ظاهرا سایپا داره به شعبه دوم ایران خودرو بدل میشه. جواد جون همه رفیقاش رو داره میبره. مدیر بازرسی دیزل و مابقی دوستان هم به نوبت میرن سایپا.
انتصاب سید دیزل در سایپا
به گزارش خط بازار؛ در ادامه انتصابات انتحاری در خودروسازی، جواد توسلی مهر مدیرعامل سایپادیزل را تغییر داد.
براین اساس سید احمد میررفیع به جای مهدی حسین نژاد به عنوان مدیرعامل جدید سایپادیزل منصوب شد.
میررفیع از افراد مورد اعتماد و همکاران قبلی توسلی مهر در ایران خودرو دیزل است که پیش از این حکم مدیر خدمات مدیران ایرانخودرو بود. رئیس هیئت مدیره ایران خودرو دیزل از جمله سوابق درخشان میررفیع در جاده مخصوص است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو دیزل ، جواد توسلی مهر ، سایپا ، سایپا دیزل ، سید احمدمیررفیع ، مدیرعامل سایپا دیزل ، مهدی حسین نژاد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
دقیقا درست گفتید آقای سرافرازی (مدیریت بازرسی)و شکری پور معاونت طرح و برنامه که از فامیلها هستند بزودی پست های کلیدی میگرن در سایپا, خط بازار این اسامی رو یادداشت کن هفته دیگه باید تیتر بزنی براشون!!
چطوری میشه مدیر خدمات مدیران ایران خودرو و رئیس هیئت مدیره ایران خودرو دیزل میره میشه مدیر عامل سایپا دیزل. الان بحث امنیت اطلاعات ، مسائل محرمانه دیزل ، مشتریان ، قراردادها و تمام اطلاعات ایران خودرو دیزل رو مدیر عامل سایپا دیزل داره. این چطور رقابتیه که یه نفر رو اینجوری بهش سمت میدن. قطعا تو این جا به جایی ها ایران خودرو دیزل متضرر میشه و مدیران منصوب در سایپا کلیه اطلاعات رقیب ( ایران خودرو و ایران خودرو دیزل) رو دارن. این چه رقابتی هست ؟ باز ماست ها رو ریختن رو قیمه. آقای علیمردان عظیمی کجاست که مدیران ایران خودرویی رو دارن با اتوبوس میبرن سایپا. اینا کلی تو ایران خودرو دیزل زمان برده تا مدیر شدن و مجانی دارن میرن تو دامان سایپا. جلوی لشکر کشی مدیران رو بگیرید. رقابتم که کشکه
با سلام
واقعا باید تبریک گفت به جناب مهندس توسلی مهر و جناب مهندس میررفیع .این پیام بماند به یادگار که عرض شد صنعت خودروی کشور روزهای خوبی رو در پیش خواهد داشت .
تجربه مدیریت علمی و پاک دستی واقعا انتخابهای شایسته مهندس توسلی مهر برای جامعه کارشناسان صنعت خودرو موجی از حس امید با ایتده رو ایجاد کرده و نهایتا این ملت شریف ایران خواهند بود که از ثمرات این انتخاب های درست استفاده خواهند کرد .
با امید ایرانی سربلند و سرافراز
سلام . من هم از جناب سید حق گو کمال تشکر رو دارم با این پیام عالی و پر امید.
تبریک به جناب مهندس توسلی مهر و جناب مهندس میررفیع.امید است صنعت خودروی کشور روزهای خوبی همراه با تولید ،کیفیت و مشتری مداری رو در پیش داشته باشه.
با سلام
آقای مهندس توسلی مهر با درایت تمام و به کمک مهندسین توانمند مانند دکتر اردلان حسینی و میر رفیع صنعت خودروسازی ایران را متحول نموده اند .برای همه همکاران آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
سلام
ضمن تشکر از اقای مهندس توسلی مهر بابت تغیرات بجا و شایسته مدیرعاملان ضعیف و سفارشی ،انتظار میرور معاونین و مدیران بی لیاقت و انقلابی نماها را در شرکتهای گروه تغییر نماید.
