انتصاب دختران جوان به جای مدیران باسابقه خودروسازی

معاون اول رئیس جمهور نوشت: توصیه‌ای جدی که راهبرد دولت وفاق ملی است و در مراسم معارفه وزرای محترم دولت مطرح و تاکید کردم، استفاده از جوانان و زنان متخصص در مدیریت‌های کلیدی وزارتخانه‌ها است.
کد خبر : 81368
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

به گزارش خط بازار؛ به نقل از مهر محمد رضا عارف، معاون اول رئیس جمهور در صفحه شخصی‌اش نوشت: توصیه‌ای جدی که راهبرد دولت وفاق ملی است و در مراسم معارفه وزرای محترم دولت مطرح و تاکید کردم، استفاده از جوانان و زنان متخصص در مدیریت‌های کلیدی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها است؛ چرا که اگر این مهم رخ ندهد، مدیریت کشور دچار پیری افراطی می‌شود. این خطر را باید جدی تلقی کرد.

به گزارش خط بازار؛ اخیرا در یکی از شرکت های خودروسازی، مدیرعامل و مدیر منابع انسانی به دخترگرایی در بدنه روی آورده اند و چند دختر جوان کم سن و سال که تاکنون در خودروسازی سابقه مرتبط نداشته را به جای مدیران قدیمی و باسابقه انتصاب کرده اند. اینکه آیا چنین انتصاباتی سفارشی بوده و یا علت دیگری دارد محل سوال و شفاف سازی است.

لازم به ذکر است که این شرکت به دلیل رفتارهای غیراخلاقی و مدیریت ناپخته با حواشی بسیاری همراه بوده است که صدای بسیاری را درآورده است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 14
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حق گو راه حق پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 17:37

درست خبر بده ببینیم کدوم شرکت بوده چرا تو دل مردمو خالی میکنی

خشایار پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 18:11

سید دنیا محل گذره اینقدر سنگ این جماعت رو به سینه نزن شرکتی میخوای بدونی س است، نمیدونی اونجا چه خبره مدیر حراست که قیافه متشرعی هم داره و سنگ ولایت رو به سینه میزنه برای منافع دنیا کاملا در اختیار ویزیتور و مدیر روسی است،فضا رو کاملا پلیسی و امنیتی برای پرسنل کرده که البته بدون مزد هم نیست دریافت پاداش‌ های میلیونی ماهانه به دلایل مختلف مزد این لاپوشانی است،
نردبان ابن جهان ماه و منی است عاقبت این نردبان بشکستنی است
لاجرم آنکس که بالاتر نشست استخوانش سختر باید شکست

حقیقت پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 21:57

با سلام و آرزوی سلامتی خدمت تمامی دنبال کنندگان سایت خط بازار
خدا پدر توسلی مهر را بیامرزه در دوران مدیریتی ایشان در دیزل اقدام به جذب و بکارگیری تقریباً ۲۵۰۰ نفر از جوانان ۲۰ تا ۲۵ ساله این مملکت در شرکت ایران خودرو دیزل نمود و دعای خیر پدر و مادر این جوانان بدرقه راه ایشان در این دنیا و آخرت خواهد بود.
در ضمن سازمان بازرسی، بازرسی شرکت ایران خودرو و سازمان حسابرسی در سال ۱۴۰۲ در شرکت دیزل مستقر بودند و تمامی عملکرد ایشان زیر ذره‌بین بوده است و هیچگونه تخلفی از ایشان احراز نشد.
ثانیاً سفر آقای توسلی مهر به کشور روسیه در اوج تحریم های ظالمانه بابت فروش محصولات و به تبع آن تامین قطعه و راه اندازی محصولات جدید برای شرکت سایپا بوده است.
ای کاش تمامی مدیران خودروسازی همانند ایشان هم و غم‌شان برای راه‌اندازی چرخ تولید بود.
ان‌شاءالله خداوند متعال حافظ و نگهدار ایشان در تمامی مراحل زندگی‌شان باشد و دعای خیر پدر و مادر جوانانی که در دوره ایشان جذب شرکت ایران خودرو دیزل شده‌اند پشتوانه ایشان باشد.
خواهشاً به این مدیر توانمند تهمت و افترا نزنید که خداوند ناظر و شاهد بر اعمال و رفتار ما است.

