آقای نبوی از خود سوال کند قبل از انتصاب فاطمی امین شغل ایشان چی بوده به غیر از اینکه یک کارشناس ساده بوده من ایشان را زمانیکه بعنوان کارشناس IT در شرکت آلومتک میشناسم معجزه هم نمیتوانست شما را در این شغل مهم که برای مهمترین صنایع کشور تصمیم گیری کند قرار دهد نه تجربه و نه تخصص و الان هم ثابت کردید تعهد ندارید یکی از کارهای شما شده استخدام افراد نالایق که به شما توصیه میشود .
انتصاب جنجالی در ایران خودرو؛ تهرانی همه کاره شد/خسته نباشید به دستگاه های نظارتی
به گزارش خط بازار؛ بالاخره بعد از هیاهوی بسیار در پشت پرده جاده مخصوص، محمد تهرانی که ظاهرا فقط مشاور نبوی رئیس ایدرو و عضو هیئت مدیره دفتر دبی ایران خودرو است، در حکمی توسط علیمردان عظیمی به عنوان قائم مقام ارشد و بالاتر از دیگر قائم مقام ها منصوب شد. این در حالی است که تهرانی هیچ تجربه خودرویی قابل توجهی در صنعت ندارد.
با این انتصاب محمد تهرانی عملا به علی مردان عظیمی رسید که بیشتر یک ترکیب سیاسی است و نه خودرویی. مشخص نیست آینده ایران خودرو از این پس چه خواهد شد و طول مدیریت در این شرکت طولانی خواهد بود و یا رکورد جدیدی را به ثبت خواهد رساند.
علی رغم تاکید کارشناسان و دلسوزان صنعت بر اداره خودروسازی به دست متخصصان و نه غریبه ها ولی همچنان شاهد جولان سیاسیون در جاده مخصوص هستیم. خودروسازی جای محمدعلی های متخصص است و نه سیاسی. همان طور که تجربه نشان داده می توان محمدعلی متخصص و موفق بود و ولی نه از نوع سیاسی.
متاسفانه در جلوی چشمان نهادهای نظارتی منافع سیاسیون بلای جان خودروسازی شده و هر روز شاهد انتصابات عجیب و غریب هستیم. اتفاقاتی که منجر به خداحافظی متخصصان و روی کار آمدن سیاسیون شده است.
همچنین در حکم دیگری علی شیخ زاده به عنوان قائم مقام تامین تولید و توسعه محصول منصوب شد و عملا دیگر ارشدیت خود در ایران خودرو را از دست داد.
ایران خودرو در حالی روزهای پرتلاطمی را سپری می کند که آن سوی دیگر جاده مخصوص محمدعلی تیموری در سایپا تخصص و تسلط لازم برای اداره امور را دارد و روزهای موفق، باثبات و رو به رشدی در ابعاد گوناگون تولید، محصول و خدمات سپری می کند.
این دو حکم اولین نقطه منفی صنعتی در دوران سرپرستی نیازی در وزارت صمت است و باید در خصوص این قبیل انتصابات پاسخگو بود.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خودرو ، خودروسازی ، علی شیخ زاده ، علیمردان عظیمی ، محمد به علی رسید؛ ، محمد تهرانی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
این انتصابات در خودروسازی و وزارت خانه نشان می دهد دولت بی هدف و بی برنامه همچنان در حرکت است. گویا هدف فقط تصاحب صندلی ریاست پاستور بوده و همه کاملا پاستوریزه شدند در آن اتاق
⏳بازهم ایرانخودرو فرزندان خود را نادیده گرفت……
🫵جناب آقای عظیمی شکی نیست که شما به خانواده ایرانخودرو تحمیل شده اید و مهمان چند روزه در ایرانخودرو خواهید بود ….
🫵ایکاش رسم ادب را بجا می آوردید و در خانه ای که در آن مهمان هستید به صاحبان خانه توهین نمی کردید ….!
📌 ایرانخودرو فرزندانی دارد که شما و حامیان لابی بازتان از لحاظ تخصص و کارآیی به گرد پایشان هم نمی رسید…..
📌شما با انتصاب تهرانی ،عملا به همگان صابت کردید لایق رهبری ایرانخودرو نیستید….
📌شما با انتصاب تهرانی به تمامی اعضای خانواده ایرانخودرو توهین کردید ،
📌 ثابت شد مانند م خ چیزی جز عروسک در دستان ن نیستید ….
📌شما هم برخز اسیر بازی برخی ها در لواسان شدید ….
📌تهرانی که بر جایگاه قائم مقام ارشد تکیه زده است مقصر نیست ، مقصر وزارت اطلاعات و معاون اول رییسجمهور هستند که این افراد رو وارد میدانی تخصصی می کنند.
📌جناب آقای عظیمی نشان دادید بویی از مدیریت نبرده اید……
🔰🫵در پایان به دولت ابراهیم رئیسی یادآوری می کنم که فرزندان ایرانخودرو همچون پور مجیب ، پیرمحمدی، گل تپه، توسلی مهر و دیگر عزیزان خانواده ….
یک سر و گردن از آقازادهها و نوچه های سیاسی و امنیتی شما بالاتر هستند …..
🫵جناب آقای ن نمیگذاریم ایرانخودرو به سرنوشت هفت تپه دچار شود …..
