جهش تولید در سایپا/دوئل توسلی مهر با آقازاده کم تجربه

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه این گروه در سال جاری به سمت ارتقای کیفیت،‌ کاهش هزینه‌های تولید و تنوع بخشی به سبد محصولات خود گام برداشته است،‌ گفت: بر اساس برنامه ارائه شده تولید محصولات گروه سایپا در سال جاری افزایش 26 درصدی خواهد یافت.
کد خبر : 77292
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱

به گزارش خط بازار؛ جواد توسلی‌مهر در مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت سایپا منتهی به 29 اسفندماه سال گذشته، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر بر جهش تولید و اشتغال تاکید داشتند چرا که این امر،‌ برای کشور ارزش افزوده، رشد تولید ناخالص داخلی، رفاه، خودکفایی و تکنولوژی خواهد داشت،‌ تصریح کرد: در صنعت به جهت نیروی انسانی و تکنولوژی مزیت‌های متعددی داریم لذا با امیدواری به آینده و تدبیر می‌توان به اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای دست یافت.

وی با بیان اینکه در زمان حضور بنده به عنوان مدیرعامل گروه سایپا، وضعیت مالی این گروه بسیار نامناسب بود و بدهی بسیار بالایی در حوزه بانکی، زنجیره تامین و قطعه سازان داشت،‌ افزود: به طور قطع با اقدامات موثر چون کاهش هزینه‌ها برای تمامی شرکت‌های گروه می‌توان از بحران‌های مالی عبور کرد و تعهدات معوق را به صفر رساند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه قیمت گذاری دستوری همواره باعث زیان در صنعت خودرو شده است، گفت: در کمیته خودرو در بحث خودروهای جدید گروه سایپا، اقدامات مناسبی صورت گرفته و در حوزه محصولات قدیمی‌تر هم مقرر شده که تا پایان سال و با دریافت مجوزهای لازم، اصلاح قیمت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعاتی که باید با جدیت دنبال شود، تیراژ تولید است و اگر غیر از این امر باشد، ‌تولید خودرو، اقتصادی نخواهد بود، ‌اذعان داشت: بر اساس برنامه ارایه شده، تولید محصولات گروه سایپا در سال جاری رشد 26 درصدی خواهد داشت.

توسلی‌مهر افزود: در مسیر تولید، موانع داخلی و خارجی بسیاری وجود دارد، موانع خارجی نشات گرفته از تحریم‌های بین المللی و موانع داخلی به جهت تصمیم‌گیری‌های سریع و بدون برنامه و تاخیر در تخصیص ارز و … است؛ البته این چالش‌ها قابل مدیریت شدن است.

وی تصریح کرد: در سه ماه گذشته میزان فروش گروه سایپا از لحاظ ارزشی 43 درصد رشد داشته که دلیل اصلی آن تغییر سبد محصولات بوده است. این در شرایطی است که هیچ افزایش قیمتی برای محصولات اعمال نشده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه در سه ماه اول سال گذشته شرکت‌های سایپا، پارس خودرو و زامیاد زیان‌ده بودند و این در حالی است که در سه ماه سال جاری 2 هزار و 746 میلیارد سود داشتند و این روند ادامه دارد،‌ گفت: زیان عملیات در سه ماه اول سال گذشته سایپا 1085 میلیارد تومان بود یعنی هر چه بیشتر تولید می‌شده، زیان بیشتر بوده و این در حالی است که در سه ماه اول امسال 1115 میلیارد تومان سود عملیات به دست آمده و روند برعکس شده است.

وی با بیان اینکه نرخ هزینه‌های تامین مالی از 24 درصد به 37 درصد رسیده و این موضوع  باعث شده هزینه مالی در 3 ماه سال جاری رشد 89 درصدی نسبت به سال گذشته داشته باشد، اظهار داشت: اقدامات مناسبی در حوزه مالی انجام شده و پیش بینی می‌شود که هزینه مالی در حدود 3.3 همت کاهش پیدا کند؛ البته در این مسیر باید به سمت تامین منابع ارزان قیمت و بلند مدت باشیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: به منظور تامین منابع ارزان قیمت در نظر است که امسال 7 شرکت از گروه سایپا وارد بازار سرمایه شود؛ این موضوع باعث ورود نقدینگی ارزان تر از بازار سرمایه می شود، که مقدمات آن انجام شده است. همچنین در حوزه کاهش هزینه‌ها، بعضی قطعات تا 50 درصد قیمت تامین آن کاهش یافته و بر این اساس پیش بینی می‌شود که امسال بیش از 10 همت کاهش هزینه در تامین داشته باشیم.

توسلی‌مهر افزود: فروش حدود 66 هزار دستگاه محصولات سایپا در سال جاری با سود همراه خواهد بود. همچنین 151 هزار دستگاه از محصولات تجاری گروه و 60 هزار دستگاه از محصولات وارداتی با سود فروخته خواهد شد؛ مجموع این عوامل باعث می‌شود که از زیان خارج شویم.

وی با بیان اینکه چهار ماه ثبت سفارش انجام نشده ولی با این حال روند تولید مثبت بوده است، گفت: با تلاش تمامی کارکنان و با وجود سختی‌ها، توانستیم در حوزه تامین رشد داشته باشیم به گونه‌ای که در 6 ماه گذشته میانگین تولید از هزار و 700 دستگاه به بیش از 2 هزار دستگاه در سه ماه ابتدایی امسال رسیده است و در ماه‌های آینده با ورود محصولات جدید،‌ جهش در تولید خواهیم داشت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه حوزه کیفیت بسیار مهم است و نگاه ویژه‌ای در این حوزه داریم، افزود: هفته گذشته رتبه شرکت سایپایدک در خدمات پس از فروش از گرید 2 به گرید 1 ارتقا یافته که نشان از افزایش کیفیت محصولات و عملکرد مناسب کیفی بوده است. همچنین 98 پروژه کیفی تعریف شده که تاکنون 30 درصد آن انجام شده و تا پایان سال مابقی آن انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت سایپا در دهه فجر چهار محصول جدید را  عرضه خواهد کرد که دو خودرو آن EVR و دو خودرو هم تمام برقی خواهد بود، یادآورشد: در حوزه توسعه محصول شرایط خوبی داریم، به نحوی که در سایپاسیتروئن محصولات جدیدی تولید خواهد شد و به زودی یکی از محصولات جدید این مجموعه عرضه خواهد شد. در حوزه خودروهای تجاری هم شاهد جهش تولید هستیم؛ سایپادیزل در سال جاری بیش از 150 درصد رشد تولید خواهد داشت که در حوزه محصولات نوین و برقی و محصولات دیگر چون کشنده، کامیونت و کمپرسی محصول جدید خواهیم داشت. علاوه بر این شرکت زامیاد، اتوبوس بین شهری که نیاز اصلی کشور است را عرضه خواهد کرد؛‌ همچنین عرضه اتوبوس درون شهری برقی و دیزلی در دستور کار است.

منبع: سایپانیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 61 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 61
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
abuzar یکشنبه , 31 تیر 1403 - 22:45

اين اعداد و ارقام تخيلي و وعده هاي فضايي كه در گزارش جواد جون هست بيانگر آماده شدن ايشان در ترك سايپا ميباشد. حيف ميشه خيلي دوست داشتم شكوفايي سايپا را ببينم تا موفقيت ايران خودرو ديزل در زمان ايشون اثبات بشه.

