ادعای مخاطب:
متاسفانه همین مدیر عاملی فاوا بودن باعث شد ایشان سیستم sap رو با هزینه هی چند صد میلیاردی که خیلی از خریدها و قراردادهای آن بدون گذراندن مراحل کمیسیون معاملات به این شرکت خاص داده شد و با پیاده سازی نصفه و ناقص ضرر زیادی به دیزل زد ماژول فروش آن علی رغم دو سال را نیوفتاده و هیچ فاکتور فروشی در این سیستم نخورده ماژول مالی آن به شدت مشکل داره و سیستم گزارش نمیده بطوری که گزارش مالی دیزل با چند ماه تاخیر به بورس اعلام شد و حتی نماد ایران خودرو بخاطر عدم گزارش تلفیقی دیزل مدتی بسته شد و بالای هزار میلیارد مغایرت وجود داره حالا که معاونت آقای توسلی مهر هم در حال رفتن به سایپا هستن بهتره هر چه سریعتر جناب محمدزاده به این مسله ورود کنند این سیستم قابلیت گزارش مالی درست نداره مستندات دیگری هم موجود است به موقع رسانه ایی میشود
انتصابات انتحاری در سایپا ادامه دارد/ماجرای لیست نارنجی در جاده مخصوص
به گزارش خط بازار؛ جواد توسلی مهر در حالی در ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ مدیرعامل سایپا شد که صاحب یک عملکرد موفق در ایران خودرو دیزل بود و توانست شرکت یک ریالی زیان ده را به ۷ هزار میلیارد تومان سود برساند. برخلاف تصور عموم، موفقیت های توسلی مهر بیشتر مرهون صلابت و هوش مدیریتی وی است و نه سوابق متعدد در حوزه خودرو. چرا که وی دانش آموخته کامپیوتر می باشد و به جز «رئیس فناوری اطلاعات ساپگو»، «مدیرعاملی ایسیکو» و «مدیرعاملی ایران خودرو دیزل» تجربه قابل توجه دیگری در شرکت های اصلی خودرویی نداشته است. البته مدیرعاملی فاوا و فعالیت در برخی شرکت های خصوصی قطعه سازی نیز از جمله تجارب توسلی مهر می باشد.
حال وی با چنین عقبه ای به دنبال پیاده سازی یک گفتمان ناب و چالشی در جاده مخصوص است. گفتمانی که در چارچوب مدیریت شبه دولتی در خودروسازی به دنبال افزایش کارایی و بهره وری در تولید خودرو می باشد. براین اساس توسلی مهر کاهش هزینه تولید برای کاهش زیان خالص و از طرف دیگر افزایش تولید با محوریت کیفیت بهتر را در دستور کار قرار داده است. این رویکرد توسلی مهر دقیقا همان آرزوی دولت و حاکمیت است که حاصل ان بردـبرد برای تمامی ذی نفعان خودروسازی است.
در همین راستا توسلی مهر طی کمتر از یک ماه گذشته تمام وقت و انرژی خود را در جلسات تولید گذرانده تا بتواند با تحلیل درست، مشکلات را برطرف کند و از طرف دیگر مدیران مورد اعتماد خود را در شرکت های مهم منصوب نموده است. افرادی که غالبا مدیران موفق خودرویی می باشند که آزمون خود را قبلا پس داده اند. بسیاری معتقدند عیار این انتصابات در مقایسه انتصابات تیموری به طور نسبی بهتر بوده و روی کاغذ نویدبخش روزهای بهتری برای سایپا است. هرچند که برای قضاوت زود است و باید فرصت داد تا مدیران جدیدالمنصوب عیار خود را نشان دهند.
