خبر خط بازار تایید شد؛

انتصاب عضو جدید هیات مدیره سایپا

با حکم مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، مجید بهرامی به عنوان نماینده حقیقی این صندوق در هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا منصوب شد.
کد خبر : 93046
تاریخ انتشار :چهارشنبه 3 بهمن 1403 - 16:39

به گزارش خط بازار؛ حسین علایی، مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد طی حکمی، مجید بهرامی را به عنوان نماینده حقیقی این صندوق در هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا به جای محمود سهیل نژاد منصوب کرد.

مراسم معارفه عضو جدید هیات مدیره گروه سایپا با حضور علی شیخ زاده، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره گروه سایپا و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد برگزار و حکم عضو جدید هیات مدیره ابلاغ شد.

منبع: سایپانیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 21 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صادق چهارشنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷

چه دنیای قشنگیه
تا دیروز تودیع میکرد ، امروز تودیع شد

مهدی چهارشنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱

مهندس شیخ زاده کماکان منتظر تغییر مدیرعامل مگاموتور و تیم مدیریتی ایشان هستیم.
همانطور که شما می دانید مگاموتور خیلی از دوران طلایی خود فاصله دارد و نیاز به تغییرات جدی و ریشه ای دارد
چنانچه این تغییرات صورت نگیرد ضرر و زیان مالی به کل گروه سایپا زده و توقف خطوط تولید را خواهیم داشت
در هفته جاری در مگاموتور دو حکم برای شرکت های زیرمجموعه مگاموتور توسط آقای منتظرالمهدی مدیرعامل مگاموتور ابلاغ شده است
گداز قطعه
سایپا آذربایجان
لطفا بررسی کنید که چه کسانی به عنوان مدیرعامل گداز قطعه و مدیرعامل سایپا آذربایجان منصوب شدند
همین اقدامات و منصوبات آقای منتظرالمهدی در مگاموتور و زیرمجموعه اش باعث بحران در مگاموتور شده است

سيدعلي پنجشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

با سلام ببخشیدا شما مگاموتوری نیستید پس فضولی موقوف ایشان مدیرعامل بسیار مدبر و مدیر هستند هم کارگران را رسیدگی کرده و هم شرکت را گسترده کرده در ضمن اینو بگم شما وقتی خبر نداری سکوت نکن از چهار سال قبل مسائل مالی شرکت افتاد دست سایپا هر مدیری هم بیاید توانایی نداره

اخمد پنجشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱

اگه قرار بود به حرف امثالی مثل ایشون مدیرعامل جابجا بشه که ، مدیرعامل حال مگاموتور یکی از بهترین مدیرهای گروه سایپاست ، . اقای شیخ زاده هم از ایشون شناخت دارند .

علی چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

من به عنوان یکی از افرادی که در مجموعه مگاموتور شاغلم از عملکرد مدیریتی آقای منتظر المهدی نهایت رضایت خود را اعلام می‌کنم.مدیر های قبل توسط باند و رفیق بازی های مدیر عامل سایپا انتخاب شده بودند.مدیر عامل مگاموتور خیلی مردمی هستند

رضای حق چهارشنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴

چقدر ساده اید بخدا یه عده گروگانگیر جاده مخصوص مال خودشون کردن فقط یه عده خاص هستند که همیشه جابجا میشن .. مرد سایه ایرانخودرو شده مرد اول سایپا.. بازم باور نمیکنبد دارید بازی میخوردید …. گندترین قیپسمتهای سازمان‌ها شدت بازرسی و حراست و عملا هیچ کاری نمی‌کنند و فقط زورشون به پرسنل ضعیف میرسه …و حمایت مطلق از روسا و مدیران و دقیقا فارغ از نفوذ مد نظر رهبری … بابا یکبار برید گوش بدید آقایان نظارتی ….

Taaghavi چهارشنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰

خدا را شکر ، باعث و بانی زیان و نابود شدن سرمایه ۱۶ ساله پرسنل زحمتکش باید از تمام پستهایی که الان داره هم منفصل بشه

مجاهد چهارشنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶

صورت‌های مالی شش ماهه گروه بهمن که به تایید حسابرس نیز رسیده است، نشان می‌دهد این شرکت بورسی طی این مدت، بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی جاری و بیش از ۳۸ میلیارد تومان هم بدهی غیرجاری داشته است که در مجموع، رقم بدهی‌های گروه بهمن از ابتدای امسال تا پایان تابستان به بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است که نسبت به پایان سال قبل، افزایش ۲۸ درصدی دارد.