دلسوز دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 6:37

سلام
به امید تیم موفق توسلی مهر اما با وجود افراد بی‌سابقه و حاشیه دار کاشان این اهداف در سیتروین به حقیقت نمیپیوند
باید توسلی مهر فکری ب حال کاشان کند تا اوضاع از این بدار نشود
تیم صادقی و راونجی در حال نابودی کاشان و آبروی توسلی مهر و هیات مدیره سایپا هستند
نهادهای نظارتی به فریاد کاشان برسید

hassan دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 10:19

در گزارش دقت كردي ميگه نرخ هزينه تامين مالي از 24 درصد به 37 درصد رسيده. هزينه مالي در سه ماه سال جاري رشد 89 درصدي داشته يعني پول گرانتر از بانكها ميگيره . خدا بداد سايپا برسه.
ميگه 4 ماه ثيت سفارش انجام نشده. يعني بمب اتم زير پاي مدير بعدي.
خدا وكيلي نهادهاي نظارتي ببينند اين آقا چه … در سايپا ميكنه.

hassan دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 10:27

يادتون باشه مدير عامل سايپا ديزل مير رفيع در گزارش مجمع گفت هنوز ثبت سفارش نكرده و نيمه دوم شش ماهه دوم سال توليد رونق ميگيره. حالا با اين وضعيت چطوري توليد سايپا ديزل 150 درصد رشد ميكنه. مگه با دسته كورها طرفيد.

abuzar دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 10:45

جواد جون معني نرخ هزينه مالي را نمي فهمه فكر ميكنه هر چي بالا بره خوبه. نابغه خودروسازي!!!

حسین دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 10:50

سلام
من شخصا بعنوان کسی که سهام شرکت سایپا را در پرتفوی خودم دارم خیلی دوست داشتم این حرفها درست می بود ولی وقتی شرکتهای زیر مجموعه و تصمیم های نادرست اعمال شده را میبینم، شک دارم کمترین صداقتی در حرفهای ایشون باشه. بعنوان مثال تصمیم مدیرعامل قبلی سایپا مبنی بر تیروان شدن شرکت بهران موتور گلپایگان که با اعمال نفوذ آقای ش.ع عضو هیات مدیره سایپا و دوست و همکلاسی ایشان آقای رضا صائبی مدیر عامل بهران موتور انجام شد و با انتقال خط اکسل از مگاموتور به بهران موتور گلپایگان، فقط از بابت هزینه حمل اکسل از گلپایگان تا تهران و ریسک های عدم تامین بموقع جهت خطوط پارس خودرو و سایپا باعث شدندکه اکسل با قیمت تمام شده بالاتری تولید شود، حال چگونه میتوان باور کرد که شرکت سایپا وارد دوران سودآوری شود؟ یا از لحاظ عدم همسویی مدیر عامل سایپا با مدیر عامل مگاموتور و عدم تخصیص بودجه به این شرکت طی دو ماه اخیر که سبب شده مشکلات عدیده ای در بزرگترین شرکت تخصصی تولید موتور و گیربکس ایران ایجاد شود، چگونه میتوان به سودآوری باور داشت؟

کارمند زخم خورده دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 11:42

این اعداد و ارقام همه بصورت مستند به وزارت صمت ارائه شده و اگر کوچکترین ایرادی داشت قطعه سازمان های نظارتی ورود میکردن.
مسئله اینجاست که شماها دوست دارین مردم رو دلسرد کنید و مملکتو به ورطه نا امیدی بکشونید.
مهندس توسلی مهر با تمام توان داره تلاش میکنه و از خدای منان برای ایشان و همه زحمت کشان صنعت خودرو سازی توفیق روز افزون را خواستارم

محمد (کارمند شرکت زر) دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 12:07

هیچ شرکتی به موفقیت بلند مدت نمیرسد مگر اینکه کارکنان و مدیران ارشد آن شرکت با هم همدل باشند. باید مدیر عامل با کارکنان روراست باشد ،و دروغ به کارکنان نگوید. چون این دروغ ها شاید در کوتاه مدت جواب بدهد، ولی در بلند مدت هرگز، آقای حیدری مدیر عامل شرکت فنر سازی زر وقتی مدیر عامل شد .در جمع همه کارکنان گفت ،من دلم میسوزد ،چرا کارکنان و کارگران معمولی در شرکت زر نباید همانند مدیران خودرو دریافت کنند، بعد از دو سال به شش نفر خودرو داده اونم فقط نور چشمی های خودش. آقای حیدری الان خیلی وقته به رستوران شرکت زر دستور داده فقط غذا به کارگران و کارکنان عدس پلو، استانبولی و لوبیا پلو داده شود. طوری که کارکنان دیگر رغبت به رستوران رفتن ندارند. این چه وضع غذای کارکنان است خداییش، واقعا در شأن کارکنان نیست ،چرا آقای حیدری وام قرض الحسنه مهر شعبه شهید بهشتی کرج که از محل رسوب گردش حساب شرکت به کلیه کارکنان عادی در زمان مدیریت های قبل وام قرض الحسنه میدادند .در زمان ایشان قطع شد . شرکت زر در بین شرکت زامیاد و رادیاتور واقع شده و کارکنان هر روز خود را از لحاظ رسیدگی کارکنان آن دوشرکت، با خود مقایسه می‌کنند. و هر روز از لحاظ فکری داغون تر میشوند. تو را خدا مسئولین اگر آقای حیدری خوب است و خوب کار میکند. چرا در دیگر شرکتهای گروه ،از خدمات شایان ایشان استفاده نمیکنید. حیف است ایشان مدیر عامل یک شرکت ۳۵۰نفری باشد .ایشان باید مدیرعامل یک شرکت حداقل ۲۰۰۰نفری باشد .

شهریار دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 12:08

واقعا پذیرفتنی نیست که شرکت فنر سازی زر ، که یکی از پردرآمدترین و پر سود ترین شرکتهای گروه سایپا باشد و این وضع رسیدگی به کارکنانش باشد. هر روز این وضع غذای کارکنان، حتی شرکتهای زیانده گروه سایپا هم وقتی باهاشون صحبت می‌کنی یک همچین وضعیتی ندارند .

محمدرضا دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 14:06

دم حیدری گرم ،شرکتی که ۱۰ سال آشپزخانه آن تعطیل بوده ، با تدبیر خاصی را انداخت و هم اکنون غذای گرم با کیفیت بین پرسنل توزیع میشه، همیشه ریلی که در حال حرکت هست تعدادی از دلواپسان به فکر چوب لای چرخ گذاشن هستند.

زری سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 13:53

داداش گلم ایکاش همون جوجه و کباب و بختیاری سرد رو میداد لاقل جون داشته باشیم کار کنیم با عدس پلو استانبولی جونی نمی‌مونه واسه کار کردن .
ضمنا راه اندازی آشپزخانه صرفا در راستای کاهش هزینه غذا و زدن از شکم کارگر بود تا با عدس پلو استانبولی و لوبیا پلو ارزون و بی کیفیت با گوشت گاو پر کنه لاقل گوشت گوسفندی سرد بود اون زمان در خورشت های.
خودت و خانواده ات رو نفروش حق‌الناس گریبانت رو میگیره

زری سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 14:07

فراموش کردم بگم که اون آشپزخانه بر رای رادیاتور هم غذا درست می‌کنه مثلاً قیمه البته با گوشت گرم گوسفندی و قیمه برای زر با گوشت سر گاو وارداتی … آدم فلبس به درد میاد .
درست غذا گرم شده ولی گوشتش یخی سرد شده.
اینجور پول گرفتن و خوردن از جای دیگه بیرون میزنه .
خود فروختگی حدی داری داداش گوهم

مسعود قدیمی سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 22:53

برادر اگر اطلاع نداری و به ناحق حق الناس گردن خود و خانواده ات نزار. چون غذای دو تا شرکت هم مواد اولیه اش توسط شرکت خوراک تابان تامین می شود، مشخص هست که از روی نادانی در دامی افتادی که به بیراهه کشانده شدی، از خداوند بزرگ طلب آمرزش برای شما دارم

