دلبری کرده که نشان از طینت پاک و ارزشی بودن این جوان تازه به دوران رسیده است.
با توجه به فضای مثبت این دیدار، ارزیابی ها حاکی از آن است که مدیرعامل سایپا نمی خواهد و یا نمی تواند منتظرالمهدی را تغییر دهد. در صورت صحت این موضوع شیخ زاده سومین مدیرعاملی است که با مرتضی منتظرالمهدی همکاری می کند. با جوان متولد اواسط دهه ۶۰ که با کمترین تجربه عنان تخصصی ترین شرکت خودروسازی را به دست گرفته است.
این اتفاق به نوعی یک واگذاری محسوب می شود. به بیان دیگر سایپا از زمان حضور تیموری تاکنون در سه دوره متوالی عنان مگاموتور را به منتظرالمهدی کم تجربه سپرده است که در نوع خود یک شگفتی است. با این دست فرمان اگر ایلان ماسک هم مدیرعامل سایپا شود تثبیت منتظرالمهدی در مگاموتور چندان عجیب نیست
ناگفته نماند که دیدار اخیر منتظرالمهدی با برخی مدیران ایران خودرو در دوران جدید، شائبه رفتن وی به کیلومتر ۱۴ را جدی تر کرده است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :سایپا ، علی شیخ زاده ، مدیرعامل سایپا ، مدیرعامل مگاموتور ، مرتضی منتظر المهدی ، مگاموتور
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
این همه تبلیغات سوء برعلیه موفقتربن مدیرعامل مگاموتور بیسابقس
آخه اینایی ک نوشتید و هر روز بر علیه منتظر مطلب چاپ میکنید چ ربطی به مدیریت ایشون داره؟ در زمان ایشون پرسنل ازشون راضی بودن و اینو باید از پرسنل بپرسید شما نمیتونید از خودتون تخریبش کنید دوم تولید در زمان ایشون تو شرایط مناسب بوده، هر مدیرعاملی جز ایشون بیاد هیچ تغییر مثبتی در مگا اتفاق نخواهد افتاد.قطعا شرایط تولید و پرسنل بعد از منتظر بد خواهد شد. حالا وایسید و تماشا کنید،شما هم چون ایشون جزو باندتون نیست تخریب کنید و تخریب و تخریب… جای تاسفه
یعنی چون منتظر جمعا 2 سال مدیرعامل بوده این موجب افول سایپا شده؟ یا چون تو باندتون نیست این همه تلاش برای زدنش میکنید؟ ایشون موفق بودن و بنظرم این هجمه ناجوانمردانه علیهشون هم بخاطر اینه که جزو باندتون نیس
ایشون مدیر پاکدست سالم موفقی هستن و امیدوارم باقی بمونن در مگاموتور
این مطالب درست نیس.سایت شما مطالب جهتدار کار میکنه نظرات هم تقریبا ۹۰٪ یکطرفه چاپ میکنه.
منتظر بهترین گزینه برای ادامه کار در مگاموتو هستش. نشونش هم رضایت ۳۰۰۰ پرسنل این شرکت، تولید مطابق با سفارشگذاری سایپا، توسعه صحیح هستش، اگر یک درصد توقفات سایپا بخاطر مگا بود تاحالا صدبار ایشونو برکنار کرده بودن.
خط بازار اینم چاپ کن این همه یکطرفه چاپ نکن.
صحبح نیس. این صحبتا یکطرفس و در جهت تخریب منتظر هستش. اگر ی درصد توقفات سایپا بخاطر ایشون بود صد بار برکنار شده بود تاحالا. شما فقط جناحی صحبت میکنید و ی عده اینجا میخان نفر خودشونو بکنن تو مدیریت مگا. قطعا جز این نیس.