به حق ۵ تن . ان شاالله
به حق ۵ تن . ان شاالله
خط بازار جان ایشون ریس هییت مدیره ایران خودرو دیزل بوده نه ایران خودرو خدا به داد سایپا برسه با این هجوم بی سابقه اتوبوسی دوست و فامیل های آقای توسلی مهر
میررفیع مرد شریف و درستکاریه و امیدوارم در سایپا دیزل موفق بشه.
با سلام
جناب اقای مصطفوی لطفا از مافیای هفت سر در مگاموتور هم مطلب بزارید
سلام جناب میررفی تبریک از از سید هادی مرتضوی که نه سواد داره نه درحد قائم مقامی خدمات پس از فروش سایپا دیزل قافل نشوید
سایپا دیزل باید کاملا از معاونان و مدیران و رئیس های نالایق و سفارشی پاکسازی شود تا به دوران اوج خود برگردد.
لطفا از مهندس لطفعلی زاده که سالهاست به دلیل بغض وعناد کنار گذاشته شد استفاده کنید
توی سایپا مشخص میشه توسلی مهر چه کارست توی دیزل قبلی ها کاشتند این آقای درو کرد خدا شکر که یک سری باهش رفتند سایپا مخصوصا اردلان داشت گواه را با هزینه های گزاف شخصی به خاک سیاه میشست اسدی سیروس روهم ببره دیگه نور الا نوره
با سلام
داداش اولا تبریک به انتصاب های دکتر توسلی مهر
همونطوری که پرونده دیزل درخشان شد سایپا هم همین میشه
خوش بحال سایپاییها
در مورد دکتر حسینی گفته بودی احتمالا خبر نداری
ایشان در زمان تصدی کوتاه مدیر عاملی گواه پرونده ۷ ساله حقوقی و بسته شدن حساب این شرکت رو با بخشیدگی طلب ۱۴۰ میلیاردی طرف مقابل بست و حسابهارو باز کرد
این یعنی غیرت و همت
این یعنی خرج کردن از حساب شخصی برای شرکت و میهن
سلام وقت بخیر ممنون از خبرگزاری خوب تون لطفاً نظر منو بارگذاری کنید
حسین نژاد حاج پروانه غفاری شهرکی پور هادی مرتضوی ازخدا طلب بخشش کنید پرسنل که شمارا نمی بخشند
آقای کامنت نویس
چه کسی کاشت و توسلی مهر برداشت
شرکت زیان ده دیزل با ۶۵۰۰ میلیارد بدهی و زیان انباشته تا سال ۹۸ از دیدگاه شما کاشت بود که مهندس توسلی مهر بزرگ این زیان انباشته کاشته شده رو با همین مدیران و معاونین خود تبدیل به بزرگترین و سود ده ترین خودروساز ایران با ۷۰۰۰ هزار میلیارد سود نمود
البته دکتر اردلان هم طی یک ماه توانست پرونده ۷ سال خرابکاری ۵ مدیر عامل رو با کاهش و بخشودگی ۱۵۰ میلیارد تومانی ببندد تا شرکت گواه همانند شرکت ها در بانک ها حساب باز نموده و فعالیت های تجاری خود را از سر بگیرد این چنین مدیرانی در عرصه صنعت خودروی کشور بی نظیرند
با سلام.انتخاب بجا و شایسته جناب آقای میررفیع را تبریک می گوییم. صنعت خودروی ایران به چنین افراد شایسته ای نیاز دارد. ممنون
با سلام
اولا تبريك ميگم به انتصاب هاي به بجاي آقاي دكتر توسلي مهر
كه با سابقه درخشان در ايران خودرو ديزل حالا انشالله پرونده درخشان ديگه اي به نام سايپا رو به جا خواهد گذاشت