کشاورز با این دست فرمان، ایران خوردرو را می‌خواهد؟
برآیند آمار و ارقام مذکور در صورت‌های مالی گروه بهمن از روند منفی مدیریتی در این شرکت حکایت دارد، شرکتی که تحت مالکیت، نفوذ و سهامداری گروه جنجالی به نام قطعه سازی کروز و در راس آن، حمید کشاورز توچایی قرار دارد. قطعه سازی که طی این سال‌ها با روش‌های خاص، به دنبال افزایش مالکیت و سهامداری در بهمن خودرو و ایران خودرو بوده است تا بتواند مالکیت و مدیریت این شرکت‌های خودرویی و بورسی را در اختیار داشته باشد. اهدافی که حواشی متعددی را هم به دنبال داشته و همچنان دعوای بسیاری بر سر حضور کروز در ایران خودرو و افزایش صندلی‌های هیئت مدیره کروز در این شرکت خودرویی است.

بنابراین، بر همگان روشن است که کروز و گروه بهمن از یکدیگر جدا نیستند و در راس هر دو، نام حمید کشاورز را می‌بینیم. در نتیجه با توجه به کارنامه ضعیف گروه بهمن در خلق زیان خالص، افزایش بدهی‌ها و کاهش سوددهی، این سوال مطرح است که تصمیم گیران در دولت و وزارت صمت چگونه اجازه می‌دهند، ایران خودرو، شرکتی که با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، به دست کروز و افرادی بیفتد که نتیجه مدیریتی آن ها، به زیان دهی میلیاردی، کاهش سوددهی و افزایش هزینه‌های مالی منجر شده است؟!

سایپا لجستیک چهارشنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

سلام و تشکر از مدیریت خط بازار،آقای شیخ زاد اول از خدا و سپس از شما سپاسگزاریم به خاطر تغییر به جای مدیرعامل سایپا لجستیک

niloo چهارشنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱

اشجعی هیچ وقت از پیمانکارای حمل خودرو سایپا جدا نمیشه!!!
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل…..

اژدر پنجشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۸:۱۳

سلام
می‌خوام بدونم بازرسی تو گروه سایپا معنی داره؟
چرا عملکرد ایران کاوه بررسی نمیشه؟ آیا کسی حواسش به مدیرعامل هست؟

پرسنل ایران کاوه یکشنبه , ۷ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

بر هیچ یک از پرسنل با وجدان و با شرف شرکت ایران کاوه خدمات مدیرعامل وقت پوشیده نیست که چه تغییرات ساختاری چه به لحاظ منابع انسانی چه به لحاظ تعریف کسب و کار جدید که موجب ارزش افزوده کوتاه مدت و بلند مدت در شرکت ایجاد شده است.
بله درسته باید هم عده ای ناراضی باشند چون منابع سازمان، حقوق های بی حساب کتاب، گروه و حکم های مسئولیت و … در شرکت ایران کاوه تا قبل از آمادن مدیرعامل وقت مختصص به عده ای خاص بود و تعدادی از همین قدیمی هایی که آقای اژژدر می فرمایند دستشون از خیلی از ریخت و پاش ها و اعمال سلیقه ای کوتاه شد.
یادمون نره هیج انسانی بی عیب نیست گل بی عیب خداس، نمیگیم تو کارش هیچ عیبی نداره بدون مشکله ولی حداقل یکی هم که پیدا شده دزدی نمیکنه ، حق و ناحق نمی کنه، بریز و بپاش نداره، عملکردش رو تو بوق و کرنا نمیکنه، برای گرفتن کار و پروژه خودشو به آب و آتیش می زنه، ظرف یکسال و اندی که اومده شرکت رو از نظر راندمان کاری متحول کنه، بخاطر عملکرد مدیر نالایق و بی اخلاق که خودش بهش حکم داده بود و حکمشو گرفت پای همه چیش که به سیستم برنگرده واییساد، روز اول کاریش تمامی سرویس های بهداشتی که 20 سال بهشون دست زده نشده بود و تو شان پرسنل شرکت نبود رو دستور بازسازی داد، بخاطر اینکه خطوط تولید در زمان بی برقی نخوابه که کارگر حق و حقوقش کم نشه رفت ژنراتور اجاره کرد که باز کارگر ضرر نکنه وااگرنه جهنم همه جا برقش رفته ما هم روش…. انصاف داشته باشیم و تو قضاوتمون کمی هم خدا رو در نظر بگیریم فقط منافع خودمون رو در نظر نگیریم و جمعی به موضوعات نگاه کنیم
هزاران بار شکر که خدا جای حق نشسته.
خودش آگاه بر اعمالمون هست و عزت و شرف و ابرمون هم دست اون

سبنا پنجشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۸:۵۰

آقای مهندس شیخ زاده شرکت خدمات فنی رنا ده ماه مدیر عامل ندارد با سرپرست اداره میشود جناب سرپرست نزدیک به سی نفر مدیر و رییس با خودش آورده خواهشمند است دستور رسیدگی صادر فرمایید

محمدی پنجشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۹:۰۹

سلام
آقای شیخ زاده تو ایران خودرو چیکار کرد
که حالا بخواد تو سایپا انجام بده
واقعا …….

