امدادخودرو بسپر را به چه کسی سپرد؟/تشکیل حلقه هوشمند برای امداد هوشمند

ساختار پیچیده و تو در تو یکی از ویژگی های خودروسازی در ایران است. همین عریض و طویل بودن سبب شدن نظارت بر تمامی بخش های آن عملا غیرممکن باشد.
کد خبر : 121681
تاریخ انتشار :شنبه 8 شهریور 1404 - 8:45

به گزارش خط بازار؛ ساختار پیچیده و تو در تو یکی از ویژگی های خودروسازی در ایران است. همین عریض و طویل بودن سبب شدن نظارت بر تمامی بخش های آن عملا غیرممکن باشد. براین اساس هر چند وقت یکبار موارد مبهم و قابل تاملی از آن یافت می شود.

 

 

یکی از این موارد، نرم افزار بسپر با مدیریت امدادخودرو ایران است. چند سالی است که این شرکت در راستای ارائه خدمات بهتر به دنبال توسعه نرم افزار بسپر بوده و در این راه هزینه های بسیاری کرده است. در خصوص راه اندازی این اپلیکشن و هزینه های صورت گرفته سوالات بسیاری وجود دارد که برخی از آن عبارتند از:

۱- میزان پیشرفت بسپر تاکنون چقدر بوده است؟ علت عدم تحقق صددرصدی آن چیست؟

۲- علت حضور شرکت آروشا برای راه اندازی این اپلیکشن چیست؟ سهامداران آروشا چه کسانی هستند؟ و چرا این شرکت و در چه فرایندی برای راه اندازی بسپر انتخاب شد؟

۳- علت پرداخت بیش از ۱۲ میلیاردی توسط ایران فاوا به آروشا در دوران صفری(مدیرعامل وقت ایران فاوا) چه بوده است؟ این پرداخت دقیقا برای چه موضوعی پرداخت شده است؟

۴- علت تاسیس شرکت عصر هوشمند خودرو ذیل امدادخودرو ایران چه بوده است؟

۵- چه رابطه ای بین امدادخودرو ایران، آروشا، عصر هوشمند خودرو و ایران فاوا وجود دارد؟

۶- آیا تاکنون بازرس ویژه ایران خودرو درباره بسپر از مدیرعامل امدادخودرو ایران سوال کرده است؟

لازم به ذکر است که در اوایل امسال در بازدید سهامداران بخش خصوصی از امدادخودرو ایران، مدیرعامل این شرکت آماری متناقضی ارائه کرد که هنوز ابهام آن برای افکار عمومی برطرف نشده است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسین شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۶

بنده خدا بازرس ویژه باید چند تا آدم درست حسابی دورش باشه که بتونه بازرسی کنه. این آدم‌های که توی بازرسی مسولن اخه این کاره نیستن.

Mohamad شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۳

سلام من کارمند سایپا هستم ولی خودرو ایران خودرویی غیر گارانتی دارم و تو یکسال گذشته سه بار مجبور به تمداد از بسپار شدم و خدا خیرشان دهد خیلی دقیق و بموقع و با فاحتور رسمی امدادگر امد و جالب بود که خر سه امدادگر چقدر دعا گوی میرحسینی بودند. من بعنوان سایپایی در مقایسه با اخداد سایپا غلطه خوردم

علی شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۷:۵۶

تخریب بعضی از ادم ها جز اعتبار بخشیدن به شخصیت و حرفه ای بودنشون چیزی دستگیر مخاطبان خاص شما نمی شه ////حداقل کسای که تو جاده مخصوص کار می کنن می دونن امداد خودرو ایران یه شرکت سرآمد و متعالی در حوزه خدمات پس از فروش خودرو هست ////تیم قوی امداد با فکر و عقلانیت کارها رو انجام می دن/// / شک ندارم این قلم شما از روی عناد و کینه دیرینه باشه!!!

ققنوس شنبه , ۸ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۸:۴۰

متاسفانه هر مدیری بخواهد کار درست انجام بده مافیا به هر طریقی که بتونن حذفش می کنند.چرا از امداد سایپا بد نمی گن؟ الان اونجا گل و بلبله؟ نه برادر، حق حساب دادن و بلده، دکتر میرحسینی جز مدیران موفق ،دلسوز و با سواد خودروسازیه.

کارشناس یکشنبه , ۹ شهریور ۱۴۰۴ - ۶:۵۴

صفری جایگزین. مهویدی. در مگفا

علی یکشنبه , ۹ شهریور ۱۴۰۴ - ۹:۰۹

سلام
من خودم از این اپ استفاده کردم و نقطه قوت این اپ این هست که تو یه پکیج کامل می تونم خدمات خودرویی بگیرم.تو رو خدا یه نفر داره یه گره ای رو از مشکلات مردم باز می کنه سنگ جلوی پاهاشون ندازید.

کارشناس یکشنبه , ۹ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۹

کامنتها را خواندم
موضوع کار درست یا نادرست نیست . قطعا موضوع توسعه اپلیکیشن خوبه
اما نباید توش غش و ضعف و رانت و شیتیل و. … باشه

امیر دوشنبه , ۱۰ شهریور ۱۴۰۴ - ۷:۳۰

مگه هست ، شما خبر داری؟!

کارشناس سه شنبه , ۱۱ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۹

متن خبر میگه هست .
شما خبر داری نیست ؟

css.php