انتصاب مدبرانه در سایپا/خواهر زاده ملت، مراد دل شیخ

در حالی که تنها چند هفته به مجمع سایپا مانده، تحولات در سایپا به نقاط حساس خود رسیده است.
کد خبر : 103900
تاریخ انتشار :دوشنبه 1 اردیبهشت 1404 - 11:43

به گزارش خط بازار؛ در حالی که تنها چند هفته به مجمع سایپا مانده، تحولات در سایپا به نقاط حساس خود رسیده است.

تنها چند هفته به مجمع سایپا و تعیین تکلیف واگذاری سایپا به بخش خصوصی مانده است. رویدادی که سرنوشت این غول خودروسازی را دگرگون خواهد کرد.

کرمان موتور و گروه انتخاب با بازی مشترک کنسرسیوم قطعه سازی رقبا اصلی تصاحب سایپا هستند. هر دو گروه از یک طرف در حال تامین منابع مالی برای خرید حدود ۲۵ همت(۴۲ درصد سهام بلوکی) هستند و از طرف دیگر با قدرت در حال رایزنی های سیاسی و انتخاب تیم خود برای دوران جدید می باشند. از نکات قابل تامل در این بین، تعامل صمدی مالک رایزکو با تمامی گزینه های احتمالی سایپا است تا شاید قدری از قدرت از دست رفته خود را بتواند بازسازی کند.

این در حالی است که همچنان سازه گستر با سومدیریت همراه است. دامادزاده کم تخصص دلبرانه برای شیخ مانده است و جوان یدکی با گرفتاری های مالی متعدد دست و پنجه نرم می کند، مجری در حال خواندن صورت های مالی است، حاجی میرداماد از تغییرات فعلا جان سالم به در برده است و گل آقا نیز بدون اجازه رییس آب هم نمی خورد چه برسد به تولید.

در این شرایط،‌ خبرها حاکی از انتصاب جدید در سایپا نیز می باشد. مصطفی مدبر به جای بهروز سجودی قرار است به عنوان مدیر بازرسی سایپا معرفی شود. مدبری که هرچند یک بار به جاده مخصوص برمی گردد. یک بار مدیرعامل باشگاه یک بار مدیرعامل پارس خودرو و حال مدیر ستادی.

همچنین خبرها حاکی از آن است که مراد دل شیخ به دنبال انتصاب عبدالله زاده از نزدیکان سید زاده ایدرو است. عبدالله زاده که کار خود با لیفتراک شروع کرده و پله پله های ترقی را طی نموده پیش از این مدیر امور مجلس ایران خودرو بود که با عنایت جنتلمن خودروسازی برکنار شد.

انتصاب عبدالله زاده در امور مجلس سایپا و یا به عنوان مشاور نشان از افول سایپا است. البته تغییر در روابط سایپا با مجلس یک ضرورت است. چرا که پیش از این عده ای امور مجالس را به هایپر سایپا تبدیل کرده و در کنار تعامل با مجلس، دست فروشی کالا به راه انداخته بودند.

طبق بررسی های خط بازار،‌ شیخ زاده، رادمنش،‌صالحی و مراد عباسی تیم اصلی سایپا می باشند که عملکرد هر کدام قابل تامل و بررسی است.

منبع: خط بازار 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امداد سایپا دوشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۲:۱۵

دوستان پس این امداد کی میخواد عوض بشه خسته شدیم از این همه نامدیریتی و نارضایتی

بنده خدا دوشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۲

چرا آقای شکرخند با اون همه پرونده هنوز سرپرست هست ؟!!!

ارش پنجشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۶:۴۴

چون واحد های نظارتی کاری به کار ایشان ندارن.

