خط بازار
اخبار

اوج هوشمندی در روابط عمومی سایپا/شگفتی در تیتر اول سایپا نیوز+تصاویر

به گزارش خط بازار؛ ناکارآمدی در روابط عمومی سایپا در دوران تیموری یکی از چالش های اساسی این شرکت بود. چالشی که مسببان آن هنوز در دوران توسلی مهر تغییر نکرده و همچنان مسئولیت دارند.

یکی از مصادیق این ناکارآمدی را می توان در سایت سایپانیوز(مرجع اصلی اخبار گروه سایپا) مشاهده کرد. در ادبیات رسانه تیتر اول هر پایگاه خبری بیانگر مهم ترین دغدغه و اصلی ترین رویکرد هر شرکتی است. به بیان دیگر مخاطب با مشاهده تیتر اول هر سایتی به عمق نگاه استراتژیک گردانندگان مجموعه مربوطه پی می برد. از این رو قاعدتا برای یک گروه صنعتی و خودرویی همچون سایپا که بیش از ۴۰ هزار نیروی کار دارد، دغدغه مدیران ارشد آن رشد و توسعه خودرو و توجه به موضوعات اقتصادی و صنعتی است که بایستی این رویکرد به درستی در انتشار اخبار نشان داده شود.

این در حالی است که همچنان در ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ است دو تیتر اول سایپانیوز«پیام تبریک نوروزی مدیرعامل سایپا» و «پیام تبریک به مناسبت عید فطر» است. گویی سایپا نیوز رسانه متعلق به یک مجموعه فرهنگی می باشد که بعد از گذشت یک ماه هنوز دو پیام عیدانه تیتر اول این سایت است. این تنها یک نمونه از ناکارآمدی در روابط عمومی سایپا است. این انفعال در مدیریت اخبار و جریان سازی گروه سایپا قطعا تاثیر منفی بر روند این خودروسازی دارد و تصویر این گروه صنعتی را در آینده به خاک و خون می کشد.

 

 

منبع: خط بازار

6 دیدگاه برای این مطلب

  • سپیده گفت:

    درود بر جناب مدیر عامل شجاع سایپا لطفا یک شخم اساسی شرکت مگاموتور بزنید تا کاسبان و دزدانی که در سیستم چیده شده را پاکسازی شود

    • حسین گفت:

      سلام. لطفا جناب آقای مهندس توسلی مهر یه سر هم به ایران کاوه سایپا از شرکت های زیرمجموعه زامیاد بزنن ببینن چه خبره. جذب بعضی از بعضی از مدیران ناکارآمد و بی تجربه.

  • ولیزاده گفت:

    تا زمانی که افرادی ناکارآمد توی روابط عمومی هستند نباید بیش از این توقع داشته باشید

  • عیسی گفت:

    یا سلام
    هفته جدید تغییرات در راه هستش. صبور باشید.
    یا علی

  • مهدی گفت:

    جناب آقای فهیمی مدیر بازرسی سایپا پرس و مدیر منابع انسانی هر یک روزی تأخیر در جابجایی آنها بیافتد ضربه جبران ناپذیری مواظب باشید .شما شاهد باشید من گفتنم

  • سایپا آذین گفت:

    اتفاقی جالبی هفته گذشته رخ داده است که لازم به توضیح دارد:
    متاسفانه جلسه مدیرعامل سایپا، مهندس توسلی مهر با مدیرعامل سایپا آذین داشته است که واقعیت و وخیم بودن وضعیت سایپا آذین مخفی گردید و در اصل حقایق در گزارش رسیده به مهندس توسلی مهر عنوان نشده است و نیاز به بررسی مجدد دارد لطفا این بررسی مجدد توسط افراد نزدیک مهندس توسلی مهر صورت گیرد و از افراد قدیم سایپا استفاده نشود
    مطمئن باشید با توجه به شرایط عدم نارضایت کارکنان و سو مدیریت و عدم استفاده از پتانسیل های موجود، تولید گروه سایپا ضربه خورده و مجبور به تامین صندلی از شرکت هایی مانند حدید خواهید شد
    نقطه سر به سر مالی سایپا آذین طبق گزارش مهندسی سایپا تهداد 1500 صندلی در روز هست که با این وضعیت سایپا آذین نمی تواند به آمار تثبیت شده 1500 صندلی برسد و هر روز ضرر مالی به گروه سایپا وارد خواهد آورد.

نظرات بسته شده‌اند.