من از پرسنل امداد هستم. از آقای راشدی هم بگیم که یه نفر رو گذاشته تو دفترش که شبانه روز میپره به پرسنل و خدا رو هم بنده نیست.
اولین شکایت یاران شیخ زاده از خط بازار/مقصر تولید ناقص خودرو در سایپا کیست؟
به گزارش خط بازار؛ شرکت مگاموتور و مرتضی منتظرالمهدی از مرتضی مصطفوی مدیر مسئول خط بازار شکایت کرد. این شکایت در شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه تهران به اتهام توهین به اشخاص عادی و نشر اکاذیب در حال بررسی است.
ضعف مدیریت در مگاموتور در تامین کسری قطعات طی ماه های گذشته محل سوال افکار عمومی به ویژه خط بازار بوده است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :خط بازار ، سایپا ، شکایت از خط بازار ، شکایت مگاموتور از خط بازار ، مگاموتور
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
حیدری مدیرعامل فنرسازی زر برکنار شد
بازار زمینه سوال و چرا بوجود میاری؟حقیقت واسه صاحبش تلخ تره!بهترین جوابی که دارن شکایت از اونیه که میپرسه!؟
تیمی که الان سایپا رو بدست گرفتن از متوهمین هم سبقت گرفتن!؟مطمعنا نقشه اینا نابودیه نه آبادی و تا حالا هم خوب پیش رفتن متاسفانه؛امیدوارم که جلوش گرفته بشه وگرنه چیزی واسه واگذاری و فروش نمیمونه…
عقل كل باقر شهر رفيق گرمابه و گلستانت شده دكتر مصطفوي، چرا كامنت هاي مارو پاك ميكني؟ چرا از اون هيچ مطلبي نمينويسي؟
سلام .
البته که احتمال نشر این کامنت پایبن هست ولی مینویسیم.
کارکنان شرکت دیزل خصوصا در بدنه کارشناسان طی این چند سال مطالبی رو مشاهده کردند و به چشم دیدند که میشه از خاطرات اونها یک فیلم سینمایی تاریخی عجیب و پر بیننده ساخته بشه .
دقت بفرمایید از زمان یکه زارع به این سو چند مدیرعامل با گرایشات سیاسی مختلف این شرکت رو محل پرتاب به سمت مدارج بالاتر کردند .خود یکه زارع و توسلی مهر و در این بین هم بودند مدیرانی که نقش تسهیلگری برای جریانات قبلی و بعدی رو ایفا کردند .نمونه اون زالی بود که آمدن و رفتنش جزو عجایب روزگار صنعتی بود و هنوز هم سوالات زیادی در ذهن کارکنان و اصحاب رسانه ایجاد کرده .
اما بطور کاملا خلاصه نکاتی رو بعرض خوانندگان محترم برسانیم .
یکه زارع .پرتاب به ایران خودرو و.نهایتا منجر به دستگیری و مشکلات اعلامی در بازرسی و نهادهای امنیتی .
توسلی مهر پرتاب به سایپا و نهایتا شرایط اینروزهای درگیری و سوال حواب هر روزه بازرسی و نهادهای امنیتی و اقتصادی
در این بین افراد وابسته به این دو جریان خاص در صنعت همگی و یا بهتر بگوییم اکثریت غریب به اتفاق مشکلات اثبات شده مالی نظیر تخلفات فرد متوهم و ویزیتور در شرکتهای تابعه دیزل ( بخوانید ۱۸۰۰میلیارد گم شدن منابع دریافتی نقدی مالی ) و آخرین حرکت این فرد در سازه گستر که با گم شدن میلیونها یورو در دفتر ترکیه و مشکلات مدیران روسی و خرید ملک در سوچی روسیه و …
هر کدام از این جریانات کاملا مشابه هم عمل کرده و اطرافیان این افراد فقط در مبالغ گم شده متفاوت بودند وگرنه روش یکسان بوده .
در این بین بودند افرادی که در بدنه همین شرکت بارها اعتراض کردند و همگی اکنون شغلی بغیر از کار در صنعت خودرو سازی دارند .و البته کسانی در این مجموعه رشد کردند که یا همسو بودند و یا خود نیز به جرگه متخلفین پیوستند همچون شور حسینی که تخلفات گواه او بی اندازه بود و مفتخر به دریافت جایزه سایپا یدک شد و تخلفات او و اطرافیانش خوب قابل شمارش نیست .
بهر ردی امید اینکه در بخش خصوصی شاهو این اتفاقات نباشیم .وگرنه که فاتحه صنعت را خوانده بودیم دوباره جلسه ختم خواهیم گرفت اگر منوال همان باشد و تنها اسم دولتی به خصوصی تبدیل شده باشد
سلام بر خط بازار – لطفا نشر بدید که حقایق سایپا سیتروئن هست
در سایپا سیتروئن کاشان باند والا – دقیق و ر برکنار شده ، به شدت معاونت این مجموعه ارشمند با زیر آب زنی و سلیقه ای عمل کردن به قهقرا بردن و کل کارشون این بوده که سفر چین برن و دلار مسافرتی دریافت کنند – متاسفانه پایه ترین نکات و مباحث فنی خودرو را سر در نمیارن اما چون از طریق دانشگاه کاشان و نام شهدا بهره مند هستند ، مهندسی سیتروئن کاشان را به فنا دادند
جناب da جواب خدا را بده از گواه تا ایتراکو اون بنده خدا که پر پر شد
خط بازار کامنت منو پاک نکن بذار حداقل شاید از اینجا صدای کارگر بیچاره به گوش مسئولین برسه.سایپا و زیر مجموعه هاش با باند بازی ی مشت بسیجی نمای به ظاهر مذهبی که شدن مدیر داره نابود میشه
به داد کارگر برسید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