تييروان رو بدين به عقل كل باقرشهر، كه كل صنعت خودرو رو يه جا به باد بده
پشت پرده عدم انحلال سازه گستر و ساپکو/منافع تیروان بهران در جیب کیست؟
به گزارش خط بازار؛ یکی از اصلاحات ساختاری ضروری در خودروسازی، توسعه تیروان ها است. طرحی که جز برنامه های اصلی فاطمی امین وزیر اسبق صمت با محوریت حذف دو شرکت سازه گستر و ساپکو بود.
هرچند که این طرح در دوره های قبل توسط مدیران خوشنام قطعه سازی و متخصص خودروسازی معصومانه در خودروسازی آغاز شد ولی در میانه راه به دلیل به خطر افتادن منافع عده ی متوقف شد و از دستور کار خارج شد.
البته اجرای تیروان شرط لازم است و شرط کافی آن کاهش قیمت و افزایش کیفیت قطعات است. اینکه در بهران محور و بهران موتور علی رغم تیروان شدن قیمت کاهشی نشده سوال مهمی است که باید علت را خودروساز بگوید نه عطار.
بررسی های خط بازار نشان می دهد عدم اجرای حذف سازه و ساپکو و همچنین توقف تیروان صرفا به ضرر خودروسازی و به سود قطعه زادگان سودجو است که نشانه های ان را می توان در لابه لای آمار دید.
کمبود نقدینگی، افزایش هزینه تولید، تامین ناقص قطعات و معضل تولید ناقص از تبعات توقف چنین طرحی است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خودروسازی ، ساپکو ، سازه گستر ، سازه گستر سایپا ، سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
طرح تیروان موتورسازی ، ایپکو ، جتکو و مرکز تحقیقات ایران خودرو سالیان سال قرار است اجرا شود که هم به نفع شرکت ایران خودرو و هم به نفع پرسنل شرکت های مذکور می باشد.
ظلم معصومانه به خودروسازی کشور کردند
نجفیان داره تو معدن و در یک سنگری دیگر خدمت میکند.
این وسط ضرر را صنعت کشور و مردم ایران کردند . فعلا لابی جای تخصص را گرفته است.
مدیرعامل محترم سایپا چرا فکری به حال مگاموتور نمی کنید این شرکت زمانی پرسوده ترین شرکت بود و رکورد افزایش تولید را دارد ولی چرا الان کسانی در مگاموتور هستند که هیچکدام دارای شان و شایستگی و تخصص مگاموتور را ندارند.
تخصصی ترین شرکت گروه سایپا را به دست متخصصان قبلی خود بسپارید و مطمئن باشید که مگاموتور دوباره به دوران اوج خود برمی گردد.
مگاموتور شرکت کلیدی گروه سایپا هست زیرا تنها شرکتی هست که می تواند با کمترین دارایی ثابت بیشترین ارزش افزوده را تولید کند و تنها شرکت تولید کننده موتور، گیربکس و اکسل گروه سایپا هست که الان اصلا اوضاع خوبی ندارد و تنها از 25 درصد توان تولیدی خود استفاده می کند.
وضعیت کشور در این روزها بشکلی هست که گفتتد دزد میگرده تو فضای هرج و مرج کار کنه ؟؟!!!
امروزه که کشور درگیر مشکلات بزرگ خارجی و تهدیدات دشمنان قسم خورده این آب و خاک هست .یک عده وجود دارند که فقط با همراهی و همکاری دشمنان حرکت میکنند. ضربه ای مهمتر و بدتر از اینکه به ذهنیت مردم ضربه زده بشود در هیچ کشور و نظامی وجود ندارد .این حرکت ( بخوانید اختلاس .ایجاد نا امنی روزی و روانی با پخش شایعات بی اساس .و منفعت طلبی عیان که مردم از آن آگاه بشوند ) از هر حمله و جنگ نظامی میتواند تاثیر بیشتری در کشورها بگذارد .
ما با توجه به نوع علاقه خودمان در مورد صنعت خودرو معتقدیم اینوافراد بزرگترین صربه را به اعتماد مردم زدند فراموش نمیکنیم
دستور انحلال شرکت آپکو صادر شد خودروهای سفارشی از چرخه خارج شدند !
سایپا آذین نیاز به کمک دار تا از شرایط کنونی خارج شود
شرکتهای کم بازده جمع آوری می شوند
واقعا
مدیر محترم خبر های تازه را اعلام فرمایید انحلال چند شرکت
خیلی ازشیخزاده دفاع می کنی . در حالی که واقعیت این نیست رسالت خودتونو فراموش کردین شیخ 33 سال توی خودروسازی مملکت بوده فقط نارضایتی بوجود اورده .
شنیده ها حاکی از انحلال چند شرکت زیر مجموعه ایران خودرو از جمله آپکو . ستاره و ..است
آقاي خط بازار چرا از انتصابات دقيقه نودي اين روزاي آقاي عظيمي حرف نميزني
چرا سكوت كردي!!!!!
این خانه از پایبست ویران است!
حاجی در پی نقش ایوان است…
دلخوش به این هم نباشید!؟
جناب آقای بهمن زاده
مدیریت محترم عامل
اگر ایران خوب است چرا دوتا دخترت در ترکیه زندگی و تحصیل میکنند
اگر ایران بد است چرا مدیرعامل شدی ؟!؟!
میشه مختصر مفید جواب بدین ؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