صدرا دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 12:12

توسلی مهر میدونه داره چیکار میکنه ولی یک اشتباه فاحش داره مرتکب میشه . سایپا و مسئولینش که خصوصا در زمان اقای تیموری منصوب شدند چوب لا چرخ کار میگذارند .خصوصا در شرکتهایی که پول توشون زیاده مرکز تجمعشونه . توسلی هم حداکثر مدیر اامل بعضی شرکتها رو تونسته عوض کنه ولی هییت مدیره و معاونین مسئله دار باقی موندن و نمیگذارند مدیر عامل های توسلی کار کنند . توسلی به اندازه کافی نیرو نداره که بتونه از پس اینها بر بیاد .

da دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 13:40

ما گفتیم و نوشتیم و چندین بار جهت روشنگری اذهان عمومی نوشتیم اما خاطر دوستان باشه بودند افرادی که مثل گروههای فشار و شعبان بی مخ طور فقط بر اساس حرفهای بی خاصیت و بی پشتوانه فنی دفاع می‌کردند و چنان از متوسلین دفاع می‌کردند که انگار به مقدساتشون توهین میکردیم .گفتیم این باند متوسلین هیچ رزومه روشنی در گذشته نداشتند و تنها با آمار سازی و ایجاد هیاهوی رسانه ای که در این زمینه پرخرج و بی شائبه هزینه می‌کردند از ثمره تلاش‌های جناب زالی بزرگ استفاده کردند و تیم روابط عمومی ایشان چنان از کیسه خلیفه خرج کرد که تبدیل شدند به مدیران ۷هزارمیلیاردی و بعداز مدتی خودشان هم باور کردند که این مطالب سفارشی در رسانه ها که با پول پاشی و سکه پاشی فرد مرموز این گروه در حوزه دفتر مدیریت انجام می‌شد واقعی بوده و خوب البته که ارتباطات عجیب با منصور دولت شهید خدمت و این حجم پشتوانه رسانه جایزه ای گرفتند به نام سایپا .اما آن بخش موضوع که خدایی هست و حساب وکتاب دارد این صنعت را فراموش کردند. آنقدر سرخوش و سرمست این امار سازی های رسانه ای شدند که ناگهان با شهادت رئیس خدمت مرحوم و اتفاقات مرتبط با طرفداری روشن و واضح از یک کاندیدا تمام منافع و امکانات سازه گستر و پارس خودرو را در اختیار این کاندیدا قراردادند .
اینکه مدیرعامل بزرگترین تامین کننده سایپا بدون هیچ سابقه مدیریتی و از ویزیتوری به این سمت بخاطر فامیل بودن آنهم از نوع باجناق و دیگری که هیچ اطلاعات فنی نداشته و ندارد حتی مدرک تحصیلی مرتبط با صنعت هم ندارد و لیسانس جغرافی از یک آموزشکده در شهرستانهای دور گرفته همه و همه عواملی شد که با آمدن تیم جدید در ایران خودرو دیزل و برملا شدن مشکلات عدیده مالی و تخلفات عمده در شرکتهای تابعه مثل تعویض و اخراج مدیران عامل با پرونده سازی باید جمع کرده و بسوی شهرهای خود روان گردند.و شاید با انتخاب وزیر جدید و انتصاب مدیرعاملهای کاربلد و متخصص شرکت معظم سایپا نجات پیدا کند.
خواهشمند است دوست شعبان بی مخ ناحق گو ادب را در پاسخگوئی رعایت کند ….

محمدرضا دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 13:56

سپاس فراوان از این سایت خوب ، که اینقدر شفاف مسائل را نمایش می دهد

محمدرضا دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 13:59

از اطلاع رسانی و شفاف سازی سپاسگزارم.

محمد دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 17:06

ای بابا خسته شدیم از این وضعیت شرکت ایندامین،، آقای نوری گوش شنوا داشته باش،، این وضعیت غذای شرکت است ،، اون از پول هایی که خرج پروژه کردن ، ولی کارگر بدبخت همش وضعیتش بدتر میشه ،، هیچکس توجهی نمیکنه

سعید دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 17:09

کمکمون کنید،، یکی گوش شنوا باشه ، ما تو شرکت قالب های سایپا واقعا وضعیت بدی داریم ،، آقای مومنی خواهش میکنم گوش شنوا باش،، وضعیت غذا و معیشت کارگرها افتضاح است ،، هیچکس هم هیچ نظارتی نداره

محمد دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 19:06

جناب آقای مهندس توسلی مهر.به خدا حق الناس در همین دنیا گرفته خواهد شد .ما که دستمون به جایی بند نیست. وفقط خدا را داریم. با سابقه چندین ساله کارکنان شرکت فنر سازی زر دارند چیکار میکنند. تیم خودشان نامه میزنند به کمیته انضباطی ،تیم خودشان هم تصویب میکنند. جناب مهندس توسلی مهر مدیر عامل محترم سایپا اطمینان دارم .به تقاص حق الناس. جناب حیدری مدیر عامل فنر سازی زر، اطمینان دارم به حق الناس که گرفته خواهد شد.

hassan دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 20:00

نظر دوستان عزیز را به دستاوردهای بزرگ شرکت معظم سایپا تحت مدیریت متوسلین به منصور جلیل معطوف مینمایم .
آخه مگه میشه در نمایشگاه به این بزرگی جدیدترین خودرو را به نمایش بگذارند که هر کسی آمد و دید از خنده راهی بیمارستان شد .
دوستان غیرتی روی متوسلان و ویزیتورها و جغرافی دانان و شور انگیزان دوماه سابقه و پرس کاران بی سابقه و زامیاد دوستان کلا تعطیل و…
دقت بفرمایید در تمام دنیا خودروی نمایشگاهی حتی اگر هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده باشه را سعی میکنن از بهترین شرایط در مونتاژ و ساخت استفاده کنن .این نیست جز فریاد لین مطلب که دارن داد میزنن در کمال صداقت هم داد میزنن که ایهاالناس ما اینکاره نبوده نیستم و نخواهیم بود .
خدمتتون ارائه می‌شود با افتخار و برای شادی جسم و روح شما خودروی جدید اطلس ….
https://www.gheymat360.com/fa/tiny/news-10131

da دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 20:03

خواهشا به جهش تولید تیم متوسلین و ویزیتورها و …جهت تفریح و خنده دقت بفرمایید .نمایشگاه تحول و این رو که ما نگفتیم .بفرمایید
https://www.gheymat360.com/fa/tiny/news-10131