این همه ماجرا نیست چرا که این انتصابات بی حواشی هم نبوده است. عزل و برکناری جمع مشخصی از مدیران عامل شرکت های مهم در یک روز و خانه نشینی آنان یک اتفاق قابل تامل بود که در عین عجیب بودن آن، برای عده ای نیز قابل پیش بینی بود. این در حالی است که خبرها حاکی از آن ادامه انتصابات انتحاری و جمعی در شرکت هایی از جمله ایدکوپرس، سایپاپرس، پلاسکو کار نیز است. حتی عظیمی حقوقدان ایران خودرو که از حمایت مطلق ملت برخوردار است این گونه رفتار نکرد.
البته ناگفته نماند برخی از مدیران معزول و یا در لیست تغییر عملکرد موفقی نداشتند و برخی نیز حواشی داشته و صرفا به دلیل حمایت یک جریان خاص منصوب شده بودند. لذا از این منظر اقدام توسلی مهر کار درستی بوده ولی نحوه تغییر و یک شبه آنان محل سوال است.
در این خصوص دو فرضیه وجود دارد. عده ای این رفتار مدیرعامل سایپا را کاملا غیرسیاسی تحلیل می کنند و معتقدند این موضوع کاملا حرفه ای و تصمیم شخصی و مستقل وی بوده در عوض عده ای دیگر نیز فرضیه لیست نارنجی را مطرح می کنند. لیست دیکته شده ای که در آن اسامی مدیران واجب التغییر نوشته شده و اجرای آن در ابتدای کار به نوعی شرط لازم برای انتصاب توسلی مهر به عنوان مدیرعاملی سایپا بوده است.
پی بردن به اصل ماجرا و نیت افراد کار دشواری است که شاید هیچگاه نتوان به آن پی برد ولی قطعا در روزهای آینده از نوع رفتار مدیرعامل سایپا می توان قوت و ضعف هر دو نظریه را بهتر بررسی کرد.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، جواد توسلی مهر ، خط بازار ، سایپا ، علیمردان عظیمی ، مدیرعامل ایران خودرو ، مدیرعامل سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
دقیقا درست می فرمایید
معلوم که این برنامه حسابی جلوی بخور بخور شما رو گرفته وگرنه sap توی تمام خودرو سازی های جهان داره استفاده میشه
فعلا که توی سیستم sap مالی دیزل چند صد میلیارد مغایرت وجود داره یک سر بزن به کدال ببین چرا دیزل گزارش ۹ ماهه رو با سه ماه تاخیر فرستاد به طوری که نماد خودرو بسته شد sap مشکل نداره پیاده سازی رو شرکتش توان نداره هنوز بعد از سالها در خود ایران خودرو هم خیلی از ماجولهاش مشکل داره اگر فرمایش شما صحیح است چرا ماژول فروش و ماجولhr اون پیاده سازی نکردن یک آماری از قسمت مالی دیزل بگیر پی به فاجعه میبری
احسنت بر شما. به نکته مهمی اشاره فرمودید. قطعا معاونت سیستم ها و فن آوری اطلاعات ایران خودرو دیزل باید پاسخگوی این تصمیم بسیار اشتباه باشند و مسئولیت هزینه های بسیار بالای آن را بپذیرند.
