خط بازار
اخبار

از کرج تا کانادا؛ ادامه تغییرات در پس از فروش ایران خودرو

به گزارش خط بازار؛ طبق پیش بینی قبلی خط بازار، تغییرات در ایساکو و شرکت های زیرمجموعه در حال انجام است.

 

 

برهمین اساس بعد از تغییر مدیر حراست امدادخودرو ایران(نفر امین و مورد وثوق مدیرعامل) تغییرات در این شرکت در حال رقم خوردن است. کاظم لو به عنوان معاون منابع انسانی منصوب شد. فردی که در دوره ای از نزدیکان کاری فرشاد مقیمی بود. این تغییر را از دو جهت می توان ارزیابی کرد. اول تحکیم روابط میرحسینی با مقیمی که هر دو با هم همشهری و مورد حمایت یکدیگر می باشند. دوم تقویت روابط مقیمی با سهامداران خصوصی ایران خودرو. باید منتظر ماند و دید این تغییرات به هیئت مدیره خواهد رسید و یا حمایت آقای ویژه مانع از زدن پنبه کانادانشین ها خواهد شد؟

ناگفته نماند برخی از اخبار غیررسمی حاکی از تغییرات کلان در ایدرو است.

از دیگر نکات قابل توجه در امدادخودرو ایران، قرارداد پرحاشیه درباره نرم افزار بسپر بین امدادخودرو ایران، آروشا و ایران فاوا است که معاونت حقوقی ایران خودرو در حال بررسی این موضوع می باشد. طبق بررسی های اولیه خط بازار، تعداد افراد مدعو به جلسات بررسی دراین باره بسیار محدود شده و حتی عضو هیئت مدیره مربوطه نیز دیگر در این جلسات امکان حضور ندارد. قرارداد بسپر از جمله قراردادهای خاص در ایران خودرو است که تبعات هزینه کردها،‌انتخاب آروشا و…. آن در آینده متوجه شخص سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودرو ایران، امور شرکت های ایران خودرو، صفری مدیرعامل سابق ایران فاوا و مدیران آروشا می شود.

 

 

در ایساکو، نیز بعد از انتصاب قابل توجه روابط عمومی، طبق پیش بینی قبلی خط بازار تغییرات به هیئت مدیره رسید. با رفتن حسن تاجیک به ساپکو، بابک سلاجقه به عنوان عضو هیئت مدیره موظف منصوب شد. سلاجقه در حال حاضر معاون خرید ایران خودرو و موسوی قائم مقام وی است. برخی بر این اعتقادند که حضور سلاجقه در ایساکو به منظور حذف وی از معاونت خرید و قدرت گرفتن موسوی می باشد. و برخی دیگر نیز معقدند این تغییر مقدمه ای برای تغییر مدیرعامل ایساکو در آینده است.

منبع: خط بازار

36 دیدگاه برای این مطلب

  • منتقد گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت دکتر کاوه عزیز، شیر مرد خراسان
    خوش اومدید به مجموعه ومکو. امیدواریم حضور شما نقطه‌ی شروعی باشه برای یه فضای سالم، حرفه‌ای و بی‌حاشیه چیزی که این روزها شدیداً بهش نیاز داریم.
    متأسفانه برخی در منابع انسانی ، با رفتارهای شخصی، تحمیلی و پرحاشیه، باعث شده انگیزه‌ی کاری در بین پرسنل به حداقل برسه.
    فضای کاری متشنج شده، اعتمادها از بین رفته، و ایشون دائم تکرار می‌کنه: “هیچ‌کس نمی‌تونه منو جابجا کنه!”
    این طرز فکر، نه‌تنها باعث دل‌زدگی شده، بلکه مجموعه رو از مسیر حرفه‌ای خودش دور کرده.
    جالب‌تر اینکه شرکت معتبری مثل ومکو، به‌خاطر همین فرد، وارد حاشیه شده.
    در سطح شهر و جاده‌ها دیوارنویسی‌هایی دیده می‌شه که مردم دنبال یه اسم می‌گردن: “قلعه‌نوی”
    این حجم از نارضایتی، خودش یه زنگ خطره نه فقط برای پرسنل، بلکه برای اعتبار برند ومکو و تبع اون شرکت ایران خودرو دیزل
    خواهش می‌کنیم قبل از اینکه دیر بشه، تصمیمی قاطع بگیرید.
    همون‌طور که دهقان رو برد حاشیه، این فرد هم می‌تونه شما رو به همون مسیر بکشونه.
    لطفاً این مدیر پرحاشیه رو جابجا کنید تا مجموعه دوباره نفس بکشه.
    ما به درایت، جسارت و انصاف شما امید داریم.