سید حق گو سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 8:26

با سلام .
بهیچ عنوان قصد پاسخگوئی به برخی مطالب بی پایه و اساس را ندارم .البته که من نه خط بازار هستم و نه هیچ ارتباطی با این سایت خبری دارم و خوب تنها یک دغدغه دارم و اون پیشرفت کشورم در همه عرصه ها خصوصا در زمینه تخصص خودم صنعت خودرو و اما بعد .
من هم این فیلم مربوط به نمایشگاه تحول صنعت و اشکالات خودروی جدید اطلس در نمایشگاه رو دیدم و هرچه فکر کردم دیدم واقعیت چیز خنده داری در این فیلم دیده نمیشد .اینکه باید مسئول و یا هر کسی که این خودرو رو به نمایشگاه آورده قبا و در حین نمایشگاه حواسشون به خودروی نمایشگاهی خودشان باشد و دقت در این زمینه حتما باید صورت بگیره که جای شکی نداره و فکر نکنم کسی خوشحال باشه از وجود برخی ایرادات و الان هم بهیچ عنوان قصد دفاع از این مشکل را ندارم اما لازم به ذکر دیدم که شاید این تجربه نمایشگاهی بنده رو بقیه دوستان هم تایید بفرمایند. اصولا خودروهای نمایشگاهی اونهم خودروهای که اصطلاحا در حال استارت تولید انبوه هستند و بعنوان نمونه در نمایشگاه‌ها قرار میگیرند ( البته که این نظر نافی دقت مسئولین شرکت کننده در نمایشگاه نمیشه و حتما باید برخورد و توضیحات لازم در این خصوص از طرف این افراد داده شود ) چه همین فیلم میتونه بازخورد شدید داخلی و حتی خارجی برای افرادی که از هر کاهی در کشور کوه می‌سازندایجاد کند اما غیر از این واقعیت اهمال و کم توجهی غیر قابل چشم پوشی در تمام دنیا و ایران خودروهای نمایشگاهی چون با استقبال مردم روبرو می‌شود و در چند نمایشگاه مختلف از این خودروها استفاده میشه احتمال بسیار زیاد این خودروها با آسیب مواجه خواهند شد .نمونه این آسیب‌ها را در نمایشگاه‌های مختلف و خودروهای خارجی هم میشه مشاهده کرد .
باز ضمن قبول اینکه باید دقت بیشتری در این موارد برای نمایش تلاش‌ها و زحمات کارکنان و مدیران این صنعت انجام بشه و از نظر شخص بنده خیلی هم موضوع مهمی بوده ولی این موضوع تحت عنوان دلسوزی برای کل صنعت کشور فرق دارا با اینکه فیلمی گرفته در فضای مجازی پخش و دیگران را به دیدن و خندیدن و…دعوت کنیم .
جدا ایران و ایرانی خصلت‌های خیلی بارز اتحاد و همدلی و همزبانی از گذشته های دور داشته و عجیبه که بخاطر اینکه از فردی یا گروهی خوشمان نمی ابد چنین رفتاری از خودمان بروز بدهیم .
به امید وفقیت هر ایرانی که به ایرانی بودنش و آب و خاک و پیشرفتش کشور سربلند و سرافرازش اعتقاد داره .
انتقاد خیلی خوبه ولی منصفانه و در جهت رفع مشکلات .
ممنون

کارمند زخم خورده سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 8:57

این الان چی رو ثابت کرد؟
بخدا زشته نمیدونم دنبال چی میگردین؟
داداش گلم زه رو میکنید بعد فیلم میگیرین؟

محمدرضا دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 20:49

افتخار بزرگ دکتر حیدری و تیمش این هستش که در طی دو سال مدیرعاملی هیچ شخصی اخراج نشده،

مسعود قدیمی دوشنبه , 1 مرداد 1403 - 22:57

بابا این رئیس حسابداری شرکت فنرسازی زر هر ۲سالی در یک شرکت کار میکنه و بعد گندش درمیاد و جابجا میشه ، همه مقصر هستند به جز این آقا، اگر کمی در سوابق خدمتی ایشان در شرکت های مختلف مراجعه کنید در هرجایی آثاری پاک نشدنی برجا گذاشته

شهریار سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 9:21

جناب ( سید حقگو) . ما فقط این را میدانیم .که جناب مهندس توسلی مهر الان هفت ماهه که شدن مدیر عامل شرکت سایپا و فقط چند شرکت بزرگ سایپا را دارند کنترل میکنند.و بقیه طبق سلیقه قبل مهندس تیموری اداره می‌شوند موقعی که حیدری مدیر عامل شرکت فنر سازی زر توسط مهندس تیموری منصوب شد .بلافاصله در شرکت زر تدارک جشنی دید و در آنجا به کارکنان شرکت فنر سازی زر قول هایی داد. گفت( من دلم برای کارکنان و کارگران ساده میسوزد.) چرا نباید مثل مدیران خودرو بگیرند. چرا باید این وضعیت معیشت شما و خانواده عزیزتان باشد.چه فرقی میکند بین شما زحمت کشان و دیگر شرکتهای گروه میباشد. و خدمات یک سال و نیم ایشان به این شرح زیر شد.
۱.دادن خودرو فقط به شش نفر از نور چشمی های خودشان.
۲. قطع کردن وام بانک قرض‌الحسنه مهر شعبه شهید بهشتی کرج. که در دوران مدیریت های قبلی به نوبت به همه کارکنان در تمام سطوح پرداخت می‌شد.
۳. کم کردن پرداختهای مناسبتی.مثل عید غدیر و قربان که سال گذشته پنج میلیون پرداخت شد و امسال یک میلیون. در حالیکه که امسال همه شرکتهای گروه شش میلیون پرداخت کردند.
۴. زیاد کردن دوربین های شرکت برای رصد بهتر کارکنان
۵. تشکیل کمیته انظباطی منظم جهت تشکیل پرونده برای کارکنان معترض
۶. دادن غذاهای متنوع به کارکنان
۷. خرید تلویزیون بزرگتر در دفتر کاری خود جهت رصد دوربین های شرکت
۸. ساختن دفتر مدیریت مجلل
۹. ایجاد رعب و وحشت در بین کارکنان

سید حق گو سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 11:10

سلام جناب شهریار.
باور بفرمایید اصلا قصد اینکه بخوام مطالب شما و برخی دوستان رو مورد تشکیک قراربدم را ندارم و اصلا در برخی موارد و مطالبی که میخونم به شدت هم ناراحت میشم .اما بعنوان یک هموطن دلسوز ایرانی که دلم میخواد همه کارکنان این صنعت از وضعیت مناسب مالی و رفاهی و امنیت شغلی برخوردار باشند یک سوال از محضرحصرتعالی دارم .با شناختی که طی این سالها از مهندس توسلی مهر و بقیه تیم مدیریتی منسوب به ایشان پیدا کردیم که معیشت و رفاه و امنیت کارکنانشان در هر شرایطی اولویت مدیریت ایشان بوده که در حال حاضر هم همین تفکر در شرکت سایپا و بقیه تابعین این شرکت معظم حاکم هست چرا هیچ بازخوردی از دوستان و کارکنان این مجموعه دیده نمیشه. خدای نکرده در ذهن اینجوری متبادر نشه که موضوع به تعداد محدود و شخصی مربوطه و اکثریت کارکنان این شرکت‌ها مشکلی در مجموعه ندارند وگرنه رساندن اطلاعات به این بزرگواران کار سختی به نظر من نیست .و برای شخص من کاملا واضحه که چنانچه ایشان در جریان این اتفاقات قرار بگیرند مطمئن هستیم که حتما دستور بررسی عملکرد مدیریت فعلی این مجموعه را خواهند داد .با کمال احترام به نظر من چنانچه این شرایطی که برخی دوستان بعنوان مشکلات اینجا به اشتراک می‌گذارند بهبچ وجه به سمع و نظر هیچ مسئول تاثیر گذاری در گروه سایپا نرسیده ‌وگرنه محال بوده تا امروز این حجم از فشار و مشکلات پرداخت و مسایل بقول شما رفتارهای عجیب نقل قول شده توسط برخی دوستان توسط یک نفر مسول مورد بررسی قرار نگرفته و نگیرد .
لذا خواهش بوده این هست که اولا در ایام محرم شهادت اباعبدالله هستیم خوب درس محرم و خون اباعبدالله جز این بود که مقابل ظلم ایستاد تا پای جان کودک شش ماهه و …
بپذیرد که چنانچه این اتفاقات بدون هیچ پشتوانه مشخصی در هر جایی اتفاق بیفته راه جلوگیری و اطلاع رسانی به بزرگان این مجموعه نوشتن کامنت در یک سایت نیست .
باز از حضور همه عزیزان عذر میخوام ولی آنچه برخی دوستان اینجا مطرح می‌کنند تقریبا در شرکتهای خصوصی هم برخی از موارد قفله .
در پایان حق گرفتنی است اما بشرط آنکه شناخت اینکه حق با کیست. و اطلاع رسانی این حق .
نمیدونم تونستم منطورم را برسونم یا خیر .با تشکر

