انتصاب آقازاده ها ممنوع شد/فتح تپه ای دیگر از باند معروف خودروسازی

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت طی نوشتاری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از تأکید رئیس‌جمهور بر لزوم انجام انتصاب‌ها بر مبنای شایستگی و استفاده از ظرفیت زنان، اقوام و جوانان خبر داد.
کد خبر : 80884
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲

به گزارش خط بازار؛ به نقل از تسنیم فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت طی نوشتاری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از تأکید رئیس‌جمهور بر لزوم انجام انتصاب‌ها بر مبنای شایستگی و استفاده از ظرفیت زنان، اقوام و جوانان خبر داد.

سخنگوی دولت نوشته است:

“در گفتگویی که با رئیس‌جمهور درباره انتصاب‌ مدیران داشتم، ایشان تأکید کردند انتصاب‌ها باید بر مبنای شایستگی باشد و از ظرفیت‌های زنان، جوانان و اقوام استفاده شود و از هرگونه فشار برای انتصاب‌های مبتنی بر روابط سببی و نسبی جلوگیری شود.”

به گزارش خط بازار؛ خودروسازی از جمله مصادیقی است که می توان در انتصابات سببی و نسبی فراوان دید. انتصاباتی که به صورتی گروهی و باندی صورت می گیرد. کافی است  مدیرعامل یک شرکت شایسته سالاری را زیرپا گذاشته و اهل باندبازی باشد، در این صورت به وضوح می توان مشاهده کرد که اکثر انتصابات مهم از دوستان و آشنایان یک باند و جریان خاص صورت می گیرد.

بهترین نمونه این پدیده باند اسلامشهر است که در حال فتح تپه دیگر در خودروسازی است. این باند در آخرین اقدامات خود در یکی از شرکت های گل خودروسازی به صورت بی سروصدا در حال مهره چینی سفارشی ها است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 26 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 26
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تیم ملی شنبه , 17 شهریور 1403 - 15:35

انشالله ایران خودرو شرق کشور نیست 😂😂😂
باند اسلامشهرچراغخاموش دنبال جا میگردندچون دیگه از چشم قبلی ها بشدت افتاده دنبال تیم جدید البته بازی رو بلده

حسن شنبه , 17 شهریور 1403 - 15:52

آرزوی موفقیت براب خودروسازی رو دارم، حیف وافعا حیف

سینا شنبه , 17 شهریور 1403 - 17:28

وقتی کوتوله ها بزرگان و کارشناسان ایران خودرو را با پرونده سازی حذف کردن وضعیت بهتر از این نمیشه….
بله تا وقتی که این کوتوله ها هستن بزرگان ایران خودرو یا با پرونده سازی حذف خواهند شد و یا پس از نجات از دست پرونده سازها در حاشیه قرار خواهند گرفت