  • قدمی گفت:

    متاسفانه هیچ نظارتی بر انتخاب معاونین و مدیران منابع انسانی گروه صورت نپذیرفته است معاون قبلی که سوابق حوزوی داشت و معاون جدید که سوابق دفتر داری دارد نیروهای قدیمی منابع انسانی ایران خودرو هم در اختیار کارگزینی هستند

    • محمد رضا گفت:

      خط بازار جان تروخدا اون پیام معاون منابع انسانی پارس خودرو رو بزار جان بچه هات نترس ازش انتقام کارگر و بگیر ازش

  • سلطلان گفت:

    لطفا یک مسلمان سوابق کاری معاونین و مدیران منابع انسانی شرکتهای درجه یک ایران خودرو را پیگیری کند خصوصا ساپکو و ایسیکو و ایساکو غیر مرتبط ترین آدم ها بر پر مسئولیت ترین سمت

  • Hadi گفت:

    سلام آنقدر بنده خداها رو خراب نکنید ته تهش،از سود بسپر هزینه ی ی ویلا لاکچری تو طالقان .هزینه ی مهاجرت بچه به خارج .یک فونیکس اونم ناگفته نمونه دست نمایندگی ۷۷۷۷ ام وی ام درد نکنه تقدیمش کرده .ی چندتا آپارتمان تو کرج و ی سه دهنه مغازه تو بازار تهران بهش رسیده ..این همه ریش و سبیل خوب باید تهی داشته باشه

  • صفا گفت:

    به به مدیر دفتر یک شب میشه مدیر منابع انسانی

    میگم طالقانی ها گویا همشون ی مدیر دفتر تک پر دارن

    آقای کاطم لو مدیر دفتر فرشاد مقیمی عاقبت بخیر شد .مدیر منابع انسانی شد

    مدیر دفتر عباس میرحسینی اقای ناصر قربانی که تو کف تعمیرگاهای سایپا یدک غلط می‌خورد الان امین میرحسینی

    به گمانم ایشون هم در صف انتطار مدیریت بخشی از امداد هستند…بابا جمع کنید خنده دارید همتون

  • ناظر گفت:

    قرارداد نرم افزار میلیاردی سایپا نیز باید بررسی شود در این وضعیت آیا لازم است که یک شرکت خریداری‌شود و هزینه قرارداد بسیار هنگفت به نام اس آی پی بسته شود ، ظاهراً کمر به افزایش زیان بستند

    • کارشناس فناوری اطلاعات گفت:

      اخوی اولا میلیاردی نیست . تقریبا نیم همت هست ولی بازم یک سیستم خارجی هست که تو ایران خودرو نصب شده و جواب داده
      بهمن هم داره . کرمان خودرو هم داره . ماموت هم داره . خیلی جاها تو ایران دارن

    • برنامه نویس گفت:

      لبات را غنچه کن بگو. نیم همت . ۵۰۰ میلیارد تومان
      فکر کردی برای بسپر کمتر از ۲۰۰ تا خرج شده
      معلوم نیست پولش تو جیب کی رفته
      بازرسی و حراست ایران خودرو. تو خواب خرسی ان

  • عدالت گفت:

    لطفا یکی جلوی این گسترش چارت ایران خودرو رو بگیره!!
    برای معاونتا یک قایم مقام (همراه جانشین قایم مقام و چندتا مشاور) اوردن،
    چندتا مدیریت جدید اضافه کردن،
    مدیریت رو دارن معاونت میکنن (همراه قایم مقام و مشاور)
    تو قسمتهای ستادی پست دار ها داره از کارشناسا بیشتر میشه!!!
    چابک سازی چی شد پس!!!!