⏳جناب آقای ن شما و نوچه هایتان به پایان خود رسیده اید…
جناب آقای سنتور
در ابتدا از فرمایشات شما در فکر فرو رفتم اما وقتی از اسامی سفیری های مثل پورمجیب و پیر محمدی و … نام بردید فهمیدم شما نیز علیرغم ادعایی که مطرح میکنید و نظراتی که میخواهید القا کنید زیاد دلسوز این مملکت و صنعت و شرکت ایرانخودرو نیستید و اطمینان دارم بر اساس منافع شخصی نظر داده است . اینجانب با تجربه ۲۶ سال کار کارشناسی از زمان مدیر عاملی منوچهر غروی و در دوره ای هم ریاست کلی یکی از واحد های مهندسی در مرکز تحقیقات با اطلاع کامل به شما میگویم که پس از دوره غروی این شرکت مسیر انحطاط را در پی گرفت که همه اینها نتیجه مدیریت جماعتی بود که شما از ایشان به نام فرزندان رشید ایرانخودرو و سوپرمن های صنعت نام بردید. اتفاقا وضعیت اسفبار فعلی ایرانخودرو نتیجه عملکرد همین جماعت است که بختک وار بر این شرکت چنبره زدند و شیره آنرا برای منافع شخصی و گروهی کشیدند. البته مفهوم بیان بنده توجیه عملکرد و ستایش جماعت جدید نیست چه بسا اینها نیز طی این دوره ۳۰ ساله خود جزو مسئولین قبلی ایرانخودرو هم بوده اند . سگ زرد برادر شغال است زیاد از آدم ها به مان سازی نفروائید.
برخی ناظر و ناظرانی که نام بردی سالهاست بجای نظارت خیانت کردند. اکثرا منزل لاکچری در کامرانیه ماشین شاسی بلند کره ای .اگر نظارت درست بود این وضع ساپکو و ایران خودرو نبود.در خواب غفلتند برخی ناظران. .ای بابا سید جان هر کس به اندازه قدرتش داره خوب میخوره و میبره .
سرانجام خوبی در این دولت برای خودرو سازی متصور نیستیم البته این دولت استاد کاغذ بازی و آمار سازیه.دوسال گذشت کاش مثل خدمت سربازی عفو میخورد دو سال باقیمانده امروز تمام میشد.
ادعای مخاطب
با سلام
خب از اون ابتدا هم مشخص بود اقای عظیمی خود نه سطح سواد خودرویی دارد و نه تجربه مدیریت برای همچین شرکت بزرگی چون ایران خودرو .از طرفی خود اقای عظیمی منصوب اقای تهرانی می باشد و از ترس ابروی خود مجبور به حکم زدن برای ایشان شد.حال که شیخ زاده هم رفته است باید عرض کنم غیرت کارگران معظم و زحمتکش ایران خودرو هیچ گاه اجازه نخواهد داد یک شخص سیاسی برای آنها تصمیم گیری کند .باز هم لابی برای پست گرفتن در ایران خودرو .نهاد های نظارتی باید ورود کنند چون با این اوصاف طول عمر ایران خودرو سه ماه است و بس
خب مشخصه دیگه از اون اولشم اقای عظیمی با افتضاحی و تباهی پا گذاشت تو ایران خودرو اخه تولید ۵۰۰ دستگاه در روز خدارو خوش میاد بابا بیت الماله اخه چرا اینجوری می کنن.
بچه های اطلاعات سپاه و اقتصادی سپاه توروخدا ورود پیدا کنید دیگه نوبت شماست جز شما هیچ کس نمیتونه این خودرو سازیو جمع کنه
متاسفانه برخی ناظران فقط وقتی من کارگر ساده بخاطر احقاق حقم صدام در میاد ورود میکنن و پیداشون میشه تا منو خفه کنن و لال بشم
آقای تهرانی که حتی یک ساعت سابقه مدیریت خودرویی نداره باید بشه همه کاره بزرگترین خودرو ساز خاورمیانه
بعد عضو موظف هیات مدیره باید بشه قائم مقام حوزه تولید که هر بلایی خواستن سرش بیارن تولید کم بشه شیخ زاده باید جواب بده قطعه ساز قطعه نده شیخ زاده باید جواب بده و ….
چطور میشه که عضو موظف هیات مدیره باید بره زیر نظر آقای تهرانی مگه بجز یرخی کارها تو چین و دبی و ونزوئلا کار دیگری کرده
پس چرا نهادهای نظارتی الان که باید باشن آیا خوابیدن و چشمان خود رو بستن تا هر کاری که میخواد انجام بشه نهادهای نظارتی فقط برای کنترل افراد بیچاره ای همچون من کارگر بدبخت هستن
پس کو غیرت مردانه پس کو قول و قسمی که در مقابل مقام معظم رهبری خوردین باید کسی که هیچ تعلق خاطری به مقام ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی نداره بشه همه کار ایران خودرو
وا مصیبتا وا حسرتا
دقیقا موافقم
تهرانی یک ساعت سابقه ی خودرویی نداره
ببین چه افتضاحی تو ایرانخودرو شده
دست ح و س هم تودست عظیمی است
شیخ زاده طعمه شده خودش خبر نداره
با موندنش باید تمام اتفاقایی که دوستان رقم می زنن و افتضاح میشرو پاسخ گو باشه .
بماند شیخ زاده باید به یه آدم غیر خودرویی پاسخ بده
اخه کجا دیدین عضو موظف هیئت مدیررو بذارن دوتا سمت پایین تر که به یه آدم سیاسی جواب پس بده
کجا دیدین یه آدم غیر خودرویی بشه همه کاره ایران خودرو
خدا باعث و بانیشو لعنت کنه
راجع به تیموری کذب نوشته اید!