سید حق گو شنبه , 17 شهریور 1403 - 16:20

با سلام .همانگونه که در گذشته نیز بارها عرض کردیم .مشکلات صنعت خودروی کشور ما به دو دلیل مهم ( تحریم‌های خارجی و داخلی ) و چندین دلیل با اهمیت کمتر به وضعیت امروز رسیده .و همچنین عرض شد که حل مشکلات این صنعت با کامنتهای موافق و مخالف یک مدیر و یک جریان حل نخواهد شد .در همین راستا عرض می‌شود صدا و سیمای ملی تصمیم به برگزاری برنامه های چالشی تحت عنوان میزگرد اقتصادی ( مشکلات صنعت و بازار خودرو ایران) گرفته که در حال آماده سازی برنامه ها ( حداقل چهار برنامه ) برای فصل پاییز هستند .این میزگرد با حضور یک کارشناس صنعت خودرو و البته نمایندگانی از بخش‌های دولتی و مونتاژی و بخش خصوصی که توسط رسانه ملی دعوت خواهند شد برای اولین بار در کشور انجام خواهد گرفت این میزگرد قرار است کلیه مشکلات این صنعت و معالا بازار خودرو را دربرگرفته احتمال اینکه پس از برگزاری جلسه اول و بازخورد عمومی بدلیل شفافیت و بررسی بدون هیچ نگاه صنفی و دسته ای و جناحی این برنامه تبدیل به یکی از پر بیننده ترین برنامه های چالشی اقتصادی شود بسیار زیاد است و نتایج ملموسی برای مخاطب عام صنعت و بازار خودرو یعنی مردم که مخاطب اصلی این صنعت هستند خواهدداشت .آنچه در این برنامه ها ( با احتمال افزایش تعداد این میزگردها در صورت استقبال مردمی تا پایان زمستان ) روی خواهد داد بررسی واقعیتهای این صنعت بدون هیچ محافظه کاری مرسوم در گذشته میباشد .از مشکلات مدیران ارشد این صنعت گرفته همچون مشکلات ارزی و …تا مشکلات بازار و نحوه توزیع محصولات و حتی مشکلات کارگری در برخی از شرکتها . در این نوع برنامه ها ارسال نظرات مخاطبین از کارکنان مجموعه های تولیدی گرفته تا فروشندگان و مشتریان این صنعت نیز با دسته بندی های مشخص از نمایندگان تولید کنندگان و کارشناسان پرسیده خواهد شد .البته مطالب قابل ذکر و نه مشکلات شخصی و … به محض آماده شدن مقدمات این میزگردها که خصوصا برای دوستان این سایت قابل توجه و مورد علاقه می‌باشد تلاش می‌کنیم اطلاع رسانی داشته باشیم ‌اطمینان داریم اکثر مشکلات حوزه صنعت و بازار خودرو بصورت شفاف و بدون کتمان حقایق مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
امید اینکه این حرکت عالی صداو سیما چرایی وضعیت فعلی این صنعت و مقصرین احتمالی را مشخص و ضمن این شناسایی با ارایه راهکار قابل اجرا برای برون رفت از وضعیت فعلی تلاش شود و نهایتا به نفع مردم بی نظیر و فهیم و دلسوز کشور اسلامی ما قرارگیرد .
به امید اینکه هرچه بهترین باشد نصیب مردم کشور ما شود .

احمد شنبه , 17 شهریور 1403 - 16:39

پس تلاش شما برای شهره شدن تیم توسلی مهر جواب داده و قراره بیان کلی امار کاغذی و … از طریق رسانه میلی تحویل بدن.
نه که حیاتی لاااایق و دار و دستش حرف زدن هم بلدن!!! قاعدتا یه عده میشینن کلی صحبتهای از پیش نوشته شده تحویل میدن
کدوم مشکلی اینجوری حل میشه جناب
کدوم مشکلی کلا اینجوری حل شده
اگر انتصابات جناب توسلی و امثالش از روی لیاقت و شایستگی بود، نیازی به هزینه های گزاف بابت ماست مالی کردن نبود

سید حق گو شنبه , 17 شهریور 1403 - 19:43

شما از متن بنده برداشت کردید که من عرض کردم مهندس توسلی مهر یا جناب عظیمی قراره برن تو صدا و سیما از عملکرد خودشان با هزینه های فلان مبلغی دفاع کنن؟ خیر احتمالا با دقت مطالعه نفرمودید .من راجع به هیچ مدیری در کشورم بی احترامی نکرده و نخواهم کرد .خواهشم از شما و بقیه عزیزان هم اینه که شما هم این ادب اصیل ملی مذهبی ما ایرانی ها را رعایت کنید .واقعیت این هست که شما شناختی از همین اسمی که بردید دارید ؟ مهندس حیاتی چه عملکرد خاصی داشته که شما اینحور قضاوتش میکنید ‌مگر اینکه مشکلات شخصی وجود داشته باشه ‌وگرنه که اسم این ادبیات دلسوزی برای صنعت نیست ‌بهرحال چه ما خوشمان بیاد و یا برعکس فعلا این عزیزان مدیران این مملکت در صنعت خودرو هستند و زمان کمی هم با وجود مشکلات عجیب از مسئله شهادت سید مظلوم تا مشکلات انتخابات و… داشتند اضافه کنیم مشکلات ارزی شدید و منابع مالی و بدهی های قبلی بانکی و…واقعیت این هست که همه ما آرزو داریم مشکلات صنعت خودرو حل بشه و ما اصلا بشیم صادرکننده خودرو به دنیا .ولی واقعیت چیه ؟ امروز شما رو فرض کنید گذاشتند راس مدیریت همین سایپا .واقعا چه می‌کنید؟ من فکر میکنم تنها وقتی دیکته غلط نداره که نوشته نشه .حتما از نظر برخی انتخاب برخی مدیران به هر دلیل اشتباه هست .اما واقعیت این هست که فعلا این دو بزرگوار مسول این دو شرکت هستند. انشالا همه ما فکر کنیم ببینیم چجوری میشه به صنعت کشورمان کمک کنیم .اگر هم نشد حداقل اخلال گفتاری و رفتاری ایجاد نکنیم .شما مطمئن باشید اگر در این دولت خصوصا مدیری نتونه استانداردهای مرتبط با مسولیتش رو لحاظ کنه هیچ شوخی با او نخواهد شد ‌.این البته فقط در گفتار نبوده و چندین تصمیم گرفته شده که بزودی از بزرگترین شرکت خودرو سازی آغاز خواهدشد و همگان خواهند دید هرچند که البته عرض شد شرایط هم برای هیچ مدیر و گروه مدیریتی فعلا آماده پیشرفت و بهبود نیست . باز خواهشا نسبت به هر مدیری در کشور ادب رو سرلوحه قرار بدیم چرا که شاید این افراد پیش خدا جلوه ای داشتند که ما خبر نداریم. با تشکر

