اولین رکورد خودرویی در دولت پزشکیان

گروه خودروسازی سایپا در ارزیابی وزارت صمت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق شد، ‌برای نخستین بار رتبه یک ارائه خدمات پس از فروش کسب کند.
کد خبر : 76514
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴

به گزارش خط بازار؛ گروه خودروسازی سایپا در ارزیابی وزارت صمت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق شد، ‌برای نخستین بار رتبه یک ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سبک در حوزه محصولات تولیدی گروه سایپا و همچنین رتبه یک خدمات پس از فروش در حوزه ارائه خدمات به محصولات گروه پارس خودرو را کسب کند.

جواد توسلی مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره دستاورد این مجموعه در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات تولیدی گروه سایپا، ‌گفت: کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط شرکت سایپایدک حاصل استقرار تفکری جدید در عرصه ارائه خدمات و با تکیه بر توان شبکه نمایندگی ها و کارکنان متعهد گروه سایپا است.

او افزود: در سه ماهه نخست سال جاری با اقدامات جهادی، تشکیل تیم‌های حل مساله، شناسایی کاستی‌ها در فرآیندهای مختلف سازمان، تعریف اقدامات اصلاحی اثر بخش و تکمیل سوابق ارزیابی سال گذشته، در جهت اعتلای نام خودروسازی سایپا گام برداشته شده است.

توسلی مهر تاکید کرد: هر ساله شرکت‌های خدمات پس از فروش، توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و شرکت سایپایدک موفق شده در سال جاری سه ستاره کیفی و رتبه یک در محصولات تولیدی گروه سایپا (سواری) را کسب کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: ماموریت گروه سایپا با کسب رتبه یک به پایان نرسیده و مسئولیت در ارائه خدمات مطلوب و شایسته مردم ایران، بیشتر از پیش شده است. مسیر توسعه و بهبود همواره از اولویت‌های گروه سایپا بوده است.

منبع: سایپانیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 17
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عیسی دوشنبه , 18 تیر 1403 - 15:50

با سلام
ضمن تبریک به مدیر عامل جهادی گروه سایپا که با گذشت مدت زمان کم توانستند رکورد های متعددی در تیراژ تولید و خدمات پس از فروش بجا بگذارند. این رکورد هم نشانی از اتنخاب درست ایشان در مدیران لایق در شرکت های تابع بوده به امید ایرانی پیروز.
یا علی

مبصر 4 ساله کلاس سه شنبه , 19 تیر 1403 - 19:40

من بیش از 2 دهه توی گروه سایپا کار میکنم و بارها شاهد این ارزیابی ها بودم که توسط ارزیابان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام میشده،کلا با پذیرایی در حد میوه،نسکافه ،ناهار و نهایت یه اشانتیون از طرف مدیرعامل شرکت ارزیابی شونده همه چی رو تایید می کنن و آنچنان ژشتی میگیرن که فکر میکنی همکارای مرحوم آمانو از آژانس بین المللی انرژی اتمی هستن.
ضمنا برای شیپور چی های سرمدی که هنوز درب ورود و خروج یدک رو خوب بلد نیست باید بگم زیاد شیپور نزن که باد نکنه

حق گو راه حق جمعه , 22 تیر 1403 - 18:18

بخدا قسم که داری دروغ میگی چون من بالغ بر بیست ساله درگیر این ممیزی ها و بازرسی ها هستم.
همه حرف هایی که زدی ۵ درصد در روند بازرسی تاثیر دارد.
رتبه یک گرفتن یه سری الزامات دارد که قابل خریدن نیست
از خدا بترسید چرا اخرت خودتونو به دنیای بقیه میفروشید
توسلی مهر و تیمش واقعا زحمت کشیدن و مجاهدت کردن و نتیجشو گرفتن خدا پشت و پناهشون باشه

