اعضای کمیته انتصابات رایان سایپا؛ از دکترا شیمی تا همکار کامل

شرکت رایان سایپا در تازه ترین اقدام، اعضا کمیته انتصابات را مشخص کرد.
کد خبر : 80417
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶

به گزارش خط بازار؛ شرکت رایان سایپا در تازه ترین اقدام، اعضا کمیته انتصابات را مشخص کرد. حمیدرضا اسکندری با مدرک دکترا شیمی و عضو غیرموظف هیئت مدیره به عنوان رئیس کمیته و حمید یاری با مدرک دکترا اقتصاد و علی خیراندیش با مدرک دکترا مدیریت منابع انسانی به عنوان اعضای مستقل می باشند.

 

 

از نکات قابل توجه این است که حمید یاری به عنوان عضو مستقل کمیته انتصابات، در حال حاضر مدیرعامل شرکت توسعه و عمران اقتصاد شهر طوبی است که یکی از اعضای هیئت مدیره آن، کامل ابراهیمیان سرپرست سرمایه گذاری سایپا است.

 

به گزارش خط بازار؛ شرکت رایان سایپا یکی از افتخارات سایپا است که طی چند سال اخیر عملکرد بسیار درخشانی داشته هرچند اخیرا درخصوص یک تلنگر کوچک و مطالبه گری رسانه ای سکوت کرده است. خط بازار همچنان منتظر پاسخ شرکت رایان سایپا و انتشار عملکرد درخشان مجید حاجی طی ۵ ماه اخیر است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 8
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

گمنام دوشنبه , 12 شهریور 1403 - 5:35

خط بازار عزیز باز هم خدارو شکر که این شرکت به شکل سوری هم شده کمیته انتصابات داره ولی شرکت سایپا آذین این مورد رو نداره!
یه سری آدم هارو اووردن اصلامعلوم نیست کجا بودن!
نمونه اش آقای ج ! البته ایشان در نوشتن نامه رسمی هم ایراد دارد که رسد به …! کسی که نمی تواند با همکاران خود چگونه مشکلات موجود را حل کند و به توهین میپردازد!
اقای حسن زاده بسیار انسان زحمتکشی هستند ولی با انتصاب ایشان که رفتار بدی با پرسنل مالی، مراجعه کنندگان قطعه ساز و پرسنل دارد نمره ی کارنامه خود را کم کرده!
امیدوارم واحد های نظارتی به تخلفات رسیدگی کنند

فریبرز دوشنبه , 12 شهریور 1403 - 18:33

خدا به داد خودروسازی برسه. دبی شده حیاط خلوت معاون مدیر های س. تعطیلات میرن سفر حق ماموریت دلاری میگیرن اونوقت ما کارمندای گروه رو اسیر بن کارت و ارزاق این چیزا میکنند.این تیم دوره خودش میچرخه

نیروی قدیمی سه شنبه , 13 شهریور 1403 - 16:10

امیدواریم هر چه زودتر آقای حسن زاده آقایون همشهریشون رو مثل آقای جاورسی رو که بسیار بی اخلاق می باشد رو تعویض کنن
البته ایشون کارش فقط بی اخلاقی نیست! شاهکارهای بسیاری در حساب ها دارند! عدم تجربه و کارایی ایشان باعث بستن حساب های شرکت توسط بیمه و مالیات شده است! بن کارت های عقب افتاده و
اکوردهای عقب افتاده که دیگر هیچ!
البته با گذشت نیمه ماه این شرکت 90 درصد حقوق را داده است!

ehsan سه شنبه , 13 شهریور 1403 - 16:54

داستان خر ویرانگر:
خری به درختی بسته شده بود؛ شیطان خر را باز کرد. خر وارد مزرعه همسایه شد و ترو خشک را با هم خورد ، زن همسایه وقتی خر را درحال خوردن سبزیجات دید تفنگ را برداشت و یک گلوله خرج خر نمود و او را کشت. صاحب خر وقتی صحنه را دید ؛عصبانی شد و زن صاحب مزرعه را کشت. صاحب مزرعه وقتی با جسد خونین همسرش روبرو شد.صاحب خر را از پای دراورد! به شیطان گفتند چکار کردی؟! گفت من فقط یک خر را رها کردم!

hami سه شنبه , 13 شهریور 1403 - 17:07

رایان سایپا داره نابود میشه

عدالت پنجشنبه , 15 شهریور 1403 - 16:51

بعنوان کسی که ۲۲ ساله در گروه خودرو سازی فعالیت می کنم برای اولین بار اینچنین شاهد رفتارهای ناعادلانه و توهین‌آمیز در محیط کاری هستم که شامل ضایع کردن حق، بازی با آبرو، توهین و افترا می‌باشد. این رفتارها باعث آسیب روحی و روانی کارکنان شده است و تأثیرات منفی بر عملکرد و انگیزه کاری پرسنل داشته است ، نادیده گرفتن حقوق قانونی و مشروع عدم پرداخت درست حقوق و مزایا و تبعیض و اعمال سلیقه و عدم رعایت عدالت در تصمیم‌گیری‌ها می‌باشد. همچنین، در محیط کاری، شایعه‌پراکنی و انتشار اطلاعات نادرست در تمامی حوزه ها صورت گرفته است که باعث تخریب شخصیت و اعتبار شرکت و پرسنل شده است که کاملاً نادرست و بی‌اساس بوده. علاوه بر این، اتهامات نادرست و بیان الفاظ توهین‌آمیز از سوی مدیران به همکاران وارد شده است که به شدت مورد اعتراض است، محیط کاری جایگاه رفیق‌بازی و اعمال سلیقه‌های شخصی نیست. انتظار می‌رود که تمامی تصمیمات و اقدامات بر اساس اصول حرفه‌ای و منافع سازمانی اتخاذ شوند، نه بر مبنای روابط شخصی و ترجیحات فردی

نیروی قدیمی دوشنبه , 19 شهریور 1403 - 9:46

در برخی شرکت ها تمام مزایای پرسنل را قطع کردن ولی برای خودی هاشون همه چیز برقراره اضافه کار همکاران رو که با بدبختی واسه امرار معاش زندگی شون تحمل می کردن قطع کردن ولی به نیروهای خودیشون 170 ساعت و بیشتر بدون اینکه یک ساعت بمونن اضافه کار تشویقی میدن ، و هزاران نا برابری و بی عدالتی دیگه که در شرکت واویلا دارد…

رایان سه شنبه , 20 شهریور 1403 - 9:51

می گن قدیما یکی داشت از مغازه ای دزدی می کرد که یهو یه نابینا از اونجا رد می شه و می گه آقا چکار می کنی؟
دزده می گه دارم ساز (طبل) می زنم!!
نابینا میگه پس چرا من صداشو نمی شنوم؟
دزده می گه فردا صداش در می یاد…