انفعال در مدیریت متین ایران خودرو/لابی سنگین ستاره بی نور برای مدیرعاملی

در آذر ۱۴۰۲  با تغییرات عظیم در روابط عمومی امیدها در دل علاقه مندان به ایران خودرو افزایش یافت چرا که یک رسانه ای متین و تحصیل‌کرده بر مسند مدیریت روابط عمومی نشست.
کد خبر : 73144
تاریخ انتشار :سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 18:43

به گزارش خط بازار؛ در آذر ۱۴۰۲  با تغییرات عظیم در روابط عمومی امیدها در دل علاقه مندان به ایران خودرو افزایش یافت چرا که یک رسانه ای متین و تحصیل‌کرده بر مسند مدیریت روابط عمومی نشست و مدیریت تازه به دوران رسیده های یقه بسته متوهم پایان یافت. همین اتفاق انتظارات از روابط عمومی این گروه خودروسازی را افزایش داد. انتظاری که هم متاثر عملکرد بسیار ضعیف تیم قبلی بود و هم ناشی از سوابق ارزنده تیم جدید.

این در حالی است که با گذشت حدود ۵ ماه از این تغییر عظیم،‌ برخلاف انتظارات نه تنها تحول محسوسی در حوزه روابط عمومی ایجاد نشده بلکه حتی در حوزه اطلاع رسانی هم انفعال سنگینی مشاهده می شود. بارزترین نمونه آن کیفیت اخبار درج شده در سایت ایکوپرس مرجع اصلی اطلاع رسانی ایران خودرو است. از عدم پرداختن به حاشیه داغ این روزهای مربوط به مدیرعامل ایران خودرو گرفته تا عدم به روزرسانی اخبار در قسمت رسانه ها.

 

 

بررسی دقیق تر رفتار روابط عمومی ایران خودرو نشان می دهد رویه کنونی نسبت به قبل چندان تغییر نکرده است و همچنان تفکر سنتی بر روابط بین ایران خودرو و رسانه ها حاکم است. شرایطی که اصلا متناسب با فضای پیچیده کنونی این شرکت نیست. از یک طرف ستاره بی نور شهرک غرب به پشتوانه ملت مشغول لابی با آقایان برای مدیرعاملی است و از طرف دیگر به موازات فعالیت چراغ خاموش باند اسلامشهر، کاسبان قطعه نیز در حال حاشیه سازی برای مدیرعامل سالم ایران خودرو هستند. لذا در چنین وضعیتی روابط عمومی می بایست با رویکرد متفاوتی در خط مقدم افکار عمومی ظاهر شود.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کردگار سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷

جهت اطلاع بعد از حمله به اسراییل بخاطر مسایل امنیتی اینترنت شرکتها قطع هست و بخاطر همین امکان بروزآوری نیست! در ضمن متین اونقد بلد کار هست که بدونه کی باید حرف زد و کی سکوت کرد. مورد اخیر هم دوره همون یقه بسته متوهم رخ داده و الان باید جمع بشه!

مستعان ایران خودرو سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸

متین عکاس نهاد بوده و خود شیفته شده ! و عظیم از زبر مجموعه ضعیف اون داره ضربه فنی می شه!

محمد سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲

واقعا حیف مهندس نجم‌الدین که اینطور آبرو و شرافتش رو برای ایران خودرو گرو گذاشته و متاسفانه آقایون قدر این گوهر گران بها رو نمیدونن

حسینی سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷

تنها یک ستاره پرفروغ در صنعت خودرو بوده وهست وآنهم مهندس نجم الدین بوده وهست ولاغیر

آقامحمدی ایران خودرو سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴

روابط عمومی تاب تحمل انتقاد را نداشت با دستور قضایی سایت …. اقتصاد را از رده خارج کرد.!!
قربانی فایل صوتی مشخص شد عجب!

حق شناس چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۰۳

بزودی و پس از تاییدیه مراجع نطارتی ، خانم لیلا حسینی بعنوان رییس اطلاع رسانی معرفی می گردد( صندلی اطلاع رسانی حدود ۱۸ ماه هست خالی ست)

آرن سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰

متین همیشه متین خواهد بود.
با این چیزها خدشه ای به ایشون وارد نمیشه، باهوشی و قدرت تصمیم گیری ایشون ثابت شدست.

پیشکسوت ایرانخودرو چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۱۴

با عرض سلام و ادب
اگر مهندس نجم الدین مدیر عاملی ایرانخودرو را قبول کند بر سر این صنعت منت گذاشته به چند دلیل:
۱ – ایشان تنها مدیر عاملی است که برای دومین بار به شرکت ای انخودرو بازگشته و طبیعتا تجربه بسیار گرانقدری دارد
۲- با توجه به سوابق ایشان کنترل هزینه ها را به درستی انجام خواهد داد
۳- دانش و تجربه تولید بیش از ۷۰۰،۰۰۰ خودرو را داشته و وعده وزیر را محقق خواهد ساخت
۴- مقبولیت بسیار زیادی در جامعه کارگری و کارشناسی ایرانخودرو دارد
امیدوارم این اتفاق مبارک برای صنعت کشور هر چه سریعتر اتفاق بیافتد
به امید بازگشت روز های خوب و پر برکت برای ایرانخودرو

ابومحمد چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

اگه ما بدنه ایران خودرو هستیم نسبت به نجم الدین آلرژی داریم . ایشان در زمان حضورش فکرش فقط تولید بود و اهمیتی به معیشت کارکنان نمی داد. ضمنا آزموده را آزمودن خطاست

رضا پنجشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

یعنی در زمان مدیریت ایشان، چند نفر از گشنگی و تشنگی مردن؟؟؟
فعلا تو این ۲۰ سال اخیر کسی به کاربلدی ایشان نیومده

محمد چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۰۶

قطعاْ نجاتبخش صنعت خودرو و همچنین ایران خودرو مهندس نجم الدین هست و ایشان در دوران خود در صنعت خودرو بسیار تحولگرا و با دانش فعالیت تولید و کاهش هزینه را در دستور کار خود قرار داده بود و دو دوره چهره ماندگار صنعت شده و بنده با 28 سال سابقه در خودرو سازی مدیران عامل بسیاری دیدم , دوران مهندس نجم الدین و یک سری دیگر از دوستان که بر همه عزیزان دوران طلایی مدیریت را داشتند بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم مهندس نجم الدین عزیز مقام مدیرعاملی را قبول نمایند و مجدداْ به دوران طلایی صنعت خودرو برسیم هرچند که میدانم وضعیت خودروسازی ها را یک سری از نالایقان به سمت نابودی کشاندند ولی بازهم راه نجات وجود دارد به قول عزیزی مبارزه با فساد , استفاده از مدیرانی که برده پول و قرارداد نباشند ,شایسته سالاری و استفاده کامل از پتانسیل موجود در خودروسازی ها در جهت تولید و مونتاژ انواع خودروهای با کیفیت و درخور مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران

ابومحمد چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

همین الان و در همین دوره آقای نجم الدین ، یکی از پرسنل اداری خدمات مدیران رو بعنوان عضو هیئت مدیره فرستادن تو شرکت خدمات پس از فروش و اون داره اونجا به جای تصمیم گیری در سطح کلان ، داره برای خودش امپراطوری درست میکنه و همش به جای کار کردن به فکر درست کردن اتاق و میز و نیمکته و سواری شدن دنا اتوماتیکه بین الماله. چرا اینجوری شرکت ها رو نابود می کنید ؟ چرا بچه ها رو میزایرد تو هیئت مدیره ؟ چرا از تجربه با تجربه ها در این پست های حساس استفاده نمی کنید : چرا اینقدر دنبال به گند کشیدن صنعت خودرو هستید ؟؟؟؟؟؟

کارگر چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰

انتخاب عضو هیات مدیره شرکت مربوطه هیچ ربطی به آقای نجم الدین نداشته و توسط مدیرعامل گروه در روزهای پایانی سال گذشته منصوب شده است.
ولی در خصوص سایر موارد مطروحه در خبر مذکور موضوع از صحت میتواتد برخوردار باشد

حامد جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

تو هم معلومه از فایلهای ایشون هستید یا چیزی داره به تو میماسه که اینجوری ازش طرفداری میکنی

css.php