افشاگری بی‌سابقه وکیل پشیمان طبری درباره بزرگترین پرونده فساد بعد از انقلاب

وکیلی به نام طبری به طرز وحشتناکی از فسادها و رشوه‌ها که در یک پرونده غیرمعمول با ابعاد غیرقابل تصور قرار دارد، افشاگری کرده است.
کد خبر : 57197
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۳

به گزارش خط بازار؛ وکیلی به نام طبری به طرز وحشتناکی از فسادها و رشوه‌ها که در یک پرونده غیرمعمول با ابعاد غیرقابل تصور قرار دارد، افشاگری کرده است. او می‌گوید این پرونده تا کنون موردی با این حجم از فساد و جرم برای او پیش نیامده است. موارد اتهامی در این پرونده بسیار جدی هستند و از نظر او، طبری صد درصد مجرم است.

طبری ادعا می‌کند که اموال ناشی از فساد و رشوه‌های این پرونده حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان است، و این مسئله بسیار مهم و نگران‌کننده است. او بی‌حساب و بی‌کران به نظر می‌آید و در حین افشاگری به یکی از مقامات خواسته است که جان او را نجات دهد، و از این واقعیت که چقدر به او می‌دهند، آگاهی دارد.

افشاگری بی‌سابقه وکیل پشیمان طبری درباره بزرگترین پرونده فساد بعد از انقلاب

در ادامه، طبری نامه‌ای را به علی انصاری، که به عنوان قرض‌الحسنه از او خواسته بوده است، مطرح می‌کند. در این نامه او اعلام کرده که می‌خواهد سه میلیارد تومان را به وکیلش به عنوان قرض‌الحسنه بدهد، اما واضح است که طبری با میلیاردها از پول و مال خود رو به روست و ادعا می‌کند که دستکاری‌های شومی در این پرونده صورت گرفته است.

منبع: بولتن نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.