آمارها نشان می دهد که بیشترین سهم توقفات در گروه سایپا برای مگاموتور هست
در سنوات گذشته هر مدیرعاملی آمد یک خط تولید جدید خریداری کرد و یا خطوط قدیمی را اورهال کرد و پروژه ای جدید در نقشه راه خانواده موتور سایپا را انجام داد حالا شما که می گویید منتظرالمهدی برای مگاموتور خوب هست و… بگویید که منتظرالمهدی که هیچ تخصص و تجربه ای در خودروسازی ندارد چه کار زیرساختی و مفیدی در جهت پیشبرد گروه سایپا انجام داد؟
منتظرالمهدی با سومدیریت خود باعث شد که کلیه خطوط مگاموتور فرسوده بشوند و هیچ خط تولیدی را اورهال نکرد
منتظرالمهدی با سومدیریت خود باعث شد که برای پلتفرم شاهین دست گدایی به ایران خودرو دراز کنیم و موتور 16 سوپاپ برای شاهین گدایی کنیم
منتظرالمهدی با سومدیریت خود منابع مالی را به جای اینکه در جهت پروژه های زیرساختی و خرید خطوط جدید و اورهال خطوط قدیمی و…. هزینه کنیم همین منابع مالی را به پرسنل داد که پرسنل بگویند منتظرالمهدی بهترین مدیرعامل هست غافل از اینکه چند سال بعد به علت فرسودگی دستگاه ها و تجهیزات در مگاموتور دیگر توان تولید ندارد و همین پرسنل با مشکلات عدیده مواجه می شوند و بعدا متوجه می شوند که چرا متخصصان بر عملکرد منتظرالمهدی ایراد گرفتند پس با چشم باز و عاقلانه قضاوت کنید و دوراندیش باشید.
منتظرالمهدی در ایران خودرو دیده شده است
مگاموتور، کلیدی ترین و تخصصی ترین شرکت گروه سایپا را به یم مدیر جوان سیاسی بی تجربه دادند که کل شرکت را نابود کرده است.
خدارو شکر که مگاموتور و گروه سایپا از سومدیریت و بی تجربگی منتظرالمهدی آزاد می شود
منتظرالمهدی باعث نابودی مگاموتور شد و مگاموتور را تبدیل به ضایعات کرده است
منابع مالی به جای اینکه برای اورهال خطوط قدیمی و برای پروژه های جدید و خرید دستگاه های جدید هزینه کند به پرسنل مگاموتور داده است و حالا مگاموتور فرسوده شده و تبدیل به ضایعات شده است.
اگر یکم انصاف داری نظرمو بزن، چی میشه که تمام تلاش شما زدن مدیرعامل مگا شده؟ یعنی شما واقعا نگران خودروسازی هستید؟ تو این شرایط نابسامان خودرو که پر از مدیران نالایق هستش و به اینجا رسیده مشکلتون با تنها مدیر موفق این صنعت کجاس؟ واقعا برای خط بازار و باند فاسدی که برای آوردن آدمای خودش تو سایپا تلاش میکنه متاسفم.
از کدوم سو مدیریت حرف میزنید؟ مگر مدیریت جز اینه ک ی مدیر بتونه ۳۰۰۰ تا پرسنل رو راضی نگه داره و ازون طرف هم بتونه تولید و توسعه رو تو شرکت حفظ کنه؟ با در مگاموتور و سایپا نیستید و این حرفا رو میزنید و با قطعا جزو باند خاصی هستید ک میخاید منتظر نباشه تا آدما خودتون بیان اونجا. جای تاسفه این حد از باندبازی و تخریب یک مدیر سالم
آقای شیخ زاد دمتون گرم که انتخاب مدیرعامل سایپا لجستیک از روی شایسته سالاری انجام گرفت نه پارتی سالاری ،آقای اشجعی سپاسگزاریم از اینکه ارزشتون به قدری بالاست که دوستان زورشون نمیرسه شما رو بخرند سپاسگزاریم که نشان دادید هدفتون فقط پبشرفت شرکته نه منفعت و پر شدن جیب شخصی ،براتون از خدا موفقیت می خواهیم ، برای ما پرسنل خیلی با ارزشید از دیروز ما دست یا علی رو به شما دادیم
چرا سایپا برای سایپا آذین تصمیم گیری نمی کند؟
مدیرعاملش که اصلا سابقه مدیرعاملی ندارد و هئیت مدیره هم با پرسنل بدرفتاری می کند و سایپا آذین را با مدیریت خود ورشکسته کردند و بدهی سایپا آذین از ارزش کل سایپا آذین بیشتر شده است و طبق قانون تجارت سایپا آذین ورشکسته شده است.
