اولین موفقیت مدیر ۷ هزار میلیاردی در سایپا
به گزارش خط بازار؛ جواد توسلی مهر مدیرعامل سایپا با شعار کاهش هزینه تولید و افزایش تیراژ تولید در اواخر سال ۱۴۰۲ پا به کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص گذاشت.
توسلی مهر که با عملکرد بی نظیر خود در ایران خودرو دیزل لقب مدیر ۷ هزار میلیاردی را به خود اختصاص داده، به منظور تحقق شعار مذکور دو سیاست را در پیش گرفته است: اول حمایت از تولیدکنندگان قطعه به ویژه دانش بنیان ها برای تقویت سازه سایپا و دوم اجرای سیاست درهای باز در تامین قطعه به عنوان بازوی یدکی سایپا.
هرچند که عده ای براین اعتقادند تیم توسلی مهر توان تحقق این شعار را ندارد ولی آمارها نشان از ثبت اولین موفقیت در سال ۱۴۰۳ دارد. براین اساس بررسی های خط بازار نشان می دهد تولید خودرو کامل(تجاری) سایپا در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه آن در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۸۰۰ دستگاه افزایش داشته که نشانه رشد ۵ درصدی در تولید می باشد. این رشد سبب شده که سایپا از اول آذرماه ۱۴۰۱ تاکنون بالاترین سطح تولید را انجام دهد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :تولید تجاری خودرو ، جواد توسلی مهر ، خط بازار ، سازه گستر ، سایپا ، محمدعلی حیاتی ، مدیرعامل سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
با سلام و خسته نباشيد
واقعا دست مريزاد به مرد با استقامت و با هوش
وقتي تيم دار باشي اتفاقات خوب همه جا رقم ميخوره والان هم سايپا
انقش سازه گير هم پر رنگ شد ، تامين و تلاش خودشو اينجا نشون ميده
كاش از اينا تيم هاي با صداقت توي كل صنعا خودرو بوجود بياد
خدا قوت به مردان بي ادعا
مدیرعامل محترم مدیر مهندسی محصول (گ ک) و معاونت مهندسی بپرسید در این 30 سال سابقه چه گلی به سر سایپا زدید جز هزینه های هنگفت بازسازی واحد و عدم مهندسی بروز دنیا , فقط ماموریت ها…
البته طبیعی است که مدیری که جدید می آید چندین نفر را با خود می آورد و چندین نفر را هم تعویض می کند مهم خروجی کاره مهم این که زیان انباشته سایپا در مدت چند سال صفر میشه مهم اینه که سهام سایپا کی اوج می گیره و گرنه عوض کردن چند نفر دردی را دوا نمی کند تازه هزینه های جدید به شرکت هم متحمل می شود اگر رشد تولید و یا سایر موارد در این دو ماه بوده را هم اعلام فرمائید
واقعا كه از اين موفقيت مات و مبهوت شديم!!!! اينقدر چيزي براي ارائه نيست كه 5 درصد رشد در تجاري سازي شد موفقيت. فكر كرده سايپا هم ايران خودرو ديزله كه شركت سود ده با افزايش توليد 4 برابري تحويل گرفته بود. نه پسر جون شب درازه.
با سلام
الحمدالله با گذشت زمان کم از انتصاب مهندس توسلی شاهد رشد چشمگیر شرکت های تابع و مدیران انتصابی ایشان از جمله سازه گستر سایپا و سایپا پرس و زامیاد و سایپا یدک و….در ضمن خبری هم از منتقدان نیست.همانطور که قبلا عرض کردم بزودی شاهد خبرهای خوب و رشد تولید و افزایش قیمت سهام شرکت و شرکت های تابع و از همه مهمتر رضایت معیشتی پرسنل زحمت کش تولید و یکسان سازی و طبقه بندی مشاغل در مجموعه گروه سایپا خواهیم بود.
یا علی
البته اگر عمر حضور تيم توسلي مهر به اين كارا قد بده، كم كم اينام بايد جمع و جور كنن كه رفتني هستن بسلامتي
جناب آقای مهندس توسلی مهر از جنابعالی تقاضای رسیدگی به شرکت فنر سازی زر دارم. از زمان مدیریت آقای حیدری چند نفر اخراج شدند.خواهشمند است به پروژه زر شاهرود رسیدگی کنید.
