افتخار سایپا در اوج

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده نماینده محترم ولی قیه در سپاه به همراه تنی چند از علما از سایت تهران این شرکت بازدید بعمل آوردند.
کد خبر : 77133
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳

به گزارش خط بازار؛ حجت الاسلام والمسلمین علیزاده نماینده محترم ولی قیه در سپاه به همراه تنی چند از علما از سایت تهران شرکت پلاسکو کار بازدید بعمل آوردند.

 

 

در این بازدید داوود منصوری فرد مدیرعامل پلاسکو کار ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام تاسوعا و عاشورا ی حسینی حضار اظهار داشت: امروز افتخار میکنیم پلاسکو کار سایپا با داشتن نیرو های مجرب و متعهد یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده قطعات پلیمری در کشور است.

وی افزود: به لطف خدا و همت همکارانم در راستای تحقق شعار سال اقدامات مهمی صورت پذیرفته است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده بیان داشتند: خدا را شاکرم امروز در جمع خوبان شرکت پلاسکو کار سایپا قرار دارم روحیه وصف ناپذیر عزیزان در چهره بشاش کارکنان خود گویای همه چیز است و نشان میدهد که حال مجموعه خوب است . امیدوارم  مدیریت و کارکنان معظم پلاسکو کار سایپا در راه رسیدن به اهداف خود بیش از یش موفق و سربلند باشند.

به گزارش خط بازار: طی دو سال اخیر وضعیت شرکت پلاسکو کار چرخش معناداری پیدا کرده و شاخص عملکردها رشد چشم گیری داشته است که علت اصلی آن مدیریت شایسته سالاری در یک فضای هم افزای آرام و محبت آمیز است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.