سایپا آذین باید با 5 مدیرو 10 رئیس و 10 سرپرست اداره شود بقیه پستها هم الکی هستند مثلا قائم مقام مدیر عامل در امور فرهنگی و ارتباطات یعنی چه این پست را چه کسی اخترام کرده است آیا همچین پستی تو کل سطح گروه سایپا داریم
چرا واقعا بی انصافی می کنید
مهندس حسن زاده تمام تلاش خودش داره انجام میده
واقعا دیگه چیکار باید بکنه
حقوق و مزایا و پاداش سر موقع پرداخت شده و تا پایان سال طبق قول پرداخت میشه
تقریبا تولید به آرامش رسیده
ایشون هم بسیار انسان شریف و پاکدستی هست
هم از لحاظ فنی و مهندسی در سطح بالاست
شما فکر کنم تازه استخدام باشید برگردید به 20 الی 25 سالی قبل ببینید سایپا آذین چی بود و چقدر تولید می کرد مُشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
حسن زاده اصلا فنی نیست
کدوم قولی که داده عملی کرده است؟
هر ماه اعتصاب کارگری داریم
پایینترین حقوق و مزایا بین گروه مال آذین هست
جناب مهندس شیخ زاده همانطور که می دانید مهندس شیخ عطار از مدیران اجرایی و پاکدست و متخصص گروه سایپا هست
مهندس شیخ عطار کسی بود که سایپا کاشان و سایپا سیتروئن را راه اندازی کرد و به سوددهی رساند
مهندس شیخ عطار تنها کسی بود که رکورد تولید 3000 دستگاه قوای محرکه در یک روز را در مگاموتور ثبت کرده است
مهندس شیخ عطار تنها کسی بود که تیراژ تولید خطوط ماشینکاری و دنده زنی مگاموتور را 125 درصد افزایش تولید داد زیرا که کلیه دستگاه ها و تجهیزات خطوط ذکر شده را اورهال و به روز نمود
مهندس شیخ عطار تنها کسی هست که مگاموتور را با تمام پیچیدگی فرآیند به خوبی می شناسد و در سنوات گذشته توانسته است بالاترین رکورد تولید مگاموتور را داشته و بیشترین کاهش هزینه و کمترین مطالبات تامین کنندگان را داشته باشد.
اگر مهندس شیخ عطار برای خط بلوک سیلندر شاهین دستگاه شستشو و هونینگ را از کشور آلمان نخریده بود الان حتی شاهین هم نمی توانستید تولید کنید واقعا بعد از مهندس شیخ عطار هیچ مدیرعاملی در مگاموتور کار و اقدامی نکرد و فقط استفاده کننده بودند و منفعتی برای مگاموتور نداشتند.
مهندس شیخ عطار تنها کسی هست که در گروه سایپا ، از سازمان گسترش ایدرو بودند و شرکت های سایپا کاشان و مگاموتور تجربه کاری دارد و از بالاترین مکان که سازمان گسترش ایدرو است تا اجرایی ترین و تخصصی ترین و کلیدی ترین شرکت های گروه سایپا مانند مگاموتور فعالیت داشتند که از مدیریت کلان تا مدیریت اجرایی تجربه کاری موفقی داشته است.