علی شنبه , 17 شهریور 1403 - 16:54

بازم شما ……

هادی شنبه , 17 شهریور 1403 - 17:46

سید بزرگوار با تشکر از این دوستان و زحمات چندین ساله ایشان واقعیت این هست که دوران افرادی مثل توسلی مهر / عظیمی / نجم الدین / شیخ عطار / شیخ زاده / سلیمانی / منطقی /یکه زارع …. در صنعت خودرو تمام شده است نیاز به مدیریت بخش خصوصی و استفاده از بدنه اجرایی و کارشناسی زبده ی خودروسازی با رویکرد شایسته محوری … به شدت احساس می شود
خصوصی سازی آغاز این روند می تواند باشد به شرطی که در روند خصوصی سازی لابی گری و سیاسی بازی انجام نشود

سید حق گو شنبه , 17 شهریور 1403 - 19:03

جناب هادی ممنون از نقطه نظر حضرتعالی که کاملا قابل احترام هست .من اصلا نگاه شخصی و شخصیتی به صنعت خودرو ندارم و معتقدم مدیران ضعیف یکی از همان دو علت بزرگ ضعف خودروسازی ما بوده که تحت عنوان تحریم داخلی ازش یاد کردم .
با تمام احترامی که برای نطر حضرتعالی قائلم معتقدم این مدیرانی که در بالا فرمودید در کنار هم به نوعی قیاس مع الفارغ هست .منهم معتقدم که عمر مدیریتی برخی از این بزرگواران تمام شده و البته بدلیل پس دادن حساب در گذشته عرض میکنم. ولی باید پذیرفت که متاسفانه در کشور ما مگر امکان این وجود داره یا داشته که یه گروهی بیان بر مبنای شایستگی مدیرانی رو انتخاب کنن و مثلا مسولیت یه مجموعه تولیدی رو بهشون بدن یا حتی مدیریت یه مجموعه تولیدی رو به‌ این‌ افراد بدن .مگر اینکه افراد به نوعی در گروه یا تیم یا معرفی بشن به مدیریت هر مجموعه ای ‌پس واقعیت این هست که تیم‌های مدیریتی در کشور نمیشه گفت مبنا بر شایسته سالاری صد درصدی انتخاب شدن که این واقعیت هست اما حالا در مقام مقایسه با لحاظ مشکلات موجود چسبیده به صنعت خودرو واقعا باید عملکرد مدیران رو مقایسه کنیم ‌.در زمانی که آقای یکه زارع مدیریت ایران خودرو را تحویل گرفت ‌مشکلات تحریم به نوعی حل شده بود ‌.و خوب نتایج استفاده از اون برهه زمانی چی بود ؟ پژو ۲۰۰۸ و دیکر هیچ ‌حتی قرارداد مابین ایران و فرانسه رو منتشر نکردند که بعدها مشخص شد چه اشتباهاتی داشتند و… اما من معتقدم عملکرد مدیران در زمانهای مشابه به لحاظ مشکلات مالی و ارزی باید بررسی بشه .واقعیت این هست ‌ه انداختن گناه مشکلات به گردن تحریم راحت‌ترین راهه .ولی نداشتن ارز و منابع مالی و بدهی قبلی و زیان‌های انباشته و …اینها واقعیت مدیریت صنعت خودرو هست و مگر اینکه کسی عصای حضرت موسی داشته باشه تا از بین این دریای مشکلات عبور کنه ‌اما بلید پذیرفت در مقام مقایسه خوب برخی بهتر از دیگری مدیریت کردند و البته من نظر شخصی خودم این هست که عملکرد افراد را باید در یک محدوده زمانی بررسی کرد اما با لحاظ کرون واقعیت .
بخش خصوصی به نظر بنده هم می‌تواند نجات دهنده صنعت خودرو باشه اما به شروط خاص خود .که اهلیت اولین موضوع اون هست وگرنه که برای صنایع دیکر هم انفاق افتاد که بدون بررسی و مسائل پشت پرده این واگذاری فقط اون صنایع رو و کارکنانش رو نابود کرد و کلی مشکلات برای دولتهای وقت ایجاد کرد .ممنون