ادعای مخاطب:
مهندس توسلی مهر
مدیر عاملی فعلی زر بخاطر همشهری بودن و نسبت فامیلی همسر خود با همسر مدیر عامل اسبق به یکباره و یک شبه از کارشناسی به مدیر عاملی رسید
از هیچ فردی توی زندگی تون بُت نسازید مگر اینکه ظرفیت بزرگ شدن رو داشته باشه.دلیل اینکه مصطفوی هم هر چند روز برای توسلی یه خبر کار میکنه رو هم بچه ها مهدکودک هم می دونن.
متاسفانه اوج گیری ظاهری سایپا با افول واقعی ایران خودرو دیزل همراه شده. برنامه ریزی و سفارشگذاری قطعات خارجی برای ادامه روند تولید و فرآیند تمدید مجوز شماره گذاری خودروها انجام نشده است. معاونت تامین دیزل و مدیر مرتبط در حوزه بازرگانی و خیلی از مدیران ارشد و میانی دیزل به شرکت های زیر مجموعه سایپا با وعده انتصاب در سمت های بالاتر کوچ نمودند و ایران خودرو دیزل مدیران با تجربه خود را از دست داد. مدیران جایگزینی که از سایپا آمدند بنظر می آید در سطح مدیران با تجربه ایران خودرویی نباشند ولی امید است با تلاش این نیروهای جدید الورود مجددا تولید خودروهای سنگین در مدار واقعی قرار گیرد هرچند که چندین ماه برای ورود قطعات زمان لازم است. ( تولید کامیون بدون موتور و گیربکس انجام نگیرد ) مدیران قبلی بدون اطلاع و بدون تحویل کار شبانه به سایپا رفتند و حتی زحمت نکشیدند خداحافظی کنند. حالا که دولت در 50 روز آینده دستخوش تغیر خواهد شد به طبع آن وزیر صمت و مدیران خودرویی نیز تغییر می نمایند و توسلی آینده نامشخصی خواهد داشت. تیم توسلی مهر که در دوسال پیاپی رکود تولید را در ایران خودرو دیزل شکستند با خروج دسته جمعی از دیزل و ورود تیم نا آشنا از سایپا زمینه ساز سقوط تولید شدند. تیراژ تولید بیش از 50 درصد کاهش یافته و برنامه تولید نیز نا امید کننده می باشد. آقای علیمردان عظیمی که زنده بودن انسان ها برایت کمتر از اخذ مجوز تولید پرشیا اهمیت دارد چرا در مجموعه شما با ورود افراد بی سابقه و کار نا بلد به هیئت مدیره شرکت های تابعه برخورد نمی شود ؟ آیا جلوگیری از انتصاب این افراد اهمیتش کمتر از تخصیص هدایای شب عید است ؟
خط بازار جان نوشتی تجاری دلیلیش هم اینه با خالی کردن مدیران دیزل و اشراف به قراردادهای ایران خودرو دیزل و عدم سفارش گذاری قبل از سال برای دیزل قصد جلو زدن از ایران خودرو دیزل رو دارند توی هیچ جای جهان اینطوری از یک شرکت رقیب همه اطلاعات و قرارداد و افراد رو جابجا نمی کنند
از کدام موفقیت حرف میزنید پارسال اینموقع گروه سایپا تا ۲۵۰۰ تا خودرو تولید داشت بدون کسری
امسال در بهترین حالت ۱۵۰۰ تا تولیدی با ۲۴٪ کسری قطعه
سایپا از دست مدیران متخصص معصوم ببین به دست چه کسانی افتاد؟
بحال سایپا و ایران خودرو مادر میخواهد بگرید . زمانی هدایت خودروسازی و قطعه سازی در دستان یکه زارع و نجفیان بود الان ببینید در دست چه کسانی می باشد وای بر صنعت بی برنامه ما
فقط موندم چرا دارن با باند ” ف بزرگ ” در سازه گستر مدارا می کنند – البته مشاور ایشاون هم ” م فر ” هست که خیلی از خط و خطوط ناسالم را مشخص میکند – تیمی که کل کارشان را با زد و بند پیش می برند و به شدت به وجهه آقای حیاتی و نهایتا آقای توسلی مهر ضربه می زنند
خط بازار توسلی به تو باج نمیده تمام احکام مراحل قانونیش طی شده و تحویل محافل نظارتی شده است. تقوی ماشالله دمت رو دیده
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