این شهرام صالحی کی هست؟ با این انتصاب آقایزشیخ زاده هم رفت تو تسبیح/ شماره معکوس برای رفتن ایشان شروع شد
اولین حکم جنجالی شیخ زاده/اشتباه استراتژیک سایپا در سازه
به گزارش خط بازار؛ علی شیخ زاده مدیرعامل سایپا بعد از انتصاب رادمنش، دومین حکم خود را جاری خواهد کرد.
طبق اخبار به دست آمده قرار است شهرام صالحی به عنوان مدیرعامل جدید سازه گستر به زودی معرفی شود. انتصابی که به دلیل شخصیت خاص و عدم مقبولیت بالای صالحی در بین خودروسازان و قطعه سازان، اولین اشتباه راهبردی شیخ زاده در سایپا محسوب می شود.
شرکت سازه گستر در شبکه تامین سایپا از جایگاه مهمی برخوردار است لذا انتخاب مدیرعامل این شرکت نیازمند هوشمندی و درایت مدیریتی است. قطعا مدیران باسابقه محبوب تر و مقبول تری از گزینه کنونی در خودروسازی وجود دارد که می تواند عنان سازه گستر را به دست بگیرد.
به گزارش خط بازار بررسی های میدانی و آماری از قطعه سازان نشان می دهد شرکت سازه گستر فارغ از انتقادات وارده، در دوران مدیریتی توسلی مهر موفقیت های چشمگیری در کاهش نرخ تورم تامین قطعه به ویژه در حوزه خارجی داشته و مقبول شبکه قطعه سازی در جاده مخصوص است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :خط بازار ، سازه گستر ، سایپا ، شهرام صالحی ، علی شیخ زاده ، مدیرعامل سازه گستر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
دایی ایشان از بزرگان صمت هستند
/ جناب شیخ زاده یا شجاعت داشته باشید و تغییرات رو از سطح کارشناسان و روسا و مدیران و معاونین شروع کنید یا شجاعت داشته باشید همین الان تو اوج خداحافظی کنید/ ضمانت ماندن و بقای شما در تغییراتی است که انجام میشه/ اونم تغییرات اساسی نه اینکه با تغییر چند مدیر عامل بسنده کنید/ اگه برای نجات سایپا تشریف آوردید بسم الله وگرنه مدیر عامل قبلی و قبلی و.. به اندازه کافی نابودگر سایپا بودند و اگر قرار این نابودی ادامه پیدا کنه خوب همون ها بودند و نیازی به تغییر نبود / شجاعت داشته باشید جناب شیخ زاده هستند کسانی که برای سایپا هنوز دلسوزند اما کنار گذاشته و یا اصلا دیده نشدند/ بگردید و اونا رو پیدا کنید
حیف جای مدیر کار کشته ای مثل مهندس وظیفه خالی هست شرایط کنونی سازه وظیفه را مطلبد
سایپا تعطیل میشه اگه آقای شیخ زاده تغییرات کلی به گروه نده/ اینطور که بقیه دوستان گفتند کل گروه مشکل داره/ تنها جایی که مشکل نداره انگار یقه بسته های با محاسن هستند که زیرآبی دارن به اسم شهدا میتازند و همه جا رخنه کردند/ از رئیس تا مدیر و معاون بعضی ها هم در حد هیئت مدیره/ سایپا شده گاو نه من شیر ده که همه دارند فقط میدوشند٪ لااقل کاری کنید شیرش خشک نشه که خودتون دستتون خالی میشه ٪ میدونم بلد نیستید کاری کنید. پس لااقل فقط جیبتون رو پر کنید ولی تو کار تولید دخالت نکنید برید خونه حقوق مدیری بگیرید ولی حضور فیزیکی نداشته باشید
یکی از اون دلسوزان میرجواد سلیمانی برای پارس خودرو
سید محمد آرزم سا زامیاد
و آقای توسلی مهر سایپا دیزل