سازه گستر پنجشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۹:۲۳

سلام
باید تشکر و قدردانی دانی کرد از مدیر عامل سازه گستر، جناب آقای مهندس صالحی که با تک تک پرسنل حضورا صحبت می‌کنند و به درد دل پرسنل گوش می‌کنند و ارزیابی می‌کنند، در خصوص حکمهایی که زده زده در دوره قبل هم انشاالله ورود کنند و دستور بررسی دهند.که این افراد کارآمد هستند یا خیر، انشاالله در خصوص رئیس کارگزینی هم یک بازنگری داشته باشند تمام پرسنل از عملکرد ایشان ناراضی هستند.به امید روزهای بهتر بر مجموعه سازه گستر، ، انشاالله

قدرت طهماسبی پنجشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷

آدم وارد ، فعال ، به روز و کاربلد در راس و بدنه دولت انتصاب کنید تا دولت قوی شود و از ملت جلوتر باشد

دلواپس پنجشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

سلام
بداد کاشان و حضور تیم صادقی که همچنان در کاشان هیتند برسید

سعید پنجشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

با دورود
جناب مدیر عامل محترم سایپا با احترام
چرا تکلیف گرید شرکت ایران کاوه سایپا رو مشخص نمیکنید.. والله حقوق 90 درصد پرسنل شرکت 12م.. میباشد، آخه پایه حقوق بین 7/5تا 9/5م.. هست.. چرا انقدر اختلاف حقوق بین سایپا با شرکت ایران کاوه هست؟؟!! آیا عدالتی نباید باشه.. امیدوارم که هرچه زودتر این مشکل حل شود.. واقعا این حقوق کفاف زندگی رو نمیده.

اسماعیل یکشنبه , ۷ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

ایکاش از جابجایی های گذشته درس عبرت می‌گرفتیم، همه ارکان شرکت ها، سازمانها بهم ریخته، عدالت محوری، مسولیت پذیری، اخلاق، رفتار سازمانی، کرامت انسانی همه و همه را در سازمانها کشتید، از درگاه خداوند متعال خواستارم که تمام کسانی که به ارکان این کشور سهوا و عمدا خیانت می‌کنند محو و نابود شان کند.

پرسنل ایران کاوه یکشنبه , ۷ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲

بر هیچ یک از پرسنل با وجدان و با شرف شرکت ایران کاوه خدمات مدیرعامل وقت پوشیده نیست که چه تغییرات ساختاری چه به لحاظ منابع انسانی چه به لحاظ تعریف کسب و کار جدید که موجب ارزش افزوده کوتاه مدت و بلند مدت در شرکت ایجاد شده است.
بله درسته باید هم عده ای ناراضی باشند چون منابع سازمان، حقوق های بی حساب کتاب، گروه و حکم های مسئولیت و … در شرکت ایران کاوه تا قبل از آمادن مدیرعامل وقت مختصص به عده ای خاص بود و تعدادی از همین قدیمی هایی که آقای اژژدر می فرمایند دستشون از خیلی از ریخت و پاش ها و اعمال سلیقه ای کوتاه شد.
یادمون نره هیج انسانی بی عیب نیست گل بی عیب خداس، نمیگیم تو کارش هیچ عیبی نداره بدون مشکله ولی حداقل یکی هم که پیدا شده دزدی نمیکنه ، حق و ناحق نمی کنه، بریز و بپاش نداره، عملکردش رو تو بوق و کرنا نمیکنه، برای گرفتن کار و پروژه خودشو به آب و آتیش می زنه، ظرف یکسال و اندی که اومده شرکت رو از نظر راندمان کاری متحول کنه، بخاطر عملکرد مدیر نالایق و بی اخلاق که خودش بهش حکم داده بود و حکمشو گرفت پای همه چیش که به سیستم برنگرده واییساد، روز اول کاریش تمامی سرویس های بهداشتی که 20 سال بهشون دست زده نشده بود و تو شان پرسنل شرکت نبود رو دستور بازسازی داد، بخاطر اینکه خطوط تولید در زمان بی برقی نخوابه که کارگر حق و حقوقش کم نشه رفت ژنراتور اجاره کرد که باز کارگر ضرر نکنه وااگرنه جهنم همه جا برقش رفته ما هم روش…. انصاف داشته باشیم و تو قضاوتمون کمی هم خدا رو در نظر بگیریم فقط منافع خودمون رو در نظر نگیریم و جمعی به موضوعات نگاه کنیم
هزاران بار شکر که خدا جای حق نشسته.
خودش آگاه بر اعمالمون هست و عزت و شرف و ابرمون هم دست اون

سعید صفایی دوشنبه , ۸ بهمن ۱۴۰۳ - ۷:۲۱

سلام .مگاموتور مدیر توانمندی داشت،که وجود این شرکت مدیون زحمات ایشان است .اقای مهندس رادنیا که توانمندی ایشان زبانزد خاص و عام است .بهترین دوران برای قشر کارگر در مگاموتور در زمان مدیریت اقای مهندس رادنیا رقم خورد .بعد ها تا پست معاونت وزیر و در نهایت مدیر عامل بانک صنعت و معدن در کارنامه این مدیر پاکدست وجود داشت.هر جا هست خدا حفظش کند.

css.php