ادعای مخاطب:
یکی دیگر از ضررهای وارده معاونت طرح و برنامه دیزل که از نزدیکان ایشان می باش خرید سیستم اتوماسیون شرکت پیوست می باش این سیستم در سال ۱۴۰۱ خریداری شد و ایشان این سیستم رو تایید کردن و چند صد میلیون به فروشنده دادن بطور رسمی در شرکت زمان اجرا و کنار گذاشتن اتوماسیون قبلی اطلاعیه عمومی کرد ولی متاسفانه بدون یک روز اجرا به دلیل مشکلات زیاد کنار گذاشته شد و فقط این وسط هزینه سنگینی به شرکت دیزل وارد گردید جناب آقای عظیمی شما به عنوان حافظ حقوق کارکنان و سهامداران لطفا قبل رفتن ایشان به سایپا به امور بازرسی ایران خودرو دستور پیگیری نمایید مستندات تاریخ خرید و سندهای پرداختی در مالی موجود بود ه و زمان راه اندازی هم در سیستم اطلاعیه شرکت هست علی رغم دو سال پرداخت پولیه فروشنده شرکت پیوست لین سیستم کنار گذاشته شده است پس چگونه تاییده فنی ایشان رو گرفته لطفا ورود کنید اگر مطالب درست نبود اطلاعیه بدید
دقیقا معاونت طرح و برنامه دیزل باید جوابگوی هزینه های میلیاردی قراردادها با شرکت فاوا عدم راه اندازی ماجول فروش عدم گزارش گیری سیستم مالی و مغایرت های خطرناک مالی باشند جناب محمدزاده قبل از رفتن ایشان حتما به این مسله مهم و حیاتی ورود کنند
با سلام
جناب خط بازار شرکت های زیانده بدون شک به عملکرد مدیران ان شرکت مربوط می باشد. لذا تغییر این وضعیت با تغییر مدیران فقط امکان پذیر می باشد.بنابراین جناب توسلی مهر راهی جز تغییر مدیران قبلی و انتخاب افرادی جهادی ندارد. بنابراین طبیعی هستش که افرادی با این تغییرات مخالف باشند. اما در کمترین زمان در ماه های اینده اثر بخشی این تغییرات را منتقدان خواهند دید.یا علی
چنان عیسی نگران نباش برادر بقیه فامیلها هم با اتوبوس بعدی دارند میان سایپا ازخانه مدیر قراردادهای دیزل گرفته تا معاونت طرح و برنامه و مدیر بازرسی و .. سایپا آماده باش!!!
الان نفهميديم تيم توسلي مهر يا بهت ه بگم تيم بابك احمدي ايدرو چه تفاوتي با تيم اقاي تيموري داشت؟ حداقل انتصابات تيم قبلي طي دو سال بود، اينا كه با انوبوس مدير عامل اوردن و كسي نيست يك كلمه حرفي بزنه، چندتا مدير معاول ايران خودرو ديزل و چند تا دوست و همكلاسي بابك احمدي موندن كه بايد منصب بگيرند، جاي تاسف داره
كور ديكران و بيناي بقيه نباشيم
دستش درد نکنه . ما منتظر عزل مدیرعامل سایپا شیشه هستیم . اونم با فوریت زیاد
چرا؟
حرف حق …
تغییر و چیدمان مدیران حق مدیرعامل است در این شکی نیست ولی باید بگونه ای مدون و با برنامه صورت بگیرد تا برنامه های کلان گروه از جمله تیروان ها که جزو تنها اقدامات مثبت و ضد مافیائی تیموری بودصدمه نبیند و یا به حاشیه نرود .
لطفا این پیغام کارکنان سایپا یدک به گوش مدیرعامل محترم گروه خودروسازی سایپا وهمچنین مدیرعامل محترم سایپا بدک برسانید
امروزه کا خیلی از افراد در گیر بیماری هستند وهزینه های سر سامان آور هستند متاسفانه صندوق بیمه تکمیلی شرکت دل به خواهی بابت هزینه ها به افراد پرداخت میکنند خواهشمندیم این صندوق جمع آوری کنید و ما کارکنان هم مانند سایر شرکت های گروه مستقیم با بیمه تکمیلی قرار داد داشته باشیم که قانون برای همه یکسان باشد. عذر خواهی بنده پذیرا باشید در این مکان پیام منتشر کردیم یک کارمند دونه پایه هستیم جای برای شنیدن صدای ما وجود نداشت مجبور شدیم در اینجا پیغام خود را مطرح کنم . باتشکر
بی شک درست می شود . برادر عزیز
پرسنل دیزل که از عملکرد جناب توسلی راضی بودند انشالله در سایپا هم این موردتوجه خواهد شد.