تاسف دوشنبه , 18 تیر 1403 - 16:08

الحمدالله با این همه انتقادی که در چند ماه اخیر، از تیم جهادی جناب توسلی توسط منتقدان در خبرها مکتوب می گردید. تیم جهادی ایشان با تمام تلاش در ارتقا پیشرفت سازمان در این مدت کم توانستند رکورد های خوبی در صنعت خودرو بجا بگذارند. این رکورد نیز کارنامه ای درخشان در رزومه جناب مهندس توسلی و مدیران انتخابی ایشان رقم خورد. واین پیروزی ها همش دعای خیر پدر و مادرانی هستش که ایشان در شرکت ایران خودرو دیزل 3 هزار نیروی جوان وبیکار را استخدام و امید به زندگی را تجلی نمودند.
یا علی

تورج دوشنبه , 18 تیر 1403 - 16:58

ضمن عرض تبریک خدمت آقای دکتر حسینی و تیم توانمند ایشان
از این پس شاهد موفقیت های بیشتر از این گروه خواهیم بود .

تورج دوشنبه , 18 تیر 1403 - 16:58

ضمن عرض تبریک خدمت آقای دکتر حسینی و تیم توانمند ایشان
از این پس شاهد موفقیت های بیشتر از این گروه خواهیم بود .

رادین حمیدی دوشنبه , 18 تیر 1403 - 17:03

با سلام
با حضور معاون جدید خدمات پس از فروش در سایپا یدک جناب آقای دکتر سرمدی و با تلاش شبانه روزی و همکاری کلیه پرسنل م این نتایج حاصل شده است .

امين دوشنبه , 18 تیر 1403 - 17:05

با سلام
شناخت كاستي ها،برنامه ريزي و اراءه طرحهاي منسجم،پيگيري تيمي،تلاش حداكثري مسلما شاهد بوجود آمدن و ركورد بي سابقه از بدو تاسيس سازمان خدمات پس از فروش سايپا( سايپا يدك) گرديده است اين تلاش ادامه دارد.
تبريك به مدير عامل خلاق و معاونت خدمات پس از فروش و همه همكاران ايشان

رادین حمیدی دوشنبه , 18 تیر 1403 - 17:18

با سلام
خدا قوت .آقای سرمدی جهت کسب این رتبه زحمات زیادی کشیده است .

بازنشسته دیزل ( خاوری) سه شنبه , 19 تیر 1403 - 18:53

سلام دوستان .
من هیچ وقت هیچی ننوشتم و فقط خوندم .من ۳۴ سال در دیزل و قبل‌تر هم بودم و بازنشسته شدم البته به زور و ضرر خدا از سر تقصیرات باعث و بانی اش نگذره که اسم نمیارم و کارکنان و کارگران اونجا میدونن ولی اگه به شماها خصوصا اون اقا سید حقیقت‌گو برمیخوره و ناراحت نمیشه البته نمیدونم که شما قبلا در کارخونه بودید یا نه ولی اگه نبودید از بچه هایی که حداقل ۲۰ سال اونجا سابقه دارن بپرسید که همین اقایی که لفض دکتر براش میگن اینجا .اقای دکتر سرمدی !!؟؟کی بوده و اصلا خود حسینی تو اتوبوس کی بود ؟ آقا اکر واقعا سیدی قربان جدت برم میشه جدت امام حسین ببینم امام‌حسین زیر بار حرف زور و ضد اسلام رفت حالا محرم هست دیگه .من بلد نیستم مانند شما ادبیاتی بنویسم و توصیح بدم ولی برا همه و خود آقا سید حقیقت گو میگم .اگه بودی که چی بگم اگه نبودی برو بپرس از بجه های حرا ست وقدیمیا که مشکل این آقا دکتر که در اختیار کارگزینی و حراست بود چی بوده .یکی دوتا دیگه هم بودن ها .میگم شاید اونا که بودن بفهمن .اون آقای ورامینی که تو دوره یکه زارع تو ماشینش … خوب اینکه همون کار رو کرد و کلا ابروش رفت و ما که هیچ کاره بودیم خجالت می‌کشیدیم. الان چی شده این شده دکتر و اوه چه کارها کردو اول شد و زرنگ بود و مدیر بودو ..آقا دروغ بگید خوب هم بگید ببخشید ها جیره هم بگیرید برا این طرفداریتون ولی حق نمیگی .آقای ارسلان حسینی که خودش هزارتا مشکل رفتارها کارگر داشت چجوری شد مدیر و رئیس و معاون و مدیرعامل و …اینم برد پیش خودش و با اون سابقه زشت که پای پلیس و… بازم بگم یا یادتون آمد. نکنید اینکارها رو خدا و پیعمبر هست .امام ها هستن .دروغ نیستن اینا .خوب مزد میگیری اشکالی نداره حداقل دفاعی نکن اون دنیا که اینجا نیست. یه کلمه بگم اینو چاپ نمیکنه اینجا میدونم چون با شماها بسته اند ولی یه درصد فکر کن سر پل صراط ازت سوال کنن آقا سید میدونستی جریان اینا رو میدونستی جریان رئیس ورامینی رو .میدونستی چند نفر بخاطر تخلف بد و زشته این آقایون از شرکت و نون خوردن اخراج کردن .اکه میدونی خدا عاقبت رو بخیر کنه اکه نمیدونی اکه اونجا هستی یا بودی الان رفتی پیششون برو از کسایی که بودن بپرس .همش رفیق بازیه همش نامردیه .ببخشید اکه خودوتوسلی میدونه که اون باید بیشتر جواب بده .تو که دفاع میکنی چی چرا میکنی .خدا رو در نطربگیر و نگو .حداقل بپرس بعد بگو .خطاها کردن که من روم نمیشه بگم .آنوقت مدیریت این اول شد ؟؟ باشه خوبه

