ادامه رکوردهای یاران خطیبی در دوران پساروشن

گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس برنامه‌های راهبردی ترسیم شده و در راستای ارتقا و استانداردسازی فرآیندهای فروش در نمایندگی‌های سراسر کشور و پیاده‌سازی الزامات آیین‌نامه حقوق مصرف‌کنندگان، موفق به کسب رتبه دوم خدمات فروش در سال ۱۴۰۰ شد.
کد خبر : 40517
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

به گزارش خط بازار؛ براساس گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، روند انجام فرآیند ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو بر اساس سه شاخص ارزیابی نمایندگی‌های مجاز خدمات فروش، ارزیابی سیستم خدمات فروش در انطباق با الزامات آیین‌نامه و سنجش رضایت‌مندی مشتریان در حوزه فروش انجام گرفته و گروه صنعتی ایران خودرو موفق به کسب رتبه دوم شده است.

برپایه این گزارش، علاوه بر کسب رتبه دوم حوزه خدمات فروش خودروسازان با توجه به امتیازات به دست آمده، ارتقای رتبه از یک ستاره در سال ۱۳۹۹ به دو ستاره در سال ۱۴۰۰ نیز برای گروه صنعتی ایران خودرو رقم خورده است.

جهش کیفیت خدمات فروش نمایندگی‌ها و افزایش تعداد رتبه «یک» نمایندگی ها از سه نمایندگی در سال ۱۳۹۹ به ۹۲ نمایندگی در سال ۱۴۰۰ و همچنین کاهش نمایندگی‌های رتبه چهار از ۱۲۷ نمایندگی به ۳۱ نمایندگی در سال ۱۴۰۰ نیز از دیگر دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بوده است.

منبع: ایکوپرس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 7
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پویا جمعه , 24 تیر 1401 - 23:43

خطیبی کارش عالی و خوب کار کرده دمت گرم

محفوظ شنبه , 25 تیر 1401 - 7:36

ایکاش تیموری هم به مانند خطیبی کار می کرد و به کارکنان اهمیت میداد ، بعد از ۲۰ سال تجربه و تخصص در خودروسازی متاسفانه امثال من کنار گذاشته شده ام و افراد بی لیاقت را بالای سرمان قرار دهند که الفبای کار را نمی‌دانند.

مهم نیست شنبه , 25 تیر 1401 - 14:44

دوست عزیز در ایران خودرو هم همینه . ایران خودرو هم شده جولانگاه مدیرای تازه به دوران رسیده ، بی سواد ، فاقد هرگونه تخصص که فقط از مدیریت قیافه گرفتن و دریافت حقوقهای هنگفت را بلدند و نسبت به هیچ موضوعی تسلط ندارند. امید ما هم به تغییرات نه چندان دور در گروه صنعتی است.

مهم نیست شنبه , 25 تیر 1401 - 14:41

آقای خط بازار عزیر خطیبی در چندماه آخر سال 1400 منصوب شد. عملکرد ایران خودرو تو سال 1400 چه ربطی به عملکرد ایشون داره. مگه میشه یک مجموعه هم تخلف کنه هم خوب کار کنه . دست بردار از حمایت بی منطق . بعد از روشن باید از برخی حمایت های قبلی شرم کرد نه اینکه ادامه داد.

پروانه شنبه , 25 تیر 1401 - 14:55

آقای ر ماهی ۱۰۰ میلیون حقوق میگرفته رئیس ش حتما دو برابر این رقم میگیره باید جفتک بندازه تولید رو بالا برده شاخ غول نشکونده که بس نیست به نظرتون پساروشن پسا روشن زشته اسنقدر حمایت نا به جا از پول بیت المال ۱۶ میلیارد خرج دفترش کرده ر اسیر خاک شده هم ۲ و نیم میلیارد خرج دفترش کرده گند و کثافتی که به خودروسازی ورشکسته تحمیل کرده حالا حالا ها جبران شدنی نیست پس بس کن اینقدر سنگ دزدان و مفسدان به سینه نزن

مظفر شنبه , 25 تیر 1401 - 15:58

یکی از عادات پسندیده خطیبی و یارانش، سند زدن موفقیتهای دیگران بنام خودشونه…. آخرای سال 1400 اومدن و همه موفقیتهای گروه صنعتی در سال قبل را بنام خودشون سند میزنند. این اتفاق در بیشتر شرکتهای تابعه هم افتاده….خخخخخ

امیرهوشنگ یکشنبه , 26 تیر 1401 - 0:08

رفقای عزیز حال کردید
از بس که به بهتون حال دادم بودجه کل سال ته کشید.
حالا باید کارگرانی ایران خودرو سماق بمکن