هادی یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 7:41

بسلام
با حرفهای شما تا حدودی موافقم طبیعتا عملکرد افراد یکسان نیست
علت اسم بردن از این عزیزان این هست که هر کدام از این افراد وام دار جریان سیاسی / اقتصادی خاصی هستند پس در همه عزل و نسب ها دستور پذیرند و خیلی وقتها علیرغم میل باطنی اشان افرادی را به کار هایی مهم می گمارند که شایسته نیستند و مهم تر از آن به منظور حفط صندلی مدیریتی خود به یکسری فرامین تن می دهند مثلا در شرایطی که قیمت خودرو دستوری است و اگثر خودروها زیان ده هستند افزایش بی منطق تولید / فروش لاتاری گونه خودرو … هیج منطقی به جز خوش رقصی برای حفط صندلی اشان ندارد اینجاست که اگر بخش خصوصی لایق سرکار باشد اهداف مشخص و ارتباطات ناسالم برچیده می شود
تمامی این افراد – علیرغم شایستگی نسبی برخی از آنها – به حلقه های قدرتی متصل هستند که نمی توانند مستقل عمل کنند

رضا یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 12:51

این همه برنامه کارشناسی و مناظره درخصوص خودرو تا بحال برگزار شده، چه راه حلی برای مشکل خودروسازی مطرح شده و یا اجرا شده که بدرد بخور باشه؟؟
فقط نمایش و برنامه پر کردن. آخر سر هم یک نادان دوباره میشه مدیرعامل و همون آش و همون کاسه…

مجاهد شنبه , 17 شهریور 1403 - 17:06

انتصاب عظیمی بر مسند ایران خودرو کج سلیقگی بود…..
اما سکوت در برابر مدیریت افتضاح آن در ایران خودرو ، خیانتی است نا بخشودنی ..‌.

سوال اینجاست چرا با وجود پرورش یافتگان و فرزندان ایران خودرو اصرار بر مدیریت سیاسی ایران خودرو دارند؟

بزرگانی در ایران خودرو هستند که می توانند تمام صنعت خودرو را متحول کنند البته اگر سیاسیون بگذارند

علی شنبه , 17 شهریور 1403 - 18:23

تا زمانیکه معیار و سنجه برای مدیر شدن و مدیر عامل شدن صرفا داشتن کارت ایثارگری ، جانبازی و یا خانواده شهدا بودن باشد امثال عظیمی مدیر عامل خواهند شد لطفا اشتباه برداشت نشود عزیزانی که در راه دفاع از شرف و ناموس مملکت جنگیدن روی سر همه جا دارند ولیکن در صورتیکه همین عزیزان تخصص و شایستگی لازم را نداشته باشند گماردن ایشان در پست های حساس خیانت محسوب میشود امیدوارم در دولت چهاردم اوضاع بهتر شود و انتخابهای شایسته تری انجام شود