دقیقا همینطوره … یه به اصطلاح دکتر شده همه کاره به هیچ کسم پاسخگو نیست … جالبه که تعرفه های پرداختی نصف تعرفه های وزارت بهداشته….
با اختیارات تام آمده برای درست کردن با این ادمها نمیتوان جمع کن سایپا را برنامه دارد مدیر موفقی است
خط بازار هم چیزی مورد قبولش نباشه پاک میکنه
این همه فریاد زدیم
این همه خواهش کردیم که مدیر امداد خودرو سایپا داره به ماها ظلم میکنه هیچ کس گوش نکرد این همه نامه نوشتیم به گروه که مدیر مالی و خراسانی پشتیبانی و سمنانی و دو هییت مدیره دارن حق رو نا حق میکنن هسچ کس اعتماد نکرد هیچ کس اعتنا نکرد چون ظالم و کسی کاری نداره
با ۱۶؟ سال صابقه کاری هیچی به هیچی بعد اینا ببرن کسی عسن خیالش نیست یه سابقه بیمه من به کمک نیاز داشتم بعد خپدشون وام های زیاد درصد ۲ از مهر ایران کرج
اصن راس ت میگن که کارت هدیه ها چی شد
چک ها که حودتون گذاشتین چرا پاک کردین خبرش و اگر کمک مظلوم و ما بدبختا هستی جون خانوادتون کمک کنید بجه ها رو همه رو ترسونده هیج کس جرات نداره حرف بزنه
تورو خدا به داد شرکت همراه خودرو سایپا برسید، بخدا با این شرایط این شرکت نابود میشه
هیچ اتفاق خوبی از زمان مدیریت اقای مرادی نشده، و شرکت شده مسخره بازی و خاله زنک بازی و کار نداره اصلا
مدیر عامل به کارکنان اعلام کرده هیچ چیز به من ربط نداره خودتون باید کارارو پیگیری کنید و هیچگونه پرستیژ مدیریتی نداره و دائما در حال توهین به کارکنان است.
مدیر عامل این شرکت( البته عبارت سرپرست درست است) هیچ اثر مثبتی برای این شرکت نداشته است و دائما در حال سند سازی با سایپایدک می باشد تا بودجه ی تعیین شده ی سایپا تاحدودی محقق شود.
برای تحقق هدف آقاجونش خود چارت سازمانی درحال تغییر است و جا برای نفرات معرفی شده توسط آقاجونشون دارهدباز میشه
این اقا که یکی از نفرات معرفی شده توسط آقا جون سابق هست درحال نابودی همراه خودرو است
خواهشا اول بیایید مطالب ذکر شده رو بررسی کنید و بعد اقدام کنید
فعلا که نیامده فروش اطلس وسهند را بدقولی کرد ودروغ فاهش گفت حالا من نمیدانم این مدیریت است یا برای دل خوشی عده ای کار میکند هر چه که هست از نظر بنده مردم را فریب داد وکلی تبلیغات برای فروش عید فطر کرد این دروغ مدیریت است من بعنوان یک شهروند از عمل کرد ایشان نیامده راضی نیستم از کارم مرخصی گرفتم رفتم برای ثبت نام گفتند لغو شده
این بدترین روش مدیریت در دنیا هست . حداقل از این مدیر با سابقه بعید بود . من هیچ کدوم از این مدیران جدید رو به حمد الله نمیشناسم . اما مدیر فبلی سایپا یدک و مدیر فعلی سایپا پرس طلای ۲۴ عیار هستن . تجربه ثابت کرده مدیریت با این روش ماکزیمم تا پایان سال مالی ملندگار خواهد بود . هیچ مدیر عاملی با این وضعیت و دشمن تراشی نخواهد ماند . بالاخص با شرایط کنونی مجلس شورای اسلامی و نطرات نمتیندگان راجع به کل وزارت صمت
