اختلال خدمات بانک پاسارگاد رفع شد
به گزارش خط بازار؛ بانک پاسارگاد روز شنبه ۳۱ خرداد از رفع اختلال خدمات این بانک خبر داد و اعلام کرد: ارائه خدمات غیرحضوری به کارتهای متصل به حسابهای دیجیتالی بانک پاسارگاد (ویپاد، نسکو کارت و مفید کارت) از سر گرفته شد.
بنا به اعلام بانک پاسارگاد، دارندگان این کارتها می توانند نسبت به خرید از درگاههای اینترنتی اقدام کنند.
ارائه خدمات به کارتهای نقدی متصل به حسابهای شعبهای (غیر ویپادی) بانک پاسارگاد از روز پنجشنبه ۲۹ خرداد از سرگرفته شده بود.همچنین کارتهای بانکداری دیجیتالی (ویپاد، مفید کارت، نکسو کارت) در وضعیت پایدار قرار گرفت.
از روز پنجشنبه کارتهای زیکارت نیز در وضعیت پایدار قرار گرفته بود.
صبح امروز نیز مدیراعتبارات بانک سپه اعلام کرده بود که اختلال خدمات این بانک رفع شده و مشتریان میتوانند با کارت از خدمات بانکی استفاده کنند.
به گفته او، همراهبانک و اینترنتبانک فعلاً فعال نیست، اما مشتریان بانک سپه میتوانند با کارت از خدمات بانکی استفاده کنند.
منبع: دیجیاتو
برچسب ها :اختلال خدمات ، بانک پاسارگاد ، خط بازار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