کارگر مالیبل دوشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۳۳

گل سرسبد مدیریت در سایپا ، عملکرد درخشان اقایان در مالیبل بوده😀😀، رضایتمندی کارکنان😀 رضایت مندی تامین کنندگان😀پرداخت حقوق و پاداش های بموقع 😀 سبد کالاهای رنگارنگ و بموقع😀برخورد صحیح با پرسنل😀
اینقدر این عملکرد درخشانه که تیموری میخواست برشون داره نتونست ، توسلی مهر میخواست برشون داره نتونست ، شیخ زاده هم نتونسته برشون داره
تا کارکنان حرفی برای گفتن دارن ،مدیران خودشون رو به عش و ضعف میزنن
اقای شیخ زاده لطفا شما فکری به حال مالیبل کنید ،توسلی و تیموری که حال تغییر این مدیران مدبر و لایق رو نداشتن حداقل شما این جسارت رو داشته باش😀😀😀 که البته بعید بدونم….
سهامداران ، کارکنان و مدیران گروه سایپا نصف این عملکرد درخشان را مدیون تفکرات و اندیشه های عضو هیات مدیره سابق (ر) و هیات مدیره فعلی (ع) میدونیم 😀😀😀 انشاءالله موفق باشند

حسن دوشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۶

(البته تغییر در روابط سایپا با مجلس یک ضرورت است. چرا که پیش از این عده ای امور مجالس را به هایپر سایپا تبدیل کرده و در کنار تعامل با مجلس، دست فروشی کالا به راه انداخته بودند……)
این مطلب واقعا درسته ، از زمان مدیر عاملی جهرودی این اتفاقات افتاد ، خدا ازشون نگذره

thmrs دوشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۵:۵۶

بازار پاک نکن.امیوارم ماه عسل شارلاتانها،کوتوله ها داخل مگا موتور،شرکتهای زیرمجموعه هم تموم بشه.

فامیل دور دوشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۸

درحالی ماشین تولید سایپا خوابیده است که موتور محرک سایپا ،سازه گستر دنبال مدیران بله قربان گو می باشد و تغییرات اخیر نشان از سوگلی پروری و خدمه پروری است.
الحمدالله که همه کاری در سایپا در حال انجام است بجز تولید…
آقایانی که سینه چاک میکردند تولید خوابیده است چرا زبان به دهان گرفته اند؟منافعتان در خطر است؟

Sami دوشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۷

در مگا و سازه شرایط بشدت سیاسی خفقان آور و مخوف شده
کارگر و کارمند از سایه خودشان هم می‌ترسند
خداروشکر خصوصی سازی در راه است
وگرنه ما هم مثل سایر کارمندان بیچاره که شب عید بیدارشدند
بیکار و بدبخت می شویم
مدیران سازه و مگا زودتر با خداحافظی خوشحالمون کنید

علی سه شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۵:۱۵

خانه تکانی در سایپا و در قسمت مگا و سایپا دیزل در حال انجام

مهسا سه شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۸

درراستای چابک سازی و کاهش هزینه نظیر تعداد اعضای هییت مدیره های سایپا قرار بود پستهای قایم مقامی حذف شود

Taghavi سه شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۹

از گل کاری دکتر الکی سایپا دیزل هم مطلب بزنید انتصابات ناپلئونی در سایپا پله های ترقی پرستار مهربان مدیر عامل ها

niloo شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۱:۴۱

عمده مشکل سازه گستر سو مدیریت مدیر عامل و افراد کلیدی مثل اقبالی نیست. مشکلشون عدم همکاری شفاف مدیرانی هست که به ظاهر دوست و.همراه ولی در باطن بیرون از شرکت اتاق فکر تشکیل میدن و پازل ها و دسیسه چینی علیه مدیر عامل و تیم جدیدش میکنن! البته جدیدا صالحی هوشیار تر شده دوست و. دشمن رو داره شناسایی میکنه ولی افراد خائن همچنان دراداره منابع انسانی علیه اقبالی و صالحی لجن پراکنی میکنن و. خودشونو با ادکلن خوشبو نشون میدن
آقای دکتر کامنت من رو ویرایش نکن لطفا، اگر باب میل نبود کلا پاک کنید ویرایش نفرمایید
باتشکر

css.php