همکار چهارشنبه , 3 مرداد 1403 - 20:27

برادر عزیز سید حق گو لزوما قرار نیست بابت هر نظری حضرتعالی مبادرت به تحلیل نمایید در خصوص شرکت فنر سازی زر که متاسفانه بصورت غیرعادی مبادرت به ثبت انواع نظرات مثبت و منفی در خصوص عملکرد مدیر عامل جوان و جویای نام و احتمالا بی تجربه و بعد از یکسال کم تجربه میتوان بصورت ناقص برداشت نمود کاملا واضح و مبرهن هست که نارضایتی عمیق وجود دارد و نمیتوان از افرادی که از کارگر گرفته تا کارشناس و رییس و مدیر … شاغل در آن شرکت مشغول به فعالیت هستند انتظار درج نظری کاملا شسته و رفته و لی نقض ژورنالیستی داشت
لذا خواهش میکنم با توجه به اینکه جنابعالی به سطحی از عرفان و آگاهی رسیده اید که میتوانید در همه موضوعات در کلیه زمینه های مختلف در کلیه شرکت ها ارائه تحلیل و طریق نمایید پامحسوس منکر وجود نارضایتی و احتمالا دیگر موارد اتهامی به مدیر عامل شرکت زر نشوید حتما موضوعاتی هست که افراد بعضا افراط گرایانه مبادرت به ثبت نظرات میکنند.
باتشکر

سید حق گو پنجشنبه , 4 مرداد 1403 - 12:02

بعیده کسی شما را مورد خطاب قرار داده بود. دوستان بنده رو مورد خطاب قراردادند من هم ادب حکم می‌کرد جواب بدم .
اینکه شما چه نظری دارید فقط برای خودت محترمه .
چند نفر از کامنت نویسان اینجا از مدیریت فنر سازی انتقاد کردند و در مقابل هم چندنفر عکس اونها نوشتند .
من به اون دوستمان که بنده رو مورد خطاب قرارداد عرض کردم راهکار برون رفت از این وضعیت کامنت نویسی نیست .چندین بار دوستان بنده رو مورد خطاب قرار دادند اما این مطالب درجه عرفان و..‌ اینها رو اینجا ننویس .
مودب باش و بجای دیگران تصمیم نگیر .
مواردی گفته شد بعنوان انتقاد و برخی اصلا اونها رو قبول نداشتند در همین کامنتها برو بررسی کن و ببین چون مثلا شما به درجه ای رسیدی که فکر میکنی درست فکر میکنی که دلیل محکمه پسندی نیست ‌هر وقت از شما سوال شد بیا جواب بده در غیر این صورت به سوالات و پاسخهای دیگران اصلا کاری نداشته باش اونم با این نوع ادبیات .

همکار پنجشنبه , 4 مرداد 1403 - 13:05

به دل نگیر برادر . شما تلاش بیهوده ای میکنید که جایگاهی برای خودتان در بخش نظراتی که به قول فرمایش خودتان به هیچ جایی نمی‌رسه دست و پا کنید و عموما هم تشدد نظرات در مطالب مختلف با موضوعات مختلف در فرمایشات شما موج میزنه .اصلا ضرورتی ندارد در خصوص همه مسائل در جایگاه یک تحللیکر خودتان را قرار دهید .
تلاشتون رو متمرکز بفرمایید در فضای واقعی و نه مجازی در نظرات جایگاهی توصیه به مشاور برای خودتان دست و پا بفرمایید که کاملا چنین توانایی رو دارید چون در سخنوری بی اساس و نسخه پیچی از راه دور و با مطالعه چند سطر خام دارا هستید اصولاً مشاور ها چنین قابلیتی رو دارا هستند .
برادر بزرگوار و عزیز رها کن چنین تفکری در چنین فضایی را که هیچ سرانجامی بجز ایجاد التهاب فکری در خواننده ندارد.
دیگر شما رو مخاطب قرار نخواهم داد و آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما دارم
سپاس

مسعود قدیمی سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 22:47

چقدر زیبا هست زمانی که به ناحق چوب لای چرخ موفقیت های دیگران میزاری، مجبور میشی به ناچار واقعیت ها را به خوبی اعلام کنید، از جمله توزیع غذای متنوع بین کارکنان، که از شاهکارهای حیدری در زمان مدیرعاملی ،این هست که در طی ۶۰ سال به کارگرهای ابن شرکت توجه نشد ولی ایشان با کارگر خط تولید برای اولین بار پس از ۶۰ سال حواله خودرو داد، به امید موفقیت‌های روز افزون شرکت فنرسازی زر

محمدرضا سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 23:13

چرا دوستان جرات ندارن موفقیت های شرکت فنرسازی زر را اعلام کنند که شکستن رکورد تولید ۶۰ ساله ، صد برند برتر کشور، اخذ نشان اقتصاد مقاومتی از مقام معظم رهبری ، توسعه خطوط تولید ازجمله را اندازی خط اکسل عقب و جلو نیسان و برترین شرکت گروه در برگزاری مجمع سالیانه و همه این موفقیت ها گواه این هست که همدلی بین مدیریت و کارکنان وجود داشته، اگر یک نفر این همه موفقیت ها را نمیتونه ببینه، حتما دچار نوعی بیماری شده که پیشنهاد می شود که به روانشناس مراجعه کند.
امروز هم که ۳ میلیون تومان هزینه سفر دریافت کردین، یک کمی با انصاف باشین،

زری چهارشنبه , 3 مرداد 1403 - 9:22

دوست (خطاب به مدیر عامل) عزیز اشاره بکن که به چه قیمتی به این قیمت که افراد متخصصی که بهت کمک کردند رو یا زرورکی بازنشسته کردی یا منزوی . کیفیت غذا رو با دست گرفتن تولید به نازلترین صورت ممکن کاهش دادی . پرداخت‌های مناسبت هارو یا ندادی یا نصف کردی. به کلیه افراد از مدیر گرفته تا کارگر توهین و دشنام دادی و دستور پرونده سازی دادی از ترس شرایط سخت اقتصادی از همه با تهدید اخراج باج گرفتی (روشی کثیف و صهیونیستی) . از فامیلی حیدری در جای جای شرکت تکثیر کردی بجای جایگزینی کارگر بازنشسته تولید فامیل پشت میز نشین استخدام کردی . غیر نقدی رو به شدت کمی و کیفی کاهش دادی . از عید به اینور هم که در انتظار عزل هستی در حال اجرای سیاست زمین سوخته هستی تا مدیر عامل بعدی رو پیش سوز کنی . دستگاهها رو کامل نابود کردی . سود شرکت رو در زادگاهت هزینه کردی .
مدیر حراست جانباز و …را اخراج کردی و کلا به فرهنگ اسلامی اخلاقی کشور با تشویق به جاسوسی و زیر آب زنی و توهین به شخصیت حقیقی افراد ضربه وارد کردی.خاطرت هست هرکسی باهات دست داده بود در دهه فجر کارت هدیه دادی شاهنشاه مدیرعامل . با کمک حراست و دوربین های متعدد و جاسوسان جوی به شدت خفقان آور درست کردی و به چنین جاسوسانی ارتقا شغلی در کمال بیسوادی .
اصلا تصور نکن که همین افرادی که به نظرت همسو هستند عاشقت هم هستند این رو زمانیکه از زر رفتی متوجه خواهی شد که همه ازت متنفر هستند و فقط به نحو احسن مدیریت شدی تا کمتر ازت آسیب ببینند و حتی جواب تلفنت رو هم نخواهند داد به سرعت از اعلام براعت خواهند نمود . و در آن زمان متوجه می‌شوی که اصلا کار مهم نبوده و برایت فقط بد نامی باقی مونده .
سبک مدیریتت به شدت قدیمی و متحجرانه هست و این اتفاقات هم غیرممکنه در شرکتی طی یکسال بیفته مگر با پیش بینی های دلسوزانه مدیران عامل قبلی که یکی از این مدیران عامل الان مدیر عامل فعلی ایران خودرو هستند . ولی بدون شک با رفتن شما زر به زمین گرم خواهد خورد چون شما چنین تفکری مشابه مدیران عامل قبلی نداری.
یادت نره حدود ۲۰۰۰نفر با خانواده پرسنل همه جا ازت بد یاد میکنند و بعضا نفرین چون باهاشون درست رفتار نکردی و در حال انتقال رفتار غیر انسانی و …. به دیگران هستند .
خودت رو سوزوندی .