پس چرا مهندس شیخ زاده از ایشان استفاده موثر نمی کند ، واقعا مشخص نیست چون راهکارهای مهندس شیخ عطار برای گروه سایپا بسیار راهگشا خواهد بود و منافع سایپا در حال حاضر اقتضا می کند که بیشترین استفاده موثر از تجربیات و تخصص مهندس شیخ عطار صورت بگیرد.
در کنار ایشان از مهندس بینشیان معاون اجرایی مدیرعامل اسبق در مگاموتور نیز می تواند مگاموتور را به دوران اوج خود برساند چون رکورد تولید 3000 دستگاه قوای محرکه در یک روز برای مهندس بینشیان در مگاموتور ثبت شده است و مهندس بینشیان تنها قائم مقام اجرایی در گروه سایپا هست که لوح تقدیر از مدیرعامل گروه سایپا برای افزایش تولید دریافت کرده است.
جناب شیخ زاده از تخصص و تجربه امثال مهندس شیخ عطار و مهندس بینشیان استفاده موثر بیشتری داشته باشید و در تیم مدیریتی خود مانند کمیته انتصابات و… بکار بگیرید و به جای استفاده از سیاسیون از متخصصان باتجربه استفاده فرمایید.
ایرانخودرو به تولید روزانه ۳۵۵۰ دستگاه خودرو دست یافت
تولید باکیفیت اولویت نخست ایرانخودرو است👉
🔹گروه صنعتی ایرانخودرو با برنامهریزی مدیریتی و تلاش کارکنان تولید و مجموعه سازندگان، به تولید روزانه بیش از ۳۵۰۰ دستگاه رسیده که نشان دهنده این است که این شرکت در صورت مدیریت صحیح منابع خود، توان تامین بخش اصلی نیاز بازار را داراست.
🔴 عصر خودرو
سایپا در مسیر پسرفت برعکس ایران خودرو در حال عقبگرد است چون امثال منتظرالمهدی در مگاموتور ترمز کل گروه سایپا هستند.
شیخ زاده میدونه مگاموتور چه خبره اما نیم نگاهی هم به پدر زن مدیرعامل اونجا داره . پس میترسه عمل کنه .
سلام
از اینکه دارید بر علیه آقایان منتظرالمهدی و اردستانی بی تقوایی میکنید . بنده با توجه به شناختی که از نامبردگان در خصوص برخود با افراد فاسد دارم مطمئنم شما از افراد و نوچه های باند مافیا و فاسد در مگاموتور هستید که اینجوری بر خلاف واقعیت مطلب مینویسید.اگر دین ندارید ی خورده وجدان داشته باش
دوستان عزیز کسی نمیگه منتظر المهدی آدم بدی هست موضوع این هست او متخصص خوبی برای مگاموتور نیست خطوط ماشین کاری بلوک شاهین و بلوک نیسان و سرسیلندر بیش از ۵۰۰ نفر نیروی انسانی دارد فکر می کنید تعداد تولید این خطوط روزانه چقدر است حتی پول چایی پرسنل هم در نمیاد ایشون و تیمش اصلا هیچ تخصصی در این زمینه ندارن
سید عزیز کاملا درست می فرمایید دوست عزیزمون حاج داود یک مدت مدیر عامل بود بعد دید کارش این نیست الان رفته تو امور مساجد وبسیج در حال خدمت هست با آرزوی موفقیت برای کلیه دوستان
بخدا دمش گرم خدا رحمت کنه امواتشو لااقل باعث نون کسی نشد
عزیزانی که راجع به آقای اردستانی با بی تقوایی محض مینوسید
این رو بدونید من در سایپا آذین از نزدیک کنار ایشان کار کردم ، ایشان حراست رو متحول کرد و تمام اسناد تحولات عینا موجود است .
واقعا ماجرای ورق چیست ؟
ایشان در سایپا آذین جلوی فروش ورق دولتی رو به نرخ آزاد جلوش رو گرفت . اسنادش هم تمام موجود است .