ثانيا نام دكتر حسيني رو آورديد يادتون باشه كه در زمان تصدي كوتاه ايشان پرونده حقوقي ٧ ساله گواه بسته شد كه موجب شده بود حساب اين شركت بسته باشه به همت ايشان حساب ها باز شد كه در جريان اين موضوع طرف مقابل گواه ١٤٠ ميليارد تومن از طلب خودشو بخشيد ( رشادت و شهامت)
اين يعني گذاشتن از هزينه شخصي بخاطر متعهد بودن به شركت و وطن
٧ سال مديران عامل در ديزل و گواه خرابكاري كردند و بقول يك نفر كامنت نويس خوش فكر ما زيان انباشته و حساب هاي بسته گواه رو كاشته فرض مي كنند و سود ٧٠٠٠ ميلياردي طي ٢ سال در ديزل و باز شدن حساب ها و بسته شدن تمام شاكيان گواه طي يك ماه در گواه برداشت تلقي نمي شود. خدا بزرگ است و شاهد و گواه اين شور حسيني
سلام وقت بخیر لطفاً پیام منو بارگذاری فرمایید ممنون
ممنون ازخط بازار و خبرگذاری خوبشون
آقای کامنت نویس
چه کسی کاشت و توسلی مهر برداشت
شرکت زیان ده دیزل با ۶۵۰۰ میلیارد بدهی و زیان انباشته تا سال ۹۸ از دیدگاه شما کاشت بود که مهندس توسلی مهر بزرگ این زیان انباشته کاشته شده رو با همین مدیران و معاونین خود تبدیل به بزرگترین و سود ده ترین خودروساز ایران با ۷۰۰۰ هزار میلیارد سود نمود
البته دکتر اردلان هم طی یک ماه توانست پرونده ۷ سال خرابکاری ۵ مدیر عامل رو با کاهش و بخشودگی ۱۵۰ میلیارد تومانی ببندد تا شرکت گواه همانند شرکت ها در بانک ها حساب باز نموده و فعالیت های تجاری خود را از سر بگیرد این چنین مدیرانی در عرصه صنعت خودروی کشور بی نظیرند.
٧ سال مديران عامل در ديزل و گواه خرابكاري كردند و بقول يك نفر كامنت نويس خوش فكر ما زيان إنباشته و حساب هاي بسته گواه رو كاشته فرض مي كنند و سود ٧٠٠٠ ميلياردي طي ٢ سال در ديزل و باز شدن حساب ها و بسته شدن تمام شاكيان گواه طي يك ماه در گواه برداشت تلقي نمي شود. خدا بزرگ است و شاهد و گواه اين شور حسيني
آقای کامنت نویس
چه کسی کاشت و توسلی مهر برداشت
شرکت زیان ده دیزل با ۶۵۰۰ میلیارد بدهی و زیان انباشته تا سال ۹۸ از دیدگاه شما کاشت بود که مهندس توسلی مهر بزرگ این زیان انباشته کاشته شده رو با همین مدیران و معاونین خود تبدیل به بزرگترین و سود ده ترین خودروساز ایران با ۷۰۰۰ هزار میلیارد سود نمود
البته دکتر اردلان هم طی یک ماه توانست پرونده ۷ سال خرابکاری ۵ مدیر عامل رو با کاهش و بخشودگی ۱۵۰ میلیارد تومانی ببندد تا شرکت گواه همانند شرکت ها در بانک ها حساب باز نموده و فعالیت های تجاری خود را از سر بگیرد این چنین مدیرانی در عرصه صنعت خودروی کشور بی نظیرند
محمدی و حسین زاده رو که بی تخصص هستند لطفا از دیزل بیرون کنید
عزيزان ما مديران لايق رو از دست داديم همينها بودن كه سهام خاور به اينجا رسيد ،همينا بودن كه رضايت شغلي كاركنارو به ٨٠/٩٠ درصد رسوندن ،همينا بودن كه ركورد تاريخي توليد رو تو چند سال جابجا كردن و رزومه خوبي به نمايش گذاشتن ، انشالله به ياري خدا سايپا هم از زيان در مياد و سهام داراش خوشحال ميشن بعدم ايران خودرو برن و اونجارو آباد كنن و روزاي خوش صنعت خودرو فرا برسه