شرکتهای سایپا یدک و بخصوص سایپاپرس مدیر عامل و هیئت مدیره و تمای مدیران تا بدنه کارکنان در باند تیموری و لابی و سفارش ف هستند،در ضمن توسلی مهر اگر تمام افرادی که از دانشگاه آزاد و مدیر عامل قبل س و ک بی سایپا گسیل شدند را قطع همکاری کنند خیلی از مشکلات به خودی خود برطرف خواهد شد ،حتی مشکلات مالی که درصدی از آن تحمیلی میباشد…..حل خواهد شد
خط بازار جان اینا همش بازی سیاسی هستش، اما نمیدونم چرا دیگران فکر میکنند بازی نیست/ شک نکنید آقای توسلی مهر تا تابستان بیشتر نیست مگر اینکه حسابی سایپا رو تکون بده، منظورم از حسابی یعنی اول ورودی های سال ۱۴۰۰ به بعد رو حذف کنه / اونوقت میبینید نفس کشیدن سایپا رو ، دوم نور چشمی های مجلسی رو حذف کنه اونوقت دیگه بلند شدن سایپا رو میبینید، اما بعید میدونم بتونه برای همین که میگم تا تابستون بیشتر دوام نمیاره
با سلام
بنده از پرسنل با 21 سال سابقه کار یکی از شرکتهای گروه سایپا میباشم که از تغییر شب عید مدیرعامل شرکت مون بسیار راضی و همه پرسنل از دیکتاتوری مدیرعامل سابق به ستوه آمده بودیم و همینجا جا داره تا خواهش کنم درخواست حذف عوامل به جا مانده از مدیریت فاسد و بی رحم قبل از سیستم اداری مالی را داریم. با سپاس از شما
کار راهبردی برای سود ده کردن شرکت نمیتواند انجام دهد مشکل خودرو ریشه ای است وتغیرات ساختاری کلان میطلبد که از اختیارات یک مدیر عامل. خارج است
تنها میتواند درعوامل هزینه تولید خودرو تاحدودی موفق باشد خودرو سازی درایران نیازمند اصلاح ساختار تجاری وصنعتی وسیاسی درسطح منطقه ای و قاره ای است من یک بازنشسته ایران خودرو هستم وایران خودرو دردهه ۷۰ سود آور بود با توجه به هزینه های زیاد توسعه وسرمایه گذاری ، چرا ضرر ده شد چون سیاست های. کلی درچارچوب تفاهمات منطقه ای وقاره ای تغییر کرد وپرده ها اعیان شد وبرخورد های بین المللی تغییر کرد وتحریمها خیلی تاثیر گذاربود وسیاستهای ملی تدوین نشد
سلام
هر چه زودتر یه فکری هم به حال شرکت سوده فنر سازی زر و مدیرعامل به شدت خودشیفته … بکنید که هر چی زر سود کرد رو سفارشی و خط ویژه … ریخته تو زادگاه مدیر عامل قبلی (شاهرود )
با سلام
انصاف و صداقت در بین ما ایرانی ها حتی قبل از ورود اسلام به جغرافیای اون روزهای کشورما زبانزد دوشت و دشمن بوده و بعداز اسلام این اخلاق نیکو در بین ایرانیها هم تشویق و هم همه پیروان دین تسلیم در مقابل احدیت به این خصوصیات خوب اخلاقی توصیه شدند .
و اما بعد فارغ از هر نوع جناح بندی مالی و قومی و قبیله ای و سیاسی اگر قرار بر قضاوت وجدانهای هر فرد آگاه به مسائل روز صنعت خودرو باشد .اینکه تفکر توسلی مهر و دوستان همسوی ایشان بعنوان یک گفتمان جدید در صنعت خودرو نمایش موفقی داشته قابل اغماض و چشم پوشی نیست .و اینکه با احترام به مدیران قبلی بهر حال باید پذیرفت که مدارک و نتایج آماری منطبق با مبادی رسمی حرف اول در عملکرد یک مدیریت را خواهند زد و خوب واقعا آن گروه موفق بوده و تصمیم گیران حاکمیتی بدون هیچ دلیل واضح و مشخصی صرفا بر مبنای چهره کاریزماتیک بدون نگاه به سوابق و توانمندی ها نسبت به واگذاری این مسولیت به ایشان اقدام کردند؟
واقعیت این بوده و به نوعی خود منتقدین صرف نیز این واقعیت را به خوبی میشناسند .