همون ورق اومد مگاموتور از مگاموتور قبل از حضور ایشان در مگاموتور به نرخ آزاد فروخته شد . آن هم اسنادش حتما موجود است .
ایشان که اصلا خط بازار رو نگاه نمیکنه وقتی ما اسکرین شات براشون میفرستیم اصلا توجهی نمیکنه ولی بدانید ما خوب میشناسیمش وقتی سکوت میکنه یعنی داره فکر میکنه و چه وقتی بیاد بالا سرتون اون وقت وجود نمیکنید حتی توی چشماش نگاه کنید . حالا هی کامنت بذارید و چرند گویی کنید .
البته این کامنت ها کار یک نفر هست و سرنخش هم گیر اومده .
بترس از اینکه دستش بهت برسه .
اردستانی سند و مدارک تمام عملکردش رو داره . حتی برای ادوار قبل خودش هم داره .
اردستانی رو ما میشناسیم چون از نزدیک با ایشون کار کردیم .
مردتر، با وجود تر ، با تقواتر از این انسان ندیدیم .
اگر وجود داری برو پیشش به عملکردش انتقاد کن .
هیچ کس در هیچ جایگاهی وجود این کار نداشته و ندارد .
بترس برادر داره کارایی میکنه که بهت نزدیکه
یا علی
بزرگترین اشتباه منتظرالمهدی مدیرعامل جوان و بی تجربه و غیرمتخصص مگاموتور در این بود:
برگرداندن مهدی اردستانی به مگاموتور به عنوان مدیر حقوقی هست.
کار هر دوشون درسته .
بچه مسلمون واقعی ، پاک ، حلال خور ، نترس ، متعهد به نظام و اصول اخلاقی…
نه با بی تقوایی شما گزندی بهشون وارد میشه و نه نیازی به تعریف کسی دارند…
سلام وقت به خیر
من ۲۸ سال در شرکت سایپاآذین هستم باید به جد و حقیقت بگم که با در نظر گرفتن شرایط فعلی اقتصاد و نقدینگی گروه خودروسازی سازی سایپا، آقای مهندس حسن زاده یکی از،بهترین مدیرعامل های شرکت سایپاآذین و شتاب خودرو و سایپاموتور می باشه.
آقای مهندس حسن زاده، بسیار فرد زحمتکش و با وجدانی می باشه و از زندگی دنیوی و خانوادگی خودش گذشته و برای پرسنل کار می کنه و خستگی نداره و در هنگام بیماری هم به مانند زمانی که سالم هست برای پرسنل می جنگه تا حق پرسنل را بدهد و در این وضعیت بی پولی گروه خودروسازی سایپا تمامی جسم و روحش را برای پرسنل گذاشته و تا اونجا که امکان داشته حق پرسنل را داده و از انصاف به دور می باشه که از ایشان بد گفت.
اگه نقدی داریم بهتره با دلایل منصفانه و واقع گرانه و با در نظر گرفتن شرایط فعلی گروه اعلام کرد و اگه درست و واقعی بود همگی نسبت به بهبود آن اقدام کنیم تا شرکت بهتر شود و بدلنید کسی از بیرون از سایپاآذین برای بهبود اقدامی نمی کنه پس خودمون با همت و تلاش باید به جایگاه اصلی برسیم.
بجای انتقاد مخرب انتقاد سازنده برای بهبود دهیم و بهره وری و تولید را ببریم بالا تا سهم تولیدات ما در گروه خودروسازی،بالا بره و قیمت محصولات کمتر بشه فقط حرف زدن و کارنکردن که علاج نیست فقط موجب از دست دادن سهم بازار خواهد شد که شاید برخی از افراد منتظر این موضوع هستند.
باید اسم سایتتون رو به جای خط بازار میداشتید
بازارِ خط زدنِ منتظرالمهدی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 28 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۸