    • احسان گفت:

      اين بخاطر اينه كه ادمهاي قوي ندارن ميزارن كنار قديمي ها تا كاررو ياد بگيرن بعد جابجا كنن
      خيلي شفاف
      معلومه ايرانخودرو هواي خط بازار و نداشته كه اينقد گير داده سايپا با افت توليد وحشتناك و بيخيال شده😂

      • کارگر خط تولید گفت:

        اتفاقا قشنگ مشخص و تابلو هست که ایران خودرو حق سکوت توپول داد تا خط بازار بی خیال شد

        • احسان گفت:

          حرف شمام درسته در بعضي شركت هاي ايرانخودرو بهش رسيده
          ولي سايپا رو اصلا سمتش نميره و تازه تعريف هم ميكنه😂😂😂😂😂

  • Mosa گفت:

    چرا کامنت منو نمیزاری اقای خط بازار ..میرحسینی بیشتر خرج کرده

  • منتظر گفت:

    آقای ثانی سفر به سلامت
    خروج از خودرو سازی مبارک
    مبارک داود .مهیار و یزد
    هزینه سرویس بهداشتی در طبقه چهارم و …
    چه ها که کردی
    آه افرادی که از دفتر تهران سایپا کاشان فرستادی و زندگیشون رو مختل کردی در آخر گرفت و بسیار خوشحال شدیم از رفتن شما

  • مرتضی گفت:

    لطفاً کمی تأمل کنید !
    از بین ده‌ها شرکت زیر مجموعه ایران خودرو چرا خط بازار هر چند روز درمیان داره علیه امدادخودرو و دکتر میرحسینی مطلب می‌نویسه!
    آیا تمام خبرنگارهای شما فقط در امدادخودرو مستقر هستند ؟!دهها شرکت زیر مجموعه ایران خودرو هستند که بسیاریشون مشکلات عدیده در سودآوری دارند بلکه برخی زیان ده هستند پس چرا یه مطلب از اونها کار نمیکنید و فقط بند کردید به امدادخودرو ؟
    این یعنی که خبرتون جهت دار و هدف مند هست !
    اگر واقعاً میخواهید ببینید که عملکرد آقای میرحسینی خوب هست یا نه، برید از پرسنل امداد استعلام کنید، خواهید دید که سطح رضایت در شرکت نسبت به قبل بسیار بالاست .
    درخصوص شاخص های عملکردی هم نتایج بسیار خوبی حاصل شده،
    خدمت سرویس در محل یکی از ابتکارات امدادخودرو هست که موجب سربلندی ایران خودرو شده …
    همین هفته گذشته رکورد خدمات سیار نسبت به سال گذشته شکسته شد ….
    میزان فروش کارت اشتراک طلایی افزایشی بوده …
    اگر از جزئیات پروژه بسپر اطلاع داشتید متوجه میشوید که این پروژه یکی از اقدامات بسیار بروز و هوشمندانه امداد خودرو هست که متاسفانه دائما سعی میشه که برعکس جلوه داده بشه و به‌عنوان نقطه ضعف مطرح میکنید!
    بنده هیچ نسبتی با آقایون ندارم ولیکن صرفا به خاطر دفاع از حق و حقیقت و مطلب نوشتم.
    آقای میرحسینی از جمله مدیران خدمتگزار و سلامت گروه صنعتی هست لطفاً منصفانه برخورد کنید.

  • مرتضی گفت:

    سلام.
    خط بازار ، لطفاً پیام بنده را بارگزاری کنید.
    اگر بنا باشد فقط موافقین مطالب شما پیام بگذارند بفرمایید تا اظهار نظر نکنیم.

  • حسن زاده گفت:

    سلام دوستان در شرکت ایران خودرو دیزل که توش برادر معاون که به واسطه برادرش بدون هیچ تجربه ای سمت میگیره بعد چند سال حکمش لغو میشه و یک ریال از حقوق و مزایاش کم نمیشه واحد بازرسی که باید مچ خلافکاران رو بگیره پرسنلش متخلف هستن و یا رئیس اداریش آسانسوری ارتقا میگیره و به هیچ کسی پاسخگو نیست حتی حراست مجموعه هم نظاره گر هست و یا معاونش به بهانه بازنشستگی حاظر به ترک صندلیش نیست هیچ انتظاری نداشته باشین متاسفانه مدیرعامل محترم تمام فکرش رو مشغول به افزایش تولید کرده و بقیه مدیران و معاونین از این موضوع سوئ استفاده کردن و هر کاری که دوست دارن انجام میدن و واحدهای نظارتی هم که بالا بهش اشاره کردم در چه وضعیتی هستن

  • محمد گفت:

    توامندترین مدیر در خدمات پس از فروش میرحسینی است ، این رو از تک تک امدادگران میشه پرسید. مرد شریف و درستکار

