انتصابات سودده تیموری در سایپا/ثبت رکورد تاریخی در کمتر از ۳ ماه

فارغ از حواشی برخی انتصابات اخیر در سایپا، آمارها نشان می دهد انتصابات محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا در حوزه خدمات پس از فروش موفق و سودده بوده است.
کد خبر : 60196
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳

به گزارش خط بازار؛ فارغ از حواشی برخی انتصابات اخیر در سایپا، آمارها نشان می دهد انتصابات محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا در حوزه خدمات پس از فروش موفق و سودده بوده است. در همین زمینه می توان به دو عملکرد دو مدیرعامل کنونی و سابق سایپا یدک اشاره کرد.

شرکت سایپا یدک در دوران مدیرعاملی سعید علیزاده با تغییر رویکرد مالی به تجاری، موفقیت های بسیار خوبی در زمینه انضباط مالی، رضایتمندی در زنجیره تامین، فروش، سهم بازار و سود خالص کسب کرد. در این دوران علیزاده که پیش از آن تجربه موفقی در طیف داشت و توانست در مُلک شهریاری، فوم را داخلی سازی کند، نشان داد انتخاب وی توسط تیموری موفق بوده است.

همچنین شرکت سایپا یدک، در دوران مجتبی معظمی مدیرعامل کنونی سایپا یدک نیز موفقیت های قبلی خود را ادامه داده و توانسته در سایه انضباط مالی و تجاری رکورد تاریخ سایپایدک را بزند. براین اساس سایپا یدک موفق شده میزان فروش را به بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان در ماه برساند. با این رکورد معظمی نشان داده که همچون شرکت قبلی خود در ایران خودرو مدیر صنعتی موفقی است و می تواند موفقیت های خوبی را رقم بزند.

 منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عزرائیل سه شنبه , 11 مهر 1402 - 21:42

سیاهی این رپرتاژهای سفارشی مثل ماجرای روشن می‌مونه تو کارنامه تون

شهاب سه شنبه , 11 مهر 1402 - 21:56

دم علیزاده گرم کاش امداد خودرو هم یاد بگیره وقتی زنگ میزنی سه ساعت طول میکشه بیاد مهندس تیموری یک فکری هم برای امداد بکن
شما هم اینقدر جهت دار از علیزاده تعریف نکنید
اینکه علیزاده حوب کار کرده اوکی ولی تابلو تعریف نکن

تک تیرانداز سه شنبه , 11 مهر 1402 - 22:31

انتصابات هیات مدیره و مدیر عاملهای برخی زیر مجموعه های مگا موتور مانند گداز قطعه کیا و…. بر اساس کدام شایستگی صورت گرفته.
اگر اینها انتصاب درست است وای به نادرستها.
کدام سازمان ناظر انتصاب متخلفین و پرونده دارهاست.

احمد چهارشنبه , 12 مهر 1402 - 11:40

چند میگیری ؟

پدرام چهارشنبه , 12 مهر 1402 - 13:39

سلام
عمر مدیریت حداقل دو سال می باشد تا زمان کافی در اختیار مدیر باشد تا پس از ریل گذاری نتایج آن دیده شود. چگونه علیزاده در کمتر از یکسال، اینهمه کار کرده و دستاورد آن نیز دیده شده؟!

۴ناشناس سه شنبه , 9 آبان 1402 - 21:53

تو رو خدا اگر خبری هم منتشر میکنی درست بزن کلا معظمی دو ماه رفته یدک چه تاثیری میتونه داشته باشه اگر مجموعه درست کار کرده مربوط به مدیر عامل قبلی بعدشم افزایش نرخ فروش تو شرایط تورمی معنی نداره شما تعدادی حساب کن