مسعود قدیمی چهارشنبه , 3 مرداد 1403 - 18:22

از کذب گویی هراس داشته با و تهمت های ناروا دیگران را محکوم نکن ، همان برادر جانبازی که شما از آن داری یاد می کنید تا جایی که من خبر دارم یکی از دوستان و حامیان دکتر حیدری هست و بعنوان مشاور بهش کمک می کند، پس روشی که در پیش گرفتی دیگر جواب نمیده، بهترین روش این است که به تهمت هایی که به ناحق به حیدری و شرکت زر زدی توبه کن ، که از خداوند در خواست املاء کن نه استدراج، که املا زود بخشیده می شود و استدراج گیر کردن داخل منجلاب هستش، پس تا اسیر منجلاب نشدی، زود توبه کن با واقعیت های خوب که اتفاق افتاده در شرکت فنرسازی زر ذهنت را آرامش بده

da سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 9:29

خط بازار جان کاش یک سری هم به مجمع خاور میزدی تا خسارات جبران ناپذیر عملکرد آقای توسلی مهر در بهترین فرصت تاریخی خاور رو میدیدی به چند مورد اکتفا میکنم
1-در مدت 4 سال حضور دریغ از افزایش کیفیت محصول واگن هود که مهمترین محصول شرکت بوده و بعلت داخلی سازی سود دهی خوبی داشت باعث شده که پلاک گذاری این محصول متوقف بشه و عملا 40 درصد تولید خاور بابت این محصول خوابیده
2- در مجمع اعلام شد 65 درصد تولیدات خاور مجوز استاندارد نداره یعنی اون کشنده فوتون که چند سال است میزنند مجوز پلاکش از دست رفته
3-متاسفانه برای خود شیرینی هزینه های بیشماری برای تولید اتوبوس برقی انجام شد که تنها مشتری اون دولت است و حالا با خرید 2500 اتوبوس شهرداری از چین حالا به دلیل کیفیت بهتر یا قیمت پایینتر یا هر بهونه ایی در مجمع رسما اعلام شد تولید اتوبوس خاور به دلیل عدم وجود مشتری کاملا متوقف شده و تازه میخوان روی محصول بین شهری تحقیق کنند!
4- به دلیل سهل انگاری چند ماهه شرکت با اینکه حدود 1500 میلیارد ریال در بانک برای تامین ارز خوابونده و بلوکه است هیچ ارزی تامین نشده و تازه داره با پیگیری تهیه میشه که بخواد سفارش گذاری کنه چند ماهه دیگه ckd میاد
5- رسما اعلام شد هزینه های میلیاردی در تعویض بدون بررسی نرم افزار از یک شرکت خاص که باعث شد شرکت خاور نتواند گزارش 9 ماهه بدهد و بدلیل ایراد حسابرس مدیرعامل جدید مجبور شد دستور دهد همون سیستمهای قدیم دوباره برقرار و کل اطلاعات یک ساله دوباره در سیستم قدیم وارد تا آبروریزی نشود و بتواند مجمع انجام گردد
6 هنور تولیدات شرکت استیبل نشده 3 هزار نفر استخدام کرده که به دلیل توقف تولید حالا برای حقوق اینها مجبور شدن وام بگیرند
7 برای خوش آیند آقای منصوری 1300 میلیارد به تامین اجتماعی توسلی مهر پول داده برای بازنشستگی 1200 نفر که 400 نفر بیشتر بازنشسته نشدن و حالا تامین اجتماعی مابقی پول رو به بهونه ردیف بودجه عودت نمیده
و …..

حسن سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 11:20

سلام خط بازار، اینکه سایپا به قهقرا رفته درسته، این مشکل آقای توسلی مهر نیست ، برخی تا تونست جیبش رو پر کرد و فقط به فکر منافع خودش بود، هر چی آدم بی کفایت مثل خودش رو آورد و یا شدن مدیر یا معاون یا …. که تیشه به ریشه سایپا زدند، سایپا یکی مثل آقای ابراهیمی رو میخواد که دوباره ناجی شرکت بشه و یا یکی مثل آقای قلعه بانی که تیمش واقعا قوی بود مثل مهندس عموزاده که واقعا اگه بود الان سایپا اینجوری نبود، به هر حال فاتحه سایپا خوانده شده و درست بشو هم نیست تا زمانی که فامیل بازی و استفاده از مدیران بی تجربه هست همینه/ برید سایپا یدک رو ببینید الان چند ماهه مدیر عامل عوض کردند ولی دریغ از یک مورد مثبت/ مگه آقای علیزاده چه مشکلی داشت که عزل شد؟؟ یه سری ریختند تو خودروسازی و دارند حسابی آتیشش میزنند، ۳۰ سال زحمت کشیدم که الان نابودی سایپا رو ببینم؟؟؟ کجا رفتند مدیران دلسوز و کارآمد ؟؟؟

ناشناس سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 11:24

جناب توسلی مهر تا زمانی که معاون اقتصادی هاشمی خواه باشد که از منصوبین قبلی وضعیت همین خیلی از پروژه هارو همین اقا در زمان تیموری مصوب کرده که سایپا بخشی از منابع مالی به سمت ساخت و سازهای غیر متعارف رفته و الان شما مجبورید بابت تامین منابع مالی به بانکها جهت وام پربهره بروید هرچه سریعتر این اقا رو عزل کنید

شهریار سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 14:50

جناب اقای حق گوی عزیز ما واقعا از مسئولین نظارتی داخل شرکت فنر سازی زر ناامید شده ایم . چون تمام این افراد منصوب مدیر عامل آقای حیدری هستند. و خود آنها هم از ترس کنار گذاشته شدن، توسط آقای حیدری مجبورند با ایشان همراه باشند. ما واقعا نمی‌دانیم به کجا برویم . ما که آشنایی نداریم و دستمان به جایی بند نیست. به خاطر همین هم اینجا مشکلات را مینویسیم. تا بلکم به گوش فریاد رسی برسد. رئیس مالی شرکت زر که یک اعتراض کوچکی انجام داد نسبت به یکسری پرداختی های مشکوک بدون سند و مدرک الان برایش پرونده به ناحق تشکیل دادند.و الان در اختیار کارگزینی هستش. و منتظر حکم اخراج. حق گو جان اگر میتوانی صدای کارکنان شرکت فنر سازی زر باش. اگر مهندس توسلی مهر خودش این کاره باشد. خودش میداند از چه راه هایی برسی کند .ممنون

مسعود قدیمی سه شنبه , 2 مرداد 1403 - 22:38

بزرگترین افتخار دوران مدیرعاملی دکتر حیدری ابن هست که هیچ کسی را در طی این دو سال اخراج نکرده، اون رئیس مالی که می فرمایند اعتراض نداشته به خاطر دست بردن در سندهای مالی جهت تامین شهریه دانشگاه خود در اختیار کمیته انضباط کار قرارگرفته

مسعود قدیمی چهارشنبه , 3 مرداد 1403 - 18:10

با توجه به اینکه اینقدر وقت میزاری و متن های بی اساس در خصوص مدیریت فنرسازی زر نگارش می کنید ، یک کمی فکر کنید و کار درست انجام بدهید که مورد غضب خداوند قرار نگیرید.