منتقد یکشنبه , 25 شهریور 1403 - 11:39

خانم ت بجاي اقاي ص مدير ٢٥ ساله و خانم ب هيات مدير موظف با سابقه شركت درجه ٥ ايران خودرو ديزل

Zakhme kari پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 19:06

شنيده هاي حاكي از اين است كه مدیرعامل خودروسازی رفتني است و ظاهرا وزير ايشون رو داخل اطاقش راه نداده، به والله اين جماعت، يه مشت شامورتي باز و دورو هستن، به اميد روزيكه محتاج نون شبشون باشند

da پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 19:22

کاملا درست شنیدید .مطلب مهمتر از این حرفها و بشدت پیچیده شده هیچ کس مشکلات ارزی و نابسامانی ناشی از تعویض دولت و …را کتمان نمیکنه که کاری اخلاقی هم نیست و ما هم قبول داریم ‌اما در همین شرایط اتفاقاتی در گروه افتاده که باعث شده همه تصمیم گیران و تصمیم سازان کشور از مجلس تا نهادهای نظارتی نسبت به رفتارهای آقایان متوسلین خصوصا متوهم ویزیتور که فکر کرده بود سازندگان زحمتکش کشور از پشت کوه آمدن و میتونه با تهدید و ارعاب حتی با یک فردی که فارسی را نمیتونه روان صحبت کنه و هر ماه باید به سفر خارجی تحت عنوان ماموریت‌های خاص تامین ؟؟؟!!! مشرف بشه .بیکار میشینن که این ویزیتور معلوم الحال که خودش به خودش درجه میداد و می‌دادند بیکار میشینن .البته عرض شد پیچیدگی های زیادی پیدا کرده مطالب سیاسی هم مزید بر این مسائل شده و هزینه از بیت‌المال برای کاندیدای خاص آنهم در اون مبالغ هم در پرونده مفتوحه ‌البته که طرفداری از یک کاندیدا مشکلی نیست ولی هزینه از بیت المال خیانت بزرگیه که باید پاسخگو باشن .رسید ایام شادی و غصه به سر آمد و…

Eb پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 21:05

الان به دستور رهبر تو ارگانهای مهم هم خانم ها مناصب مهم داره
این نگاه زن ستیزانه و کوته فکرانه خط بازار نشان از بغض و کینه و عداوت سردبیرشه

Eb پنجشنبه , 22 شهریور 1403 - 21:33

ما اخر هفته ميايم خط بازار درباره توسلي مهر و تيمش بخونيم و بخنديم چون تو ايرانخودرو كه هيچ مسئله اي نيس اونجا نونش تامينه

حسن جمعه , 23 شهریور 1403 - 2:01

مشکل سایپا حل شدنی است و بیرون رفتن از این بحران مثل آب خوردن میمونه، راه کار داره اما اینجا گفتنش صلاح نیست، راهش هم آسون و شدنی است

da شنبه , 24 شهریور 1403 - 7:31

این خبر کاملا درسته و طی تحقیقات ما از کارکنان شرکت مربوطه باورکنید باید ون های ستاد مبارزه با فساد رو بیارن مستقر کنن و از اون ویزیتور تا مدیر روسیه دوست و عاشق چین و کلا سفر را هر روز امر به معروف و نهی ازمنکر کنن ‌.
خجالت نمی‌کشید؟
کجاست اون معلم پاک دست که تو دوره اش هم مشکلات مالی و بی پولی بود اما یک سازنده شکایت نداشت و بالاخره با هر مشکلی بود قطعه تامین میشد .اینها یک طرف مشکلات اخلاقی اين افراد رو همگان دارن از نزدیک میبینن .چرا فکر میکنن سرشون رو زیر برف کردن پس چون خودشون نمیبینن بقیه هم ….

درسته که از همه بهتر میدانید وضعتان در صنعت خودرو چقدر خراب است ولی …
خوب الان اون آقای ناحق گو میاد و یوی دوتای دیگه شروع میکنن به فحاشی و نهایتا ناله و نفرین و بترس از خدا و ‌…
برادر من شماها بیشتر خجالت بکشید البته اگر منافع تون اینقدر مهمه که هیچ چیزی براتون مهم نیست اون فرق میکنه. اما باور کنید شناخته شده اید .پول خوبه پست خوبه اما به چه قیمتی. از حق بگید .نه ناحق