“تخصص و تسلط لازم برای اداره امور”
با سلام
ی آقایی مشاور ع . ن. می باشد.انتصاب مدیران عامل بر عهده ی ایشان است.افسار هیئت مدیره خودروسازی ها در دست ایشان است. فیض و برکت خودروسازی گوش به فرمان ایشان هستند.در کشور چین شرکت به نام ایشون ثبت شده .تمام قطعات وارداتی از چین ابتدا در شرکت خاص ایشون رسید می شود و سپس با قیمت دو برابر به خووروسازی فروخته می شوند.علت بالا رفتن قیمت خودرو ایشون می باشد.مافیا خودرو یعنی ایشون .تمام پول های عمان و ونزوئلا توسط ایشان مدیریت می شود.پول مملکت و خودرو سازی کاملا با هماهنگی ایشان جا به جا می شود .آقایان خودروسازی غلام حلقه به گوش ایشون می باشد.اقای بزرگ شخصا در ایران خودرو کاره ای نیست.به همین دلیل اجازه ی کارکردن به شیخ را نمی دهند.چون بیشتر از آنکه به فکره منافع خودروساز و بیت المال باشند به فکر منافع ایشون هستند.فردی بی سواد و ترسو که حتی نمی تواند کوچکترین امور روزمره ی خود را بگذراند .نهادهای امنیتی لطفا وارد عمل شوید شما قسم خورده در حضور رهبر انقلاب هستید.اجازه ندهید اعتماد مردم به نظام زیر سوال برود .
پس کمره همت ببندین و این ادمهای قد کوتاهو از خودروسازی جمع کنید.
گل بود به سبزه نیز آراسته شد آقای عظیمی بالا غیرتن به حرمت همون مقدسات یا جبهه ای که رفتی به اندازه کافی توی خودرو فاسد و مفاسد و چالش و مشکلات هست شما دیگه نزار که کل این صنعت بره تو باتلاقی که بیرون آوردنش کار هر کسی نباشه این صنعت باید به جای دست یافتن به تکنولوژی های روز افتاده دنبال لابی و رانت. شما ادم سالمی هستی و اهل این سفره نیستی اگر دست به شمشیر یا عصای خود نگیری و نبری اینطور که مشاهده میشه با حضور یواش یواش و آروم آروم افراد در سایه و مشاورین غیر متخصص و امثال معاون و مشاور خاص که دورشون تمومه شما هم به ته این باتلاق سقوط خواهی کرد . مراقب باش بزار دوره شما حداقل به دوره مدیرعامل قبلی برسه بعد دست بده یا اگر نمیتونی پاشو بابا برو دنبال کار خودت تو هیئت مدیره یه شرکتی جایی دیگه رزومه هم داری بسه این همه حاشیه یه یاعلی بگو بسم اله مردانه بیا تو میدون افرادی مثل امیر روشن ها بی نظیر و تک هستن بیارشون تو صحنه شما بشین به حکومت سیاسیت برس
قدیمیا میگن مگسان گرد شیرینی اینا اگر وفادار بودن به همون قبلی پایبند میشدن نه اینکه تا خرخره آلودش کنن و بعد غرقش کنن
جا داره دوتا خبر از خط بازار در اینخصوص رو به یاد بیاریم که اینا کنار مدیرعامل معزول هم سینه سپر میکردن ولی الان اون کجاست و اینا کجان مثل اینکه دوباره دارن همون برنامه رو برای آقای عظیمی میچینن
https://khatebazar.ir/%db%8c%da%a9-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d9%82%d8%a7%d8%a6%d9%85-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88/
آقای علیمردان خان گند زدی گند. ببین چه آشوبی براه بیافته اومدی درست کنی یا بشی غلام حلقه بگوش سیاسیون تو جبهه و جنگم اینجوری رفتار کردی؟
هشداری که جدی نگرفتی دامنتو میگیره
بیچاره شیخ سیبل شد حداقل یکی دیگه رو میزاشتین کدوم هییت مدیره ارشد میاد زیر نیروی زیر دستش کار کنه مگر اینکه گوشاشو دراز کرده باشید یا بیشتر از چیزی که اسمش آبرو و شرفه بهش برسه
کاری کردید که آتش به اختیارا خودشون بیان تو صحنه
حالا چرا کارخونه رو تعطیل کردی ترسیدی آشوب بشه یا از گندی که زدید خجالت کشیدی
تهرانی تو ایران ونزوئلا
تهرانی در دفتر دوبی
بگو تهرانی میدونی آب پاش خودرو کجاست یا مثل همون موقع که تو جاده مونده بودی برف پاک کن ماشینت زنگ میزنی امداد
جناب عظیمی آبرو برای قشر ضعیف چیزیه که از نون شبم واجبتره ولی برای شما بزرگا فکر کنم معنیش چیز دیگه ای باشه قدمایی که تو ایرانخودرو برمیداری هر ریزش نشانه ایه که با ذره ذره عرق زحمت کارگر ساخته شده که شماها بیایین و دوست و رفیقا رو بیارین بزارین بترس از خدا بترس با چه رویی میری سر نماز دست بروی خدا میگیری
امثال ن. اگر بفکر این گروه بودن که رفیقا و سببیون و شاه دامادهای سیاسیون با این انتخاب افتضاح شما اونم بعد این همه سکوت و دست به عصا رفتن که همه فکر میکردن نشان از درایت و تفکر شما داره از اشتباهات شما خوشحالی نمیکردن. این اتفاقات که میبینید در آینده نشان از نابخردی شما داره و مطمئنا سودشو اونا میبرن و ضرر و دودش تو چشم ضعفا خواهد رفت تاکی این گروه باید میدان تاخت و تاز افراد سیاسی از لواسان و شاه دامادهای هنرمند و زحمتکشان و نوچه های پارک ملتی و فساد حلقه طالقان و اسلامشهر و… باشه و با روغنکاری و ماله کشی و ارتباطات و باج دادن و امتیازات خاص و ویژه به نورچشمیها و افراد سیساسی و دولتی تیز بینانه در رسانه ها سیبل خبری باشه تاکی خفت تا کی خواری
خدا رو شاکریم که بالاخره بعد از یک سال و نیم، دست اهالی “منطق” و افراد با”توکل” لاهیجان و نوچه های اهالی منطق از قبیل اصحاب “ثقیف” و منادیان یا”غفار” و “م.ف.ا” ها و نیز نوچه خوش خط و خال اصحاب ثقیف، یعنی شیخ قلابی “اشراق”، برای “امین” و “تهرانی ها” و “نبوی ها” برملا شد و شنیده ایم که در دو سه روز اخیر فرموده اند که هرچه بلا بر سر “وزیر و ما” آمد و با آبرویمان بازی شد! تقصیر اهالی “منطق” و نوچه های او بوده است و اینها با سیاست گذاری غلط و اشتباه، فقط جیبهای خودشان را پر کردند و “وزیر و ما” چوبش را خوردیم و خواهیم خورد…!