حسن شنبه , 17 شهریور 1403 - 23:57

چی میگی برادر اینا برای ایثارگر و جانباز تره هم خورد نمیکنند، فقط از اسمشون برای منافع خودشون سوءاستفاده می‌کنند ، طرف رئیس اداری خودروساز به یک جانباز گفته شما رفتید و گند زدید به این مملکت، اون جانباز بدبخت هم رفت که رفت ، حالا بعضی از این عزیزان با رانت یا بدون رانت به جایی می‌رسند به حساب همه نزارید ، موبد باشید

کارگر خط تولید شنبه , 17 شهریور 1403 - 20:25

سلام
میشه لطفا بگید کدوم فرزندان ؟

سعید یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 8:26

کاملا با نظر شما موافقم
اگر روزی مسئولین ارشد کشور به این نتیجه برسند و اون رو الزام کنند که انتصاب مدیرعامل ‌و معاونین شرکت‌ها اعم از خودروساز یا غیر اون بایستی با اولویت نیروهای داخل مجموعه ها باشه و از مدیران میانی با تحصیلات و تجربه که به دلیل عرق سازمانی، انگیزه زیادی هم برای تحول دارند، استفاده کنند شرکت‌ها متحول خواهند شد ولی صد افسوس که همیشه اولویت با روابط و رانت افراد است و تا آن زمان این مملکت رو به صلاح نخواهد رفت

شمسی پور شنبه , 17 شهریور 1403 - 19:04

تیم توسلی مهر انصافا تو جریان نیستن اینجا به زودی میوفته دست کرمان خودرو. ر ف یکی فقط ببینه متوجه میشه . کلا تیم جدید به نظر من معظل هستن. چون از دریاچه اچمدن تو اقیانوس پارو بزنن.

فرامرز شنبه , 17 شهریور 1403 - 21:32

وقتی رییس جمهور گفته از انتصاب های مبتنی بر روابط سببی و نسبی جلوگیری شود چرا در مورد کارگزاری چیزی نمی نویسید؟ شرکتی که مدیرعامل و هیئت مدیره اش از باند قبلی و همشهری و دوست آقای ح ع ک ف هستند.
سابقه آقای ع ا و آقای خ را بررسی کنید که آیا بیمه ای، صنعتی، خودروساز هستند؟ هیچکدام. پس چی شد که حکم گرفت؟ وقتی نماینده مجلس را به شرکت بردند و با هدیه و ناهار شاندیز آرژانتین از او خواستند که فشار بیاورد، توانستند حکم مدیرعاملی بگیرند و بدون حتی یک روز مرخصی گرفتن، هفته ای سه چهار روز شمال باشند.
مدیر مالی، مدیر اداری، مدیر بازاریابی و دخترش، رییس دفتر مدیر عامل، مدیر و رییس حراست، مشاور حقوقی تمام وقت که بازنشسته است همراه با پسرش، رییس بیمه عمر و رییس بازاریابی بدون یک روز سابقه را آورده است، مدیر اموال بدون تجربه مدیریتی و با ۳۰ سال سن و مدیر اشخاص را قره آورده که فقط در یک سال سه ماه کانادا بوده، مدیر خودرو را بدون تجربه مدیر کرده، به مدیر طرح و برنامه بدون هیچ تجربه قبلی پست داده اند، مدیر it را اصحاب شمال معرفی کرده اند. مدیر روابط عمومی و رییس آموزش که با محمد علی نسبت فامیلی دارند را محمود سفارش کرده، معاون فنی از طرف سهیل و با اینکه بازنشسته است و در شرکت بیکار است و حتی در سایت هم اسمی از او نیست آورده اند، رییس کارگزینی را کریم آورده، ماشین شرکت را مدیر عامل قبلی بعد از ۸ ماه هنوز تحویل نداده، عزیزیان که عضو غیر موظف هیبت مدیره است ماشین شرکت را نمی دهد چون صولت دایی اوست، پسرش که در دو سال گذشته ماهی ۵۰ میلیون حقوق می گیرد و مشاور شده اصلا حضور ندارد، رییس بازرسی هم صولت معرفی کرده ولی در شرکت حضور ندارد و فقط حقوق می گیرد، مدیر حقوقی سابق را برای کار بازاریابی آورده اند چون دانشجو و رفیق مدیرعامل است و یک روز سابقه بازاریابی ندارد.
بررسی کنید تا بدانید که این افراد فامیل هستند فاطمه حقوقی و پسرش در it، خانم و دخترش خانم طاهری، مهدی دفتر مدیر عامل، مهدی مالی، مریم کارگزینی…..

