اولین تغییر خودرویی در دولت پزشکیان/تیم سلطان سایپا کامل شد

هرچند که پیش بینی ها حاکی از احتمال تغییرات گسترده در خودروسازی از اواخر تابستان امسال است ولی خبرها نشان از آغاز تغییرات زودهنگام دارد.
کد خبر : 76426
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

به گزارش خط بازار؛ هرچند که پیش بینی ها حاکی از احتمال تغییرات گسترده در خودروسازی از اواخر تابستان امسال است ولی خبرها نشان از آغاز تغییرات زودهنگام دارد.

براین اساس دو‌ تغییر مهم قرار است در ترکیب هیئت مدیره سایپا انجام شود. طبق بررسی خط بازار سلطان جاده مخصوص و مشاور اعظم به عنوان اعضای جدید غیرموظف به جای علی شیدایی و هرمز راضی منصوب خواهند شد تا ترکیب توسلی مهر در هیئت مدیره کامل شود.

به گزارش خط بازار پیش از این شیدایی به گروه توسعه ملی ملحق شده بود و راضی نیز تمایل به دنبال کوچ از سایپا بوده است.

اینکه تغییرات در سایپا با محوریت تیم کنونی ادامه دار خواهدبود و یا همه منتظر وزیر جدید صمت خواهند بود سوال قابل توجهی است که پاسخ آن در گذر زمان مشخص خواهد شد.

منبع: خط بازار 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 23 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 23
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سعید شنبه , 16 تیر 1403 - 20:24

اصل قضیه شیخ عطار هست با سی و هشت سال سابقه هنوز دل نمی کنه از سایپا
اخه چه خبرتونه که دل نمی کنید
برید و بزازید جوان ها بیان و کار کنن

مهران جمعه , 9 شهریور 1403 - 19:50

نیتشون خدمت هست

علی شنبه , 16 تیر 1403 - 22:00

بر اساس نامه معاون اول رییس جمهور هر گونه جابجایی و عزل و نصب تا زمان استقراردولت جدید ممنونعه ؛ چطور ممکنه در سطح هیات مدیره سایپا جابجایی صورت بگیره؟؟؟
واقعا کار کردن توی ایران شگفت انگیزه، هیچ چیزی سرجای خودش نیست ،😂😂😂
مملکت شیر تو شیر یعنی همین؛
کجایید نهاد های بازرسی؟؟؟

da یکشنبه , 17 تیر 1403 - 10:06

مثلث پرمهر ارتباط نزدیکی با آقای منصوری رییس ستاد آقای جلیلی دارند و بارها ایشان و میر سلیم رو به دیزل دعوت کرده اند و

abuzar یکشنبه , 17 تیر 1403 - 10:09

اين جماعت بنده پست و صندلي هستند. بايد منتظر چرخش 180 درجه اي باشيد.

محمد راستگو یکشنبه , 17 تیر 1403 - 10:16

با سلام با توجه به اینکه بارهای اعلام شد و مدیرعامل سایپا موضع خود را به طور شفاف برای کاندیدا مشخص ننمودند و به صورت پنهانی از تیم جلیلی حمایت می کردند پس مشخص هست که آقای منصوری و دارو دسته ایشان که در سازه گستر و … نشستند از حامیان دولیت جلیلی بوده در دولت چهاردهم که اوایل و اواسط مرداد روی کار می آیند باید اینان را به صورت کامل تعیین تکلیف نمایند و از کاربلد های صنعت که مشاوران اعلام میکنند استفاده نمایند .