سایپا رو باید دست سایپایی داد تا دل بسوزونه/ بخدا اینا فقط سایپا رو نابود میکنند/ هر کسی هم که میاد آدمهای خودشو میاره/ سایپا دیگه سایپا نیست شده ایرانخودرو شعبه ۲/ سازه گستر یا هر شرکتی دیگه باید دست اهلش بیوفته/ یکی مثل دکتر علیزاده که کارنامه اش عالیه / مثل عموزاده که دلسوزه/ مثل موسوی که کار بلده/ مثل خیلیهای دیگه که اینا به گردشون هم نمیرسند/ هرکی میاد با لابی میاد نه شایستگی / آقای شیخ زاده با این انتصاب معلوم شد شما هم واسه چیز دیگه ای اومد نه سرافرازی سایپا/ با این حال براتون آرزوی موفقیت میکنم به امید سرافرازی سایپای تکه پاره شده
جناب آقای شیخ زاده حتما نگاهی به شرکت فنر سازی زر بندازید این شرکت در دوره آقای دکتر الوند سوده ترین شرکت بود ولی به دست گرفتن این شرکت توسط یک ریس پارس خودرو سرباز بله گو آقای تیموری الان بدترین حال ممکن داره با بدهی های سنگین بانکی ،خواهشا یک بازنگری در مورد مدیریت ارشد این مجموعه بفرمایید.به امید.اینده بهتر برای گروه بزرگ سایپا
بهترین انتخابی که می تونه برای سازه گستر باشه 😍
چقدر شناخت دارین از ایشون ؟
من از سال 76 تو ایرانخودرو میشناسمش و با ایشون از نزدیک کار کردم
با وجودیکه آدم جدی قاطع و پرتلاشی هست چند تا نکته منفی داره که باعث میشه ایشون برای مدیریت تامین مناسب نباشه :
– لجاجت و یکدندگی : به شدت آدم لجوجی هست و بر تصمیم خود پافشاری میکنه
– عدم انتقاد پذیری : به هیج عنوان حرف مخالف و منتقد رو نمی شنوه .
– اصلا نمیتونه بین افراد زیر مجموعه اش محبوبیت ایجاد کنه برای همین هم افزایی تیم رو کاهش میده
– و از همه مهمتر باوجودیکه در 2 مقطع توی ساپکو کار کرده با فاکتورهای موثر در تامین آشنا نیست و مدیریت زنجیره تامین رو بصورت حرفه ای بلد نیست
خط بازار
۹ ماهه که داری حیاتی رو میکوبی و هر چه تهمت بودخودت و برخی از کامنت نویس های چرت و دوزاری از قبیل d نثار ایشون کردی حالا میخوای با کمی تعریف واقعیت ها خودتو مثبت نشون بدی
حیاتی و تیمش در این ۹ماه به اندازه ۹ سال کار درست و سلامت انجام دادن و یقینا بعدها خیلی ها متوجه این موضوع خواهند شد
حیاتی مدیری بود شجاع و نترس و پر ریسک که جلوی خیلی ها از جمله کروز و یک مشت قطعه ساز زیاده خواه استاد
جناب علی کاملا درست فرمودی جناب مهندس وظیفه از مرحله کارشناسی در سازگستر تا مدیرعاملی را تجربه کرده و کلیه سازندگان و کارشناسان این را شناخت دارد و بسیا باتجربه است جناب شیخ زاده از چنین فرد قوی نباید به راحتی گذر کنی
مدیریت بهران موتور را تغییر بده کلا تو بهران مونتاژ با مجوز ارفاقی انجام میشه
اگر مجوز ارفاقی نباشه خطوط مونتاژ هر روز توقف می خورن
با مجوز ارفاقی هم کیفیت مجموعه ها میاد پایین.
آقای شیخ زاده ، مدیرعامل محترم گروه سایپا ، ما همه میدونیم تازه اومدین و زمان میبره اتفاق های خوب بیفته ،، ما از شما به نیکی شنیدیم و از درست کار کردن شما مطمئنیم ،، ولی خواهش میکنم هرچه زودتر به وضعیت شرکت سایپا شیشه ورود کنید،، نخعی و دوربریاش شرکت رو به تاراج بردن ، معلوم نیست چیکار دارن میکنن نه حقوق درست میدم نه اهدایی ،، خون کارگر رو در شیشه کردن ، فقط دنبال قدرت هستن و برای بقای خودشون کارگر رو زیر پا لهه میکنن، به امید روزهای خوب برای شرکت سایپا شیشه.