و نکته آخر اینکه بهر حال ابزار یک مدیر ارشد در اجرایی شدن تفکرات برنامه ریزی شده اش مگر غیر از مدیران همسو و همفکرش امکان تحقق دارد ؟ اینکه بگوییم چرا فلان مدیر ارشد برخی مدیران تابعه یا میانی را از همفکران و تجربه داران همسو با تفکراتش انتخاب میکند واقعا سوال درستی به نظر نمیرسد.
برای تیم مهندس توسلی مهر و دوستان همفکر و همسویش آرزوی موفقیت در این جاده پر پیچ و خم داریم .ابرو همه داشته های یک انسان شریف است قبول این مسولیت کاری بسیار سخت و خطرناک بوده اما امید به گرفتن نتایج خوب آرزوی همه دلسوزان این کشور است .به امید ایرانی سربلند و سرافراز
آقای مدیر عامل خواهشا یه نظری هم به پرسنل پیمانکار کن عید اومد و رفت ولی حقوق مارا ندادن 😔این به خدا ظلم این شرکت ستارسفیران خون پیمانکارای سایپا یدک کرده توشیشه
درود و تشکر از خط بازار بابت اخباری که منتشر می نماید , تغییر مدیران عامل و حتی معاونین و مدیران سایپا باید دیر یا زود انجام میشد و یک عده مفت خور هیچی بلد وقتی میشوند مدیر و معاون به عنوان مثال مهندسی که نمیداند یک خودرو از چند قطعه تشکیل شده و … و مدیرانی که قراردادهای نامتعارف و غیر کارشناسی را با مرکز تحقیقات با مبالغ نجومی می بندند را باید یک مدیر جهادی خانه نشین نماید ,معاونی که 17 میلیارد هزینه بازسازی سازمان خود و ایجاد سرویس بهداشتی و حمام مجزا می نماید قطعاْ به درد سازمان نمی خورد و به این معاونین میگویند پشت میزی نه مدیران جهادی که خط تولید را هنوز به طور کامل لمس ننموده اند پس به مهندس توسلی مهر که دیدگاه سیستمی و جهادی و تولیدی دارد باید حق داد و امید است با مشاوره گرفتن از عزیزان و کاربلدان صنعت صنعت خودرو را به اوج برساند
با سلام
سایپا پرس بزودی ساماندهی می شود. مدیرعامل جوان وبی باک وبا تجربه در راه است. بعد از عید فطر
احتمالا اینم از دیزل ببرند خب چرا این همه زحمت کشیدن تابلوی دیزل و سایپا رو عوض می کردن
برادر گلم و آقای خط بازار ،با ارتباطی که با کارکنان سایپا پرس دارم ومشرف عرض میکنم با مدیریت جدید که آقای مهندس فهیمی میباشند چنانچه مدیران حال حاضر را عوض نکند قول شرف میدهم روزی خواهد آمد که با ای کاش تحدید خاطره میکنند. حیف نمیتونم اسم بیارم.فقط اینو بگم فهیمی جان بازرسی و منایع انسانی و ۲تا اط هیئت مدیرهات رو سریع عوض کن …..تو نزار فقط گوش د کردم و دلم بحال بنده خدا میسوزه براش خواب دیدند
جناب توسلی مهر لطفا آقایان پارسا معین مدیر عامل امداد خودرو و هاشمی خواه معاون اقتصادی سایپا که از نزدیکان قبلی ها هستن هم عزل کنید
امین حسن زاده هفت هشت ماه پیش در پارس خودرو رییس بود همه مسخره اش می کردن . الان شده مدیرعامل سایپا آذین . بیچاره کارکنان سایپا آذین چه گناهی دارند.
