اولین نقطه امید در تیم شیخ زاده/سخنگو سایپا به میدان آمد

هرچند که روند چند ماه گذشته نشان داده چندان امیدی به تیم شیخ زاده نیست ولی رفتار مدیر روابط عمومی این شرکت در مقام سخنگو قدری امید را در دل ها زنده کرد.
کد خبر : 96408
تاریخ انتشار :جمعه 3 اسفند 1403 - 22:26

به گزارش خط بازار؛ به نقل از سایپانیوز مدیر ارتباطات سایپا در واکنش به خبر افزایش قیمت محصولات گروه سایپا در پیام ویدئویی گفت: این خبر صحت ندارد و ناشی از برداشت اشتباه برخی رسانه ها از جدول قیمت پایه و قیمت مصرف کننده محصولات بوده است.

رضا حسینی سرپرست مدیریت ارتباطات و اموربین الملل گروه سایپا درباره خبر افزایش قیمت محصولات گروه سایپا توضیح داد گروه خودروسازی سایپا در این چند ماه با هیچ کدام از شرکای خارجی قطع همکاری نکرده است.

وی گفت: با افزایش حدود ۱۱ درصدی تولید در ماه گذشته تاخیر در تحویل خودروها جبران و تلاش می شود اکثر تعهدات تا شب عید به مشتریان  تحویل شود.

حسینی تاکید کرد: اخبار گروه خودروسازی سایپا و شرکتهای تابعه را از طریق رسانه های رسمی به صورت شفاف با شما در میان خواهیم گذاشت.

به گزارش خط بازار؛ این اقدام فعالانه مدیر ارتباطات سایپا، فتح باب جدیدی در روابط عمومی ناکارآمد خودروسازان است. حسینی با انتشار این پیام ویدئویی نشان داد که عصر روابط عمومی های منفعل و بله قربان گو به پایان رسیده و برای مدیریت اتمسفر بنگاه های خودروسازی، بایستی مدیران روابط عمومی در خط مقدم اطلاع رسانی با قدرت حضور داشته و نقش ِآفرینی کنند.

هرچند که روند چند ماه گذشته نشان داده چندان امیدی به تیم شیخ زاده نیست ولی رفتار مدیر روابط عمومی این شرکت در مقام سخنگو قدری امید را در دل ها زنده کرد.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

css.php