ناظر بر وقایع شنبه , 17 شهریور 1403 - 21:35

اینکه سوال نداره کدام فرزندان همانهایی که اول برادر وارد ایران خودرو میشه و با داشتن سمت برادر دیگر را در شرکت تابعه وارد می‌کنه و با اینکه برادر دوم بیش از ده سال بنام فرزند شهید تمام پله ها ترقی را با نبودن در سر کار طی می‌کنه و حتی مالیات هم پرداخت نمیکنه و تا لنگ ظهر خوابیدن رو هم مرخصی رد نمیکنه و در زمان حضور در سرکار هم بین همه پرسنل به کارتن خواب زیر میز پرسنل معرف میشه و با یه لابی اکنون در صندلی معاون نوشته مشخص هست منظور کیا هستند کاش آبروی شهدا اولویت اول همه بود

حسن یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 0:03

از این دست آدمها زیاد هستند برادر، واقعا شهدا خجالت زده شدند از این همه نیرنگ و ریا، اگه بودند قیام می‌کردند

Zakhme kari شنبه , 17 شهریور 1403 - 22:15

كوتوله واقعي با قد بلند رو تو شركت پرسي شهر ري جستجو كنيد. متوهم هاي نديد و بديد. بدون هيچ رزومه اي در حد يك عضو حتي غير موظف هيات مديره، يهو شده …، آره، تو خوبي! تو فقط از مهندسي و كيفيت ميفهمي، بقيه يه مشت احمقن

شمس یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 9:36

رسالتی که سایت خط بازار در افشای پست پرده فساد در شرکت‌های خودروساز در پیش گرفته است، جای تشکر دارد. نمونه بارز انتصابات اتوبوسی و به تعبیر سایت شما باندبازی را در ایران خودرودیزل ببینید که تغییرات اتوبوسی در حد لالیگا با آوردن تعداد زیادی از کارشناسان سایپادیزل و دادن حکم‌ معاونت و مدیریت به این افراد بی تجربه انجام شد که نتیجه آن کاهش تولید روزانه به ۴ الی ۵ دستگاه محصول و تعطیلی اضافه کار کارکنان در این شرایط اقتصادی شده است. بعد همین مدیران ساعت‌ها اضافه کار به عنوان پاداش !!!! می گیرند.

حسنی یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 21:05

اسلامشهر پیکانشهر مستقیم

پاکدست و ناظر دوشنبه , 19 شهریور 1403 - 10:20

دکتر پزشکیان معاونت مهندسی با توجه به اینکه اواخر عمر حکومت خود است در حال حکم دادن برای نیروهای نیابتی خود و بدون در نظر گرفتن شایسته سالاری می باشد و هرروز با مدیران و قائم مقام جلسه دارند که نیروهای خود را پست دهند و درحال انجام است و باید رسیدگی گردد و پست هایی که چندین ماه و بعضا چند سال خالی بوده و فقط ایجاد شده بود برای سازمان سم است و سازماندهی پویا یعنی وقتی ساختاری ایجاد می گردد و اگر دو ماه خالی باشد و آب از آب تکان نخورد پس ساختار اشتباه است

حسن دوشنبه , 19 شهریور 1403 - 15:02

سایپا یدک یک مدیر عامل داشت بنام دکتر علیزاده، خواستم بگم انگشت شمارند مدیرانی که پرسنلی براش ایستاده ۵ دقیقه کف بزنند، و واقعا حیف از این مدیران که به ناحق قربانی سیاست پر از مشکل آقایون شدند، امیدوارم دکتر علیزاده و مدیرانی امثال ایشان به جایگاه اصلیشون برگردند، مدیرانی مثل دکتر سروش که ایشان نیز قربانی کجروی های وزیر وقت صمت شد ،

بهزود سه شنبه , 20 شهریور 1403 - 21:06

آقای خط بازار؟اصلا معلوم نیست منظورت کیه و اصلا اصلا هم پروژه بگیریت محسوس نیست.آفرین