محصولات با كيفيت و بروز و چهره جديد خودروهاي سايپا تو راه
آقای کامنت نویس
چه کسی کاشت و توسلی مهر برداشت
شرکت زیان ده دیزل با ۶۵۰۰ میلیارد بدهی و زیان انباشته تا سال ۹۸ از دیدگاه شما کاشت بود که مهندس توسلی مهر بزرگ این زیان انباشته کاشته شده رو با همین مدیران و معاونین خود تبدیل به بزرگترین و سود ده ترین خودروساز ایران با ۷۰۰۰ هزار میلیارد سود نمود
البته دکتر اردلان هم طی یک ماه توانست پرونده ۷ سال خرابکاری ۵ مدیر عامل رو با کاهش و بخشودگی ۱۵۰ میلیارد تومانی ببندد تا شرکت گواه همانند شرکت ها در بانک ها حساب باز نموده و فعالیت های تجاری خود را از سر بگیرد این چنین مدیرانی در عرصه صنعت خودروی کشور بی نظیرند
٧ سال مديران عامل در ديزل و گواه خرابكاري كردند و بقول يك نفر كامنت نويس خوش فكر ما زيان إنباشته و حساب هاي بسته گواه رو كاشته فرض مي كنند و سود ٧٠٠٠ ميلياردي طي ٢ سال در ديزل و باز شدن حساب ها و بسته شدن تمام شاكيان گواه طي يك ماه در گواه برداشت تلقي نمي شود. خدا بزرگ است و شاهد و گواه اين شور حسيني
دوست عزیز دلیل به سود رسیدنخاور دو دلیل بیشتر نبود خاوربرای خروج از زیان و ماده 141 دو افزایش سرمایه سنگین حدود 1000 درصدی داداولی از محل تجدید و دومی از محل آورده که ایران خودرو به عنوان سهامدار عمده پول واریز کرد دلیل دوم تورم بی سابقه در قیمت خودرو و هجوم خریدارها برای خرید در سه سال اخیر بود و با توجه به اینکه خودروهای تجاری مشمول قیمت گذاری دستوری نبودن با حاشیه سود 20 درصد هم رو هوا میخریدن طوری که اختلاف قیمت کارخونه با بازار به یک و نیم میلیارد می رسید و با توجه به اینکه قرعه کشی در فروش نبود شایبه هایی هم پیش اومد که بازرسی ورود کرد اکثر زحمات تولید مخصوصا اتوبوس برقی رو شخص آقای زالی کشیدشما دو تا محصول خوب رو بگو که خود آقای توسلی مهر آورده باشه؟ بماند از انتصابات فامیلی
ببینید حسین نژاد و پسران صاحب سایپادیزل چگونه سیس گرفتن انگار شرکت مال پدرشونه https://www.saipadiesel.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&&siteid=1&pageid=127&newsview=177
افراد پشت صاحب یک شبه کارخانه به روایت تصویر مرتضوی
https://rena.ir/ShowNews/33
خط بازار بخاطر اطلاع رسانی دقیق تشکر تشکر
ميدونستيد مدرك تحصيلي آقاي ميررفيع ليسانس جغرافيا است. ببين چه فضايي شده صنعت خودرو سازي.
جناب توسلي مهر فكر كرده سايپا هم ايران خودرو ديزله كه تيم زالي و رئيس هيئت مديره زالي كه همين جناب ميررفيع جاي ايشان را گرفت, سودده تحويلش داد. دلم بحال اين صنعت و جوان ها ميسوزه كه ميراث كار نابلدي مسئولان را به ارث ميبرند.