اکبر شکری نوده معاون مالی پارس خودرو که کارشناس بود بعد از اینکه تیموری (فامیلش ) مدیرعامل گروه شد یک شبه معاون مالی پارس خودرو شد . حال بعد از ورود تیم جدید و مدیرعامل جدید پارس خودرو برخی در حال آمارسازی هستند
واقعا دقیق نوشتید
من همکار اکبر بودم حضرت عباسی با فامیل بازی معاون شد ولی گفته میشه که بدلیل تخلفات مالی بزودی عزل میشه
با سلام
خبر خوب برای پرسنل رایان سایپا
مدیر عامل دلسوز و قانونمند وآشنا به سیستم های روز در راه رایان سایپا .
آقای عیسی خبر خوش فامیلتون رو برا خودتون نگه دارین، پرسنل رایانسایپا از فکر رفتن حاج آقای تقوی بسیار غصهدار هستند.
شمایی که میگی از رفتن تقوی غصه میخوری،بسیار کار درستی بود ولی افسوس دیر انجام شد،شما برید تحقیق کنید ،لعنت بر رانت بر فساد و نفوذولابی
با سلام جناب رضا
بزودی مدیر عاملی جوان و ورزشکار و با تجربه و کارنامه ای درخشان در رکورد تولید، سکان مگاموتور را در دست خواهد گرفت. یا علی
همه ما رو سرکار گذاشتند، سایپا دیگه روز خوش نخواهد دید تا وقتی که این مدیران توش هستند ، جای بدون فساد نداره،
مدیر عامل جدید سایپا فکر نکنم تا تابستون دوام بیاره،
لطفا مدیر بهران موتور را هم اکر قدرتش را دارید عوض کنید
گرچه قدرت خاتمی نماینده بیشتر از جنابعالیست
سلام جناب حسن مطمین باش از بالا به توسلی مهر دستور برکناری دادن برای اینکه تیموری و تیمش خراب کردن همه چیز رو
سلام کاش توسلی مهر یه توجهی ب اختلافات حقوقی سایپا با زیر مجموعه هم میکرد بنده با ۱۸ سال سابقه در سایپا دیژل بدون اضافه کارمیگیرم ۱۴ خدا شاهده واین خیلی سخته با توجه به سابقه
تا وقتی نماینده ما قشر کارگری سایپا آقایان برخی آقایان باشن خدا به داد ما کارگران برسد
چرا نوشته آقای تقوی را تغییر دادید؟
مدیر عامل محترم سایپا لطفا دست جابری یاروغار تیموری از مگاموتور برید
جناب توسلی مهر اگر مدیر موفقی بود چرا برای پیشرفت ایران خودرو دیزل در پست قبلی نماند .یک سال بعد که وزیر صنعت عوض می شود دو باره همه چیز دگرگون خواهد شد و گروه مدیر عامل جدید سرکار خواهند آمد و معلوم نیست پس ازآن چه اتفاقی می افتد
قیمت خودرو فرغی نکرده بالا هم رفته دست همه با هم هست همه از یک غماش هستند
سلام پلاسکو کار از دست نفرات آقای خاص نجات بدین ح باید بره
جواب اقاي فتوحي( اقاي ي)
اقاي ح ٢٠ ساله اونجا بوده كجا بره؟ بجاي اقاي ح بايد برخی دروغگویان از پلاسكو كار برن
فعلا که دمش گرمه ، مجتبی دوتومنیو تو سایپا یدک ترکوند ….
ما سه نوع دزد داریم یکی می خوره و میدوزد ه بقیه نگاه می کنن و منفعت می برن حرفی نمی زنند یک نوع دزد داریم که خودش میخوره میخوره کسی نمیفهمه یه نوع دزد داریم که خودش میخوره به بقیه هم میده میخورن دیگه صداش بالا نمیاد به نظر شما کدام بهتره دزد با انصاف یا بی انصاف
سلام
تنها راه نجات سایپا برکناری باند (ج) در شرکت مگاموتور می باشد.