  • اسد گفت:

    سلام.
    بنده سالها در حوزه های مختلف گروه صنعتی ایران خودرو کار کردم انصافا عملکرد امدادخودرو طی یکی دوسال اخیر خیلی خوب بوده اغلب پرستل راضی هستند.
    طرح های خوبی مثل سرویس در محل اجرا شده که مورد استقبال مردم و مشتریان قرار گرفته.
    اتفاقا پروژه بسپر جزو نقاط قوت امدادخودرو هست . نمیدونم با چه هدفی این پروژه زیر سوال میره !
    البته مشخصه چه کسانی پشت دست دارن امداد خودرو را تخریب میکنند ، کسانی که از حضور دکتر میرحسینی در ایساکو واهمه دارند . چون مدیر توانمندی هست و با کسی تعارف نداره .

  • مرتضی گفت:

    سلام.
    تردیدی نیست که دکتر میرحسینی یکی از برجسته ترین و کارآمدترین مدیران حاضر در گروه صنعتی هست.
    به راحتی این موضوع از پرسنل و امدادگران قابل استعلام است.
    نتایج عالی در شاخص های عملکردی امدادخودرو کاملا مشهوده .
    پروژه بسپر هم یکی از ابتکارات امدادخودرو هست که متاسفانه توسط برخی عوامل که از امداد به ایساکو رفتند برعکس جلوه داده میشه !
    کاملا معلومه که برخی از آقایون از حضور دکتر میرحسینی در ایساکو واهمه دارند چون ایشون جنس کار در خدمات رو خوب می شناسه و با حضور ایشون در ایساکو دیگه مجالی برای برخی افراد که فقط سعی در عدد سازی و آمارسازی دارند نخواهد بود.
    نجات و پیشرفت ایساکو با دکتر میرحسینی سرعت بالایی خواهد داشت. لطفاً این مدیر توانا و ارزشمند رو حمایت کنید که به انصاف نزدیکتر است.

  • ایران گفت:

    سلام
    با توجه به وجود ده ها شرکت ذیل گروه صنعتی ایران خودرو که خیلی هاشون هم مشکلاتی دارند، واقعا علت اینکه اینقدر روی شرکت امدادخودرو تمرکز شده چیه !؟
    ای کاش چندتا از شاخصه های عملکردی و درخشان امداد خودرو را هم اطلاع رسانی میکردید .
    ای کاش نظر کارکنان امداد و امدادگران را هم جویا می شدید و متوجه عملکرد موفق آقای میرحسینی میشدید.

  • هادی گفت:

    بله از حذف اضافه کاری کارشناسان بدبخت مشخص رصایت کارکنان امداد .بس یرادر برید شیتیلطون رو بگیرید .

  • زامیاد گفت:

    جناب شیخ زاده
    جناب رادمنش
    برای زامیاد و مدیرعاملش گل محمدی و هیئت مدیره زامیاد فکری کنید این جایگاه برای این افراد خیلی بزرگ هست و اینکاره نیستند
    موقع بازنشستگی گل محمدی هست و کارآیی ندارد
    به متخصصان اهمیت نمی دهند و فقط به فکر خودشان هستند و زامیاد در حال سقوط هست.

  • ناجی گفت:

    مشکل ومکو در نظارت

  • سجاد گفت:

    به امید روزهای خوب در گروه ایران خودرو و زیر مجموعه ها

  • محمد گفت:

    خط بازار از اینکه سایپا رو هم حمایت میکنی مچکریم

  • Sm گفت:

    😂😂😂😂😂

  • بوقچی گفت:

    ما نبودیم. چه خبر بوده
    چه طرفدارهای با ادبی دارن این طالقونی ها. چه قلمی . معلومه کار روابط عمومی و ارتباطات کرده .
    امداد شده حکومت خودمختاری
    دوستان ویلای لاکچری طالقان و چند آپارتمان و … را از درآمد شغل دوم خریده
    ربطی به بسپر نداره .

  • حسن زاده گفت:

    سلام با انتصاباتی که دیشب مدیر عامل دیزل انجام داد فاتحه دیزل رو بخونید

  • Hadi گفت:

    خصوصی سازی و دولتی نداره .‌بابا ما همه برای یک خاکیم بابد دست به دست هم گروه خودرو سازی ایران خودرو و سایپا رو نجات بدیم و حفظ،کنیم .

دیدگاه خود را بنویسید