شهریار چهارشنبه , 3 مرداد 1403 - 11:57

سلام( برادر دوست قدیمی)خدا رو شکر که پس از انتقادات گسترده کارکنان شرکت فنر سازی زر بلعخره جواب داد و آقای حیدری امروز مجبور شد (سه میلیون )هزینه سفر تعطیلات تابستانی بدهد.البته باید دید دیگر شرکتهای گروه چقدر پرداخت کردن. در ضمن دوست قدیمی شرافت خودت رو به خاطر کارت هدیه نفروش. رئیس مالی شرکت فنر سازی زر به خاطر اینکه پیش مدیر عامل آقای حیدری ، یکسری ازاسناد پرداختی ،بدون سند و مدرک، مربوط به پروژه زر شاهرود ،و دیگر پرداختی ها را گفت .ایشان به آقای محمد زاده (معاون مالی)و خانم اسمعیل زاده (مدیر مالی)دستور داد که نامه ای تنظیم کنند و در آن بنویسند .که ایشان تمرد از دستورات میکند. که الان در اختیار کمیته انظباطی است .در ضمن( آقای علیرضا مجد) یک نمونه کارکنان اخراجی توسط آقای حیدری.

محمدرضا چهارشنبه , 3 مرداد 1403 - 18:06

من نسبت به حیدری حسودیم میشه ،همیشه پشت سر آدم های حرف و حدیث گفته می شود، به خاطر اینکه افراد کوته فکر که خودش نمیتونه پیشرفت کند دائما به فکر ذهنیت مسموم و به بدگویی می پردازه، آقای مجد که توسط برادر خاص پشتیبانی می شده ، اخراج نشدن بلکه درخواست انتقالی داشتن و انتقال پیدا کردن

محمدرضا چهارشنبه , 3 مرداد 1403 - 18:32

اون بنده خدایی که می گفت دروغگو کم حافظه هست ، بسیار مصداق شماست چون یادتون رفته پرداخت پاداش ۵ میلیونی رکورد تولید ۶۰ ساله اسفندماه ۱۴۰۲ ، و ۵ پرداخت پاداش رکورد تولید ماهانه، غیر از اونا پاداش ۳ میلیونی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، و تقدیر تشکر کارکنان از مدیرعامل شرکت فنرسازی زر در هفته کارگر به صورت خود جوش، من فکر می کنم حضرتعالی داخل شرکت نیستی چون اطلاعات که ارائه می دهید همه اساس و منطق ندارند و واقعیت چیزی دیگر هست.

همکار چهارشنبه , 3 مرداد 1403 - 20:50

آقا خاتمه بدید این وضعیت رو که یه عده درست یا غلط برعلیه مدیرعامل زر نظر بدهند و شما و … به نفع ایشون نظر بدهند
فنرسازی زر کوچک رو تابلو کردید و دامن زدید به اختلافات درونی … از همین وضعیتی که صرفا در نظرات برداشت میشه کاملا مشهود هست که در اون شرکت ضعف مدیریتی وجود داره که توانایی خاتمه دادن به چنین موضوعاتی رو ندارن و حتما موضوعاتی هست که کار به اینجا کشیده شده .
وگرنه شرکت در گروه زیاد هست و بزرگتر و استراتژیک تر از زر هم هستند ولی این اندازه که زر تابلو شده هیچ جا نشده .
خاتمه بدید این وضع رو لطفا و کمتر آبروی سایپا و کشور و افراد رو ببرید خواهشاً . متشکر.

ظلم در زر پنجشنبه , 4 مرداد 1403 - 12:54

زری عزیز تو بخاطر خود شیرینی نزد مدیر عامل چنین پیامی میزنی . آفرین با یه پیام مدیر عامل رو خام می‌کنی و جایزه اش رو میگیری همینطوری پیش بری مدیر میشی بزودی مدیر مهندسی رو انتخاب کن شانست بیشتره.
نتانیاهو کلی بچه و زن و انسان رو سلاخی کرد … ولی هنوز یه عده برایش کف میزنند … تو هم کف میتونی بزنی واسه مدیر عامل …

مسعود قدیمی پنجشنبه , 4 مرداد 1403 - 17:42

بابا اینقدر به فکر تخریب دیگران هستی ،اگر تلاش کنید و ذهن خود را درگیر نکنی بیشتر موفق می شوید. بی خیال شرکت زر شو و به زندگیت ادامه بده، انشالله خداوند رزق و روزی شما را جای دیگر برایتان رقم زده

سید چهارشنبه , 3 مرداد 1403 - 18:13

امان از رانت و رانت بازی ،، شرکت سیسکو که این همه پول از پروژه های مختلف میگیره چرا باید وضعیت کارکنانش این باشه،، یه آب آشامیدنی درست حسابی نداشته باشن، یه غذای گرم بهشون ندن،، غذا معلوم نیست از ۸ صبح ۹ صبح پخته میشه میارن برای ما ، خسته شدیم بخدا ،، یکی هم نیست برخوردی کنه با آقای عامریان

غریبه پنجشنبه , 4 مرداد 1403 - 12:09

اصولاً وقتی که یک مهندس فنی در خودرو سازی به عنوان مدیری خصوصا مدیر عاملی به هر روشی منصوب میگردد مدتی طول میکشد که با علم مدیریت آشنا شود و بتواند این آشنایی خود را به هر میزانی که هست درست یا غلط با فرهنگ ایرانی و محل کار خود بومی نماید این در شراطی است که مدیر فوق فردی کاملا نرمال و فارغ از هر گونه خود پسندی و غرور و … باشد .
بعضی از چنین افرادی نیز بدون اینکه مترصد رشد و توسعه فردی خود با مطالعه کتب مدیریتی در زمینه مدیریت باشند با پیروی از ذات خود مبادرت به مدیریت مینمایند که میشود روشی کاملا قدیمی و تیلوری که در سایپا تیموری هم میتوان نامید.
نمونه بارز این سبک مدیریت که به افراد بعنوان یک ابزار بدون روح و عاطفه و شخصیت و خانواده … نگریسته میشود مدیر عامل فعلی شرکت فنرسازی زر شاید می‌باشد که از نظرات بعضا مغرضانه افراد میتوان برداشت کرد .
این در حالیست که دیگر کارگران نسل زد امروز بسیار باهوش و آشنا به مسایل اجتماعی سیاسی و اقتصادی جامعه خود می‌باشند و. نباید تصور کرد که چون کارگری را پذیرفته فردی سطح پایین میباشد بلکه بسیار باهوش می‌باشند و بخاطر شرایط اقتصادی مجبور گردیده است
متاسفانه لایه واسطه بین مدیر عامل و چنین نسلی بزرگترین ضربه را ر در شناسایی توسط مدیر عامل وارد مینمایند .
فرض بفرمایید که روش فعلی حاکم در زر در شرکتی بزرگتر که امکان نصب دوربین و افراد پیام‌رسان و ایجاد خفقان حاکم نبود به چه فاجعه ای تبدیل می‌شد.
در چنین شرکت های کوچکی متاسفانه امکان تبدیل به حیاط خلوت مدیر عامل شدن و انتخاب افرادی بسیار بی تجربه بعنوان مدیر اولی نیز در واحد‌های کلیدی و نظارتی کاملا فراهم میگردد و بدیهیست که فردی که در چنین شرکت های ذره‌بینی بار اول مدیر میگردد مبادرت به انجام هر گونه بی اخلاقی نیز مینماید .
در مجموع تا زمانیکه در گزینش مدیران عامل صرف فامیل بودن و … ارتباط داشتن ملاک قرار گیرد هر زمینه ای از تولید چه صنعت و … با بحران روبرو میگردد.
در حال حاضر در دنیا یکی از علوم مهم و تعیین کننده علم منابع انسانی می‌باشد که بعنوان نمونه سازد در شرکت زر توجه ای به آن نمی‌گردد.
لازم بذکر است که احتمال هر گونه تمرد و … محیط کارگری وجود دارد ولی میتوان با سبک های مدیریتی بجا و مختلف با روش پدرانه مسائل رو حل فصل نمود نه با روش های چکش و تنبیهی که توسط مدیران عامل لی تجربه استفاده میشود .
وقتی صحبت از کچاعمال کاهش هزینه سازمان تو وسط مدیر عاملی با کاهش هزینه های ثابت مانند حقوق و پاداش و غیر نقدی و غذا می‌شود اولین موضوع بی تحرکی مطلق مدیر عامل می‌باشد.