چقدررر در یک سال و نیم اخیر از راههای مختلف و از سر دلسوزی برای مردم و دولت انقلاااابی و آبروی خودشان، به ایشان تذکر دادیم و روشنگری کردیم که “لطفا روی این دیوار، یادگاری ننویسید” . ولی متاسفانه نه تنها گوش نکردند بلکه هر حرکتی هم که انجام دادند برخلاف مصالح مردم و دولت انقلاااابی بود و به نفع مافیای اهالی “منطق” و بالاتر از آن، به نفع “پدر خوانده یا همان آقای محمد” بود!
به گونه ای که در همین مدت اخیر، بر ثروتهای بسیار بسیار زیادشان، باز هم اضافه شد و در عوض، توان خرید مردم نجیب شدیدا” پایین آمد. چرا که هم آبشخور و سرچشمه اصلی آمدن آن وزیر بی کفایت و هم آبشخور و سرچشمه اصلی آمدن اهالی “منطق” یک نفر است و آن کسی نیست جز “پدر خوانده” محترم یا همان “آقای محمد” ! او بود که “امین” ها و اهالی “منطق” را برای حفظ منافع خودش حمایت کرد و اطمینان داریم اگر مهار نشود، باز هم حمایت خواهد کرد.
گزینه قدرتمند یا همان جناب “محرابیان” ، برای وزارت منهدم شده صمت بسیار بسیار مناسب هست، البته اگر محرابیان این مسوولیت خطیر را در این شرایط وخیم قبول کند. چرا که آباد کردن ویرانه وزارت صمت، بسیااااار کار دشواری هست.
یکی از محاسن “محرابیان” که اکنون دارای تجربه لازم برای تصدی این وزارتخانه هست( البته کافی نیست ) این است که افراد قوی و با تجربه و مقتدر در اطراف خود دارد که می توان امیدوار بود با آمدن آنها، بساط دزدی و ریا و تزویر و سیاستهای نادرست و مخرب جمع خواهد شد و به احتمال زیاد وضعیت صنعت و خودرو کمی سر و سامان خواهد گرفت.
فقط نکته ای که دردناک است این است که در این یک سال و نیم اخیر، مملکت و مردم نجیب چقدرررر تاوان این آقایان را دادند، چه مادی و چه معنوی. جالب اینجاست که “نبوی” ها و “تهرانی” های کم تجربه، تازه فقط متوجه خیانت اهالی “منطق” شده اند و متاسفانه هنوز متوجه خیانت و آثار مخرب نوچه های اهالی “منطق” ، مانند اصحاب “ثقیف” و “م.ف.ا” ها و شیخ تازه به دوران رسیده و قلابی “اشراق” که زمانی با هم در یک دانشگاه تحصیل می کرده اند، نشده اند و به دلیل تجربه کم، هنوز فکر می کنند که صرف “هم دانشگاهی” بودن در زمانهای قبل، میتوان به افراد اعتماد کرد !! واقعا وضعیت الان صنعت و خودرو کشور، دیگر کشش این کم تجربگی ها و اعتمادهای بیجا و تصمیمات اشتباه را ندارد و به مانند بیمار محتضر است که نیاز به طبیبی حاذق و قوی دارد.
امیدواریم حالا که “تهرانی” ها به زودی و در روزهای آتی، به طور مستقیم می خواهند وارد بزرگترین خودروسازی کشور شوند ( که البته این کامنت چون برای چند روز قبل بود، الان محقق شده و ایشان قایم مقام ارشد شده اند! ) و در قامت “قایم مقام ارشد”، عزل و نصب های مدیرعامل ها و هیات مدیره های شرکتهای صدگانه خودروساز را از نزدیک و مستقیم انجام دهند، کمی و فقط کمی واقع بینانه تر و عاقلانه تر و هوشمندانه تر عمل کنند و اگر به فکر آبروی خود نیستند حداقل در مدت باقیمانده از قدرتشان، به فکر مردم نجیب ایران و دولت انقلاااابی باشند و نوچه ها و گوش به فرمان های اهالی “منطق” و “هم دانشگاهی” سابق و در یک کلام، تمام کسانی را که در این یک سال و نیم فاجعه به بار آوردند را از خدمت! ، مرخص کنند و به جای ایشان، از افراد متخصص و دلسوز و توانمند در پستهای مدیریتی استفاده کنند تا شاید جبران مافات شود و بخشی از مشکلات به وجود آمده حل گردد و انشاءالله رضایت مردم و خدای مردم، کمی حاصل گردد.
فقط یک چشمه از تبانی و خیانتهای اصحاب “ثقیف” و نوچه خوش خط و خالش یعنی شیخ قلابی و تازه به دوران رسیده “اشراق” این است که با تبانی با “پیر” خودروسازی! ، و با اشکال عمدی و بزرگی که در مسیر تامین گیربکس “تارا” ایجاد کرده اند، حدود ده روز است که خط تولید “تارا دستی” را خوابانده اند ( که البته اثراتش تا چند ماه باقی است )تا آمار تولید ایران خودرو پایین بیاید و چندین کار سخیف و ناجوانمردانه دیگر… تا با این کارها به خیال خام خود، مثلا ثابت کنند که وقتی “پیر خودروسازی” نباشد، آمار تولید پایین خواهد آمد…!!