جدی میفرمایید ؟؟؟
باور کنید شوخی اش هم قشنگ نیست .ضمن تشکر از براد. عزیز و بزرگوارمان جناب حاج محمد آقای زالی .واقعیت اینه که این بزرگوار خودش اصلا این تعاریفی که برخی دوستان از عملکرد ایشون دارند در شش ماه یه کمی کمتر رو اصلا قبول ندارند و بارها فرمودند که قراری بود بر مدیریتی کمتر از شش ماه تا نفر اصلی که همین مهندس توسلی مهر و جناب مهندس میررفیع و … بودند آزاد شده از مشاغل قبلی و بعداز تحویل برسن به دیزل. من جهت روشن شدن اذهان عمومی دوستانی که گاها میبینند برخی از عزیزان این تلاشهای شبانه روزی تیم مهندس توسلی و میر رفیع رو به نوعی دارند اینطور نشان میدهند که حاج محمد آقا تشریف آوردند و کلا تو دو سه ماه کاری کردند که کلا مشکلات حل شد و دیگه بعداز شش ماه که تشریف بردند کاری نمونده بود .شرکت که از زیان انباشته به سودداوری رسیده بود .مشکلات کلا از کارگری و معیشتی اونم ۱۳ مورد اعتراضی حل شده بود .تولیدات از ماهی نهایت ۱۲ تا ۱۵ عدد ناقص اون هم به اعداد … خیر دوستان آنچه در دیزل اتفاق افتاد حاصل تلاش همه بچه های دیزل بود اما چه کسانی باعث و بانی این معجزه تولیدی و صنعتی و تحول شدند بله واقعیت این هست که اینقدر وصع دیزل بد بود که حاج محمد عزیز و بزرگوارمان آبروی داشته خودش رو که نتیجه چندین سال زحمت بود نخواست که بهر دلیل تحت ریسک بالای خطرات دیزل قرار بده .
اما این دو سه بزرگوار یعنی تیم مهندس توسلی و مهندس میررفیع ابرو و اعتبار و سابقه پاک و سلامت خودشون رو گذاشتند وسط و با اندک تغییراتی در سطح مدیریت دیزل فعل خواستن رو تبدیل به توانستن کردند .این واقعیت ماجرا بوده و هست و تغییر هم نخواهد کرد.
مشکلات دیزل کار یه تیم بود که مردونه آمدن وسط و خوب خیلی تلاش شد که نتواند و نشه .ولی یادمون باشه عزت و ذلت فقط دست خداست .
باز هم تکرار میکنم جان امام حسین فارغ از حب و بغض و وابستگی گروهی عرص میکنم .باور کنید پاک دستی درکنار تجربه و تخصص مدیریتی خیلی خیلی در جامعه امروز ما مهمه و به جان همان امام حسین همیشه زنده فکر میکنم اگر افتخاری برای صنعت خودروی کشورم قرار باشه حادث بشه شروعش از دیزل بوده اما استمرار در سایپا و پس از اون کل صنعت خودروی کشور رو شامل خواهد شد .
هر کس در حد توانش مسول کشورش و مردمش هست .همگی کمک کنیم تا صنعت خودروی ما نزدیک صنعت دفاعی ما بشه .راستی یادتون میفته که چقدر در صنعت دفاعی قوی و مدعی هستیم افتخار به ایرانی بودنتون نمیکنید. امید اینکه این صنعت هم بتونه با کمک همه ما برسه به جایی که علاوه بر حب مشکلات داخلی یکی از بزرگترین صادرکنندگان خودرو و قطعات در منطقه خودمون باشیم.
به امید ایرانی سربلند و سرافراز .
دقیقا
حسین نژاد بجای اینکه فکرشرکت باشه توی حیاط بن رو نهال درخت پرتغال کاشته بود هرروز به یکی از اعضای هیئت مدیره به نهال ها سر میزد یک تار مو سید میر رفع می ارزه بهش
حسین نژاد هم خودش هم اطرافیانش به درد نخور مثل غفاری شهرکی حاج پروانه مرتضوی عبدی مالی
دارودسته حسین نژاد هرچه سریعتر سایپادیزل رو ترک کنید
خداوند متعال به پرسنل وشرکت سایپا دیزل رحم کرد که مدیریت ناکاربلد به دوماه هم نکشید مدیریتش شش ماه بن رو وشش ماه قبل ترش رادیاتور به خاک نشاند خودش و تیم اش
خدا رو شکر که مدیری ناکارآمد مثل حسین نزاد برکنار و مدیری توانمند مثل میر رفیع جایگزین ایشان شد .
حسین نژاد ماکه ازت نمیگذریم خدا هم از تو تیم آویزونت نگذره کارما یعنی این که هرجا میری بیشتر ازشیش ماه نمیتونیدبمونی
آقای کامنت نویس
چه کسی کاشت و توسلی مهر برداشت
این متن با چند نام کاربری به صورت تکراری ارسال شده است؟!!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 47 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 47