اقای توسلی مهر مدیرعامل بی سواد سایپااذین رو عوض کنیددو کلمه باهاش حرف بزنید خودتون دستتون میاد.
اگه مدیرمردمی هست و است میگه باید سه مولفه کیفیت قیمت و شرایط خریداسان روبرای مردم وبیشتربرای کسایی که فاقدخودروهستن گزینه سوم رومحکمتراعمال کنه
کلمه سانسور را سانسور کردید؟
جواب اقاي سعيد علي لو
اين حرف شما ناشي از دشمني شماست، شركتي كه داريد در موردش حرف ميزنيد ١٤ ساله تامين كننده پلاسكوكاره ، بهتره يكم انسانيت داشته باشيد
باعرض سلام خدمت خبر گذاری خوب مردمی لطفاً نظر بنده را بارگذاری فرمایید ممنون بابت اطلاع رسانی دقیق
اگر کسی عزل میشود حتما دلیل موجهی وجود داشته اینکه مثل مهره شطرنج همان فرد در مدیریت شرکت دیگری گذاشته میشود جای بسی سوال است. آقای توسلی مهر مراقب باشید شما را هم با خود هم مسیر نکنند. مدیری که در یکی از شرکتهای گروه اکثریت مخالف او و از عملکرد نامطلوب وی ناراضی و متصل به نماینده اسبق مجلس مازندران بود باید برای بسیاری از غرض ورزی اش بازخواست هم میشد آنوقت در لیست مدیران ارشد سایپا یدک در پست جدید نمایان میشوند . این انتخاب خیلی شبهه برانگیز است خدا عاقبت سایپا یدک را ختم به خیر کند
خط بازاری عزیز برای چی تغییر موضع دادید و نظرات به حق مردم را که از سیستم معیوب و بیمار گونه انتخابات و جابجایی بی مورد در شرکتهای گروه سایپا را به درستی منتقل نمی کنید و اقدام به حذف نظر میکنید
تمام مدیران عامل رو هم عوض کنید فایده ای نداره این درخت از ریشه خرابه. تعارف نداریم یه مرد میخواد شجاع و شیعه راستین مرتضی علی باشه و هدفش فقط خشنودی خلق الله باشه. بیاد تمام مدیران رو وهر کسی که خارح چارچوب صندلی گرفته و خیانت میکنه بزاره کنار.والسلام اللهم عجل لولیک الفرج
برادر گلم و آقای خط بازار ،با ارتباطی که با کارکنان سایپا پرس دارم ومشرف عرض میکنم با مدیریت جدید که آقای مهندس فهیمی میباشند چنانچه مدیران حال حاضر را عوض نکند قول شرف میدهم روزی خواهد آمد که با ای کاش تحدید خاطره میکنند. حیف نمیتونم اسم بیارم.فقط اینو بگم فهیمی جان بازرسی و منایع انسانی و ۲تا اط هیئت مدیرهات رو سریع عوض کن …..تو نزار فقط گوش د کردم و دلم بحال بنده خدا میسوزه براش خواب دیدند
منظور نویسنده از انتصاب افراد آزمون داده آقای اردلان حسینی که نیست، ایشون کمتر از یکماه مدیر عامل گواه بودند و بلافاصله در سایپا یدک شد مدیر عامل، انتصاب ایشون در این شرکت ضربات زیادی به این شرکت خواهد زد، البته حتما تو لیست بودند ، انتصاب راشدی هم در امداد سایپا بازهم فاجعه ای بزرگتره، نه مدیریت بلده نه دانش این رشته رو داره و نه تجربه کافی ، خدا به کارکنان این دو شرکت صبر بده،
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 66 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶۶