یاد نمایندگان رد صلاحیت شده ادوار مجلس که وقتی با بی آبرویی اخراج شد باز هم همچنان از فرزندش بجای خود در همان سمت استفاده کرد .
تا جدیتی برای رسوایی اختلاسگران و رشوه بگیران و پرونده داران در صنعت خودروسازی نباشد باید منتظر فروپاشی این صنعت به دست این مفسدین باشیم . هر دوره هم با یک رنگ و طیف خاص.
کسانی که تا دیروز تا کیلومتر یک جاده مخصوص اجازه ورود نداشتند امروز به کیلومتر ۱۴ رسیده اند.!!!
انتصاب مدیر درجه 4 به جای مدیر درجه 2/جولان قدرت امنیتی ها در پشت تالار خودروسازی
به گزارش خط بازار؛ تاریخ خودروسازی مملو از حضور آقازاده ها، مقامات سیاسی، برادران امنیتی و بازنشسته های خارجی است که جاده مخصوص محل رفیق بازی خود و بهشت روی زمین می دانند. بهشتی که مملو از بهترین نعمت های خداوند است؛ از جایگاه و پست گرفته تا حقوق و مزایای نحومی و سفرهای خارجی به سواحل رنگین خلیج فارس.
در این بهشت، آقازاده ها صرفا با سفارش به قدرت می رسند و با روزمه سازی های سفارشی نیز در قدرت می مانند. به همین دلیل ره صد ساله را یک شبه طی می کنند به طوری که یکباره در شمال غرب از مدیریت شرکت درجه 4 به مدیریت شرکت درجه 2 می رسند. در این بهشت همیشه برای آقازاده ها پست مناسب وجود دارد و اگر هم نباشد، با تغییر ساختار پست مناسب ایجاد می شود. از قائم مقامی گرفته تا مدیر هماهنگ کننده خارجی.
مهم نیست که این آقازاده ها جوان باشند، یا بازنشسته؛ همین که وصل باشند کافی است. مهم نیست که یقه ساده باشند یا یقه بسته؛ همین که همکلاسی باشند کافی است. مهم نیست که حاضر باشند یا غایب؛ همین که حامی باشند کافی است. مهم نیست که با سابقه باشند یا بی سابقه؛ همین که سیاسی باشند کافی است.
این افراد چشم و چراغ و امید سیاسی خودروسازی و خط قرمز مدیران عامل هستند. به همین خاطر در مقابل حواشی نه تنها جابگاه شان آسیب نمی بیند بلکه همچون قانون بقا انرژی صرفا خط رنگ لباس شان عوض می شود و از هیئت مدیره یک شرکت به هیئت مدیره شرکت بالاتر می روند. گویی این آقازاده ها برای روزهای سخت تربیت شده اند. نورچشمی هایی که نباید قند در دلشان آب شود. نباید وعده های قلیون کشی شان قطع شود، نباید گعده های سیاسی شان بی رونق شود و نباید حقوق و مزایای شان کاهش یابد.
چنین پدیده ای واقعیت انکارناپذیر این روزهای خودروسازی است. خودروسازی که از یک طرف به دلیل مدیریت شبه دولتی و سیاسی ناکارآمد با فساد و عقب افتادگی روبرو است و از طرف دیگر اسیر زدوبندهای سیاسی پشت صحنه برای بقای یک سری مدیر تازه به دوران رسیده است که تا چند روز پیش از مدیران قبلی گدایی پست و مسئولیت می کردند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خط بازار ، خودرو ، سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
چند سوال از نظر خودم مهم ولی از نظر دیگران نمیدونم لطفا دوستان کامنت بذارن ممنون میشم
آیا مدیر عامل شرکت بزرگی مثل ایران خودرو از خودش اراده ای برای انتصاب افراد داره یا خیر؟
اگر ایشون ارداه چنین کاری را نداره چرا همچنان سرکار مونده و تغییر نمیکنه ؟
چرا نظارتیها و سربازان گمنام حضرت آقا امام زمان و سازمان بازرسی کل کشور ورود نمیکنن ؟
آیا اصلا اراده ای برای برداشتنن چنین مهره های ناکار آمدی وجود دارد یا خیر؟
متاسفانه در این دوره مجلس آنچنان که باید کمیته نظارت بر عملکرد خودروسازی وارد عمل نشد
و هرکه تا هر جا که زورش رسید در خودروسازی جولان داد.
زمانیکه سن ریاست گرفتن در تابعه به کمتر از ۳۰ سال میرسد
مشخص است که فاتحه صنعت خودرو سازی را باید خواند
متاسفانه فساد در این دوره بیداد میکند
خدایا خودت اصلاح کن ما که از مسئولین نا امید شدیم
خودرو سازی تبدیل کردن به ایوان سیاسیون هر شخص و طایفه ای بدون نظارت سازمان نظارتی با توجه به عدم صلاحیت حکم میگریند وای بر ان روز که بگنند نمک
در کل مردم با نظام جمهوری اسلامی مشکلی ندارند مشکل با جماعتی است که جلوی چشم ناظران و مدعیان نظارت دزدی میکنند رشوه میخورند حیا را کنار گذاشته اند و هیچ کس هم باایشان کاری ندارد . و میبینند فلان نماینده مدعی انقلابی با پسرش در صنعت جولان میدهد برای تبلیغ آینده پسرش .اگر غیرت داشتید وضعیت خودرو اینطور نبود که هر بی سروپایی پستهایی کیلویی و آبکی با حقوق نجومی بگیرد
چرا میترسی و مطالب علیه م ع رو نمیذاری
نوشته شما کاملا متین اما مصداق بیاورید ، خط بازار در اعلام مصدایق اینچنین و افشای رانت خواران در ابتدا زبان زد بود . البته از نگاه حقوقی که بدون سند و مدرک مکفی جرم مرتکب میشوید ح فی نیست و با توجه به برخوردهای سلیقه ای در این خصوص از طرف ناظرین شما را نیز در لاک دفاعی فروبرده است
متاسفانه مطالب بالا دقیقا درست است : از گعده هایی که نباید ترک شود تا متاسفانه هر تخلفی را انجام دادن و هر حقی را ضایع کردن… از پست گرفتن ها و مدیر و مدیرعامل شدنِ افراد بدونِ رزومه و بدون سواد تا نابود کردن و پرونده سازی برای افراد پاکدست و کاربلد و دارای سواد و رزومه مفید که مبادا آن افراد چارچوب دار و متخصص، حکمی بگیرند و کاری به آنها سپرده شود.
نمونه و مثال زیاد است : از نگهبانِ خطاکاری که روزگاری مخفیانه و”، قطعه از شرکت خارج می کرد(در همین راستا، پرونده هم داشت) و با چسباندنِ خود به شبه امنیتی ها و” ها، پله های ترقی! را با سرعت نور طی کشید و هم اکنون مدیرعامل شده است تا کارمند بسیار جوانِ دفتر یکی از مسوولینِ آبکیِ خارج از خودروسازی که با چسباندنِ خود به گعده هایِ آنچنانی و دکمه های وُلومِ صدایِ بلندگوهای شرق تهران، به فاصله کمتر از یک سال، ره صد ساله را پیمود و هم اکنون برای خود در خودروسازی، مدیر ارشدی است! و اربابش هم در 14 مشغولِ ” است! و جالب است که در همان بدوِ امر، خود و دوستانشان را هم “استخدام رسمی” کرده اند.
از این نمونه ها و مثالها زیاد است. حال اگر نگاهی هم به فیش های حقوقی این دوستانِ تازه به دوران رسیده بیاندازیم و مجموع ارقام ماهیانه بالای صد و چهل میلیون تومان و پاداشها و وامها و خودروهای دریافتیِ آنها را هم مشاهده کنیم، آنجاست که فقط باید گفت : لااله الا الله…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 8