سید حق گو چهارشنبه , 20 تیر 1403 - 11:43

با سلام
من واقعا ناراحت شدم …این چه مطالبی هست که میگید .چرا از اصول اعتقادی ادمها سوءاستفاده میکتید .واقعا شما به خدا و پیامبر و ائمه معصومین و امام حسین اعتقاد دارید .واقعا شما امیرالمؤمنین علی رو می‌شناسید. فرمودند آبروی یک مسلمان از پرده کعبه …
واقعا چجوری شدیم ؟ بخاطر چقدر ؟ آقا اصلا من دارم روزانه میلیاردها میگیرم ولی آبروی کسی را بی دلیل نمیبرم .بله من از سوال و جواب اون دنیا خیلی میترسم .من آخرت خودم را به دنیای هیچ کس نمی‌فروشم که اگر این کاره بودم الان وضعم خیلی متفاوت بود .شما که نمی‌دونید و برخی کلی گناه منو شستشو میکنن .این خوبه برای من گناهکار .ولی من تنم لرزید باور کنید با آبروی کسی بازی نکنید .من اصلا تمرکز ندارم که خوب بنویسم .چرا به این درجا از … برخی رسیدن که حالا به هر دلیلی که برای خودشون محترمه میتونن اینجوری مطلب بنویسن. من نمیدونم شما از چی حرف زدی ولی موضوع رئیس ورامینی را خیلی ها میدونن .من هیچ وقت حتی به اون هم فکر نکردم چون آبروی یک آدم وسط بود .نمیدونم چی بگم .خدا عاقبتمون را بخیر کنه .یعنی چقدر ارزش داره دنیا که بخاطرش با آبروی همدیگر بازی کثیف و دروغ …
من نمیدونم و نشنیدم ولی متوجه شدم که شنا داری چی میگی و چجوری متصل می‌کنی …
واقعا به حساب و کتاب اون دنیا اعتقاد داری ؟ من دارم.
نگو‌.من خیلی ناراحت هستم .خدا رو شکر که کسی متوجه نمیشه. و مثلا سربسته تهمت میزتید .خدا رو خوش نمیاد ….
من را ببخشید اصلا خوب نیست ..