درستگو‌ سه شنبه , 19 تیر 1403 - 19:23

تعجب کردیم از این همه‌ادعای زرنگی و سیاست بازی و تیم قوی رسانه ای صدا و سیما و روزنانه ها که کلی خرج میکردن و آدم داشتن تو شرکت و اونجا که همه میدونن و میشناسن و تو روابط عمومی بودن و کلی سکه و کارت هدیه دادن و بعد ادم‌توقعی از مدیر عامل دیزل نداره که میاد پای پرچم اسم میاره میکه فلانی رای بدید شش ماهه کلا صنعت خودرو درست میشه؟ ولی اینا که این قدر ادعا داشت توسلی و دوستان پر مدعا ی سیاسی بلد چجوری شد که کلی خرج کردن برا یه کاندیدا و کل منافع شرکت رو ریختن تو ستاد اون و سرصندوق میگه به کسی رای بدید که برنامه داره و نه کسی که …خوب میگفتی به جلیلی رای بدید اکه ندید من چیکار کنم? که بهتر بود .البته به دوستاش گفتم یکی که میشناسن اینا رو میگفت نه اصلا اینجوری نبود و با پزشکیان بوده منطورش و…آخه بیت‌المال رو خرج‌چی کردی اصلا رابطه با اون منصوری نداشتید؟ اصلا این پارس خودرو را دربست نکردید ستاد جلیلی .اصلا سازه گستر نشده بود پاتوق همین آدمها از پول و امکانات و …اینقد که برا سازنده نداشت اون بنده خدا پیک موتوری ویزیتور آخه بگو تو رو چه به این کارهای سیاسی و قدت به این حرفها نمیخوره. خود توسلی حالا نمیدونه چه کنه این تو پارس خودرو اون تو سازه گستر شرکت رو تبدیل کرده بودن به ستاد و پول پخش کنی ..بگو نه اونکه الان میاد دادو بیداد میکنه تا مدارک بدم و بفرستم برا اینجا که احتمالا دوستتونه ونمیزنه و اسب بخار یا روزنامه ها یکی میزنه بگو نه‌ و فحش بده تا مدارک بدم .آخه بگو تو خودت آویزون این منصوری بودی شدی مدیرعامل سایپا صبر میکردی بعد اینهمه خرج‌از پارس خودرو و خصوصا سازه گستر که این تازه بدوران رسیده و فامیل و باجناق این همه خرج کنه ‌حالا حواب بده دیگه .اینجا نزنه میدم جای دیکه .نه نگو هیچی نگو .سکوت کن که عصبانی تر نشیم بیت‌المال رو میدی دست فامیل ویزیتور همین میشه.

سید حق گو چهارشنبه , 20 تیر 1403 - 12:23

اتفاقا اگه میخواهید مثلا با این دورغها منو عصبی کنید کاملا اشتباه می‌کنید .دقیقا بعد از انتخابات یه تیم کاملا مسلط و بلد کار دارن حملات زشت و دروغین به مجموعه مدیران سالم و پاک دست و صاحب رزومه صنعت خودرو را جلو میبرن .اتفاقا متوجه میشن مردم که کی درست میگه کی … آخه توهین شخصیتی و …
عزت و ذلت دست خداست .اگر فکر کنید همین دو سه نفر که مثلا با این تخریب‌ها میتونید یه حرکتی بزنید مثلا رئیس جمهور بگه اه دیدی اون تو زیر نویس فلان مقاله فلان سایت پی نوشت پس باید عوضش… خیر خدا رو فراموش کردید .
اتفاقا من فکر میکنم و خیلی ها هم مثل من که این تخریب‌های شخصیتی به نفع این مدیران خواهدبود. کودکستان که نیست صنعت خودرو هزاران مشکل و کار دارن آنوقت ارتباط با فلانی و …
چرا دروغ آخه. اتفاقا سازه گستری که تا یه مدت کوتاه دیکه معلوم میشه چرا مدیر عاملش رو تو رسانه ها اعجوبه صنعت گفتن دلیلش چیه ؟
خدا رو فراموش گردید .دروغ میگید و البته که من اصلا بهم نریختم از این حجم دروغ ولی تعجب می‌کنم که آخه چرا ؟
خدا قوت میگم به مهندس توسلی مهر و مهندس حیاتی و مهندس میر رفیع و دکتر اردلان حسینی و بقیه مدیران منتخب ایشان .
کاری کردید که مجبورشدن به دروغگویی و همه هم متوجه میشن .
خدا ناظر بر همه کارها و حتی نیات ما هست .
خسته نباشید مردان بی ادعای صنعت
در پناه خدا و بخاطر مردم باعث سربلندی و سرافرازی این کشور خواهید شد .