بابا یکی هم به داد شرکت پلاسکو کار برسه ، منصوری فرد معلوم نیست داره چیکار می کنه با این شرکت،، هم دنبال رانت و لابی بازی برای بقا هست اصلا دیگه ذره ای حواسش نه به شرکته نه به پرسنل فقط داره لابی میکنه برای بقا و چه پول هایی هم این وسط از شکم کارگر زده میشه و خرج از ما بهترون میشه.
امیدوارم که آقای شیخ زاده ، زوم کنه رو شرکت ها ،، مخصوصا شرکت ایندامین ، وضعیت پرسنل افتضاحه،، بیمه براشون رد نمیشه ، حق بیمشون پرداخت نمیشه ، بیمه ها قطع شده،، وقتی کسی مثل آقای نوری مدیرعامل باشه بهتر از این هم نمیشه ،، امیدوارم اتفاقای خوب بیفته برای شرکت ایندامین
عجبه واقعاً. به مهندس توسلی می گفتن زلزله تغیرات راه انداخته، حالا خودشون نه تنها توی سایپا بلکه کل کشور زلزله راه انداختن. ته این منم منم کردناست که دودش توی چشم همه مخصوصا ما کارگرا میره.
سلام
کی نوبت سایپا کاشان میشه
البته اگر به خط بازار بر نمیخوره و پیام ما رو پاک نمیکنه
کوتوله های کاشان بشدت در حال پنهان شدن هستند
به امید تغییرات در مدیریت سایپا کاشان
جناب شیخ زاده دکتر علیزاده رو تا دیر نشده برگردونید / از من گقتن
سلام
تغییر آقای حیاتی نشان دهنده در سازه گستر نشان میدهد که ایشان فرد بی تجربه و ناتوان در استفاده از نیرو های کارآمد شرکت بزرگ سازه گستر بود ،حذف افراد توانمند و استفاده از افراد ضعیف و بی سواد و بله قربان گو امثال فیروزبخت در معاونت تامین و دادن حکم مدیریت مهندسی به فوق دیپلم مرتع داری از قارچ صدفی تنکابن و جذب و استخدام افراد نا کارآمدموجب ….. تنزل سطح سازه گستر و کاهش عملکرد در تأمین قطعه و کاهش تولید گروه سایپا و بروز مشکلات جدی در تامین کننده مانند شرکت سایپا آذین شد. مدیر عامل جدید باید برای ابقا خودش باید قبل از هرچیز اعتماد را به کارکنان برگرداند و در مرحله اول باید فکری برای تغییر فیروز بخت از معاونت تامین نماید وگرنه دچار سرنوشت آقای حیاتی خواهد شد.
سلام
تغییر آقای حیاتی در سازه گستر نشان میدهد که ایشان فرد بی تجربه و ناتوان در استفاده از نیرو های کارآمد شرکت بزرگ سازه گستر بود ،حذف افراد توانمند و استفاده از افراد ضعیف و بی سواد و بله قربان گو امثال فیروزبخت در معاونت تامین و دادن حکم مدیریت مهندسی به فوق دیپلم مرتع داری از قارچ صدفی تنکابن و جذب و استخدام افراد نا کارآمدموجب ….. تنزل سطح سازه گستر و کاهش عملکرد در تأمین قطعه و کاهش تولید گروه سایپا و بروز مشکلات جدی در تامین کننده مانند شرکت سایپا آذین شد. مدیر عامل جدید باید برای ابقا خودش باید قبل از هرچیز اعتماد را به کارکنان برگرداند و در مرحله اول باید فکری برای تغییر فیروز بخت از معاونت تامین نماید وگرنه دچار سرنوشت آقای حیاتی خواهد شد.
درست میفرمائید حیاتی با گذاشتن مدیر منابع انسانی بی تجربه و ضعیف که فقط به فکر ماموریت خارجی و کارهای بی ارتباط با حوزه کاری بود و گذاشتن رئیس چاپلوس در کارگزینی عملا موجب بهم ریختن سیستم اداری و از بین رفتن انگیزه کارکنان شرکت سازه گستر شد، اقلیت نا کارآمد تیم حیاتی موجب لطمه به اکثریت متخصص شرکت سازه گستر شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 24 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 22