سید حق گو سه شنبه , 19 تیر 1403 - 8:15

با سلام
اگر به مناظرات کاندیداهای محترم ریاست جمهوری به دقت توجه کرده باشیم همه این بزرگواران در یک نکته اشتراک داشتند و اون هم موضوع تولید و صنایع داخلی و اشتغال و …بود که حالا نحوه اجرا شاید تفاوتهای داشت ولی در جمع همگی به این مهم اشاراتی داشتند ‌.در حال حاضر که جناب آقای دکتر پزشکیان به ریاست کل جمهور چه آنهایی که به ایشان رای دادند و چه بقیه شرکت کنندگان در انتخابات سالم و بی نقص و آزاد محور (دموکراتیک) وظیفه همه مردم است که با ایشان همکاری لازم را داشته و البته ریاست محترم جمهور هم باید شرایط فرمان حضرت آقا در اول امسال که با شعارجهش تولید با مشارکت مردمی را آماده کنند و عمل به این فرمان و دستور مهم معظم له باید توسط مدیران ارشد کشور مهیا و انجام شود .
اطمینان داریم در دولت جناب پزشکیان حتما ( طبق سخنان ایشان در مناظرات) به منویات و دستورات مقام معظم رهبری توجه ویژه خواهد شد واین امکان پذیر نخواهد شد جز با استفاده از ابزار مدیران لایق و با تجربه و پاک دست دارای عملکرد مثبت در گذشته و امروز .
خوشبختانه مدیران ارشد شرکت سایپا هر کدام به نوعی با توجه به زمان کوتاه و شهادت ریاست محترم‌جمهور و مشکلات پیش آمده پس از این واقعه تلخ با کوشش و فعالیت شبانه روزی و پای کار ایستادن بدون توجه به مشکلات واقعی و موجود از این دست افتخارات همچون افتخار رتبه برتر خدمات پس از فروش به این رتبه های برتر دست پیدا خواهند کرد .
در زمینه زنجیره تامین و تولید و …هم بزودی شاهد چونین اتفاقات خجسته ای برای صنعت و مردم خواهیم بود .
به امید ایرانی سربلند و سرافراز

حسن کچل سه شنبه , 19 تیر 1403 - 8:35

به امید استقرار هرچه زودتر دولت جدید و تغییر تیم وزارت صمت و برچیده شدن بساط نوکیسه‌های بی‌مهر از خودروسازی

abuzar سه شنبه , 19 تیر 1403 - 10:55

از وقتي كه رتبه بندي شركتهاي خدمات پس از فروش مد شده , ايران خودرو و سايپا ادعاي اول بودن دارند. بيلبورد هاشون با شماره 1 سر در شركت ميزنند. اين اولين بار ديگه از كجا در اومد. نكته جالب اينكه جواد خودروسازي كلي خرج كمپين يكي ديگه كرده , حالا اول شدن كذايي را به پزشكيان وصل ميكنه. جانم چه ميكنه اين عشق به صندلي. جواد چرخنده!!

hassan سه شنبه , 19 تیر 1403 - 17:59

جواد جان شما كه تو ايران خودرو ديزل و اولين تجربه مدير عاملي شركت بزرگ خودروسازي ,تو دوماه حضور توليد سه برابري ثبت كرديد. چي شد حالا بعد 4 ماه رتبه تكراري خدمات كه هميشه به سايپا يدك و ايساكو تعلق مي گرفت, شده تنها دستاورد. تازه ايران خودرو ديزلي كه بقول خود شما يك ريالي بود و سايپا كه روي ريل توليده. شب درازه.

عليرضا چهارشنبه , 20 تیر 1403 - 7:46

خداوند عزت دهنده است..
همه ميدانند توليدو اشتغال رابطه مستقيم دارند ، همه ميدانند دلسوز بودن يعني پاي كار بودن..همه ميدانند كسي كه بخواهد ميتواند …
همه ميدانند و ديدند كه رويكرد و ديدگاه براي تغييري مثبت چه سخت است و سهل ،پس خدا بخواهد اينگونه عزت ميدهد..
كه تو براي يك ميهن شوق خدمت داشته باشي

عدل پنجشنبه , 29 شهریور 1403 - 20:42

سایپایدک رکوردش رامدیون دکترعلیزاده می داند