علی یکشنبه , 17 تیر 1403 - 10:49

پس مانده دولت قبل در آخرین روز غیرکاریش (جمعه حین انتخابات ریاست جمهوری ) کار خودش را کرد و در بحبوحه انتخابات افراد خود را در هیات مدیره سایپا نشاند.
با این کار نامیمون گور خود را کندند.
خواهشی که از تیم رییس جمهور منتخب دارم اینست که اجازه ندهید افراد کوتوله جایی در این سیستم داشته باشند .
خودروسازی جای افراد متخصص و کارآمد می باشد

التماس کمک یکشنبه , 17 تیر 1403 - 13:36

آقا تورو خدا هر کی که از دستش بر میاد به داد شرکت فنرسازی زر برسید …
همه گروه بابت عید غدیر و قربان ۶ میلیون حداقل پاداش دادند مدیر عامل اینجا فقط ۱ میلیون داد …

حسینی یکشنبه , 17 تیر 1403 - 13:38

آقای سلطانی ثانی پارس خودرو وآآقای ابراهیمیان مشاور مدیرعامل گروه از دوستان آقایان هستند . البته تیم قبلی ….بهتر هستند

تاسف یکشنبه , 17 تیر 1403 - 14:47

عملکرد جناب توسلی و کارنامه درخشان ایشان برای ریس جمهور مکفی بوده و ایشان کماکان بعنوان مدیر عامل جهادی سایپا در جهت رشد و شکوفایی صنعت خودرو فعالیت خواهند داشت. برای منتقدان واقعا جای تاسف می باشد.
یا علی

جعفر یکشنبه , 17 تیر 1403 - 16:00

خط بازار دوست داره شایعه پراکنی کنه تا تنور پایگاه خبری خودش را گرم نگه داره
فعلا شایعه تغییر در هیات مدیره شرکت سایپا

شهریار یکشنبه , 17 تیر 1403 - 17:27

سلام
به امید تغییرات در تیم مدیریتی ارشد شرکت فنر سازی زر
(خط بازار)، از این سایت خبری تشکر میکنیم.که کامنت های انتقاد کارکنان (شرکت فنر سازی زر) رو اطلاع رسانی میکنید. چون واقعا هیچ جایی برای شنیدن صدای انتقادی کارکنان شرکت فنر سازی زر نیست. ما همه فک میکنیم بلعخذه یک روزی این درد و دل ما به گوش مسئولان شرکت سایپا میرسد. و یک روزی شاید دلشان به حال کارکنان سوخت و حداقل یک نفر را برای بررسی موارد فرستادن. چون بلعخره یکی از شرکتهای زیر مجموعه سایپا است .وقتی در شرکت فنر سازی زر رئیس بازرسی از نفرات خود مدیرعامل هستش. وگوش شنوایی برای حرف های کارکنان ندارد. وقتی مدیر حراست از نفرات خود مدیرعامل هستش و گوش شنوایی برای حرف های کارکنان ندارد. چون خودش از شرکت سایپا دیزل مامور است و تمام حق و حقوقش رااز آنجا میگیرد. وهر کسی درد و دلی و انتقادی می‌کند نسبت به شرایط شرکت .فقط با تهدید به اخراج مواجه میشود. و تشکیل کمیته انظباطی. وقتی مدیر منابع انسانی که در شرکت پارس خودرو کارشناس بیمه بوده است والان به یکباره میشود مدیر منابع انسانی. و همش دنبال جمع آوری رزومه است چه انتظاری میشود داشت. چند نفر تو این دوسال از نیروهای شرکت زر عدم تمدید قرارداد ،و اخراجی داشتیم. پس خانواده آنها چه میشود. بعد از اخراج هم جایگزینی نفرات آشنای مدیر عامل . مثل مسئول بیمه جدید شرکت زر.در همه شرکتها یکی از وظایف مهم مدیر منابع انسانی حفظ منابع انسانی است .سرپرست مدیریت مالی خانم اسمعیل زاده که حدود نه ماه است به واسطه آشنایی با یکی از اعضای هیات مدیره وارد گروه سایپا شده است، چون در شرکتهای خصوصی کار کرده است اصلا جو شرکتهای کارگری را نمی‌داند و کمکی در جهت وضعیت مالی کارکنان مثل معرفی کارکنان جهت دریافت تسهیلات از بانکهای طرف قرارداد شرکت نمی کند. و اصلا شرایط مالی کارکنان برایش اهمیت ندارد ، و فقط دنبال گزارش دادن به مدیر عامل است. و الآنم دنبال حکم قطعی مدیریت خود است. ………..