سید حق گو شنبه , 24 شهریور 1403 - 8:03

لا اله الا الله.
به والله که قسم جلاله است .قول داده بودم یه خط در هیچ سایتی ننویسم ولی فرد نیمه …. چرا هی نام مستعار میاری و چون عرصه رو خالی میبینی مدام هل من مبارز میطلبی ؟
من در هیچ سایتی کامنت نمیذارم و دلیلی هم نداره چون شعور مردم را بالاتر از این میدونم که مثل شما بخوام با تکیه بر دروغ و هر کار زشتی که ممکن باشه شخصی یا گروهی را اونم به کثیف‌ترین روش و با دروغ تخریب کنم .
نکنید البته خود دانید ولی دو نکته مهم من هیچ مطلبی مدتی است در این نوع سایتها ندارم و نخواهم داشت و دوم اینکه مخالف شارلاتانیزم رسانه ای و دروغگویی هستم .پس بتاز تا توان داری و مدام هم بنده رو به میدان مبارزه دعوت نکن . از همه عزیزان عذر تقصیر دارم دیگه فضا بدرد مطالب فنی و علمی و صنعتی نمیخوره .متاسفانه شده دروغگویی و بازی با آبروی افراد اونم جدیدا با آوردن اسم و نشان و…
خدا از سر تقصیرات همه خصوصا من بگذره .
به امید اینکه خدا این کشور را از شر دروغ و خشکسالی محافظت کنه .
یا علی

da da شنبه , 24 شهریور 1403 - 9:54

جناب Da عزیز سلام
من هم اگر قطعات بی کیفیت خودرو را با دو برابر قیمت از کشور دوست وارد می کردم و سود آن را با دلالان بین دوستان خود تقسیم میکردم و با سابقه کار حدود 40 سال از ورود افراد با دانش و سالم ممانعت میکردم حق داشتم از گروه تازه وارد انتقاد کرده و لجن پراکنی کنم.

da da دوشنبه , 26 شهریور 1403 - 13:48

سلام به دوستان
یک فایل صوتی از صحبت های آقای مصطفوی در حال دست به دست شدن هست که مدیر خط بازار خواستار پست هیات مدیره گی از یکی از شرکت های خودرو سازی می باشند و اعلام داشته اند تا زمانی که حکم ابلاغ نگردد اخبار بر علیه خودرو ساز درج خواهد شد.

da دوشنبه , 26 شهریور 1403 - 22:12

از جناب مصطفوی درخواست میکنیم بک گزارش از سازندگان معترض و طلبکار خودرو سازان خصوصا سازه گستر تهیه کنند .البته که با قید حفاظت اسامی شرکتها اما مستند و موجود در دفتر سایت جهت احتمال درخواست مبادی ذیربط .ما با برخی از سازندگان خصوصا شرکت سازه گستر تماس گرفته ایم. فقط به جهت اینکه موارد مورد نظر و گفتار کارشناسان این شرکت درمورد اجحاف و عدم تقسیم درست منابع مالی و دخالتهای بی مورد و خارج از عرف مدیر روسی که تشکیلاتی برای خود دست وپا کرده اول برای خودمان مشخص شود تا خدای ناکرده با اینکه مطمئن بودیم اين عزیزان مطالب درستی را اعلان کردند اما صحت این مطالب برای ما روشن شد .خواهش ما با توجه به اینکه کاملا درجریان این مهم هستیم ‌که این سایت مورد نظر شخص وزیر محترم در گذشته بوده و امروز هم به معتمدی از سوی ایشان واگذار شده که بخش‌های مهم و حتی کامنتهای خوانندگان نیز به اطلاع ایشان میرسد .حتما گزارشی واقعی و درست خواهدبود و کمک شایانی به روشن تر شدن و بهبود وضع صنعت خواهد کرد. این درخواست مصرانه پس از این مطرح می‌شود که دیدیم امروز کامنتهای کانالیزه شده در جهت تخریب این سایت و سردبیر شجاع آن مطرح شد .مثل داشتن فایل صوتی و ماشین رسپکت و … عقل سلیم هیچ خواننده ای این موارد را نمی‌پذیرد اما جهت روشن شدن بیشتر افکار عمومی نیاز است بیشتر دستهای آلوده در این صنعت مشخص شده تا با انتخاب رئیس سازمان گسترش و … راحت‌تر این عزیزان بتوانند در مورد مدیران …خصوصا متوسلین ومتوهمین و البته که هر که بیشتر شعار داد بیشتر