محمدرضا پنجشنبه , 4 مرداد 1403 - 17:35

برادر عزیز فقط به این توجه داشته باش که وقتی از مدیریت صحبت می کنید همیشه از ابتدایی تربن جزء که دانستن مکاتب مدیریت هست اهتمام بیشتری داشته باشید.
تیلور پدر علم مدیریت یک مهندس بوده که توانست پایگذار علم مدیریت باشه و تئوری پردازان مدیریت در هر دوره از مکاتب اغلب مهندس بودن

غریبه جمعه , 5 مرداد 1403 - 13:08

آق من بیشتر از ابن سواد ندارم شما هم ملا لغت بازی در نیارید فقط می‌دونم که مدیر اونجا ماشین حمل زباله هست و هر روز و هر ساعت داره رو سر یک مشت آدم به شکل های مختلف با توهین و … تخلیه می‌کنه و فکر می‌کنه چون مدیر هست انسانی بسیار خاص هست و دوست داشتنی و همه باید از صمیم قلب باید دوستش داشته باشند و قدردانش باشند آرامش و اعصاب و … با سبک مدیریت که داره نابود کرده انگار.

محمد پنجشنبه , 4 مرداد 1403 - 18:55

(دوست قدیمی)که با نام پوششی کامنت میزنید در زمان مدیریت ایشان در شرکت فنر سازی زر استخدام شده اید.و‌از ترس رفتن آقای حیدری به حول و ولا افتاده آید. اطمینان داشته باشید که این روزها هم خواهد گذشت. همه کارکنان این را میدانند که شما تا دیر وقت در دفتر مدیر عامل شرکت فنر سازی زر به مشورت میشینید.تا جواب منتقدان را چطور پاسخ دهیم و چه چیزی بنویسیم. چون ما با ادبیات آقای حیدری در این مدت کاملآ آشنا هستیم. بهتر نیست شما که تا دیر وقت در دفتر کاری ایشان به مشورت هستین.این مشورت را در جهت بهبود شرایط رسیدگی به وضع کارکنان به کار ببندید.حنای شما دیگر بین کارکنان رنگی ندارد. و کارکنان و کارگران شرکت فنر سازی زر کامل با این روحیات شما آشنا هستند. شرایطی از لحاظ ،بگیرو ببندو ،خفقان و غیره درست کردید .که همه کارکنان خود شاهد بر این موضوعات هستند.

حسن پنجشنبه , 4 مرداد 1403 - 21:22

بعصی از دوستان چقدر باهوش هستند مواظب باشین چش نخورین، چون به جای اینکه فکر زندگی کردن و کار کردن باشین فقط روحیه تخریب پیدا کردی، پیشنهاد می کنم حتما به روانپزشک یا روانشناس مراجعه داشته باش

مسعود قدیمی پنجشنبه , 4 مرداد 1403 - 21:26

چه قشنگ سروده شاعر بزرگ
“کافر همه را به کیش خود پندارد”
کم حافظه بودن از خصایص انسان هایی با مشخصات ……

حسن پنجشنبه , 4 مرداد 1403 - 21:17

دوستان خسته نباشید، از اینکه در گروه فعال هستید سپاسگزاریم.

سرباز فنر سازی زر پنجشنبه , 4 مرداد 1403 - 21:24

سلام
دوستان بنده یکی از کارگران این مجموعه زر هستم به جرات میتونم بگم بخدای بالای سرم هیچ کس از آقای حیدری راضی نیست

خواننده پنجشنبه , 4 مرداد 1403 - 22:11

لطفا نام این سایت خوب رو به خط زر تغییر بدهید
از بسکه جنگ لفظی با موضوع زر در ادامه هر خبری وجود داره

عباس جمعه , 5 مرداد 1403 - 11:47

همکار عزیز واگذار کن بخدا
از قدیم گفتند از کوزه همان طراوت که در اوست
از زمانیکه این مدیرعامل اومده ما فقط صفات زشتی مانند : دروغگویی . حق خوری و زرو گویی . بد بینی و دشنام گویی و همه را دشمن فرض کردن و بی احترامی و افترا و ناسپاسی با این همه تولیدی که کردیم و … خیلی موارد دیگه که کم و بیش خودت دیدی و لمس کردی وقتی اینهمه تناژ با این وضع سختی کار می‌زنیم و آخرش همه شرایط بد و بدتر میشه بجز بیمار بودن این بابا که ما رو از افغانی هم کمتر احترام میزاره و دشمن فرض می‌کنه چه نتیجه دیگه ای میشه گرفت از نظر من کشورم همین زر هست که با من رفت بسیار بدی داره و من رو بعد از ۲۰سال سابقه از همه چی زده کرده
چون یه گوشه از کشورم رو سپردن دست چنین فردی که با ما چنین رفتاری داره و هیچکس هم توجهی نمیکنه که پاره چه به ما میگذره مگر بجز تولید من وظیفه دیگری دارم که چنین رفتاری با چنین مدیران نالایق باید باهم بشه حتی زمانیکه تناژ رو هم زدیم .
مملکت از مضرات تحریم داخلی توسط چنین افرادی در اصل داره رنج می‌برده

حسن جمعه , 5 مرداد 1403 - 12:03

سلام
آقایون مدیران و روسای شرکت فنر سازی زر یا دوستان و فامیل های آقای مدیر عامل که پنجاه نفر پشت سر ایشون راه می‌افتید دنبالش تا یک مبلغی که کل گروه سایپا انجام میده ایشون نصف کمتر رو پرداخت می‌کنه که چی بلند می شید راه می افتید میایید تو خط آقا نیاید ما کارگران دوست نداریم بیایید تو خط خجالت بکشید هم شما هم مدیر عامل از این همه ریا وظاهر سازی ما کارگران از شما آقای حیدری راضی نیستیم.ای بابا به کی باید بگیم

شهریار جمعه , 5 مرداد 1403 - 12:58

آقای محمد رضا که می‌فرمایید چرا از پیشرفت آقای حیدری مدیر عامل شرکت فنر سازی زر ناراحت هستید.درست می‌فرمایید .چون ما فقط رو پای خودمون وایسادیم و به تخصص خودمان. و با لابی و فامیل بازی مدیر عامل نشدیم . وگرنه الان توی پارس خودرو یک نیروی معمولی بود . پس اسم این پیشرفت نیست.

حسین جمعه , 5 مرداد 1403 - 13:16

من فقط متوجه شدم که آقای حیدری فردی دلسوز صنعت هست و بدنبال افزابش تولید . ولی در نهایت اینکه فکر می‌کنه زرنگ و باهوش هست بسیار ساده و احمق هست و بازیچه اطرافیان مجیز گو شده .. وگرنه چطور ممکنه هست شرکتی اینهمه رکورد تولید زده باشه اونوقت اینقدر مدیر عامل منفور باشه .
به شدت خرابش کردند یه عده آدمی که اتفاقا خود ایشون ادمشون کرد
مدیرانی هستند که غیر مستقیم در حال تخریب این فرد دانشگاهی هستند از نخریدن قطعات گرفته تا نفروختن محصول .
آقای حیدری اطرافت رو پاکسازی کن و خودت رو نجات بده
به تمام رکورد های لازم در زر رسیدی دیگه بهشون نه گوش کن نه محل بزار . نابودی کردند در گروه و آبرویی واست نزاشتن با فک و فامیلهایی که در سایپا و گروه دارند
از قدیم گفتند رفیق اونه که آدم رو بگریونه نه که بخوندنه الکی فقط تعریف در ظاهر و تخریب در پشت سر.
خوددانی.

نظرات بسته شده است.