البته این بخش کوچکی از سنگ اندازی های آقایان است و بیچاره مردم نجیب که منتظرند تا خودروشان از خط تولید خارج شود و تحویل بگیرند…
واقعا از این انسان دو پا، چه کارها که برنمی آید.
لااله الا الله
برای روشن شدن اذهان عمومی و اهل فن از آقای عظیمی در خواست میکنیم رزومه قائم مقام ارشد خود آقای تهرانی را اعلام کند باتشکر
بازرسی ویژه ریاست جمهوری ،بنا باطلاع با ورود بجا و به موقع و گزارش به رئیس جمهور که ابتدا خط بازار اطلاع رسانی کرد باعث عزل مدیر عامل قبل ایرانخودرو شدید در حال حاضر میطلبد با توجه به اطلاع رسانی و قدری توجه به کامنتهای عزیزان و دلسوزان و همچنین گزارشهای پی در پی در مورد دفاتر خلیج فارس و استخدامها و مدیران بعضی شرکتها مثل تعاونی خاص و … با حفظ بی طرفی ورود کنید و نگذارنید بیش از این آبروی نظام و کشور برود
برید تو شرکت خاص مخصوصا زیرمجموعش چه پولهایی جابجا میشه چه فسادی وجود داره و دست نشانده سیاسون و …
💥نابودی میراث برادران خیامی
⏳ به گواه تمامی کارشناسان صنعت خودرو، گروه صنعتی ایرانخودرو به دلیل آشفتگی مدیریتی به پایان خود نزدیک می شود …
📌بزرگترین خودرو سازی خاورمیانه در پی عقده گشایی های سیاسی و چپاول توسط امنیتی ها و آقازادهها رو به نابودی کامل می رود ……
📌در دولت انقلابی ابراهیم رئیسی آخرین میخ ها بر تابوت این چراغ صنعت کشور کوبیده می شود ، به طوری که پس از انتصاب بدون کارشناسی مهدی خطیبی بجای فرشاد مقیمی و عزل مهدی خطیبی به دلیل فساد خود و اطرافیانش (تیم منطقی و تیم نبوی) همان کسانی که فاطمی امین را زمین گیر کردند…..!
و جاگزینی بدون کارشناسی عظیمی ……
📌حال شاهد این موضوع هستیم جوانکی بی تخصص و لابی باز به عنوان قائم مقام ارشد ایرانخودرو منصوب می شود ، جایگاهی به مراتب از مدیر عامل بالاتر ….
📌تهرانی که حتی یک ساعت سابقه مدیریت خودرویی نداره می شود همه کاره بزرگترین خودرو ساز خاورمیانه………
🫵آقایون سیاسی و امنیتی ایرانخودو متعلق به اعضای خانواده ایرانخودرو است، که شبانه روز در حال تلاش و فداکاری در تولید هستند ….
📌تعجب ما از سکوت بزرگان صنعت خودرو است که این نابودی به نگاره نشسته اند…
📌میراث برادران خیامی ،زحمت تیم غروی ،تلاش تیم نجم الدین ، شکل دهی به سیستم ایرانخودرو توسط تیم منطقی و شکوفایی صنعت خودرو در زمان هاشم یکه زارع را در دست جوانکی نا کاربلد ونه از جنس ایرانخودرو سپرده اند ….
📌این حکم توهین به تمامی اعضاء خانواده ایرانخودرو می باشد …….
📌در جایگاهی که بزرگانی مانند شیخ زاده ، مقیمی ، پور مجیب ، عادل پیر محمدی ، ناقدی ، نجم الدین و دیگر بزر گان حاظر هستند …. انتصاب محمد تهرانی به سمت قائم مقام ارشد دلیلی جز نابودی ایرانخودرو ندارد…
🔰پیشاپیش تعطیلی بزرگترین خودرو سازی خاورمیانه را بجناب آقای رییسجمهور در سال مهار تورم و رشد تولید تسلیت می گویم .
جناب آقا یا خانم سنتور
شاید منظورتان از فرزندان ایرانخودرو همان فرزند نا خلفی است که با نیرنگ و نفاق تمام فرزندان خلف ایرانخودرو رو سر بردید و کار را به افراد نالایقی در مرکز تحقیقات سپزدند که هنوز بوی تعفن این انتخابات باقی است . همگان تخصص و سلامت مهندسینی مانند نداف زاده ها ، خسروی ها ،شریعت ها و … را میدانند و منتخب به اصطلاح فررند ایرانخودرو ک پ و گذشته ایشان را میدانند لطفا بگذاررید ایرانخودرو بالاخره درست شود و افراد صالح و سالم به جای اصلی خود بازگردند
ضمنا فرزند قید شده همواره در مدت ۲۰ سال بیشنرین مسءولیت ها راداشته اند از کیفیت ، مهندسی ، پزوژه ها و خدمات گرفته تا بالاترین سطوح سازمانی! براستی اگر ایشان و حامیان ایشان مسبب وضعیت کنونی نیست پس کیست ؟؟؟!!@
فرزند ایرانخودرو که به ایرانخودرو و افراد
کی گفته شیخ زاده استعفا داده ،امروز مثل شیر تو بازدید از ایران خودرو دیزل با عظیمی فشی بوده الکی حرف درنیارید
این شیخ زاده که ما میشناسیم اهل استعفا نیست ، اهل کاره و بدون هیچ حاشیه ای
بنام خدا
مخاطبین محترم و بویژه عزیزانی که در صنعت خودروسازی فعال هستند از اینکه شخصی خارج از صنعت وارد شرکت ایرانخودرو شده است ابراز ناراحتی می نمایند.
برای اطلاع شما بعنوان شخصی که چند سال است آقای طهرانی را می شناسد، باید اعلام کنم که ایشان فردی باسواد، پر تجربه در زمینه های مالی و اقتصادی، مدیریت کسب و کار است. همچنین از قبل از آقای خطیبی در صنعت خودرو حضور داشته و خدمات خود را ارایه داده است.
باید در نقد منصف بود وگرنه در مورد ما نیز انصاف بخرج نخواهند داد.
با تشکر
عزیزم خسته نباشید
ما زیرو بمه اقای مافیا را در آوردیم ایشان مدارک تحصیلیشو با لابی گرفته استعلام های لازم از سازمان علوم تحقیقات گرفته شده که مدرک ایشان را تایید نکردن در روزهای آتی اطلاع رسانی می کنیم.این بنده خدا بلد نیست خودرو اتوماتیک برونه چه برسه بدونه خودرو چیه
با تحلیل زبان تن و بدن عظیمی باید گفت: خودش به این نتیجه رسیده که نتنها توانمندی اداره ایران خودرو را ندارد بلکه نوع نشست و برخواست و نگاه کردن و حرکات ایشان حاکی از این است که بودن امروز او در ایران خودرو حاصل یک بیخردی جمعی بوده که این لباس بسیار گشاد را بر تن او کرده است. و خودش به امر کاملا آگاه است
با سلام
کار از گریه گذشت خنده امان نمیدهد….
شاهد طنز تلخی هستیم و هیچ گوش شنوایی نیست .
بارها از نهادهای نظارتی خواستیم و گفتیم و نوشتیم .کورسوی امیدی داشتیم به دولت و مجلس انقلابی اما چه شد ؟
واقعیت را باید پذیرفت . علیرغم همه مشکلات تحریم و مسائل اقتصادی تحمیلی از خارج از مرزها باور کنیم که تحریم اصلی که فشار زیادی بر مردم وارد میکند نه از سوی دولتهای استکباری که از ناحیه همین بی تدبیری ها ( بخوانید اوج تدبیر برای منافع گروهی خاص ) خسته شدیم از بس فریاد زدیم که انتصاب مدیران ضعیف و بی رزومه و یا اصلا خوب و پاک دست ولی نا آشنا به کار آنهم در صنعتی که منافع سرشاری برای متولیان مدیریتش میتواند داشته باشد جرمی نابخشودنی و زیانی همگانی خواهد داشت. چند اشتباه طی این سالها برای مدیریت بزرگترین خودرو ساز منطقه را شاهد بودیم ؟
دلسوزان این صنعت خصوصا در حوزه کارشناسان و اصحاب رسانه بیشتر از بقیه اقشار مردم در حال زجر این انتخابات و انتصابات هستند .براستی جناب رئیس جمهور اهمیتی برای این صنعت قائل هستند ؟ و یا فقط در سخنرانی و شعار از حل مشکلات سخن میگویند. درد را از هر طرف بنویسی و بخوانی باز همان درد است ..متاسفیم که اینگونه کمر به نابودی این صنعت بسته اند .واقعا چقدر منافع مالی و جناحی مهم است .این حق الناس است و چه بخواهیم و چه نخواهیم در روز داوری بد سرنوشتی برای همه متولیان این خطاهای به عمد و نیت رقم زده خواهد شد .
یادتان نرود که خدا هست و اعمال ما توشه آخرت ماست .بد عاقبتی در انتظار شما خواهد بود ….
ما دیگر امیدی به اصلاح نداریم .ما فقط نگاه .ما فقط حسرت .
راستی خودرو برقی ساخت ترکیه و امارات و عربستان و ….!!
اینجا ایران و فقط متاسفیم ….
#ملانصرالدين از كدخداى ده ﻳﮏ ﺍﻻﻍ به قیمت ۱۵درهم خرید و قرارشد ڪدخدا الاغ رافردا به او تحویل دهد.ﺍﻣﺎ ﺭﻭﺯ ﺑﻌﺪ كدخدا ﺳﺮﺍﻍ ملانصرالدين ﺁﻣﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ:ﻣﺘﺄﺳﻔﻢ ملا,ﺧﺒﺮ ﺑﺪی ﺑﺮﺍﺕ ﺩﺍﺭﻡ.ﺍﻻﻏﻪ ﻣﺮﺩ! “ملانصرالدين ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ:
ﺍﻳﺮﺍﺩی ﻧﺪﺍﺭﻩ.ﻫﻤﻮﻥ ﭘﻮﻟﻢ ﺭﻭﭘﺲ ﺑﺪﻩ.
كدخدا ﮔﻔﺖ: نمیﺷﻪ! ﺁﺧﻪ ﻫﻤﻪ ﭘﻮﻝ ﺭﻭﺧﺮﺝ ﮐﺮﺩﻡ» ملا ﮔﻔﺖ: ﺑﺎﺷﻪ. ﭘﺲ ﻫﻤﻮﻥ ﺍﻻﻍ ﻣﺮﺩﻩ ﺭﻭﺑﻬﻢ ﺑﺪﻩ.كدخدا ﮔﻔﺖ: میﺧﻮﺍی ﺑﺎﻫﺎﺵ چڪارڪنی؟ملاﮔﻔﺖ:
میﺧﻮﺍﻡ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻗﺮﻋﻪﮐﺸی ﺑﺮﮔﺰﺍﺭﮐﻨﻢ. كدخدا ﮔﻔﺖ: مگرمیشه ﻳﻪ ﺍﻻﻍ ﻣﺮﺩﻩ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻗﺮﻋﻪڪشی ﮔﺬﺍﺷﺖ! ملا ﮔﻔﺖ:ﻣﻌﻠﻮﻣﻪ ﮐﻪ ﻣيشه.ﺣالاﺑﺒﻴﻦ.ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ڪسی نمیﮔﻢ ﮐﻪ الاﻍﻣﺮﺩﻩ. ﻳﮏﻣﺎﻩبعد كدخدا ملانصرالدين رو ﺩﻳﺪﻭ ﭘﺮﺳﻴﺪ : ﺍﺯﺍﻭﻥﺍﻻﻍ ﻣﺮﺩﻩ ﭼﻪﺧﺒﺮ؟ ملاﮔﻔﺖ: به ﻗﺮﻋﻪڪشی ﮔﺬﺍﺷﺘﻤش و اعلام كردم فقط باپرداخت 2درهم درقرعه ڪشی شركت كنيد و به قيدقرعه صاحب يك الاغ شوید. به پانصد نفربلیت ۲درهمی فروختم و ۹۹۸ درهم سود ڪردم.
كدخدا ﭘﺮﺳﻴﺪ: «ﻫﻴﭻ ﮐﺲ ﻫﻢ ﺷﮑﺎیتی ﻧﮑﺮﺩ؟»
ملا ﮔﻔﺖ: «ﻓﻘﻂ ﻫﻤﻮنی ﮐﻪ ﺍﻻﻍ ﺭﻭ ﺑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ.!!
من هم ۲درهمش ﺭﻭ ﭘﺲ ﺩﺍﺩﻡ.
چقدر شبیه واگذاری خودرو خودروسازهای اینروزهاست
والبته اینکه الف ف سرکرده فتنه سبز هیات مدیره در الف. ۲تا ماشین و راننده اختصاصی داشته باشه از بی عرضگی و بی غیرتی دولت سیزدهم است.و الا اینها باید از ترس عملکردشان در ۸سال گذشته فرار میکردند نه اینکه هنوز هم جولان دهند
لطفا خط بازار از میانگین حقوق دریافتی هیآت مدیره شرکت های گرده ایران خودرو یک گزارش تهیه کنید تا عمق خیانت به جامعه کارگری آشکار شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه نهادهای نظارتی فقط وقتی من کارگر ساده بخاطر احقاق حقم صدام در میاد ورود میکنن و پیداشون میشه تا منو خفه کنن و لال بشم
آقای تهرانی که حتی یک ساعت سابقه مدیریت خودرویی نداره باید بشه همه کاره بزرگترین خودرو ساز خاورمیانه کسی که حتی بلد نیست آب پاش ماشین خودش رو پر کنه
بعد عضو موظف هیات مدیره باید بشه قائم مقام حوزه تولید که هر بلایی خواستن سرش بیارن تولید کم بشه شیخ زاده باید جواب بده قطعه ساز قطعه نده شیخ زاده باید جواب بده و ….
چطور میشه که عضو موظف هیات مدیره باید بره زیر نظر آقای تهرانی مگه بجز گند کاری تو چین و دبی و ونزوئلا کار دیگری کرده کم رانت خواری کرده کم خودروهای رانتی به این ور و اون ور داده
پس چرا نهادهای نظارتی الان که باید باشن خوابیدن و چشمان خود رو بستن تا هر کثافتکاری که میخواد انجام بشه نهادهای نظارتی فقط برای کنترل افراد بیچاره ای همچون من کارگر بدبخت هستن
پس کو غیرت مردانه پس کو قول و قسمی که در مقابل مقام معظم رهبری خوردین باید کسی که هیچ تعلق خاطری به مقام ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی نداره بشه همه کار ایران خودرو
وا مصیبتا وا حسرتا
فقط یک چشمه از تبانی و خیانتهای اصحاب “ثقیف” و نوچه خوش خط و خالش یعنی شیخ قلابی و تازه به دوران رسیده “اشراق” این است که با تبانی با “پیر” خودروسازی! ، و با اشکال عمدی و بزرگی که در مسیر تامین گیربکس “تارا” ایجاد کرده اند، حدود دو هفته است که خط تولید “تارا دستی” را خوابانده اند ( که البته اثراتش تا چند ماه باقی است )تا آمار تولید ایران خودرو پایین بیاید و چندین کار سخیف و ناجوانمردانه دیگر… تا با این کارها به خیال خام خود، مثلا ثابت کنند که وقتی “پیر خودروسازی” نباشد، آمار تولید پایین خواهد آمد…!! این هم از همکلاسی سابق که از فرط خوش خط و خالی، “ن” و “ت” به او اعتماد کردند و چطور زیر پایشان را خالی کرده است.