همدرد یکشنبه , 17 تیر 1403 - 21:09

نمیشود از فردی که خودش ۲۵ سال کارشناس بوده و نه پول دیده نه قدرت انتظار طبع بلندی داشت چنین تیپی فردی کوتوله در مدیریت محسوب میشه لذا دنبال افرادی کوتوله تر از خودش میگرده و براحتی چنین تیپ افرادی به وفور پیدا میشه و فورا با تعریف و تمجید جذب چنین مدیرانی میشن.
اشکال در بالا دستی هست که بخشی از بیت‌المال رو میسپرند دستشون و کلا نظارتی ها هم که واسه عدم نظارت انگار وجود دارند.

رضا یکشنبه , 17 تیر 1403 - 17:48

شنیدها حاکی است پول ثبت نام ماشین ها رفته تو ستاد آقای جلیلی و نشست های حسین زاده در پارس خودرو برای تبلیغات جلیلی الا پول نداره دیگر سایپا😱😱😱😱😱😱😱

da چهارشنبه , 20 تیر 1403 - 8:28

متاسفانه خرابکاری های آقای توسلی مهر در خاور یکی یکی پیدا میشه خبر روز اینکه توی اسناد فروش 1500 خودرو رو به وزارت کشور فروش زده که این وزارتخونه نه خودروها رو تحویل میگیره نه پول میده براشون این خودروها که بیشتر اتوبوس است مونده روی دست خاور و حسابرس هم ایراد گرفته به حساب سازی تیم توسلی مهر

دلسوز یکشنبه , 17 تیر 1403 - 21:12

آقا یه نفر بیاد این شرکت کوچیکه و افراد کوچکترش رو تورو خدا جمع کنه …
مگه میشه شرکت به این کوچیکی اینهمه موضوع داشته باشه آخه
نظارتی ها کجایید

جواد یکشنبه , 17 تیر 1403 - 23:13

خبر خلاف واقع تغییر هیات مدیره شرکت سایپا حسابی همه را مشغول نگه داشته
خط بازار جان خوب بلده نشخوار خبری کذب را پخش کنه و یک جماعتی را سرکار بگذاره
واقعا استادی جناب استاد

دلسوز دوشنبه , 18 تیر 1403 - 12:08

این متنی که خط بازار زده از طرف بنده به عنوان دلسوز کاملا دروغ هست
بنده چون در مورد کاشان و مگا مطلب می‌نويسم سریع توسط خط بازار ویرایش و یا حذف میشه
خودتان قضاوت کنید

کیارش چهارشنبه , 21 شهریور 1403 - 17:12

مهندس راضی در حال حاضر با بیماری سختی دست و پنجه نرم می کنند که برای ایشان از درگاه الهی طلب عافیت و سلامتی مسئلت می نماییم .

رهگذر پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 11:54

سلام متاسفانه با خبر شدیم مهندس هرمز راضی درگذشت…
اوضاع گروه خودرو سازی خوب نیست شرکتهای زیر مجموعه همه دارن فلج میشن بدادشون برسین

حسین پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 14:12

با سلام
متاسفانه ساعاتی قبل مهندس راضی به دیار ابدی شتافتند.