البته این بخش کوچکی از سنگ اندازی های آقایان است و بیچاره مردم نجیب که منتظرند تا خودروشان از خط تولید خارج شود و تحویل بگیرند…
لا اله الا الله
احسنت چقدر دقیق این پیر خودروسازی را توصیف کردی. البته کو گوش شنوا. نمیدانم وی به کجا وصل است که توپ تکانش نمیدهد. پاپتی آمد حالا چی شده
مگر چند ماه پیش خط بازار اعلام نکرد برخی سردسته فتنه است چی شد؟؟؟https://khatebazar.ir/?p=50029
گویا این آدم دهن کجی رو خوب یاد گرفته
با سلام
برخی ناظران خودروسازی را ول کرده اند به امان خدا بحث شاسی بلندها در مجلس را بوق وکرنا کردندولی غافل ازاینکه درداخل خودروسازی هیات مدیره هایی خودرو سهیمه ای گرفته اند که کمتر از یکسال سابقه داشته اند اینا راکی کنترل کرده تعدادشان هم مشخصه با لابی گری به اینا خودرو داده چرا کسی یقه اینان را نمی گیره بدتر از این چنین آدمهایی هستند برای اینکه کار خودشان را پیش ببرند بااب حوض برای خودشان تیم درست می کنند وهرکی هم در جلو اینا وایستاده زیرآبش را زدند و با افتخا هم همه جا اعلام می کنند .دلیل این مسایل خواب دستگاههای نظارتی هستش که همه جا جولان میدن
صد هزاران ز انبیای حقپرست /خود بهر قرنی سیاستها بدست
گر بگویم وین بیان افزون شود/ خود جگر چه بود که کهها خون شود
خون شود کهها و باز آن بفسرد / تو نبینی خون شدن کوری و رد
طرفه کوری دوربین تیزچشم /لیک از اشتر نبیند غیر پشم
مو بمو بیند ز صرفه حرص انس / رقص بی مقصود دارد همچو خرس
رقص آنجا کن که خود را بشکنی / پنبه را از ریش شهوت بر کنی
رقص و جولان بر سر میدان کنند / رقص اندر خون خود مردان کنند
چون رهند از دست خود دستی زنند / چون جهند از نقص خود رقصی کنند
مطربانشان از درون دف میزنند / بحرها در شورشان کف میزنند
تو نبینی لیک بهر گوششان / برگها بر شاخها هم کفزنان
تو نبینی برگها را کف زدن /گوش دل باید نه این گوش بدن
گوش سر بر بند از هزل و دروغ / تا ببینی شهر جان با فروغ
سر کشد گوش محمد در سخن / کش بگوید در نبی حق هو اذن
سر به سر گوشست و چشم است این نبی / تازه زو ما مرضعست او ما صبی
این سخن پایان ندارد باز ران / سوی اهل پیل و بر آغاز ران
بسم الله الرحمن الرحیم
شنوندگان عزیز توجه فرمایید
خط بازار ضربه فنی شد
والسلام علیکم و رحمت الله
جالب اینجاست هر کی از خودرو سازی کنار گذاشته شده اینجا صاحب نظر شده تکلیف صنعت خودرو کاملا مشخص ایرانخورو و سایپا زیان بالاولی قطعه ساز ها ماشالللللللللللللللللللللللله همه ویلا و ماشین و… سود کلان اون نفری که اینجا کامنت میزاری اسم و آدرس میدی تو خودت با همه درگیری اینقدر وقت داری که کامنت طولانی مینویس م.ف ا و…خیلی بیکاری آقای درگیررررررررررر
کامنت طولانی یا کوتاه چه فرقی میکنه؟؟ مهم اینه که درست و حقیقت باشه که هست.
حالا اینکه شما چرا از شنیدن حقایق و دادن اسم و آدرسهای درست، اینقدرررر ناراحت و آشفته شده اید، سوالی است که قضاوتش را به خوانندگان محترم این سایت واگذار میکنیم.
دقیقا امثال این ها کورند سالها استفاده کردند و الان از حرف حق ناراحت میشوند اگر کوری و نمیبینی ببین و بپرس. کامنت طولانی شما را بسوزاند و …..
در ضمن جناب بینش عزیز که میفرمایید ما بیکاریم! ما بیکار نیستیم، بلکه ما از روی اعتقاد و دلسوزی اینجا هستیم و کامنت میگذاریم. شما که اعتقادی به روشنگری ندارید و بیکار هم نیستید! و سرتان شلوغ هست! پس چرا اینجا می آیید و وقت میگذارید و کامنتها رو (مخصوصا طولانی هاش رو) میخونید و ناراحت و آشفته و دل نگران اربابانتان میشوید؟؟؟!!!
در یک کلام ع گند زد به شرکت ایران خودرو
بابا این بی لیاقت بی عرضه رو چه به مدیریت شرکت به این بزرگی
تن خیامی بیچاره تو قبرش داره میلرزه
چرا تیتر استعفاء شیخ زاده رو،حذف کردی ؟ دوران بزن و در رو تموم شده، ناگهان زود دیر میشود
🚨 هشدار …. 🚨 هشدار …. 🚨 هشدار …..
💥💥با فساد مبارزه کنید با معاندین با معارضین با کسانی که به اسم انقلاب و خون شهدا ترک فعل میکنند با کسانی که در پشت دین و مذهب خیانت می کنند کسانی که به بیت المال دست درازی و چپاول میکنند دوره بزن در رو تمام شده 👉👉
🗯️ آقایون چندین پستی
🗯️ آقایونی که اسمتون رو از اتوماسیون در آوردید آقایونی که حکمهای پنهانی دارید
🗯️ آقایونی که ماشینهای خارج از نوبت به اسم خودتونو خانوادتون گرفتید 🗯️آقایونی که پکهای ارزاق بی نام گرفتید 🗯️آقایونی که به اسم خانواده شهدا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر مایه بی عفتی و چشم هیز به بانوان آبرومند دارید 🗯️آقایونی که در دفاتر خصوصی خود سوگلی آورده اید 🗯️آقایونی که در قالب مدیریت قراردادها پولهای هنگفت از سازمانها گرفتید و واریز نکردید 🗯️آقایونی که نسبیهای خود را به هر عنوان استخدام رسمی و قراردادهای طولانی با حقوقهای نجومی و پستهای خاص دادید
👊👀 همه شماها رصد شدید و اسناد مرتبط هم تکمیل شده 🚨هشدار میدهیم یا خود بروید یا برای دستگیری های آتی و پاسخگویی به دستگاه قضا آماده باشید بروید ** بیرون بسه دوران بزن در رو **
💯مدیرانی که اسمتون در دفاتر خارجی هم هست و حقوق دلاری میگیرید استعفاء استعفاء استعفاء
کسی که برای خدا و خلق خدا قدم پیش میزاره انقدر هشدار نمیده.
اون هم اگر به قول خودتون طرف آدم مشکل داری باشه.
اون هم اگر به قول خودتون انقدر تخلف دارند.
این جمله برای همه دوستانی هست که به نحوی توی نظرات شون فقط انتقاد و تهمت و … داشتند:
مرد عمل باشید (توی میدون باشید)، البته در میدان بودن چب خوردن، فحش و تهمت شنیدن هم داره.
امام علی (ع): دانش منافق در زبان او و دانش مومن در کردار اوست.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 45 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 45